Written by AbangNara | December 16th, 2009

zizie ezette

Patah tumbuh hilang berganti. Selepas kecewa percintaan selama 7 tahun dengan seorang ahli perniagaan, gosip terbaru menyatakan yang Zizie Ezette kini hanya menunggu masa untuk mendirikan rumah tangga dengan seorang ahli politik dari Sabah.

Tapi seperti biasa, Zizie gagal dihubungi untuk memberikan komen mengenai gosip nie. Biasalah tue. Trend artis Malaysia. Kalau bab kahwin atau bab bercinta, compem akan hilang atau berikan jawapan “kami cuma kawan biasa” jer.

Nasib baik mak Zizie Ezette, Khaty Fauziah suruh para wartawan semua bersabar tunggu minggu depan untuk mengetahui kebenaran cerita nie. So nak taknak mehlah kita sama-sama tunggu kebenaran gosip ini.

307 responses to (GOSIP)Zizie Ezette Dilamar Ahli Politik Dari Sabah?

  1. noname says:

    wow~~~

    0
    0
  2. mynameis says:

    Morning all..
    Alahai,bertuahnya badan

    0
    0
  3. mynameis says:

    Morning all

    0
    0
  4. sakura says:

    monink 2 all…

    0
    0
  5. tOmEii says:

    morng……
    hye guys……
    pe kabo……
    laponye la pert den pg2 nie.,……

    0
    0
  6. mynameis says:

    A’r..memang gebu habis kulit dia.pet,awak cakap ape?xpaham la

    0
    0
  7. mynameis says:

    Saya pun lapar jgak.nak g bf

    0
    0
  8. hantupensil says:

    perghhhhh….gebu abessss….

    0
    0
  9. Nishikido Ryo-chan says:

    antu suke la tu..
    gebu gebal ni…..

    0
    0
  10. mynameis says:

    Xpaham.x apa lah.saya xpandai nak join.saya bace je komen korang.bye

    0
    0
  11. fifie says:

    xlame lg dpt datin la si zizie ni kawin dgn politician..

    0
    0
  12. kira-kira says:

    salam ….samat pagi….
    awlnye korg bkk kdai…
    hehehehe

    0
    0
  13. Nishikido Ryo-chan says:

    bgi ko bhaya tu yg best antu….
    huhu…

    0
    0
  14. anNeDeSiLva says:

    Morning u allsss……

    0
    0
  15. anNeDeSiLva says:

    antu..
    arini baru anne nampak gamba ko..
    punyala besar lubang idong ko..hahahhhahaha

    0
    0
  16. Apin Opin says:

    biasa la dah bercinta 7 tahun macam2 dah rembat ngan mamat perniagaan muka pecah rumah tu..blah la he he
    dah dapat ahli politik tunggu lagi…rembat la kan kompom berduit..

    0
    0
  17. tOmEii says:

    korg sume cti x jumaat nie….

    0
    0
  18. anNeDeSiLva says:

    lalalalalala…

    0
    0
  19. BumbleBee says:

    asal ahli politik(especially duda) = artis…
    asal artis pompuan yg umur dh byk, tp lom kawen = dato’, tan sri, business man..

    ape kehidupan artis mmg x bleh carik makan sndiri ke aka KAYA kalo x kawen org yg berpangkat ni??

    esok lusa dua tiga bulan…cerai berai…

    0
    0
  20. violet says:

    salam….
    ish ish gebunyer..
    cm nkgeget jer
    huhu

    0
    0
  21. anNeDeSiLva says:

    dengarkanla..alunan irama ku..
    kenangila saat indah dan syahdu…..

    sape yg g gathering?
    atau ada yg nk g tp tak bg nama?

    0
    0
  22. kira-kira says:

    21….

    0
    0
  23. violet says:

    makin lama makin seksi lak tgk.

    0
    0
  24. violet says:

    topic ari ini….

    kereta sendiri ke keta bf????

