Written by AbangNara | September 21st, 2011

Kah kah kah. Serius rasa nak lepuk tengok Pendekar Bujang Lepuk nie belajar menulis. Kalau boleh nak lepuk dengan Tok Guru dia sekali. Hahaha.

Kelakar kan? Agaknya kalau pendekar zaman sekarang memang belajar camnie kot.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 responses to (VIDEO)Pendekar Bujang Lepuk Belajar Menulis, Rasa Nak Lepuk Je

  1. Jual Kain Lain Bagus says:

    Lawak bodoh lagi….

    fed up la…

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      ape nye kelakar ni bang nara? tk kelakar langsung ! p.ramlie pn leh nangis tau kalau dia dengar dlog2 yg tk kelakar ni ishhhhhhhhhhhh rosak !!!!!

      0

      0
  2. john says:

    not funny

    0

    0
  3. sliz says:

    udah2 la tu tiru idea p.ramlee….tolong lah cari idea sendiri…tq

    0

    0
  4. Moshi moshi says:

    Apa2 aje lah nak oi…..asal kau bahagia.penat aku aje tgk vedeo tu tadi.ish..ish

    0

    0
  5. zaia says:

    biasa2 je..

    0

    0
  6. hajime says:

    Ala abang nara nampak sangat nak promote digi.jgn la macam tu perangai.mende x klaka di katanya klakar.x jujur tu

    0

    0
  7. jim says:

    sian..br tahu rupenye tahap humor abg nara ni rendah je..bende cmni pon di katakan lawak..nooobbb!!!

    0

    0