Written by serenity | November 10th, 2012

Lupakan Anugerah Skrin 2012 buat seketika kerana semalam turut berlangsung majlis resepsi perkahwinan pemain badminton perseorangan nombor satu negara iaitu Dato’ Lee Chong Wei dengan isterinya yang kini bergelar Datin Wong Mew Choo. Memang benar Lee Chong Wei telah banyak berjasa pada negara maka selayaknya dia diraikan di hari perkahwinannya oleh orang-orang penting negara.

Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Muā€™adzam Shah dan Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah telah mencemar duli ke Pusat Konvensyen Kuala Lumpur semalam meraikan pengantin baru bersama tetamu. Turut hadir ialah Perdana Menteri Malaysia, Dato’ Sri Mohd Najib Tun Haji Abdul Razak. Untuk makluman, majlis mereka turut disiarkan secara langsung oleh NTV7.


Bertuah sungguh pasangan ini, bukan calang-calang yang meraikan perkahwinan mereka. Semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat. Sebagai bonus, apa kata kita saksikan video pra-perkahwinan mereka.

Dato’ Lee Chong Wei & Datin Wong Mew Choo Pre-Wedding (V2) from Anovia Bridal on Vimeo.

Dato’ Lee Chong Wei & Datin Wong Mew Choo Pre-Wedding (V5) from Anovia Bridal on Vimeo.

Kredit gambar dan video Anovia Bridal.

17 responses to Yang Di-Pertuan Agong Dan Perdana Menteri Hadir Majlis Perkahwinan Dato’ Lee Chong Wei

  1. puteri raja says:

    Allhamdulilah..dah bertudung

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 46 Thumb down 3
  2. Anonymous says:

    untongler depa…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. =) says:

    hehe buat lawak lak , ngat wife LCW bertudung =)
    btw congrats !

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      kau ingat kelakar ke pe !!! huh !!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. Love says:

    Tak Ada pn kt ntv7 smlm

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  5. Anonymous says:

    bila la bini najib nak bertudung

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 31 Thumb down 1
    • Anonymous says:

      makcik @ nenek rosmah mansur..kubur kata mariiiiiiiiiiii

      Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
      • Raja minah jambu 24jam mengadap co says:

        kau ni apeeeeee laaaaaaaaaa tu kn bini nye perdana menteri pesal kau cakap cangitu…? ape motif kau cakap cangitu ? cuba trangkn ngan minah jambu ni tolong..

        Hot debate. What do you think? Thumb up 5 Thumb down 7
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      orang kalau nk pakai tudong dia tau la pakaiiiiiiiiiii jangan nk stress kan diri ngan tanye2 benda yg tkde faedah nye tuuuuuu !!!!!! tengok sendiri yg di pertuan agong nye bini ada orang paksa dia bertudong atau bertanye ????? dia sendiri pon leh pakai tnpa paksa…jangan eksem alim macm si yatt ok !!!!!!!! jangan jadi otak cetek macm si abby !!!!

      Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 7
  6. Anonymous says:

    lawa giler rumah baru abg nara, i likee!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Raja minah jambu 24jam mengadap co says:

    Tahniah D lee CW dn isteri semoga bekekalan dn di murah kn rezeki di beri kesehatan yg baik untok kedua nye n semoga mendapat anak kembar yg comel hensem lagi jambu terima khaseh thank u..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  8. brad pitt says:

    minah jambu 24 jam..ngko memg bangang

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      kau lagi bodoh bahlol + stupid bafflo n + otak cetek macm si abby …….JANGAN NK SUKA2 CAKAP KUBUR KATE MARI ngan bini perdana menteri malaysia tu KURANG AJAR nama nye macam LEMBU tk pegi sekolah..

      Hot debate. What do you think? Thumb up 1 Thumb down 10