Written by AbangNara | September 1st, 2015

Imej terbaru Aisyah Aziz dengan warna rambut gabungan ungu dan kelabu telah menimbulkan reaksi berbeza daripada peminatnya. Ada yang menyukai dan melahirkan rasa ke’unik’an pada imej baru Aisyah, namun rata-rata mengkritik dan tidak menggemari penampilan terbaru penyanyi ini. Secara jujur, Abang Nara tengok pun pelik semacam. Tapi biasalah budak-budak muda tengah mencari identiti sendiri. Banyaklah benda baru yang mahu dicuba. Orang keliling kata apa pun memang tak peduli ketika melalui zaman ini.

aisyah aziz

Menariknya, ibu kepada Aisyah sendiri tidak menyukai imej terbaru anaknya itu. Namun yang pasti, tindakan mewarnakan rambut ini adalah satu aksi spontan. Kata Aisyah:-

Sebenarnya saya tidak merancang mewarnakan rambut kerana tujuan asal saya ke salun adalah untuk memotong dan membuat rawatan rambut. Secara spontan saya membuat keputusan menggabungkan dua warna kegemaran iaitu ungu dan kelabu. Saya enggan ambil pusing kata-kata orang kerana berpendapat setiap individu mempunyai pandangan tersendiri.

Menarik juga membaca komen-komen yang ditinggalkan di akaun Instagram milik saya kerana tidak sangka orang memberi perhatian kepada perlakuan dan imej saya. “Biarlah jika ada pihak kata saya meniru imej Kylie Jenner atau saya nampak tua dengan warna rambut ini, saya terima saja.

Jujur saya katakan, ummi saya juga tidak menyukai imej baru saya ini namun dia menegur secara baik.

aisyah aziz

Kemungkinan besar dengan imej baru ini, kelibat bekas pelajar Akademi Fantasia ini akan lebih dikenali dan dicam oleh peminatnya. Dari jauh dah boleh nampak dah. Tak adalah tertanya-tanya mana satu Aisyah Aziz. Hehehe. Tak gitu? Lagi beberapa gambar Aisyah Aziz dengan imej terbaru ini dengan membaca artikel sepenuhnya. Sumber Berita Harian.

aisyah aziz
aisyah aziz
aisyah aziz

aisyah aziz
aisyah aziz
aisyah aziz
aisyah aziz
aisyah aziz

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 responses to Warnakan Rambut Satu Tindakan Spontan – Aisyah Aziz

  1. Anonymous says:

    dari jauh nampak macam tudung..ehh

    0

    0
    • penonton says:

      macam opah dah

      0

      0
    • Anonymous says:

      spontan??
      podahh!
      setau haku la nak kaler rambut cmtu amek mase yg lame gile.
      nak bleaching lagi.
      spontan ape?
      ko hengat rancangan super spontan?
      klu spontan masuk salon terus buat, ini lame bai..boleh pk2 lagi

      0

      0
  2. ikan masin says:

    sapekah dia ni???maaf la,sy xberapa kenal…

    0

    0
    • Lovelyvic says:

      budak AF…
      Lagu dia yg popular tu tajuk dia MIMPI tak silap aku..
      aku suka tgk vidoe klip lagu tu…
      Adik Alif Aziz

      0

      0
  3. Anonymous says:

    sape ni???????????????????????

    0

    0
  4. Anonymous says:

    hamabrnye. . abg y fames adik pon nak jugak

    0

    0
  5. itsmeRena says:

    hambarnye. . abg yang femes adik pon nak up skali ke ?

    0

    0
  6. tanjat says:

    OMG! Hodohnya….

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Annatasha Saifol wannabe. Pfft.

    0

    0
  8. Ayda jebon says:

    Gmbar no 2 dri bwh tgh teran berak ker…btw kaler rmbut tu buruk sgt

    0

    0
  9. aku cantik says:

    maaf i x kenal sape ni. pls mohon pencerahan.

    0

    0
  10. AKU says:

    nie awek saya laaaaa hahaha

    0

    0
  11. ... says:

    macam penyapu jaa..

    tp klu rambut asal ciptaan ilahi dah cantik dah .

    0

    0
  12. Anonymous says:

    dah mcm ikan laga!

    0

    0
  13. zaza says:

    tp ada bgusnya jgk .buat bnda yg meng hodohkan muka sendiri last2 dpt publisiti. ok what? !
    (ketawa cover smbil tutup mulut)

    0

    0
  14. irritatinggiler says:

    hodoh ke buruk ke macam lalang ke, suke hati die la irritating pe orang orang ni semua

    0

    0
  15. myla says:

    warna ni tak kena la dgn warna kulit kita orang malaysia…. kalau nak mengikut fesyen sangat pun ambik la yang sesuai dgn diri sendiri.

    0

    0
  16. .agja0p says:

    org skrg ni mmg suka menyibuk?suka hati dia la mau colour apa dgn rmbt dia kn,bkn dia guna money kau org smua pn msuk salootn.busyBody btl la.mcm la perfect tahap baik sgt..

    0

    0