    0
    0
  25. tOmEii says:

    dlm byk2 pulau kt m’sia nie….
    korg rse pulau mne pling best skli nk honeymoon….
    ekekekekek……

    0
    0
  26. anNeDeSiLva says:

    eh jap…
    kepada yg 50 50
    10 90
    90 20…
    korg jgn ngada..
    libas sape tak g…

    topik hangat harini…
    kalau korg g shopping..
    tempat ape yg korg tuju dulu????

    kalau anne..
    tempat jual barang MAKE UP..heheheh

    0
    0
  27. AKU BAYAK TER BACA CITE NI DALAM BLOG JADI SAPA NAK KAWIN JANGAN AMBIK DOA NI KALO KITA X YAKIN

    Secebis do’a dengan kalimah
    Bismillahirahmaanirrahim
    Ya Allah
    Tuhan Yang Maha Pencipta , Jadikanlah Majlis ini
    Majlis yang mendapat Keberkatan & Keredhaan Mu Ya Allah,
    Kekalkan ikatan perkahwinan mereka sepanjang hayat
    Tetapkanlah kasih antara mereka selagi Tidak Melebihi Kasih PadaMu
    Ya Allah
    Engkau satukanlah hati mereka seperti engkau satukan
    hati Adam & Hawa,
    Yusuf & Zulaikha dan
    Seperti Engkau Satukan hati Muhammad s.a.w & Siti Khadijah
    Amin Ya Rabbal Alamin

    Rupa-rupanya, masih ramai lagi yang masih berpegang kepada hikayat percintaan agung Yusuf dan Zulaikha. Sudah pasti, harapan ibu-bapa ingin menjadikan pasangan anak-anak mereka bahagia sebagaimana didalam kisah percintaan agung tersebut. Sebelum kita menjawab harapan ini, ada beberapa persoalan yang elok juga kita fikirkan kembali, diantaranya adalah :-

    a. Apakah wanita yang disebut didalam surah Yusuf itu namanya Zulaikha?

    b. Apakah benar wanita tersebut, saling cinta mencintai Nabi Yusuf dan Nabi Yusuf tertarik dengan wanita tersebut?

    c. Sumber mana yang menyebut bahawa Zulaikha dan Nabi Yusuf berkahwin.?

    0
    0
  28. anNeDeSiLva says:

    anne ada meeting jap..
    later borak k..
    antu pulau babi besar kat mersingla…

    0
    0
  29. violet says:

    topic ari ni..

    cinta ke duit?

    0
    0
  30. violet says:

    topic ri ni

    LELAKI je k
    law korang p shopping etc la kan….
    sapa byr
    korang ke..gf korang?

    0
    0
  31. aries_april says:

    lah…
    x kawen g ker dia ni…
    aries ingt dh kawen….

    0
    0
  32. tOmEii says:

    knp pyh sgt komen nk msuk nie….
    sengall….

    0
    0
  33. aries_april says:

    lpa lak nk ksi salam…
    salam all…gd mrng 2…

    0
    0
  34. Nishikido Ryo-chan says:

    asl lak tbe2 komen jdi byak ni…

    0
    0
  35. aries_april says:

    eh…
    ilang lak smua orng ni…
    mn yg lain ni?

    0
    0
  36. Nishikido Ryo-chan says:

    cter bru….

    0
    0
  37. AG JUNIOR says:

    nak juin korg sume tp agak bz ar ari ni…
    nak ikut tp sik t’tggl je..

    korang lyn dulu ae… jgn gado2
    zasssss….

    0
    0
  38. aries_april says:

    oklah u all…
    aries da kat FB…nk brccuk tnam jab…
    nk,cr aries kat sna ya?
    rmai lak pmnat kat sna..
    x trlayan,,,lth jri jmari ni mnaip…
    ummuah…1000x
    love u all…
    krng around 12…
    aries in sni blik…
    kta jmpa nnt…
    @ pn lps break…

    0
    0
  39. chaerim says:

    aik..org sabah ka?
    sepakah org itu..

    0
    0
  40. Naura says:

    bertuah badan…kwen politician ade can jadik Datin Zizie..bila la aku nak merasa dapat title Datin ni adoiiii…

    0
    0
  41. blackberry00 says:

    tetiber jer aq rs nk g BN gather..
    cmner nk anta form ker aper..???
    update kat aq skit…

    0
    0
  42. http//www... says:

    More picture there…!!

    0
    0
  43. jane says:

    tak minat….

    0
    0
  44. kd says:

    apa lah yang ada pada dia itu..pilih la iras hans isacc

    0
    0
  45. LumiGlow says:

    dia ni klu jadi pengantin tentu ramai nak taja kan….cun ooo dia ni..putih gebuuuu..

    0
    0
  46. […] (GOSIP)Zizie Ezette Dilamar Ahli Politik Dari Sabah? (305) […]

    0
    0
  47. Teri Walburn says:

    I do know lots of individuals would really like the notion idea and i also can’t deny I’m moreover one of them. In case you’ll locate more disccusion about this matter then simply it may be additional desirable and that i will most likely would like to assume of precisely what you would create concerning your next article. Inside the event that you could release much more associated write-up, just make me conscious as Most surely i’ll wish to have the ability to browse about it.

    0
    0