Written by Bella | September 14th, 2015

Jika sebelum ini Wak Doyok dikecam teruk dan dilabelkan sebagai lelaki gila seks apabila memberikan komen “merecik” di Instagram Kilafairy, kali ini beliau sekali lagi dihimpit kontroversi apabila ada sesetengah pihak yang mendakwa beliau mempunyai nafsu terhadap kaum sejenis.

Walaubagaimanapun, Wak Doyok sendiri telah menafikan perkara tersebut sebelum ini, namun ada lagi pengikutnya di Instagram menuduh beliau gila seks dan memfitnah beliau melakukan maksiat ketika berada di Melbourne, Australia.

Pelbagai tomahan diterima, Wak Doyok nampaknya meluahkan rasa bengang terhadap komen negatif itu yang diterima oleh beliau sewaktu hendak sarapan.

Pagi-pagi dah sarap comment macam ni.  apa korang rasa bila kena macam ni? #AkuBukanMarahNasihat #Melbourne #Australia #OrangAussieCakapIDontCare #AkuYangPergiAussieKoYangPanas #TakSemuaMelayuMacamIni #AkuCukupPantangDahLamaSaboNakSekaliLepasGGeramBaruPuas #DahMerdekaLah58Tahun #JanganDengkiBoleh #MacamManaMelayuNakMaju #JanganMulutLongkang #CakapBiarBeradap #HormatOrang #RespactOrangSikit #BuangHasadDengki #SalingBantuMemBantu #KitaSeBangsa #IniLahMelayuNasibAkuJoWo #SuDahSudahLah #JanganSakitkanHatiOrang #CubaKenaKatAdikKoMacamTu #JanganBuatFitnah #JanganBurukSangkaDekatOrangBoleh #TengokDiriSendiriDuluElokKeTidak #TakBolehTengokOrangBerjayaSikit #KoIngatAkuSebayaKoAkuDahSebayaBapakKoLah #AkuDudukAussieKerjaLahBuatAmpayer #KoIngatAkuTakBacaComment #HastagMelepaskanGeram #Kbaii

Kepada Wak Doyok, haters ini ada dimana-mana sahaja, kalau kita layan lagi la mereka naik kepala dan rasa syok mengutuk setiap perbuatan kita. So, biarkan je lah diorang ni. Bak kata Taylor Swift dalam lagunya.. haters gonna hate, hate, hate, hate …so shake it off shake it off…

10 responses to Wak Doyok Bengang Dituduh Buat Maksiat Di Melbourne

  1. Melissa says:

    Haha it’s okay, Wak Doyok. Your English is quite hancur also. No OZ girls would want you. LOL.

    0

    0
  2. Wakdoyokmarah says:

    Hahahah….merecik time sarapan ke? Hahahahahahha

    0

    0
  3. Mat K says:

    Standard meleis. Nak kutuk, biar acc private. Bastard _Miyar

    0

    0
  4. acha sepertibiasa says:

    wat maksiat wak? dengan laki ke dgn pompuan wak??

    0

    0
  5. lala says:

    kejadah semua nak di # kan??

    0

    0
  6. minah jambu says:

    kalau stay kt austlia untok buat n cari harta terus kan aje jangan peduli ape orang cakap ..susah tkde orang tolong kite yg tolong diri kite sendiri…kalau dengar sangat n peduli sangat cakap orang diri tidak boleh maju ke hadapan n idup pon tidak boleh senang so wak doyok teruskn perjuangan mu semoga sakses dn semoga di lindungi Allah selalu amin..

    0

    0
  7. Madam cun says:

    ceh..bella..shake it off..motivasi diri jugak ker..k..bye..peace

    0

    0
  8. Mimi says:

    Kenapa nak sentap sangat, wak doyok?

    0

    0
  9. zaza says:

    hot kan lelaki melbourne kt sana ye wk doyok?
    hiihi

    0

    0
  10. kiara says:

    steady la wak doyok!

    0

    0