Written by Bella | January 19th, 2017

Umum mengetahui Rozita Che Wan sebelum ini memberitahu beliau belum bersedia untuk menambah anak lagi seperti yang suaminya, Zain Saidin mahukan. Sudah mencecah usia 44 tahun, Che Ta hanya ingin memberikan fokus kepada perkembangan ketiga-tiga anaknya.

Walaubagaimanapun, Zain memberitahu beliau tidak akan pernah putus asa dan akan terus memujuk Che Ta untuk hamil lagi.

Saya masih dalam proses memujuk ni, nanti kami akan ke Mekah menunaikan umrah pada penghujung Februari ini. Saya nak doa banyak-banyak agar dia berlembut hati untuk beri saya cahaya mata lagi.

Pasangan Zain Saidin dan Rozita Che Wan mendirikan rumah tangga pada 11 Disember 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Aaisyah Dhia Rana yang kini berusia dua tahun.

Rozita juga mempunyai dua orang anak lelaki iaitu Ammar Affendy, 21, dan Aniq Ezzra, 19, hasil perkahwinan pertama beliau dengan seorang juruterbang.

Harapnya Zain Saidin berjaya memujuk Che Ta untuk hamil lagi. Memang ada risikonya apabila hamil pada usia lewat 40 an tetapi kalau sudah ada rezeki daripada Allah SWT, pasti ia akan dipermudahkan.

Sumber Berita : mStar Online

[jetpack-related-posts]

47 responses to Zain Tidak Putus Asa Terus Pujuk Che Ta Untuk Hamil Lagi

  1. Tee Ah Hock says:

    Aiiii benda pasal pujuk bini suruh mengandung pun nak bagitau wartawan?

    51

    0
    • minah latoya mulot longkang vazzzz says:

      Che Ta punya keletit dh kering hahaa.

      Kalau ak jadi che ta, hari2 ak gomol si zain ni. dah la handsome. sado lak tu.

      4

      7
    • minahg jambu suka sahara yaakop says:

      minah jambu tk suka drama biar aku jadi penungu macm siak ! janna berlakon macm orang sakit macm malas nak bebual n macm tk suka aje watak yg di kasi huh ! janna tk sepatut nye lakon kan watak yg macm gituuu tk sesuai untok diaa ..dia berlakon macm orang tak larat lembek lembek huh ! lagi bagos drama Alisa pkol 10pm di TV3…

      9

      1
    • minah jambu suka sahara yaakop says:

      helo zain..kalau ck ta dh tknk ngandong lagi n beranak u jangan paksa dia ! u ingat ngandong ni macm main game eh! n u ingat beranak ni tk sakit eh ?? kakak minah jambu cakap beranak ni sakit nak mampos lagi2 u paksa ck ta beranak lagi u ni dh kenape zain ???? cukop la sorang anak u yg comel tu ..helo ck ta u sabar aje ok katekn tidak untok ngandong ..lov u ck taaa…

      3

      5
    • mimi says:

      itu la pasal

      Shila Amzah kena hentam lagi dengan ayda jebat?
      https://youtu.be/xcSv574rLU8

      0

      1
  2. NoFeeling says:

    Nasib ko la zain sardin.ha3 klu che ta tknk beranak,khwn jela g 1.kihkih klu klu ko mmpu la.akk hrp che ta nak la beranak g.sadis

    21

    0
    • ChekTahYgPerasanCantik!!! says:

      Kelakar pun ada aku tengok posing chek tah nilah…artis hollywood yg lagi Cantik2 kaya raya pun tk posing perasan mcm gini kan…Lagi2 bila kau banyak pergi mengembara ke negara2 yg dah tentu Lagi banyaknya wanita2 secantik bidadari dengan Mata berwarna biru,hijau,coklat ke Lagi Pelbagai warna yg asli bukannya tipuan ok….tk malu ke ahhh…berbanding kau yg banyak palsu lagi berlagak2 ..suka menunjuk2…Suka berposing2 perasan kau tu…Artis Luar Lagi kaya raya pun banyak yg suka bersederhana bila keluar ke bercuti ke..iiissshhhh….betul2 memalukan ahhh…lagi2 bertudung pulak tu… menjatuhkan air Muka orang bertudung jelah weiiii!!!!Janganlah terlampau perasan chek tah oiii…tak malu punya Perempuan.. Muka tebal dengan banyaknya tampalan palsuLagi ada….tak sedar diri punya perempuan Juga…..eeeerrrrrrrr…….meluat pun adalah tau!!!!!!!

      0

      0
    • Entahlahkan.... says:

      Nanti2 tu…..

      0

      0
  3. mak kuntum says:

    lakik pujuk binik lembut kan hati nak tambah anak..donia ohhh donia..begini rupanya..hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    11

    0
  4. Anonymous says:

    Gagah ler selak kain semata2 nk nmpk legging.. muslimah seksi.. adehh apaa laa..

    29

    1
  5. Nachos says:

    Tak payah cerita la. Aduhaiii

    13

    0
  6. Anonymous says:

    tula sapa suruh kahwin dgn org tua..

    24

    2
  7. Anonymous says:

    Ni pun blh jafi berita nooo…. Hadoiii

    11

    0
  8. kreuk says:

    perlu ke satu dunia tahu ko nak pancut dalam siot. agak2 la

    17

    0
  9. Mat Ronggeng says:

    “Air” Zain sudah penuh…!!!
    Effect jamu goyang yg Cik Tah jual…

    Reality utk wanita yg menghampiri angka 50…Nak pregnant tu satu yg berat utk ditanggung.. nampak gaya bersedia lah menjadi madu…. Tulah nak kahwin anak ikan… Budak muda masih kuat nak berjimak… Awak cuma sibuk nak tampal kedut muka… Inject botok sana sini. Zain nak inject air dia hang tak bagi….

