Written by AbangNara | February 19th, 2013

Setiap kali apabila tiba musim pilihanraya, pasti ada nama-nama artis yang dikhabarkan akan menjadi calon bertanding. Terbaru, khabar angin bertiup kencang menyatakan yang Zed Zaidi akan diletakkan sebagai calon Barisan Nasional di DUN Bukit Antarabangsa, Selangor.

zed zaidi pru13
Tak dinafikan Zed Zaidi memang memiliki bakat kepimpinan yang semakin terserlah semenjak memegang jawatan Presiden SENIMAN. Namun begitu, Zed sendiri telah berkata perkara ini hanyalah ura-ura dalaman parti dan menolak penyebaran khabar angin tersebut.

Saya tidak mahu memberikan penjelasan mengenai perkara ini kerana ia keputusan kepimpinan tertinggi UMNO dan BN. Bagaimanapun, saya ada mendengar perkhabaran ini menerusi rakan minggu lalu. Isu bertanding adalah perkara mudah tetapi menunaikan tanggungjawab adalah sesuatu yang sukar. Jangan buat spekulasi penamaan ini kerana ia perkara sensitif. Sebaliknya terus berbakti kepada negara dan kerajaan.

Abang Nara tak tahu apa relevannya golong artis bertanding untuk pilihanraya. Bukan mudah untuk menjadi wakil rakyat lebih-lebih lagi sekiranya terlalu sibuk dengan kerjaya sebagai seorang artis. Namun kalau Zed Zaidi tercalon, apa salahnya mencuba. Mungkin Zed boleh memberi fokus kepada politik dan melupakan kariernya sebagai pelakon.

P.S: Samsung Galaxy Camera versi WIFI.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 responses to Zed Zaidi Tolak Khabar Angin Bakal Bertanding Dalam PRU13

  1. razer says:

    ok……………………….. 1st ..

    bye..

    0

    0
    • Youngjae says:

      aku duk pikir…sibuk sgt ke jadi presiden seniman ni, klau tak sibuk baik kau bertanding PRU13…ada gak hasil, nk tgk kau berlakon….berlakon lagi ker ZZ ni…bayangkan ZED ZAIDI vs ABBY ADABI…apa akan jadi..?????

      0

      0
      • suka Sabree Abu says:

        aku tak tau kenapa, tapi aku rasa kelakar artikel nehhh..

        0

        0
        • Datin Grabriella De La Dantes says:

          abang nara…knpa bila klik link blog ni..keluar Mobile Site Preview..? yg ada pic handphone tu, abang nara Datin hari ni on9 guna lappy….agak susah sikit nk masuk baca tgk entry baru sebab asyik keluar Mobile Site Preview tu jer…nak iklan pun..iklan jelah kat tepi tu hah..

          0

          0
        • Olga says:

          Artis & Politik bukan perkara asing lagi! So???

          0

          0
        • zimbo says:

          ada tokoh ke dia ni nak jd YB hahaha.. tp klau mmg nak BN kalah mmg sesuai sgt la dia ni jd calon… satu kelebihan utk PR.

          0

          0
        • Anonymous says:

          umno baik ko pikir masak2 dahlah rakyat pun mmg dah buang umno,ini zz pula nk bertanding,ada penyokong ke?mana2 pun kena kutuk je ko ni zz sebelah mata pun org x pandang ada hati nak bertanding..makin jatuh la umno..

          0

          0
    • tah says:

      kenape ZZ tak masuk bertanding. kalau tak mesti saye undi punye

      0

      0
    • jebat says:

      iklannn…apaaaa fizz fairuz putus tunang?sewel ke haper mamat nih heheheh….

      0

      0
  2. Babloo says:

    Bapak kau la first :)

    0

    0
  3. abg cik says:

    belum cuba belum tahu ye !!

    0

    0
  4. wawa says:

    ader aku kesah????

    0

    0
  5. kentut berdarah says:

    kalo ko bertanding.. lg 30 taun ada can la jd podano montori…mulo2 adun..pehtu ketua pemuda..pehtu pande2 la rangka sendiri hidop ko jed jaidi..xkan tu xpun nak diajo…

    0

    0
  6. budak gemuk says:

    next cite….aku dgr fizz fairuz da putus tunang…?betul ke?klu betul mmg padan muke dia la…da kena bayar cash kat dunia sbb main2kan perasaan org,.,.

    0

    0
  7. papejee says:

    patut pun pis pairuz lari dari media..takut kena tanya hal putuih tunang..betul ke putuih tunang?? jed jaidi nak betanding,betanding lah..

    0

    0
  8. Ezra says:

    “Saya tidak mahu memberikan penjelasan mengenai perkara ini kerana ia keputusan kepimpinan tertinggi UMNO dan BN.”

    Kalau dah tak nak bertanding, cakap terus tak berminat. Bunyi macam masih menaruh harapan jer……

    0

    0
    • Anonymous says:

      mmg dia menaruh harapan tp bila umno tgk komen2 utk zz ngeri umno nak bg bertanding,umno kata dahlah umno skrg ibarat telur dihujung tanduk bg pula zz bertanding mmg terkubur trs la umno..

      0

      0