Written by AbangNara | December 11th, 2010

Wow. Sekali tengok memang nampak seperti video Elyana sedang menari seksi tak hengat di dalam tandas. Dua kali tengok pun nampak macam Elyana. Tiga kali tengok kami dah nampak macam orang lain sikit. Kami rasa ini adalah gadis mirip Elyana. Kalau betul ini Elyana, nampaknya ada kawan-kawan terdekat Elyana yang pedajal dia. Kalau kami ada kawan macam nie, memang dah lama putus kawan.

Aksi Elyana atau gadis mirip Elyana ini memang agak menggoda. Kami cadangkan agar aksi menari sebegini digunakan untuk menggoda suami di bilik tidur. Pasti kesannya lebih berpanjangan. Enjoy video di atas.

318 responses to (VIDEO)Elyana Atau Muka Macam Elyana Yang Menari Seksi Ini?

  1. topo says:

    pergh,. mungkin muka serupa je kot

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 88 Thumb down 8
    • qaseh says:

      mmg elyana kot tp kwn2 wat pedajal..cehhh

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 46 Thumb down 16
    • Tora Datang Lagi says:

      Mesti bekas GRO atau pun kaum-kaum yang sewaktu dengan Nya..

      Takkan Elyana nak buat kerja2 macam nie. Mak dia orang alim lah bang Nara.

      Bang Nara nie..suka tau… :)

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 227 Thumb down 7
      • biskut says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 188 Thumb down 247
        • Makan Cili Pedas says:

          Biskut,

          Habis tu…yang kononnya uztaz di TV, tapi ada skandal dengan artis pompuan sampai cerai bini, kawin lagi …siapa nak jawab?

          Uztaz keeeee ?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 344 Thumb down 21
        • Koala says:

          Ustaz je. Manusia biasa je. Bukannya maksum macam nabi/rasul :)

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 101 Thumb down 2
        • kora-chan says:

          makan cili pedas, i tau siapa yg u maksudkan..jgn kaitkan soal kawen cerai dgn gosip mcm nie..soal kawen cerai tu adalah rahsia Allah..itu la nama nye jodoh. hanya org2 yg tidak beriman dgn qada’ dan qadar je menolak konsep jodoh…

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
        • http://wearetheslave.blogspot.com/2010/11/hukum-tidur-selepas-waktu-subuh-dan.html says:

          hope bukan elyana x baikkan lagipun dia baru saja kawin =)

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 0
        • Kak Nam says:

          Yang kau sebuk apa hal..naka orang biar la..anak kau baik sangat ke…?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 80 Thumb down 61
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          depan mak pakai la baju kurong dn baju seksi bawak lah kt dalm beg pas tu bila dh sampai kt mall tk tau nk gi toilet tukar baju seksi rabak !!! jangan nk salah kn mak yg tk tau ape2 !!

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • usman says:

        alim tak dapat diwariskan lah

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 162 Thumb down 1
        • Pompuan, isteri dan ... pil kurus says:

          9.2 markah…YEZZZ..!!!

          Seksi ..tak bermakna semua perempuan tu jahat. Yang pakai tudung tapi beromen di tasik Shah Alam…alim ke, you olz?

          Jangan pandang manusia dari sudut pakaian..lihatlah manusia itu dari niat, tingkah lakunya dan budi-bahasanya.

          Sekian..kita minom dulu!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 596 Thumb down 190
        • nana says:

          emm.. jahat / pencuri / penyamun / pembohong / etc pelaku2 jahat tak akan menghilangkan kewajipan utk menutup aurat. so jgnlah nak banding2kan kata yg pakai seksi tak jahat. tapi yg pakai tudung beromen di tepi tasik.
          bukan masalah alim atau tak, tapi menutup aurat tu adalah WAJIB bagi muslimah . tak kiralah dia alim atau tak.. sama juga dengan solat, solat tu wajib hatta yg menunaikan solat tu adalah penyamun besar sekalipun.
          kita nie yg selalu salah tafsir pasal makna ‘alim’. Alim tu maknanya org yg berpengtahuan tentang agama. tak semstinya dia pakai tudung dia berilmu tentang agama. tapi yg pasti disebabkan dia bertudung dia cuba menjalankan kewajipan keatas dirinya.

          pernah tgk perempuan sexy maut tapi bersolat atau pernah dgr orang kata ‘eh solat tapi sexy tak hengat’?? ada kan.. itu maknanya dia faham perbuatan dia nak menyeksi tu tak menghilangkan kewajipan dia bersolat. so samalah juga dgn perempuan yg bertudung tapi buat keje tak senonoh tu. perbuatan diaorang beromen atau merompak atau menyeksi tu tak menghilangkan hukum wajib tu tadi.

          opps… terpanjang lak komen bang nara..sorry =)

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 777 Thumb down 597
        • physawleepart says:

          pakai tudung dan beromen tepi tasik mmg salah, kompem dosa.

          tak pakai tudung @ bukak aurat, pon salah, tak kisah lah baik ke jahat, kompem dosa jugak :)

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 137 Thumb down 19
        • Ayo Kozambo says:

          Cik Nana,…dah terkompius. Orang ‘alim’ tak sepatut hukum orang lain. Kewajipan, alim dan moral adalah subjective. 3 perkara berbeza. Kenapa ek?