    10

    1
  10. Anonymous says:

    Ala maknanya che ta bagi greenlight Zain nikah baru le. Dgn yg lebih muda n boleh bg zuriat ramai.

    15

    0
  11. Anonymous says:

    Makin lama makin bodoh family ni. Benda macam ni pun nak bagitau satu dunia. Otak takde.

    16

    0
    • keje tetap zain goyang telo jer says:

      nara ni pun blogger bodoh tgk ayat penutup tu

      Harapnya Zain Saidin berjaya memujuk Che Ta untuk hamil lagi.

      bodek yg amat!!

      2

      0
  12. Bosan %%% says:

    Mmg cari publisiti murahan la family nie.. xde citer cuba create cite dlm kain plk.. nmpk high class, tapi sakit mental

    7

    1
  13. Che Ta Citata says:

    Klu ko tknk beranak,watpela ko gatal nk khwn ngn org muda che ta oii.kcian laki ko.dia pn nk zuriat dia.plng skit pn 2.pttnya ko khwn ngn laki tua kerepot.tp rsnya keluarga che ta ni mmg minat laki muda kot..no komen la.

    8

    0
  14. johnny bravo says:

    Kalau nak anak ramai, kawen lah dgn anak dara, bukannya dgn janda yg dah nak menopaus & dah tak subur. Nak solve problem senang je, kawen je sorang lagi, kan ko mampu zain. Ade 3 kuota lagi tu…Kawen dgn janda tua ni dahlah kontang, kene queen control pulak tu…

    15

    0
  15. cinta says:

    org gi mekka mintak dpt anak. sbb ada tu lama takde anak. isteri beria ria doa nak anak . ni laki plak pegi mekka nak minta lembut kn hati isteri supaya boleh nak buat anak dgan dia?? bukankah soal anak ni rezki dari Allah. kenape mesti nak mintak2 pujuk2 kalau cikta dah sedia tapi belum rezki lagi?? zain ni crita dalam rumah tangga pun nak di jajah…

    0

    3
  16. Rock Bro says:

    Kalau aku jadi laki Che Ta pun mana boleh tahan ada bini lawa mcm ni. Mesti mau pancut dalam punya.

    2

    0
    • ChekTahYgPerasanCantik!!! says:

      Lawa biasa2 jelah weiii Chek Tah ni… Banyak Dah diperbetulkan je….kalau nak kata Muka dia yang dulu…nenek2 dahulu kala lagi cantik tau…lagi2 arwah nenek aku….

      2

      0
  17. aku says:

    tu la org cakap x nak dengar…..kawin la dengan org mude ….hari2 dapat tau…..ni pi cekau org tua ni……x pasal2 hahahahha

    9

    0
  18. Lulu says:

    Kawin lagi dgn pmpn tua

    9

    0
  19. meluat says:

    bodo la hal dalam kain pn nak cerita kat orang. haihhh

    4

    0
  20. Anonymous says:

    Yang tua lebih berpengalaman.

    0

    3
  21. aihh says:

    bincang secara tutup sudah… lagipun umur dia dah lanjut zain.. ko muda.. batang tenaga lagi.. masih perlukan makanan dari vagina… makan jamu pun, seketat mana leh tahan vagina kalau nak compare batang muda ko tu.. aihhhh….

    6

    2
  22. Anonymous says:

    kesian aku tgk pos nekta gitu jer ..sebelah lg berkedut teruk kut…

    1

    0
  23. itik sekati says:

    che ta ni ade 3 anak lelaki 1 anak perempuan ye?? opppssss…. >;< huhuhuhuhu tak perasa zain rupenye.. heheheheh

    0

    1
  24. Sarah says:

    Untuk zain, kalau sayangkan Che ta… Tak perlulah pujuk of. Usia 44 dah tak sesuai nk mgandung lg atas sebab kesihatan. Nti lg byk komplikasi. Just chill k.

    1

    0
  25. DIEGO COSTA says:

    Kesian dengan kau,Kenapa angkat gambar tepi,Mana lagi sebalah muka kau tu kedut ke????
    Woi makcik,Jangan nak belagak,Kau tu dah tua,Lepas tu pakai kasut TINGGI Pula tu
    Kenapa?KALAU tak pakai kasut tinggi katek ke kau,,Sibuk nak angkat Kain kau,
    Kau ingat kau angkat Kain kau tu ada macam cindddirela,Nampak kaki kau yang Batang lampu suluh tu,
    Makcik makcik,

    0

    1
  26. Anonymous says:

    Dia tak malu ke kat anak anak bujang dia sembang macam tu. Patutlah anak2 bujang dia pun gatal semacam

    0

    0
  27. Yekeni says:

    Her shoes made her feet look so gigantic that it’s not proportionate with her legs. So big compared to zain’s feet. Cantik ke gitu? Orang slalu nak yg cute cute ala cinderella’s feet gitu kan. Ni mcm shoe size 12 … kalau kurang tinggi tu terimalah seadanya. Tak berkenan sungguh kasut platform yg tebal2 gini. Cukuplah dengan heels nya saja yg tinggi. Samalah mcm yg suka pakai push up bras. Bila pakai mcm mount everest. Bila buka jadi plateau!

    0

    0

Leave a Comment

Optional