Written by Bella | October 16th, 2015

Pelakon Zul Ariffin yang berada di Langkawi kini mengalami satu kemalangan sekitar tiga hari lepas ketika sedang menaiki Jetski di pulau tersebut.

Perkara itu disahkan sendiri oleh Zul menerusi akaun Instagram miliknya dan memberitahu beliau berada dalam keadaan baik. Namun, Zul tidak mahu memberikan komen lanjut bagaimana kemalangan itu berlaku.

Langkawi – Berikut adalah gambar suspek yg menaiki Jetski sampai terpelanting petang semalam, menurut laporan beliau enggan memberi apa-apa komen tentang kejadian itu.

Apa yang berlaku tu dah lepas, tak perlulah kot nak ingat saat cemas masa kemalangan tu. Tapi apa kami perasaan bukan kemalangan tu yang menjadi persoalan pertama tetapi ramai yang memuji fizikal abang sado kita ni. Heh

Sumber : Instagram Zul Ariffin

20 responses to Zul Ariffin Kemalangan Di Langkawi: Terpelanting Daripada Jetski

  1. Anon says:

    Well, I’m glad he’s okay.. but other than that, I don’t really care. * don’t care pun comment jugak ?*

    0

    0
  2. Gayah says:

    Peha ke apa tu? Eeuuwww

    0

    0
  3. Linzy Longkang says:

    baru perasan gak peha dia fuhhhh merecikkk mak nokkk

    0

    0
  4. Lara says:

    Ha ah, peha ke octopus? Eiii nasib tak patah jetski kena hempap ngan peha balak tu.

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Mamat senyum senget. Perasan handsomelah kalau dia senyum gitu…hak tuiiii..
    Aurat lelaki takat mana?

    0

    0
  6. kikilala says:

    Euww,,, Geli aku tgk peha dia.. ko nk lemas ke nk jatuh tergolek ke sikit pon ak xheran.. perasan hensem.

    0

    0
  7. melati says:

    aduiii kemalangan Jet Ski pun nk bagitau…???

    0

    0
  8. melati says:

    aduiii kemalangan Jet Ski pun nk bagitau…??? lain lah kalau mamat ni terjun KLCC..

    0

    0
  9. miss kepah says:

    Lelaki kalau bab mengata pmpuan tak tutup aurat no 1.. tapi kaum dorang aurat ciput pun tak tertutup..aku bukan mengata pasal aurat, aurat tu untuk mlindungi, aku mengata pasal sikap sesetengah lelaki…

    0

    0
  10. Lela says:

    Zul ni patut jadi fitness trainer, bukan pelakon. kalau da buat badan sampai mcm tu, nak carik baju buat shooting pn dah susah kan! kena la pakai baju sendiri. baju tshirt dia yang sama je bentuk dia cuma color je lain2. tapi zul ni manis orangnye, pernah nampak kat Publika, putih bersih. tapi memang agak sombong sikit. kalau dia sikit peramah, da lengkap lah package mamat ni :)

    0

    0
  11. Senduk Beracun says:

    peha abgzul seksi ni dah serupa mcm drumstick KFC… hihi.. yummyyyy!! Slurpyyy!!

    0

    0
  12. Senduk Beracun says:

    abgzul….. jom kita main terpelantingkan diri kita sama2 kat atas katil nak tak… jomm la abg sadoooo,,,, uhukkkk ala ucukkk ucukkkk

    0

    0
  13. lara alana says:

    siapa la yg bengap sangat minat mamat senyum senget perasan hensem ni. kenapa tak ‘pergi’ terus masa jatuh kt langkawi tu ek?

    0

    0
  14. Beautiful Norra says:

    badan sado anu kecik…kbye~

    0

    0
  15. Anonymous says:

    buruk giler peha

    0

    0
  16. yokyak says:

    KLAU KAU X NK KOMEN..
    X PYH LAA POST KAT MEDIA SOSIAL SENGAL..

    0

    0