Written by AbangNara | April 7th, 2011

Walaupun tajuk filem ini Datin Ghairah, anda dilarang ghairah melihat Maria Farida di dalamnya.

P.S: Tak faham macam mana tajuk filem macam ini pun boleh ada. Memang tak boleh blah.

Baca Yang Ini Pulak:-

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

164 responses to (VIDEO)Maria Farida Yang …. Dalam Filem Datin Ghairah

  1. syok.my crew says:

    wow! menstimkan betul..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  2. ck says:

    ~yeay~

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  3. Liyana Lunia says:

    apakah motif cerita ini?

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 0
  4. anum says:

    eee… cm sengal

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  5. ad_pie says:

    perlu ke aku sebut…MANTOPP…?!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  6. Azim Norazmi says:

    Kesian, maria farida terpaksa buat camni semata-mata nak mencari rezeki :-)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 109 Thumb down 0
  7. AKU says:

    cantik sungguh dia..kalah anak2 dara…

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  8. Qassam says:

    Best ke citer ni? macam sensasi ajer
    Koleksi Resepi Masakan Chef terkenal

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  9. effie says:

    ku tak paham..hehe

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  10. Myra Dolce says:

    wow cantik sungguh badan die…n kulit die…
    n muke die

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  11. veata says:

    terbaek dr ladang tjuk filem ni huahahah…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  12. belacan hangus says:

    janda ghairah..lagi sesuai kot..

    Ekk..ni filem dr rozmey ke?

    lucah semacam je..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
  13. landax says:

    macam bangang!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  14. erkk.. says:

    punyer la byk ayat yg boleh dipetik. ghairah jugak yg dipilih.
    saper la pilih tajuk ni? bowl sungguh!!

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  15. kaki janda says:

    wah dpt kepit maria sedap la …….janda ummph…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  16. cempaka says:

    pttla shah jazle leh jatuh cinta ngn maria farida….body n rupa kalah anak dara..hu3..mantopppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  17. Anabobo says:

    Tajuk wt pmpn cm simbol sex plak.prmulaan cite pon xpyhla wt maria farida mnari bagai.
    Dasar pngarah bengong !

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  18. adik says:

    dapat pegang hisap nenen maria tentu sedap.

    MARIA OH MARIA..ko blue di hatiku

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  19. zaia says:

    Sensasi tajuk dia..huhu..
    gebu la maria farida

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  20. LOMBADA says:

    ala korang ni…kira ngah la tajuk dgn muka dia yg ghairah tu…

    kang kalo letak tajuk DATIN YG EDUCATED…tak kena pulak sbb muka tak der pun educated…

    kena sgt la tajuk citer ngan muka dia tu…gersang la katakan sejak anak ikan menghilangkan diri ni!!!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 0
    • chef says:

      kejam komen ko..haha

      komen2 kat atas tuh lagi dasat…eee

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • Ryta says:

      @LOMBADA: Hahaha…tak leh blah komen ko!
      Kejam pun ada, lawak pun ada…kehkeh….
      :-)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. cuba komen saja says:

    tajuk tu strategi diaorang nk bg filem tu up dan menarik.Mungkin mengisahkan seorang perempuan yang mmpunyai ciri2 yang sngt menghairahkan..
    Mungkin juga tak ada scene ghairah sngt tapi scene menari2 dan fokus pada badan maria tu tak payah ada lagi bagus

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  22. Zubir says:

    seorang seorang wartawan saya cuma ingin menegur
    sabree fadzil yang telah menadapat hidayah dalam hidup
    tak perlu lah mengeluarkan filem2 sebegini rupa
    lebih afdal jika beliau buat filem aaaberintikan keagamaan
    supaya memberi tauladan dan pengajaran
    selepas episod2 filem seram
    sekarang filem2 18sx menyusul di pawagam
    jangan memperdagangkan wanita dalam konteks perfileman
    keran makin lama makin ramai artis wanita yang teruja beraksi ghairah mengatasi pelakon hollywood

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 0
    • Ying Ying says:

      sy setuju dgn zubir..patutnye yg jd harta jgnla ditygkan kpd org lain…jgn wat tygn percuma…simpan utk yg berhak n sah…ce buat cite yg menjana minda…byk sgt cite utk pengajaran yg terlalu suka menunjukkan aksi2 yg seolah2 menggambarkan kalo alpa msti kna terlibat dgn seks,dadah,samseng,judi n maksiat…ntahla…

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
    • kaki_g0ssip! says:

      ko g la terjah si SF ni zubir nape dia wt citer2 cmni??