          Sebab kita bukan ‘nabi’..atau malaikat. Semua terserah kepada budi bicara masing-masing. Selagi kita bernama manusia, masing2 ade kelebihan nye..masing2 ado kekurangan nyo. Sebab tu Nabi Muhammad nabi terakhir..

          Nana dah solat ke belom? Puasa ganti yek..jangan lupa plak okay? Oppsss…ter ‘judge’ pulak dah…Jangan marah dik na!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 327 Thumb down 206
        • Mak Aji Modern says:

          Nana, kalu setakat tunai kewajipan je tak cukup..

          Jalankan kewajipan ..mesti juge disertai dengan keiklasan dan amalan yang berterusan. Barulah afdal..

          MARI KITA RENUNGKAN !

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 432 Thumb down 55
        • Awang says:

          physawleepart….pelacur dan gro pun kena pakai tudung ka@ tutup aurat?

          Hot debate. What do you think? Thumb up 28 Thumb down 21
        • kak nam says:

          pakai tudung n tutup aurat tu wajib!!!!!! sma macam solat. naper nak tegak benang basah kata janji hati baik, allah maha mengetahui???? tolong la sesapa yg ngok sangat cakap macam ni. tutup aurat wajib, solat wajib. puasa wajib. bukan ikut hati or niat. x buat dosa. ada paham?????

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 374 Thumb down 150
        • Cermin Ajaib says:

          KakNam,

          Orang macam Kak Nam nie lah menjatuhkan nama Islam..sembahyang tapi hati busuk, panggil orang ngok lah..Islam sangat ke tu… ? Itu bukan caranya menegur..nampak..contoh orang sembahyang tapi iman..jauh panggang dari api..

          Cak Cak Cak.. ;)

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 210 Thumb down 58
        • momok says:

          pakai tudung then beromen memg dosa…tp xpakai tudung tu sah dah dosa…kalau beromen lak….tmbh lagi dosa….yg dosa tetap dosa…xleh pertikai….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 133 Thumb down 21
        • Fakta Benar says:

          Soalan:
          Apakah hukum bagi seorang wanita yang memakai tudung, tetapi pakaiannya tidak menutup aurat, seperti memakai ‘jeans’ , makeup dan baju ketat yang menampakkan susuk tubuh. Adakah mereka akan menerima azab di akhirat kelak?

          Jawapan:
          Perempuan yang berpakaian tetapi bertelanjang pada hakikatnya masih dikatakan mendedahkan auratnya berdasarkan kepada sebuah hadis yang menceritakan ramalan Rasulullah SAW tentang akan ada sesetenagah kaum wanita di kalangan umatnya yang akan berpakaian tetapi bertelanjang.
          Ini kerana tatacara berpakaian yang dilakukan olehnya masih belum boleh dikatakan sebagai teknik berpakaian yang sebenar menurut kaca mata Islam, apalagi jika bentuk badannya jelas kelihatan. Ia tetap dikira berdosa kerana melakukan suatu perbuatan yang haram di sisi Allah SWT. Jika ia meninggal tanpa sempat bertaubat maka ia akan merasai azab neraka Allah. Nauzubillah..
          Tatacara berpakaian yang lengkap di sisi Allah ialah memakai pakaian yang boleh menutupi seluruh badan kecuali muka dan dua tapak tangan sahaja. Pakaian itu pula tidak ketat dan warnanya pula tidak menarik perhatian kaum lelaki. Seeloknya yang berwarna hitam atau kelabu..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 203 Thumb down 4
        • Tarik Tali says:

          mak ai,,, kalau yg pakai tudung tu teruk, yang tak pakai tudung tu lagi teruk dari yg pakai tudung.. nauzubillah!!!

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 42 Thumb down 12
        • kucing says:

          hmm ada member aku sorang nih, dia freehair. bile die ngadu ckp pasal org pkai tudung, jawapan dia mcm biasalah.’org pakai tudung pn bukan baik sgt.asalkan hati dia baik’. jawapan standard org mcm tu…aku pn diam sajelah.dia dh besar.dh tau nak pk mana betul n salah..mmg hati baik tu pnting.tp dosa tetap dosa

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 15 Thumb down 1
        • Ayo Kozambo says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 81 Thumb down 115
        • kehek says:

          ikhlas tu takda sape yang tahu kot?

