Written by AbangNara | December 27th, 2008

gambar bikini zarina ann julie

Zarina Ann Julie who once got famous because of her sexy daring pictures with her boyfriend and wearing weird shirt, now hit the headline again with pictures at the swimming pool.

Not only that Zarina Ann Julie wore bikini but she also volunteerly pictured with some male while doing some hot style. I wonder how many boyfriend does Zarina Ann Julie has.

More latest pictures of sexy Malaysia actress, Zarina Ann Julie by reading the full article.

gambar seksi zarina annjulie

gambar seksi zarina annjulie

gambar seksi zarina annjulie

gambar seksi zarina annjulie

Baca Yang Ini Pulak:-

92 responses to Zarina Ann Julie Bikini Pictures At Swimming Pool

  1. nyeh says:

    god.. this fatty better go mampos..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  2. capee dee! says:

    gatainye pompuan ni ceng anjing jiranku jak..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  3. issobel says:

    alaaa..zarina tu mmg mcm tu.bkn je gatal tp dah jdi pompuan SUNDAL.oppsss..tlebih ckp..hehe.maybe,dia ni tak reti hukum agama kot.tu dia jdi mcm tu..dah ROSAkkk..kcian mak bapa dia dpt anak mcm tu.minta2 la tuhan menyedarkn dia..amin..nama je anak dara tpi blm pun kwin dah hilang #@%^…faham2 la ye.

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
    • prisilla says:

      macam la kau tu baik sangat

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
      • matsengal says:

        bukan kisah baik ke x baik…
        tp die nie plakon..org dh anggap die nie sbagi ikon..
        x manis la camtu klo gamba2 camnie dh kuar..
        nk respek lg ke?
        die ni mmg hipokrit..
        tp klo aku dh dpt..x kire ape la..
        haha..

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  4. florafauna says:

    sok2 anjue ni musti ckp..oh god..tu super impose je,i xwat bnde2 jht cmni.sudeyla..jap pic kt clubbin,kat blik,ish..hampeh tul pmpuan giler ni..mcm havoc sgt nk cpte kntrovrsi

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  5. texter_bling says:

    aku benci tol minah nih…lawa tp prangai hampeh….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  6. lepas says:

    cantik amendenye.. biase jek..
    perangai same jek ngan rupe die 2.. huh!!~

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. nelly says:

    do klik my name ye…….
    tq :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. [...] gambar seksi Zarina Ann Julie berbikini tepi swimming pool [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  9. kak Elon says:

    lawa tu mmg lawa .tak dinafikan.kalo perangai
    x lawa tu lantak dia ler.malas nak komen.semug tuhan mengampuni dosa-dosanya dan dosa2 kiter ni skali.insyallah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. haji abdullah badawie says:

    sopan santun anak gadis kita skang ni.
    macam nilah islam hadhari…..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  11. bilahuda says:

    mogaa ada kesedaran

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. saya says:

    aku nk komen pasai jawapan zarina dlm melodi smlm….

    1. dia marah sbb org slhkan mak bapak dia x pandai ajar dia..oklah itu aku leh terima sbb sapa2 pun akn marah klu nama mak bapak disebut…habih tu dah tau marah tak qeti2 lg nk bersihkan nama mak bapak sendiri…caranya ubahlah gaya hidup anda tu so org x kan tuduh mak bapak anda lagi….ini sudah terang lg bersuluh buat perangai entah apa2, abih bila org komen nk marah plak…sendiri cari pasal…
    2. dia ckp job x byk sbb gambar2 yg x sepatutnya keluar dlm internet w/pun itu gambar dia… hello…………..klu awak nk bergambar cam tu dan tak mau org kisah dgn gambar2 cam tu, p pindah dok kt hollywood..klu awak dok kt sana klu setakat gambar cam tu no hal la. klu org hollywood tgk silap2 diorg plak tawarkan awak berlakon filem 18 sx.. ha.. org kt msia memang dh x kesah dh sbb awak masa tu dah tak dok kat msia. klu allah nk turun bala kurang2nya org ,msia tak kena tempiasnya dah… awak pun dh bleh pakai sesuka ati, berperangai sesuka ati,..sbb ya la hollywood tu bkn negara islam , oklah dgn awak yg tak ade sensitiviti tentang agama ni…
    3. apa2 pun wak buat dosa x tutp aurat, saya dh tambah dosa ngumpat awa..semoga awak mendapat petunjuk dan hidayah dr allah……