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • Zubir says:

        jangan risau, kawan 2 wartawan yang lain tengah terjah
        untuk dapat kan kepastian
        atas sebab apa dibuat nya filem sebegini rupa.

        Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
        • kaki_g0ssip! says:

          ok good2.. ni yg aku nk dgr ni.. lps tu ltk kt dlm bi-pop eh1 nti aku beli.. aku x pnh miss baca bi-pop yg ade kolum ko & kak raja mawar tu.. best2..:)

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Zubir says:

          terima kasih jika benar anda membaca nya.
          silalah komen dan bagi pendapat untuk saya dan raja.
          insya Allah kita akan huraikan kenapa filem ini dibuat.

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
    • qila says:

      no wonder la klu bdk2 remaja zmn skg nih mkin meliar.. jgn kater ibu bapa x ajar ank2 bnda yg baek2 tp mcmne nk mengelak klu pihak media sntiasa mndedahkan cerita2 yg beri pengaruh buruk kat ank2 muda.. cerita2 mcmni lgsung x sesuai dipertontonkan di khalayak ramai.. semakin lama industri perfileman kiter da semakin mengikuti perfileman di indonesia.. bermula dgn cerita2 hantu, kemudian cerita2 18sx dan cket lg cerita hantu yg ade scene2 18sx..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Zubir says:

        maaf qila, apa maksud awak bila awak tulis ‘pihak media sentiasa mendedahkan cerita2 yang beri pengaruh buruk kat anak2 muda?
        adakah dengan perbuatan produser menerbitkan filem perlu dapat lampu hijau dari pihak media?
        relevan ke pihak media dengan disabitkan dengan cerita2 mengarut produser?
        sedangkan jika filem itu bukan sampai garisan yang dimahukan dalam industri pun pihak media dah mula mengkritik.
        jangan salah kan pihak media saja
        jika pihak produksi mahu menjamu
        filem2 sampah begini
        kerana mereka tahu ada saja yang akan menonton
        lain lah jika peminat boikot filem2 sampah dan tak ada kutipan
        masa tu baru mereka boleh fikir.

        Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
        • qila says:

          maaf zubir, sy tersilap mksud sy bkn pihak media tp pihak penerbit yg bikin filem-filem yg tak mendatangkan faedah sebegini.. sesetengah pihak media juga slh kerana wlupun bkn pihak media yg membikin filem ini tp pihak media tdak perlu la mengeluarkn entry yg seolah-olah mempromosi filem2 ini.. tdakkah dgn mengeluarkan entry sebegini sbnrnya ia juga menarik perhatian umum utk menonton filem yg tdak bermoral ini?? maaf sy bkn nk condem pihak media tp sekadar memberi pndangan..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Zubir says:

          jika bukan pihak media yang bagi sokongan siapa lagi?
          bila pengarah nak kan pihak kami sebagai wartawan ini war2kan filem mereka, kita tolong war2 kan
          tapi dalam masa yang sama jika filem tu tidak mendatangkan apa2 faedah, tetap juga di kritik
          agar pengiat seni faham, bukan filem yang bertaraf syok sendiri atau sampah menjadi santapan peminat
          kerana peminat sekarang lebih sukakan intipati sesebuah filem itu sebagai pelengkap pada pembuatan nya.

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • zurie says:

          Encik Zubir,

          Mesti diingat….walaupun bukan pihak media yg terbitkan filem macam ni tapi kalau wartawan sama promo filem camni so saham akhirat tu dapat jugak kat diorng..harap faham2 la ye….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Zubir says:

          Cik Zurie, saya nak bertanya
          jika kerja kami ini yang bertugas sebagai waratawan
          tak dapat memberikan sedikit pun promosi untuk pengarah2 filem
          apa guna nya wartawan?
          baik pengarah tu sendiri saja yang melobi filem dia
          tanpa bantuan publisiti dari pihak media
          betul tak?

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • jali says:

          zubir ni mcm haram…satu ayat pn xleh pakai..go la with ur industri..dedah ctu cni…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Zubir says:

          jika ayat saya tak boleh pakai
          sila jangan baca surat khabar
          majalah atau tonton tv
          kerana dr ayat2 tak boleh pakai ini lah awak dapat maklumat tentang dunia artis ini
          dan untuk apa awak masuk blog artis?
          bukan ke sebab awak pun nak mengambil tahu
          hal yang tak ada kaitan dengan awak?
          ayat awak lagi lah tak boleh pakai.

