Written by Bella | April 16th, 2016

Zainol Macwilson yang merupakan bapa kepada pelakon Zahirah Macwilson terkejut dengan tuduhan beliau berfoya-foya menggunakan wang anaknya.

Mengakui pernah meminta wang daripada Zahirah kerana kewangan beliau sendiri tidak stabil sebelum ini, Zainol bagaimanapun menafikan bahawa beliau berseronok dengan wang tersebut.

Zahirah anak saya dan kedudukan kewangan saya tidak stabil ketika itu. Jadi sebagai bapa, saya rasa tidak salah kalau saya meminta wang daripadanya. Saya tak pernah gunakannya untuk berfoya-foya. Saya rasa dia faham mengenai perkara ini.

Zainol tidak tahu mengapa gosip seperti ini boleh timbul sehingga ada yang menganggap beliau playboy.

Sebenarnya saya seorang peramah. Jadi, mungkin ada yang salah anggap. Mungkin juga disebabkan saya dikenali membuatkan pergerakan saya sentiasa diperhatikan.

Bapa pinjam duit daripada anak, ermm apa salahnya bukan? Kadang-kadang orang tua kita juga ada mempunyai masalah kewangan. Bab Zainol berfoya-foya, kami tidak mahu komen lebih.

Sumber Berita : Harian Metro

16 responses to Zainol Macwilson Nafi Tuduhan Berfoya Guna Duit Anaknya Zahirah

  1. Anonymous says:

    bukan hal aku..next?

    0

    0
    • melati says:

      panasnya hari ni. bontot aku berpeluh-peluh.

      0

      0
    • titi says:

      lol! salah sangat ke kalau makpak pinjam duit anak? dulu makpak besarkan anak relek je bagi apa yang anak nak. yang kecoh2 ni macam tak pernah bagi duit kat makpak hang ja. #bukanpeminatanakberanaknipon #commonsense

      0

      0
    • raju says:

      Ala korang pun time orang kasik duit raya anak korang ada gak guna kan?? Anak beranak tolong sesama sendiri pun nak dijadikan isu ke? Ayo maa kadawale….

      0

      0
  2. Lalalaa says:

    sampai hati peragut wan maimunah ragut si pak cik zainol pula.
    dah xde duit dah tu…kesian.

    0

    0
  3. nice says:

    Tak payah guna perkataan pinjam, apa salahnye bapak guna duit anak..dr kecik sampai ke besar bapak tanggung pakai minum, tmpat tinggal, pelajaran, nk bercuti, anak nak ape, semua bapak usaha dapatkan, so takde istilah pinjam meminjam la..tp kalau nk guna utk foya2 tu xtaw la nk kate ape, atas diri sendiri la dh besar boleh pikir mana baik,mana buruk..

    p/s: peringatan untuk diri sendiri jgak,huhu..bebel plak aku nie

    0

    0
  4. Anonymous says:

    lantak dia lah.. duit ank dia.. hal mcm ni pon blh jd gosip.. lol

    0

    0
  5. mata mata says:

    X baik mengungkit duit yg diberi pd bapa sendiri. Baik atau buruk bapa ada satu jer. Hargailah selagi mereka masih ada

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Sebagai anak halalkan je lah..

    0

    0
  7. suzie says:

    Retis perlis lagi…

    0

    0
  8. nely says:

    Ank dia xde kluar cite lg skrg tetiba dia up kn isu yg xde menda ni..xnk bg korang semua lupa wujudnya ank dia sbgi retis sendu..

    0

    0
  9. Faram says:

    Hi zainol….hutang 15k awk dkt bapak sy bl nk baya???

    0

    0
  10. salmah says:

    nape article ni mcm ada unsur negatif je? kalau bapak dia nak berfoya2 pakai duit anak dia pun aku rasa tak salah…unless dia gi ke tempat tak senonohla. mcm ckp org2 kat atas ni, mak bapak dah besarkan kita, bagi kita mcm2. tak terbalas dgn sekadar duit ringgit. apa salahnya kita pulak melabur utk mereka bersuka. kalau aku terlebih mampu n bapak aku kata “mah, abah nak gi berfoya2 kat disneyland florida bulan depan. bak duit” dgn serta merta akan aku bank-in kan. cume aku ni takdela sekaya zahirah…tak kesampaian nak membantu mak bapak bersuka ria jauh2…tsk tsk

    0

    0
  11. mulut celupar says:

    xde ke isu yag lebih berfaedah,zahirah ni dh sendu skrg

    0

    0
  12. taubat la pakcik! says:

    c zainol ni memang bermasalah besar, tu lari g oversea. blik mesia buat lg perangai. ni bukan psl pinjam ke mintak ke duit anak, ni psl tanggungjawab. sian ko zirah, idol kan sgt ayahmu hakikatnya ayahmu itu sengkek and mental! sudah2 la zainol, zaman mu sudah lama berlalu, dh patut simpan kat muzium je, takyah nk buat2 glam sgt. alhmdulillah nasib jandamu sudah selamat dri nk hadap n bela biawak hidup mcm ko ni. sekarang zirah, merasa la engko derhaka kpd ibumu. zul mane?

    0

    0