Written by Bella | April 6th, 2017

Bukan kali pertama dihimpit persoalan adakah hubungan percintaan beliau dan Zul Ariffin masih lagi membara, pelakon Zahirah Macwilson sekali lagi menegaskan mereka masih bercinta tetapi tidak mahu terlalu terbuka membicarakan kisah peribadi mereka.  Status hubungan mereka mula menjadi tanda tanya peminat apabila pasangan ini jarang memuat naik foto ataupun menghadiri acara hiburan bersama.

Hubungan kami baik-baik saja, cuma kami memilih untuk tidak bercerita lanjut mengenai perkara ini.

Cukup hanya saya dan Zul saja yang tahu. Lagipun saya lebih selesa hubungan ini tidak diperkatakan umum.

Dalam pada itu, Zahirah juga tidak mahu terlalu memikirkan andaian dan gosip mengenai hubungan percintaannya itu yang didakwa sudah berakhir.

Saya tidak kisah dengan apa saja andaian orang. Saya bahagia bersamanya meskipun jarang muncul bersama di mana-mana acara hiburan atau foto bersama.

Alhamdullillah hubungan mereka masih baik-baik sahaja. Cuma, kadang kala bolehlah bersikap terbuka sedikit agar tidak menimbulkan sebarang spekulasi hubungan anda dan Zul sudah berakhir. Apa-apa pun, semoga ada jodoh sehingga ke jinjang pelamin.

Sumber Berita : Harian Metro

[jetpack-related-posts]

17 responses to Zahirah Macwilson Nafi Zul Ariffin Sudah Tinggalkannya

  1. pondan sepi says:

    bulge zul aripinn cm nak nyot2 je mlm jumaat ni aummmmmmm

    4

    1
  2. anon says:

    cari jelah jantan lain yg lebih baik drp si jantan miang ni…

    0

    0
  3. Firdausi tnya mna pondan mak becok says:

    WARTAWAN BAK2 KHABAR ANGIN MMG PANDAI JE WAT. X TAHU SAPE BAGITAHU. ENTAH2 DIAORANG FITNAH. YELA XDE CERITA NAK TULIS. HAHA.

    1

    0
  4. Durian hijau says:

    Lol. Yg herannya sepanjang promo jrevolusi si jantan tak mengaku langsung bercinta. Atas pagar katanya. Adakah anak mcwilson yg makin sendu ni syok sendiri atau nk perang ngn gayapillai…kihkih

    12

    0
  5. Ko hsp says:

    Dah dapat merasa, apalagi tinggal le, cari yg lain. Pompuan melayu senang buat teman katil, ini ikut pengalaman aku, lagi senang kalau yg pakai tudung. Tu yg paling gatal

    3

    5
  6. @.@ says:

    Sanggup ke hubungan ko sentiasa dbayangi si pillai..aku rs slagi hayat dkandung badan, slagi tu la ko akn rs dmadu ngn dia..mcm x bbaloi je..ko muda, cantik..ada lg kot laki kat luar tu slain si zul ni..

    7

    0
  7. tina fazlita says:

    udahlah zahirah oiii hang carik orang lain….jer

    5

    0
  8. Anonymous says:

    Lelaki mcm Zul Ariffin ni budget handsome sado sangat. Sentiasa nafi yg dia bercinta dgn org. Dia ni lebih kurang Salman Khan. Tunggu nak mereput baru nak kawin. Kesian kau Zahirah. Kau kena tunggu si Jul ni umur 50++ baru dia akan pinang kau sebab masa tu dia dah nak masuk ke alam kubur & cari org utk jagakan dia masa sakit.

    17

    0
  9. wonda says:

    zahirah ni masih berlakon ka? mcm btl2 suram sda dia ni :) semoga berbahagia la k..

    6

    0
  10. Anonymous says:

    sedapnya….

    0

    1
  11. jlo says:

    Rasa ari tu ada ternampak zul dan gaya kuar berita tb3 masa naik flight yang berusia 77 tahun sekali dgn geng2 media prima..cameraman focus kat diaorang..ke mata aku yg salah ternampak gaya pillai.. hahah

    5

    0
  12. che ta says:

    mane2 pon zul masih dgn gaya.. kat Singapore hari tu pon same je, berkepit dgn gaya. bawak mak buat coverline je. ade orang Nampak dorang shopping kat orchard road. agak2 la zul, kalau nak job pon, tak payah nak pasang kiri kanan. loser.

    10

    0
  13. pemerhati bebas says:

    statement sebijik macam sherry Ibrahim dulu..konon ckp jarang tunjuk pic berdua tp rupa-rupanye memang nak putus pun….hahaha….tgk jela seminggu dua lagi…tetiba kang takde jodoh katenye….

    4

    0
  14. &$!?£¥%+?\} says:

    Dia tetap xkn tgglkan awek kari dia tu sbb tu la lubuk dia dpt job.
    Ngn minah sendu ni hape yg dpt??

    1

    1
  15. Sado says:

    Masa ngan minah sendu ni jul ripin snyap jap x de drama kat tb…tp skrg bila da x ligat sgt nak minah sendu ni..tup2 baik smula ngan gayah…amek ko drama ngan filem muka dia aje…nmpk sgtkan gayah ni lubuk emas dia…minah sendu hanya untuk lubuk geli2 jek

    1

    0

Leave a Comment

Optional