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • sya says:

      ni zubir wartawan ke atau orang lain yag menyamar sbg zubir???

      lau m’nyamar x malu ke menyamar orang lain..

      lau betul, minta maaf yee..
      sekadar nak tau..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. aspire5580 says:

    mcm biase je buat tarian cenggitu hahaha..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  24. mariamjagakambing says:

    patut bukan letak tajuk ghairah tp sangap

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  25. kita bakorrrrr says:

    tak senunuh
    tak membina minda langsung
    filem bodoh

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  26. kaki_g0ssip! says:

    perhhhh gebus seh MF.. gebu2 pn kena dump ngn JASZEL.. eeeuuwwww!

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  27. antidajal says:

    Apa??? Ghairah???? Geli nak termuntah adelah…. eee yarkkkk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. darimo says:

    wow…maria farida nak tiru nek jah! hehe

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • nooriesz says:

      maria farida klu org tgk tertelan air liur..
      tp klu nek jah org trus muntah darah!!!

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  29. orak arik says:

    cam bodo je… lawan pun cam ngok.. nmpk sgt x kena. hahaha filem paling bangang bakal dikluarkan taun ni…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  30. cekla says:

    stupid..org islam ke cm ni>> adooiyaaaa..pless laaa,j

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  31. Fairytopia says:

    ape la nk jadi zmn skrg ni….dunia2…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. syuhada says:

    filem malaysia makin ‘maju’

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • missy0ushiro says:

      sangat lah maju…!!! produksi tu bole kurangkan kos pakaian. pelakon pakai baju x cukup kain.huhu~

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. siti nurhaliza says:

    TAK SUKA TGK BJU JARANG MARIA FARIDA KAT TEPI PANDAI. SEMUA NAMPAK SUSUK TUBUH. BODOH KE APA? BG ORG TGK? BAIK TELANJANG JE TERUS.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 0
  34. asya says:

    Ni Bala ni… BALAA.. !!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  35. lolyat gang says:

    bagus la buat filem pecah panggung n punggung camni

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  36. MooN says:

    dosa masing2,kubor masing2….tp kene sebagai umat islam perlu menasihati sesama islam…yg tgok pon haram…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. cik Azlin says:

    nape maria parida belakon cam gini….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  38. nis says:

    nmpak sgt filem melayu da takde idea lain na naik kan $$$$$ dengan filem unsur2 18sXXXXXXXXX

    maria farida mmg cantik org nya, tp tak perlu kut na eksploitasi dia smpai mcm ni -__-”

    pgarah filem, pls, jgn na guna kn PEREMPUANNN sbg strategi untung.. haihhh =.=

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  39. memaya says:

    0:47 tu budget2 lah pengarah oi letak la duit palsu ke, duit monopoli ker konon2 tunjuk duit juta2 kan…ni letak buku jer???!!! ayo pengarah cap ayam punya keje hasilnya sangat cikai..pls lah tunjuk effort sikit nak buat movie…jgn le sambil lewa sgt (yakin je kan aku yg faizal hussein tu mmg nak tunjuk duit kan huhu)

    sebuah filem sampah untuk tontotan mereka2 yang berminda sampah dari pengarah sampah.prof madya rojak mohaiden mesti risau coz sekarang ada pesaing baru dlm penerbitan filem2 melayu genre sampah sarap ye…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  40. cicakgirl says:

    cmni la dia nk menari dlm neraka nanti..dh cerita dia x meletop mula la nk cari publisiti murahan belakon cita cmni..ishhh..

    belakon bukak sana bukak sini nanti bila wartawan tanya pasal cita bejaya ka x mesti ada perkataan “insyAllah” “Alhamdulillah”. apa jadahnya?? nak buktikan apa kat situ? nak kata walaupun kau belakon cmtu tapi kau still ingat agama kau agama islam..cmtu???

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  41. memaya says:

    this de moron production pls stop making movie tahap sampah sarap!!!

    cukup2 lah prof rojak mohaiden ngan filem2 sampah lg memualkan…btw sebetulnya rojak maidin tu tak layak dipanggil prof coz dia bukan full professor pun.jusf prof madya.mana boleh dipanggil prof kan

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  42. dr ally says:

    nak belajar anatomi ke apa neh?