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  13. Anonymous says:

    memang tak sedar diri………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. atas batu says:

    mantap beb..geram gak aku tgk….nenen di mmg mantul…hahhaha…nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  15. naz says:

    salam… wei ATAS BATU, ko ni gatal la…
    ko pun nk jd mcm dia eh…wat perangai mcm dia plK..
    XMALU….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. bagus says:

    dia ni kita rogol ramai2 baru dia serik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. amano says:

    tak malu lah kamu ini …
    kamu tak kesian dgn ibu ayah awk ke…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. pencinta wanita says:

    perhhh..
    body sedappp gilerrr babe!
    ade fon num dia x?
    nak gak rase pontianak2 nih.
    hahaha.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Ganla says:

    mat saleh pakai bikini x kecoh pun.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. ni says:

    hopefully one day dia akan sedo n bertobat
    kita doakan yg terbaik la utk dia…
    sian dia…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. flower says:

    sexy..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  22. garfield_82 says:

    hmm….dia ne anak orang kaya ke??xda job tapi berhibur sana sini…perghhhhhhhh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. O.K LA TU……….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  24. DIA PUNYA BARANG MESTI CUTE N TEMBAM, TU MESTI PINK COLOUR

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Ireen says:

      mane pink colournya,dah gelap badan tue……mesti la hitam……tu pun dah ramai merasa kot aku rasa……

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. flower says:

    apa ke jadah nyer gmbar mcm 2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. amano says:

    kau ne memang tak tahu malu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. Ameno says:

    Tetek dia memang mantul…Eeeiii geramnyerr…dapat kat aku siap kau…!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. delimajelita says:

    dirimu begitu tak beharga..huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. zack says:

    ko org ni tak pandai lah komen cuba macam aku tok…..

    rok selambee je bg komen heeeehee .

    ada awek cun gi ke yg blh di bw ber sembang…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. zack says:

    gambai kit s/ming pool memg hebat tak hairan lah artis malaysia di tahun akan datang semua jd bosia…

    memperagakan diri …..

    bogel pun bagus tp ingat lah siapa yg mencipta kita wahai org2 beriman

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  31. beyon says:

    mcm hampeh bajet lawa gila la tu.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. samsguarians says:

    Rosaknya artis dan anak bangsa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. Ireen says:

    Ish……Tak serik2 la pompuan ni, mcm la dia tu lawa sangat, setakat buat iklan life buoy tu udah le……insaf2 la sikit cik kak woi…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. puteri says:

    kurang pengajaran kot……bila lah nak insaf??….ya allah sedar kan lah perampuan ni….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jed hijau says:

      alah..bobudak akal terlobih…cam tu lah dehhhh….

      jan marah yo…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. miebahau says:

    dia ni lg…. xhbh2 ksh dia ni… xlama lg gmbr dia tlanjang pun ada… xtau malu langsung… xreti jga maruah lnsung.. tidak2nya jga la maruah mak bapak kau pun ok la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. miss annur says:

    die ni sebenarnya xde job, so dgn gambar2 kontroversi ni kot2 die jd femes ngan ramai pengarah nak ambik berlakon kot.. wahai pengarah2 kreatif di luar sana,bg die job ceta porno kot2 femes..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. kiddFLYING says:

    Klau da pkai bikini cm ni mmg arh best..
    Tp bg aq unt0wk Zarina…
    Baik k0 x yah pkai bikini langsung wei..
    Baru gempak!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. lieya says:

    allOoo.i think..
    miis zarina 2..ptot yerq gy mampoz jerq..
    x taO malu lgsOng..
    yg kcian yer..mum n dad diey gak nnti……………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. lieya says:

    aq skOng ckp kiddFLYING..
    lu zarina..pker lawa cgat..bajet lbehhh………
    :-p

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. miebahau says:

    gua skong lu kiddFLYING… gua rasa elok kta tangkap dia pastu sula ramai2 mgkn pastu bru dia sdr skt kot…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. puterisadung says:

    nyampah gile aku ngn minah n
    perasan cantik!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. waw says:

    ?????? ????? ???? ?? ?????? ??? ??????? . . . . . ???? ?????? ???????? ???? ????? !!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. betymaya says:

    tk paya la nk ckp cara dia bpakayan.tk smsti ny ppuan bpkayan ttonjol tu jahat.sundal.ada jga tutup aurat tapi bukan main gatal ny.byak yg kna tangkap bzina ppuan yg tutup aurat la.tapi tk smua..tp kbanya la.ooops TERLEBIH SUDAH…..sorry

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • zoro says:

      hahaha btl tu… nama ja bertudung la tutup aurat lah… tapi sama je gaya org2 yg x pakai tudung… malah lagi byk kena tangkap khalwat !! amboi… buka mata… klu tak suka, jgn laH toma hina dan mcm2.. btl kan dulu org2 sendiri .

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. betymaya says:

    lantak dia la nk pakai apa yg penting dia bahagia..apa sal u all sakit hati ni.cemburu ke,,yg lelaki pula klu zarina nk kn kamu kurang la menolak,

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. matjusoh says:

    MEMALUKAN AGAMA,MAK BAPUK,BANGSA,NEGARA.
    HUKUMAN YANG SESUAI BG ORANG NI:
    -KURUNG DLM JAMBAN YG TAK FLUSH 3 BULAN
    -SULA 3 KALI SEHARI

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  46. Nurain says:

    nama je islam..tp prngai bkn mcm islam
    tp x kisah la..rmai da org islam cmne..
    :((

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  47. affa says:

    kena kasi spank hardcore baru die menjerit…..hahhahaa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. nick says:

    bodohnyaaaa npa la ko jadi artis msia..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. nick says:

    tp xpa biar puas kat bumi ni kat akhirat nnt hbis la..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  50. aku la says:

    natang artis ni PEMUSNAH BANGSA MELAYU

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. cik siti says:

    dia ni ada jer bnda yg hot….hello ngko nk cpt naik ker??????lg jtuh ada ler woooooooooiii

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. QIS says:

    DUNIA DH NK KIAMAT DH NI!!
    BERTAUBATLA KORG SUME SBLM TLMBAT…
    TGK MEMAMGBEZ JE KAN TP KALU NK WAT BINI, KORG CARILA YG BERAGAMA.
    INGATLA PESAN NABI KTE……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. QIS says:

    KPD SUME ORG YG LAYAN KT SINI!!!
    XDE APA YG LEBIH CANTIK DRP APA YG KORG TGK HRNI..
    ADA YG LEBIH CANTIK LAGI MENARIK DAN TERTARIK YG KORG BOLEH DPT PASNI..

    KORG CUMA PERLU BERIMAN N BERTAQWA KPD TUHAN YG BAGI KORG HIDUP…
    KERNA TUHAN X MGKIR JANJI KPD HAMBANYA..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  54. QIS says:

    APA PUN YG KORG SUME WAT ADA BALASAN…
    JGN WAT MASALAH , NANTI KORG GAK YG SUSAH..

    LGPUN,SAYA TGH CARI ORG YG SEDERHANA JE..
    KALU ADA YG SUDI, ADDLA SAYA K!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. ILUVISLAM says:

    aku pun ada kwn mcm dia ni tp xdela smpai org mengata!!
    kalu ye pun nk glamor xyah la smpai tunjuk sime benda tg ada.. memang xtau malu btul..
    mcm xde MARUAH je….
    kalah pelacur kt blkg chow kit tau!!!!
    insafla ye..
    minta ampun n maaf kalu terasa ye..
    xde niat nk wat sakit hati..
    pikirla knp org kata camtu….
    nauzubillah himinzalim…subhanallah!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. lantaliban says:

    sbnar nye dia 2 x kne ngn i lg! klau kne mby taubat kot huhuhuhuhu69x96

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. MIO says:

    GINI LAH…. TAK YAH LAH NAK KUTUK OWANG NAK NGATA KE NAK AJAR KER…. KITA HIDUP KAT DUNIA NI TAK LAMA….. TUHAN BAGI KITA OTAK SUPAYA BERFIKIR BURUK DAN BAIK.. SETIAP KEJADIAN TU ADA IKTIBAR NYER… SEBAGAI PENGAJARAN KEPADA KITA SEMUA… YANG PENTING BENDA BAIK KITA JADIKAN TAULADAN BENDA BURUK KITA JADIKAN SEMPADAN… ZAMAN NABI DULU PUN DAH ADA KELUAR PETUNJUK UNTUK KITA JADIKAN SATU PENGAJARAN… DIA… BIARLAH DENGAN DUNIA DIA…. KITA DENGAN DUNIA KITA…. SEBAGAI SEORANG YANG BERIMAN BUKAN KUTUKAN YANG PATUT KITA BAGI TAPI DOA… AGAR DIA BERUBAH ITU SAJA… WASSALAM..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • saviola says:

      pandai ko ceramah kt org eh??????
      ko dh bertobat ke blum????
      y ko layan website ni apsal????
      hipokrit btul

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • pooo... says:

        yayayayayaya….kan dh kene balik….haha….aku senang cite….suke hati kolah zarina..janji ko tak kacau hidup aku…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. ello says:

    macamlah komen orang asyik nak mengutuk saja. macamlah baik sangat. baik juga puaskan diri dia sekarang lepas kahwin tinggal kan semua.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. anyss says:

    die nk standing ngn maria ozawa pelakon porno pling meletup kt jepun…btul x zarina???

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. minah keparat ni sebenarnya nak jadi pelakon fiem porno. tpi kat malaysia ni mane ada. tu pasal lah dia buat ala ala pelakon porno.. .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. jumper says:

    pic yg ke-4 2 lg sial

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • eyka says:

      sume nyer pix die nie lg SIAL tao dok . . HAHAHA . . dasar x tao malu . . p mampos laa oiii . . nie laa artis na publisiti murahan . . . !!!!!!!!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. siti sifir says:

    ko ni layak dipanggil pelacur jer..aku rase lau jantan nak kwen dgn ko pn sbb nk kepuasan jer..tapi mmg bodohla jntan yg kwen dgn ko tu…sbb xthu nilai diri ko yg dh xde ape2 nilai…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. mat romeo says:

    zarina ni pndai melenting bile kaitkan mak bapak dia..tpi dia yang jatuhkan maruah mak bapak dia…ambil la iktibar kes pembunuhan allahyarham norita samsudin dlu..insaflah wahai zarina! namamu tak seindah akhlakmu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. JON KING says:

    ZARINA TU X DA KEJA KAH . . . .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. hadzli says:

    careful there lady you are about to become the real pontianak hihihihi…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. True happiness comes from the joy of deeds well done, the zest of creating things new.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. porno izle says:

    I am shocked at the items I overlooked before I read this post. Thanks for the good information.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. ms pinky says:

    muka dh ler x lawa perangai cm setan plak 2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. ko memang bodoh…babi punye orang…haram jadah…pale butoh.bajet ko hot ke mat nyah syial.ko memg puki,burit nyer cikaro.better ko pegi mampos dgn pelacur2 syaitan tu sume di alam neraka jahanam yg engkau idamkan tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  70. aab says:

    gambar camni pun blh jadi kontroversi.?mmang nak kiamat dunia ni..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  71. eyka says:

    woiiiiiiiii bohsia . . x yah laa ka na cari publisiti murahan . . . doh muke mu cam SIAL jer . . tngk ka nie bukan lawa mne pown . . itam legam jer tngk . . aq nok tngk sket cpew mak bapak ko . . . ntah2 die pown cm ko . . sedo2 laa 2 . . insaf laa . . . !!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. ichiban says:

    apa la hangpa ni…bukannya nak nasihat ni hangpa pakat ramai2 beng dia apasai???? lagi hangpa dok beng dia makin teruk jd dia…..bayang la kalau hangpa jadi dia pastu ramai2 beng hangpa apa hangpa rasa.. hangpa kena ingat jangan nak kata dekat orang lebih kurang kot esok2 jadi kat anak2 hangpa plak….. minta simpang malaikat 44…mari la kita sama2 mengamin kan supaya tuhan membuka pintu taubat kepada dia…setip manusia mesti melakukan kesilapan cuma beza kecik besar saja,kita bukannya bersifat maksum seperti nabi kita hanya la manusia biasa yang tak pernah lepas dari melakukan kesilapan…..bertaubat selagi ada peluang

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0