Written by Bella | October 16th, 2015

Baru sahaja kita menerima berita gembira bahawa Zamani Slam sedang menjalani rawatan pemulihan penyalahgunaan dadah dengan baik sehingga badannya kini sudah berisi sikit, tiba-tiba penyanyi itu dilaporkan sudah melarikan diri dari Rumah PENGASIH  sekitar jam 10.26 malam semalam.

Menurut Yang Dipertua Persatuan PENGASIH Malaysia, Datuk Yunus Pathi Mohd, Zamani telah menaiki sebuah kereta berwarna putih bersama dua lagi individu yang tidak dikenali selepas melihat rakaman daripada kamera litar tertutup (CCTV) di bangunan pusat pemulihan berkenaan.

Sebelum ini Zamani dan pembantu peribadinya didenda sebanyak RM 5,500 selepas kedua-keduanya mengaku salah atas tuduhan memiliki dan mengambil dadah selepas satu serbuan dilakukan di kediaman artis itu di Taman Keramat pada 21 Januari lepas.

Atas kesalahan tersebut Zamani juga diperintahkan menjalani pengawasan di bawah Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK) selama dua tahun.

Erm memang ada banyak halangan ketika hendak menjadi lebih baik, kami sangat berharap agar Zamani tidak tertipu daya lagi dengan pengaruh negatif dan mengulangi kesilapan beliau sebelum ini.

Sumber Berita: Berita Harian

22 responses to Zamani Slam Lari Dari Pusat Pemulihan

  1. sheayang says:

    Lari plak dah. Kenapa la camtu…

    0

    0
    • melati says:

      jingli nona jingli nona euquere casar (2x)
      sanao temporta quelai lagu pasar (2x)
      temca nao tem quando temfalar nao tem (2x)

      0

      0
    • Lara says:

      Kalau tak der “kawan” yang tolong larikan, ok jer dia ni kot. Ni la masalahnya ramai benor “kawan” yang sanggup lakukan apa sahaja kalau ke arah tak baik ni.

      0

      0
      • minah jambu says:

        kenape zamani mesti stuju kalau kawan dia datang nk ambek dia ? sape yg datang menjemput zamani kt rumah pengaseh tu ? jangan jangan jeng jeng jeng..takottttttttttt….!

        0

        0
    • minah jambu says:

      tempat pusat pemulihan tu tk di jaga ketat ke ? sampai zamani boleh keluar n kereta yg menjemput zamani sampai boleh datang ambek zamani macm dh janji aje..tkde officer atau pengawal yg lain untok jaga orang keluar masok kt pusat pemulihan tu ke ? mana boleh sembarang orang keluar masok kt tempat tu melainkn kalau ada yg visit family ke ape ..

      0

      0
  2. zamanifan says:

    Zamani dh wt laporan polis.. dia rela hati nak keluar dr pengasih… mayb dia klaur kjap pastu nnt dia blk la ke pengasih tu..insyaallah dia akan terus bersih dr ddh..

    0

    0
    • minah jambu says:

      zamani mana boleh gitu nk keluar kejap pastu balek kt tmpat pengaseh klakar ke pe !! keluar tampa kebenaran perbuatan dia yg semacm ini kalau jumpa kt luar terus tangkap masok prison tk payah antar dia kt rumah pengaseh tu lagi pasal ini orang tk boleh di percayai ..

      0

      0
      • minah jambu says:

        melarikn diri dari pusat pemulihan itu satu kesalahan jangan ambek remeh ini perkara ..masok ikut undang2 bebas pon ikut undang2 terima khaseh aje lah ye thank uuu…idup umno ! idup jalur gemilang ! idup 1malaysia ! idup pak najib ! lov u pak najibbb emmuah ….!

        0

        0
  3. peminat zamani says:

    harap dia klua kejap buat urusan penting..pastu masuk balik ….

    0

    0
  4. melati says:

    saya lg tabik kat Zamani ni …walaupun dia isap dadah tapi dia tk Poyos macam Che Ta matjenin…:’;;[‘

    0

    0
    • xyz says:

      in what way taking drugs lagi mulia daripada being poyo?

      0

      0
    • melati says:

      sori saya takm paham English….hihihi..

      0

      0
    • Anonymous says:

      melati ko dok sebut2 cari aku apasal. baru minggu lepas aku kasi ko isap batang aku ni ko dah ketagih lagi. nafsu besor ko ni. hei pondan ni kali no isap batang biar aku bantai pantat ko yg busuk cam mulut ko tu.pantat pondan plastik susah nak steam aku.tak naik2.nak isap batang kan ok cari aku tempat biasa melati. isap puas2 nanti ketagih lagi asyik cari aku.

      0

      0
  5. mawar says:

    dia lari sebab nak join gegar veganza….

    0

    0
  6. Jokin says:

    Haha btul3.. ntah2 dia nk masuk gegarvaganza, pastu menang, dpt duit kenyang dadah sebulan. Pastu kna tangkap, muka sememeh. Tajuk berita “zamani akui tersilap”. Pastu glamer sbb masuk berita. Peminat2 pun kesian. Dan cycle tu berulang lagi dan lagi. Sehinggalah berita kuar, “zamani overdose”. Biaq mampos je le mat gian ni.

    0

    0
  7. Sizuka says:

    Zamani dtg Sarawak baru baru ni. Ada show di Sesetengah bahagian. Mcm pelikss jer dia boleh pergi ke Sarawak senang2 cmtu. Rupanya dia lari.. Okbye

    0

    0
    • zamanifan says:

      Dia pergi sarawak tu under pengasih la.. dia lari dr pengasih hari khamis mlm.. mmg la x suka cara dia yg lari dr pengasih tu.. tp klu bnde x pst jgn ckp..

      0

      0
  8. eda says:

    zamani pegi sarawak bersama dgn pengurusan rumah pengaseh. itu juga salah satu program yg di berikan pd zamani utk dia membiasakan diri bergaul dgn masyarakat luar tnpa dadah. bukan setakat pegi sarawak aje malah zamani telah di bawa kemerata tmpt bersama program pengaseh

    0

    0