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  43. azreeny says:

    bak kata sowang plakon dlm citer antu kak limah “Bala ni..bala…” hohohohoho

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  44. BDK says:

    Maria Farida dah tua pun sanggup memperdagangkan bentuk tubuh nya utk tontonan ramai..Dunia akhir zaman

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
    • cicakgirl says:

      body x mcm org tua kena la tayang kan..dulu ada laki tayang kat laki ja (ya ka???) lani dh janda kena la tayang kat semua org baru leh dpat anak ikan lg ramai..wtpa nak tutup2 kan dunia lambat lagi nk kiamat dia pn lambat lagi nk mati (mungkin ni la yg dia pikir kot..) nanti dh nk dekat2 kiamat baru la nk pakai telekung nak tadah tgn pohon keampunan kat Allah..

      Takotnya aku….semoga kita semua sempat bertaubat dh memohon keampunan dariNya..

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  45. Cikgu Bard says:

    cite bodoh, pelakon bodoh, buang duit and masa je

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  46. A... says:

    Apsal kebnykan plakon yg sama ngan filem 2 alam… Euuuwwww…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  47. xghairah pun says:

    filem yg buatkan ank muda ghairah dan akan lempiaskan nafsu dgn zina dgn pasgn msg2

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  48. ntahapaapantah says:

    hahaha.. rmai tul yg mrh ngan film ni..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • memaya says:

      filem bodoh yg membodohkan masayarakat mmg la buat org marah…kalau org luar tgk mesti diorang xsangka malaysia masih lg produce movie sampah sarap mcm nih….memalukan industri n negara jer lah…patot ban jer cite mcm nih….kalau dibiar nanti jadi mcm filem2 seram campur porno mcm filem indon tuh…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. pizza says:

    HOMAIGODDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manambahkan koleksi sampah dlm industri filem Msia.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  50. nina says:

    astaghfirullah,,,tak pdn dgn umur langsung..bile dah rase diri lawa hot cantik memang suke la tayang kat orang..ya allah mintak jauh la..tanak aku jd mcm ni..biar kekal bertudung smp mati

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  51. missy0ushiro says:

    citer mcm best…!!! mcm je lah. citer2 gini x leh caya. iklan cam best sekali tgk hampesss…!!! wat abeh duet ja g panggung.huhu~ tp naper la c maria tu seksi sangat.apa org2 islam sekarang ni dah lupa pada perintah agama ker…??

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  52. Datin Ngokngek says:

    knp nk eksploitasikan tubuh badan wanita….MF ni plak mcm nk menunjuk2 je selepas putus cinta ni…dulu ckp bkn main, kena pilih watak, pilih skrip…tapi skrg ni dh jd mcm murahan je…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. Sesoot says:

    sian la mokcik ni di perkotak-kasutkan oleh pengarah yg cari langkah drastik nak naik kan nama..mokcik ni pun bebal,camni kot cara dia nak cari publisiti cam kes tu hari..
    sure shah jazle geleng kpala tgk ex dia blakon camni..n dlm ati dia ckp camni “xleh wat jd bini lgsung pompuan ni,seb baik aku reject awal2″… sian2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. doongdoong says:

    dah tak de modal ke org yang buat filem-filem malaysia ni..buat cerita merapu konon boleh dapat award atau kutipan panggung berjuta-juta

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. beg plastik says:

    janganla smpai bala kat malaysia..aku x nk kene tsunami……

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  56. mysara says:

    Produser dia De Baron..seingat aku De Baron ni jugak yang produced filem JALANG yg tak laku tu..nampak mcm x menarik je citer..ko gelek gedik liok lentoklah mcm manapun, kalau citer xbest, org x pegi tgk jugak..apapun, all the best lah..kalau x laku, sila fokus kepada bisnes perhotelan / resort je lah De Baron oii..bagi diskaun bilik suite kat aku yerr..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Ryta says:

      Betul tu mysara….aku pun perasan gak yg De Baron ni suka sangat amik muka pelakon yg sama macam filem Jalang aritu! Pastu citernya mesti ada unsur2 18sx…agaknya resort dah tak laku gamaknya!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • mysara says:

        Nak untung lebih la tu..duk tgk produser filem kaut untung tinggi, masalahnya bukan semua filem dapat untung..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. topaz says:

    cm bonggek aje…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. longkong says:

    ok la tu..kat jepun ada maria ozawa..kat malaysia kita ada maria farida

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  59. longkong says:

    ok la tu..kat jepun ada maria ozawa..kat malaysia pulak ada maria farida..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  60. k says:

    minit 2.07. gangster tu nak tanduk tapi nampak sgt tak kena.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. bale bale says:

    NI FILEM LUCAH ERKKK???

