Written by AbangNara | February 5th, 2015

Akhirnya Zizan telah memuatnaik gambarnya bersama Fazura untuk menutup spekulasi permusuhan antara mereka berdua yang begitu hangat diperkatakan sekarang ini. Suka Abang Nara melihat kegembiraan, kemesraan dan keriangan di dalam gambar tersebut. Fazura gelak tak ingat. Mungkin Zizan buat lawak yang mencuit hati. Gambar ini sekaligus pasti menutup desas-desus pergaduhan antara mereka berdua.

zizan fazura

Caption yang dimuatnaik oleh Zizan di gambar ini juga menjelaskan yang mereka menyayangi antara satu sama lain dan bukannya bermusuhan seperti yang digembar-gemburkan.

Makan gelak makan gelak #LovenotHate #FAZURA #ZIZANRAZAK #ZIZAN

zizan fazura

Diharap selepas ini tiada lagi spekulasi yang bukan-bukan antara mereka berdua. Zizan dan Fazura elok je berkawan baik tapi peminat-peminat yang bergaduh tak ingat. Kelakar pun ada jugak kan? Semoga hubungan persahabatan antara mereka berdua terus terjalin.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 responses to Zizan Muatnaik Gambar Bersama Fazura, Tutup Spekulasi Permusuhan

  1. enter your name says:

    FAZURA FAKE!!

    0

    0
    • Anonymous says:

      drama astro je ni weh..ntah hape2.. abg cari citer hot sikit..citer ayam myanmar ker ..citer cacing krawit ker…

      0

      0
      • Jenab says:

        Abg Nara please siasat pasal produk terbaru Fazura ni, FAZFIT tu katenya produk REPACKAGING! Dia beli murah pil dr OEM pastu package jd produk sendiri then jual MAHAL! sebab no siri produk FAZFIR ni kat KKM sama dgn produk Jamu Susut Mak Dara!!

        0

        0
    • Anonymous says:

      si cantik jelita saper lagi kalau bukan FAZURA………………

      0

      0
    • anon says:

      enter yr name….jealous kuat dengkinya kamu ni….Kamu tu yg fake…

      0

      0
  2. anon says:

    yg kelakarnya peminat yg duk meroyan, depa dua ok aje. hahaha

    0

    0
  3. cik teratai says:

    telan air lioq korang! hahh mulut puaka sgttt

    kbai

    0

    0
  4. badang says:

    bantal golek ramai jantan…masih ada ke perawan dia nieee

    0

    0
  5. Jenab says:

    Drama semuanya .cisss

    0

    0
  6. Anonymous says:

    cam kanak kanak laa ko ni zizan…wat wat lek dah laaa…tkyah laa dok pening nak bgtau yg korang both tak gaduh…

    0

    0
  7. Anonymous111 says:

    mesti diaorg keluar bertiga, org ketiga tu yg tlg snap gambo, emma maembong la tu

    0

    0
  8. mulut celupar says:

    inilah strategi fazura dengan zizan utk mendapatkan popularity, buat2 gaduh,pastu baik balik..ambik gmbr.uhuk3..

    0

    0
  9. zietafus says:

    Best kan fara naek ferrari kuning
    korang mmng ok
    yg kat lua 2 jek molot bnyk insuran
    pe pun korang mmng terbaeekkk

    0

    0
  10. kasturi says:

    @badang kalau nk jd keyboard warrior sgt jgn la smpai nk mnuduh org mcm tu skali..jari tu jgn ikut sedap je nk menaip pkir dlu sblom menaip..peace

    0

    0