Written by AbangNara | June 22nd, 2016

Pasti ramai yang ternanti-nanti, merindui dan mahu melihat wajah terkini anak selebriti Yusry dan juga Lisa Surihani iaitu Yahaira Leanne. Selama ini Yusry dan Lisa sememangnya menjaga privasi anak mereka dan tidak berkongsi gambar permata hati itu di laman sosial. Namun bersempena hari jadinya semalam, Yusry telah berkongsi gambar terkini Yahaira yang sudah pun berusia 9 bulan.

lisa surihani

Comel kan? Semoga Yahaira Leanna membesar dengan sihat dan sempurna bersama ibu bapa tercinta. Selamat hari jadi diucapkan kepada Yusry. Nanti Yahaira sambut hari jadi 1 tahun diharap sudi berkongsi gambar-gambar si comel ini. Pasti ramai yang ternanti-nanti. Sumber Instagram Yusry KRU.

29 responses to Yusry Dan Lisa Surihani Kongsi Wajah Terkini Yahaira Leanne

  1. Anonymous says:

    Nk keluar film baru ke…

    0

    0
    • Anonymous says:

      saya teruja tengok sbb jarang2 nmpk. terus terang suka jugak pada lara alana.. tp x sama mcm nmpk anak lisa ni.. pada yang x suka JANGAN TENGOK ye.. bersangka baikla dia bulan yang mulia ini. semua ciptaan ALLAH adalah CANTIK2 belaka..

      0

      0
  2. Anonymous says:

    kenapa di pamerkan gambar anak….. nanti meroyan lagi

    0

    0
    • Zasss says:

      Dia sendiri dgn rela hati nak tunjuk anak dia takkan dia nak meroyan plak. Dulu pun dia kata taknak expose anak dia mcm retis lain hari hari upload aktiviti anak sampai ada akaun IG anak. Tapi kalau sekali sekala dia nak tunjuk, suka hati dia la. Chillax k korang semua.

      0

      0
    • Anonymous says:

      sape yg meroyan sebenarnya nih?

      0

      0
  3. Anonymous says:

    Org tu dah tunjuk pic anak pun ada gak yg meroyan,klu x tunjuk kata sombong pula..

    0

    0
  4. Rika says:

    Baru nak kongsi…hmm

    0

    0
  5. salmah says:

    ikut muka siapa ya

    0

    0
  6. Chrysler says:

    Kenapa?

    Popularity dah jatuh ke?

    0

    0
  7. _ _ says:

    Muka ambik mak nya, rambut bapa nya…syukurlah..

    0

    0
  8. lweanna says:

    Ada je manusia mulut2 jahat. Tak paham aku org malaysia ni

    0

    0
  9. Mak iti says:

    Mak iti X kisah..kalau artis nk sorok anak pun x kesah, nak tunjuk anak pun X kesah. Itu kan hak peribadi masing2……dahhh jom pegi buka..

    0

    0
  10. Anonymous says:

    LAAA…NAPE D TUNJUK GAMBO ANAK…SIMPAN JE LA DLM ROBOK GAMBO ANK TU…X YAH TUNJUK KAT PEMINAT…HRI TU MEROYAN BKN MAIN…KITA ORANG PN DH X HERAN LE NK TENGOK GAMBO ANK KO…NK KATA COMEL..X JUGAK..IDUNG PESEK..

    0

    0
    • Anonymous says:

      amboi.. bulan posa ni pun bole ckp mcm tu.. kalau x hingin nak tengok.. jangan tengok.. yusri bg tengok dekat oeang yang nak je.. ada paham.. hairan jugak.. x minat tapi klik cerita ni..

      0

      0
    • fezol says:

      org2 cam ko ni la yg buat dia taknak tunjuk. meroyan cam org gile. mengata ciptaan tuhan. ko dah cermin muke ko belum? ada cam mr/ms world ke? kalo takde tutup mulut ko jgn nak mengata anak org.

      0

      0
    • Anonymous says:

      ank kau tu comel sgt ke?klu comel, syukurlah.tp tak perlu kutuk ank org lain. klu blm ada anak, baik jgn kutuk2 anak org. ank sendiri nanti tak tau mcm mana.

      0

      0
  11. Anonymous says:

    semua busuk hati…aq x paham…exposed ank mcm awal n scha buat korg kutuk…upload gmbr ank skali skala mcm lisa n yusry buat korg kutok…sesungguhnya mnusia x pernah puas hati dgn cara org lain…melayu mmg trkenal dgn pnyakit busuk hati…melayu suka jatuhkn sesama melayu….Allahu…

    0

    0
    • Anonymous says:

      Mmg pon, tunjuk hari2 pon salah..Tunjuk sekali sekala pon kena kecam.
      Tatau lah apa korg2 nie nak sebenarnya..

      0

      0
  12. Orang Islam says:

    Kamu semua berpuasa… tapi mengata.. tak takot dosa ke?
    Dosa kite yg ada ni masing2 belom tentu sempat kite taubat sebelom mati.
    Sudah sudah la busuk hati bulan2 puasa ni…

    0

    0
  13. suhaimah58 says:

    yg komen bukan2 tu yg meroyan .. ok apa share gmbr sekali sekala bukannye hari2 .. sukati dia lah nak tunjuk ke tak tu kan anak dia .. mental tul org yg hati busuk ni ..

    0

    0
    • Anonymous says:

      biasala..diorang yang mengata ni mana pernah belajar apa2..nampak sangat kot yahaira ni ikut muka si lisa..ada chinese look sikit..btw kanak2 mukanya berubah ok..dah besar mesti cantik cam maminya..tapi aku syok tengok orang yang mengutuk mengata ni..umpama ludah kat langit jatuh batang hidung sendiri..ritu mengata sangat yana muka buruk lepas kawin..aku dah cakap pembawakkan budak.. kan betul..mulut & tangan tu xreti2 nak doa & tulis yang baik2 agaknya

      0

      0
  14. loyalmalaysian says:

    cute lagi anak kucing aku….

    0

    0
    • Emma says:

      tak baik mengata anak orang. anak kita belum tahu macam mana lagi.. Ingat Allah bila berkata2.

      0

      0
    • Anonymous says:

      anak kucing apa kene mengena dengan anak orang.. jangan sampai Allah terbalikan kata2 awak ni nnt ye.. nnt anak sendiri mcm anak kucing.. nauzubillah…

      0

      0
    • cik piNgu says:

      ok. fine.

      harap anak awk tu cute la okeh.. kalau cacat sana sini jgn sibuk nk kua paper mtx bantuan plk.

      0

      0
  15. m says:

    CUTE!! dia cakap tak nak expose bukan xnak tunjuk langsung. bongok level brapa korang yang ngutuk2 nih?? biarlah dia nak buat apa pun ngn anak dia. kesah pe hal. tunjuk pun salah, tak tunjuk pn mengata. nak apa sebenarnya pun entahlah org malaysia ni. ya aku mmg peminat lisa surihani

    0

    0
  16. crack says:

    ada berapa juta manusia kt malaysia ni doe. stendet la sorg xsuka sorg lagi suka. apa2pon sy suka. saya suka. anak lisa ni. adogebel.

    0

    0
  17. apit says:

    anak aku korg xnak tgok ke? ?

    0

    0
  18. Zaiton says:

    Akhirnya dapat juga tengok wajah anak Lisa dan Yusry ni
    tapi tak puas, takkan satu je gambar.

    0

    0