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  62. bale bale says:

    CAM FILEM LUCAH JERRRR

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. sabOr je lahhh says:

    cam pelakOn lucah jerrr…sape stuju angkat tngan cam sayeeee…INSAF JE LAH..xrugi pon klau xblakon filem ni…klau blakon kau yg rugi kat akhirat nant…kita sbagai manusia yg beragama ISLAM patut lebih peka dengan benda camni..terutama bila umur dah meningkat xkan still xtahu batas2 dalam agama ISLAM..PLEASE BE ALERT

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  64. ciku says:

    produksi sama cite jalang…mesti cam cheapo gak citer ni,…

    Rahsia Maybankard yang u’olls tak tahu…hihi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. redbean says:

    rileks la. cerita porno pun masuk muka depan paper utama. ape nk kisah. kerajaan lagi xkisah.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. genuine1224 says:

    xghairah pun,geli lagi ada..xsedar diri la maria farida tu..ingat muda lagi ke nak berlakon gedik gitu..eiiiiiiyukkkkks!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. CANTHEK says:

    maria farida kan aritu dh wat statement no more seksi demi anak dia….tp ermmmm..nk jadi RCW gak ke..ckp x serupa bikin..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. y[o]n says:

    malu tgk maria farida

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  69. y[o]n says:

    malu tengok maria farida

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  70. maharani says:

    knapa plakon2 dalam filem ni macam 2 ALAM ja?
    entah2 ni filem DR ROZMEY x?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  71. abu says:

    ape nk heran ngan filem ni.. filem porno main2 je dorg tayang..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. BOB says:

    NAMA KUMPULAN PROJEK PISTOL?? APAKAH? MOTIF? ERR. BKN NK PK LUCAH. TP DAH MMG TERLINTAS SBB VIDEO NIH PUN MCM LUCAH JER.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  73. aku bukannya apa says:

    giler MURAHAN! ntah paper! cite lebih byk dosa dari pngajaran bguna

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  74. siti says:

    media kt msia ni takleh ke sekat filem2 mcm ni???pengarah lagi bengong..macam la x tau skrg ni org berpusu2 nk tgok filem komedi mcm kak limah tu..die ingat laku sgt ke filem cam ni? macam filem aku masih dara tu,,ade dengar cite capai 7juta ke ape??pengajaran la sgt..buat org laki stim tambah dose je
    aku tanak la kena bala tsunami gempa sume ni sbb org2 macam ni..nauzubillah

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • Zubir says:

      pihak media tak ada kuasa untuk sekat filem2 macam ni.
      ini adalah tugasan org2 di Finas.
      patutnya garis pandua yang telah diberikan oleh Finas pada pengarah dijadikan rujukan
      tapi kebanyakkan nya syok sendiri.

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  75. Abuya says:

    Tak brape nak ghairah la…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  76. nabbella says:

    kalau aku jadi isteri aaron aziz, menangis dah tengok (T.T)

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  77. Abahkonara says:

    apekebenda citer…nie…bg je title milf kn tepat.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  78. memang menggairahkan die dlm video ni..adehh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  79. orangataualien says:

    eleh..komen banyak2 buruk pun, kang korang g jugak tengok kang…lelaki tetap lelaki.haha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  80. eleh..komen buruk pun citer ni,kang korang gi serbu gak panggung. lelaki tetap lelaki kan

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • aina says:

      citer canie kalau takde org tgk kat cinema, confirm kuar astro first nnti.. hahahahahaha!!

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  81. rokiah ronggeng says:

    tah pape tah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  82. aina says:

    penerbit & pengarah melayu yg dah takde bahan. buat movies canie semata2 nk dpt publisiti murah with cheap title and opening scenes.. haihhh caner nk buat malaysian confident dgn industry filem malaysia.. baru nk ada confidence bila merong kuar.. tiba2 filem takde otak camni plak enter the scene balik.. sungguh tak bleh blah.. hakkkk tuiiiiii..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  83. Datin Ghairah says:

    aku le pelakon dia…keh3. woi ban la cite2 mcm ni..aku dh malas nk belakon ghairah2 ni. kalo faizal tahir kena gam 3 bulan, yg ni guna gam UHU plak.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  84. qaseh says:

    nape macam ni…. T___T
    waaaa sedihnyeee!!!!!
    nampak buruk tang pempuan jugak…
    kalau jadi pape kat kita2 semua mcam mane?
    Ya Allah selamatkan Malaysia……

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  85. AkuWanita says:

    Wanita…tubuh mu milik Allah..untuk suami mu…jg la ye…biar kt jg aurat kita kerana Allah…jg kecantikan utk suami…. Suami yg bertuah apabila mendpt isteri yg solehah…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  86. AkuWanita says:

    PERINGATAN KEPADA WANITA-WANITA ISLAM
    Kata Saidina Ali r.a. “ Saya dengan Fatimah pergi menghadap Rasulullah SAW. Kami mendapati Baginda sedang menangis lalu kami bertanya kepadanya. “ Apakah yang menyebabkan ayahanda menangis, ya Rasulullah?” Baginda menjawab, “pada malam aku di Isra’kan ke langit, di sana aku lihat perempuan-perempuan sedang dalam keadaan azab yang amat dasyat, dengan sebab itu aku menangis mengenangkan azab yang diterima oleh mereka. Ali bertanya, “Apakah yang ayahanda lihat di sana dan sebab terjadinya demikian?”
    Rasulullah menjawab, “ Aku lihat ada perempuan digantungkan rambutnya, otak kepalanya menggelegak. Aku lihat perempuan yang digantungkan lidahnya, tangannya diikat ke belakang dan qirhan (timah cair ) dicurah ke dalam halkumnya ( tekak ). Aku lihat perempuan bergantung kakinya dengan terikat, tangannya diikat ke ubun-ubunnya, disuakan ular dan kala. Aku lihat perempuan memakan badannya sendiri, dibawahnya dinyalakan API NERAKA, otaknya keluar dari hidungnya, badannya berbau busuk kerana berpenyakit sopak dan kusta. Aku melihat perempuan yang berkepala seperti himar, beribu-ribu kesengsaraan yang dihadapinya. Aku lihat perempuan yang rupanya seperti anjing, kala dan ular masuk ke dalam kemaluannya dan kelepasannya ( punggung ). Malaikat memukulnya dengan curang API NERAKA.
    Fatimah pun berdiri dan bertanya kepada ayahandanya, “Ayahanda yang dikasihi, beritakanlah kepada anakanda apakah kesalahan yang dilakukan oleh perempuan-perampuan itu?”
    Rasulullah SAW menjawab, “ Fatimah, adapun perempuan yang digantung rambutnya, itulah perempuan yang tidak menutup rambutnya daripada yang bukan mahram. Perempuan yang tergantung lidahnya itu ialah perempuan yang menggunakan lidahnya untuk memaki dan menyakiti hati suaminya. Perempuan yang digantung buah dadanya ialah perempuan yang menyusukan anak orang lain tanpa keizinan suaminya. Perempuan yang kedua kakinya tergantung itu ialah perempuan yang keluar tanpa izin suaminya dan perempuan yang tidak mahu mandi suci dari haid dan nifas. Perempuan yang memakan badannya sendiri itu ialah kerana berhias untuk lelaki yang bukan suaminya dan suka mengumpat orang lain. Perempuan yang memotong badannya sendiri dengan gunting api neraka kerana memperkenalkan dirinya kepada orang asing dan bersolek berhias supaya kecantiaknnya dilihat oleh lelaki lain… -wasalam-

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  87. hamba allah says:

    “Dunia akhir zaman”…
    “Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran”. – Surah Al-Asr:1-3

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  88. orang islam says:

    filem mcm ni ke yg org sibuk2 suruh kita sokong just because it is Malaysian made?

    kalau mcm ni baik boikot je…so humiliating

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  89. Elly says:

    sorry but murah.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  90. goyang maut farida buat aku terpancut says:

    terpancut juga pada minit 1:15…damn!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  91. goyang maut farida buat aku terpancut says:

    shiiit!!!! terpancut minit 1:15…damn!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  92. basya says:

    MILF! Wakaka… sian maria farida ni.. jenuh penuh badan nk suntik sana sini kasi tegang… tu la macik, dlu muda2 jual mahal… dah tua2 ni lg la ramai saingan,ramai lg buah2 muda manis bergetah tegang setegangnya hahaah… sian datin ghairah… tua2 baru nk layan napsu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  93. worker pants says:

    Greetings. I actually did some web surfing and initiate this blog. I decided next to particular of this blog ask for up and it is quite incredible.I definitely genuinely enjoy your website.Perfectly, the chunk of posting is in attest to the very finest on this genuinely usefulness allowing subject. I added it and i?m hunting in advance to your upcoming site reports. I also observed that your website has some major connecting completed to it. I pleasure appropriate apart irritate keep of your rss food to block wise of any revisions. Wonderful advice you received lucid here.Delight maintain edit on your fanciful

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0