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 118 Thumb down 67
        • hoho says:

          Alasan bahawa walaupun dia mendedahkan aurat, tetapi dia menjaga maruahnya, tidak melakukan perkara yang tidak senonoh.

          Kita mengambil contoh seorang penunggang motorsikal yang tidak memakai topi keledar keselamatan, kononnya dia seorang yang cermat di jalan raya. Tidak menunggang laju, apatah lagi melanggar lampu isyarat merah. Pada perkiraannya tidak mungkin berlaku kemalangan. Adakah alasan demikian diterima untuk mengecualikannya daripada peraturan topi keledar keselamatan?

          Tidak sekali-kali. Walaupun dia mendakwa bahawa dia cermat, adakah dia boleh menjamin pemandu-pemandu kenderaan lain juga sepertinya? Betapa ramai pengguna jalan raya terkorban bukan kerana kesalahan dirinya, tetapi akibat kecuaian pemandu lain di hadapan atau belakangnya.

          Begitu juga kalau ada wanita mendakwa bahawa hatinya suci, imannya tinggi, amalannya soleh dan maruahnya terjaga. Kononnya ia sudah cukup menjamin keselamatan diri dan maruahnya, tanpa perlu menutup aurat. Atau mendakwa bahawa mendedahkan aurat tidak akan menyebabkan dia melakukan jenayah lain.

          Tetapi adakah dia berani menjamin bahawa semua lelaki ajnabi yang melihat auratnya mempunyai hati sesuci hatinya dan iman setinggi imannya juga? Langsung tidak memberi kesan dan tidak membangkitkan nafsu serakah mereka yang berada di hadapan dan belakangnya?

          Jadi, perlu diberi kefahaman bahawa kewajipan wanita menutup aurat bukanlah semata-mata untuk menjaga maslahat dan maruah pihak wanita itu sendiri, tetapi maslahah yang lebih besar ialah menjaga masyarakat yang berada di sekelilingnya agar tidak terfitnah disebabkan budaya mendedahkan aurat.

          Betapa banyak kes-kes jenayah rogol dan cabul berpunca daripada wanita sendiri yang mempamerkan tubuh badannya yang terdedah di hadapan khalayak lelaki. Maka tutuplah aurat bukan sekadar untuk anda, tetapi juga demi kemaslahatan orang lain di sekeliling.

          Kesimpulannya, pemakaian menutup aurat adalah wajib atas setiap muslim dan muslimah, tanpa mengira tahap iman dan ikhlasnya. Dan Kewajipan wanita menutup aurat bukan setakat bagi memelihara maruahnya, tetapi bagi menjaga kemaslahatan masyarakat sekelilingnya.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 337 Thumb down 112
        • naqibah says:

          “Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (semasa mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu dan (ingatlah) Allah adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.” [al-Ahzab 33:59]

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 348 Thumb down 134
        • mahabbah says:

          “Jika engkau tidak tahu, ia satu musibah. Tetapi jika engkau tahu, maka musibahnya lebih besar”.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 183 Thumb down 75
        • ohhh.. says:

          sesungguhnya perempuan yang baik memang sah2 datang dari yang bertudung dan yang tidak baik tu lah mungkin dari yang bertudung atau tak bertudung..tak ada yang yang baik dari yang tidak bertudung sbb islam melarang membuka aurat..so jangan samakan dua2nya sbb memang berbeza.renungkan~

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 384 Thumb down 290
        • Talam 2 Muka says:

          Pakai tudung…pegang jantan, bf..lebih baik jangan pakai

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 260 Thumb down 204
        • kak nam says:

          x pakai tudung, pegang jantan…. lagi besar dosa berbanding pakai tudung tapi pegang jantan….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 219 Thumb down 199
        • Taubatlah says:

          KaK Nam terasa pahal? Mesti pernah yek?

          Ki Ki Kih

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 109 Thumb down 36
        • Kak Julie says:

          Dear Kak Nam,

          Seperti sedia maklum, tiada satupun panel2 juri diatas (cewah) mengatakan yang kita tak wajib tutup aurat Rasanya semua dah paham, cuba Kak Nam baca betul-betul. Bukan nak masyuk sebelah pihak menidak rukun Islam. Rasanya Kak Nam dah jumping to conclusion nie. Oh ye tak ye…nama pun Kak Nam kan? Nobody perfect..ye tak?

