Written by Bella | October 3rd, 2016

Nama Zizan Razak beberapa hari ini terpalit dengan satu khabar angin mengatakan beliau mempunyai sedikit masalah disiplin.

Menurut Cik Pang menerusi akhbar Harian Metro, ada seorang rakan beliau bengang dengan sikap Zizan yang tidak hadir pada satu sesi fotografi untuk sebuah akhbar.

Perkara yang membuatkan teman Cik Pang itu sakit hati ialah ketika Zizan tidak menjawab sebarang panggilan telefon daripada pihak akhbar berkenaan meskipun mereka beberapa kali cuba untuk menghubunginya.

Hanya selepas setengah hari, barulah pembantu peribadinya memberitahu bahawa kereta Zizan menghadapi masalah.

Buat rakan Cik Pang, sikap Zizan itu tidak profesional apatah lagi pengamal media sudah bertungkus lumus mempersiapkan segala kelengkapan daripada tajaan, solekan dan lokasi yang menarik untuk menjalani sesi fotografi tersebut.

Harapnya perkara ini dapat memberikan pengajaran buat artis lain juga, jika benar anda sedang menghadapi masalah, hubungi pihak yang berkenaan awal-awal lagi agar tiada masalah yang akan timbul.

Sumber Berita : Harian Metro

5 responses to Zizan Razak Tidak Muncul Ketika Sesi Fotografi Pada Saat Akhir

  1. Larat ke... says:

    popularity zizan…
    mcm nak “pupus”…aje

    2

    0
    • minah jambu say no to DRUG says:

      taon ni APM singapore tk best tak macm taon lepas masa ada jehan muse best..kenape tak pangil johan MLM untok mengacara kan APM ? kalau pangil johan mesti hepening..lagi pon tempat dia nampak macm kecik kalau ada johan walau pon tempat kecik tapi terhibur jugak kan tk gitu peminat2 ?

      2

      1
  2. minah jambu - safety first says:

    mengarot lah zizan ni th happe2 aje…gi kawin suda la..!

    0

    0
  3. Melati says:

    Aduiiiii….Zizan dh lew buat lawak dlm AF org tak Gelak, !!!masih perasan baguiiii…kesian2 !!!Zizan kalau awak terbaca aper saya tulis ni ,,,aper kater awak pegi Bunuh diri mcm org Jepun…buat lawak org tak Gelak memang memalukan …!!! Aib diri sendiri…baik awak gi terjun KLCC Zizan…hmmmm

    2

    0
  4. 420 says:

    Dia ni lately macam stoned je

    0

    0