          Sabarlah Kak Nam…polishkan lagi ‘kefahaman’ Kak Nam tu ye. Sehingga berjumpa lagi…Stay cool. Wassalam.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 277 Thumb down 245
        • Ada Paham Ka says:

          Yang belum tutup aurat, yang tutup tapi tak cukup, yang tutup tapi tak litup, yang tutup kerana fesyen, yang tutup kerana ayah suruh, yang tutup kerana semua orang tutup… pikirkan la…

          Begini ulasannya, Allah swt dan RasulNya telah mengarahkan seluruh wanita muslimah untuk menutup aurat dan bukan hanya bertudung.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 103 Thumb down 2
        • insan says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 61
        • mbak says:

          kima ler u all smuer

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • Yong says:

        “Nya” atau nya??? “Nya” biasanya merujuk kpd apa yerrr????

        Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 4
        • Tora Datang Lagi says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 89 Thumb down 255
        • Nyss says:

          ermm…
          knock3…!
          “Nya” tu setahu saya la kan.. utk Tuhan yg satu iaitu Allah S.W.T….

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 208 Thumb down 107
        • Gadis Sabah says:

          Tak ada dalam kamus dewan pon, Nyss? ‘Nya’ adalah nya…

          Menurut kamus dewan bahasa dan pustaka, ‘tuhan’ itu adalah sembahan yang dilakukan oleh mereka yang berakal (general) .Dan makna kedua tuhan itu ialah Allah.

          Sedangkan perkataan “Nabi” kita tidak mengubahnya,mengapa perkataan Allah kita hendak mengubah?

          Allah adalah Allah iaitu pencipta kita.. FULL STOP.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 87 Thumb down 0
        • mamamia says:

          beginilah…kita ni manusia dicipta oleh siapa??? atau siapa yang menciptakan kita????Siapa pula yang wujudkan kita duduk kat bumi ni???? Bumi ni pula siapa yang buat??? Kalau tak nak ikut suruhan Pencipta kita dan bumi ini….dalam al-Quran ada menyebut Allah suruh kita sila keluar dari bumi ini…so kita semua nak kata apa..???

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
        • i like.. says:

          Nya adalah kata ganti bg Tuhan@Allah yg Esa…cam ‘Yong” merupakan nama tapi diganti dengan ‘awak’ …atau kamu…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • akuler says:

        mula tgk mcm yaa… emm lepas tgk lama2 bukan lah wei.. pelanduk 2 serupa lah niee.. sebab kalau loghat depa2 sembang tu memang bukan elyana..

        Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
      • miss R says:

        seksi gak elyana ni ek…
        x pernah tgk die seksi sampai camni…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • miss R says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 79
      • Selamba jer says:

        Tolong lah sesetengah bebudak perempuan pakai tudung ni…rasa macam nak tampar je….kekadang. Banyak ikut fesyen…last- last dah mcam Nasrani..ketat, nampak betuk badan..please..jangan jadi hipokrit bleh tak? Sedih…

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 217 Thumb down 10
        • hipokrit adalah seseorg yg menjadi org lain bkn dirinya yg sebenar. tp klu melibatkan agama atau kepercayaan kita panggil Munafik. mmg kasar bahasanya tp itulah vocabulary yg sesuai bg seseorg yg mempersendakan agamanya….
          wahh…aku bukak kelas vocabulary le plak, ari tu bukak kelas math hik3x.. jgn mare bang nara ye…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 151 Thumb down 14
        • kak nam says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 143 Thumb down 212
        • Abang Cool says:

          Kak nam nie baik sangat ke…cara tulis macam..dot dot dot jew… :(

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 138 Thumb down 8
        • Klooney says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 125 Thumb down 289
        • momo says:

          kalau tak saling mengingati bila lagi?
          amar makruf nahi munkar..
          =)

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 41 Thumb down 0
        • Pendekar says:

          Hidden due to low comment rating. Click here to see.

          Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 110
      • asas statistik says:

        “Ala… perempuan pakai tudung pun berperangai buruk!”

        “Ada juga rakan saya yang betul-betul menutup aurat tetapi perangai dan kelakuan mereka lebih teruk dari perempuan yang tidak memakai tudung!”

        “Ada seorang kakak tu pakai tudung, tapi perangai buruk, mengumpat sana mengumpat sini”

        “Siapa kata orang tak pakai tudung semua jahat?”

        Jawapan:

        Ungkapan anda ini seolah-olah sedang memperlekehkan insan yang sedang berusaha mentaati perintah Allah (dalam bab tutup Aurat). Apakah anda perasan bahawa anda sudah lebih baik berbanding insan yang menutup aurat tersebut apabila anda berani melafazkan ungkapan seperti itu, sedangkan anda sendiri membiarkan aurat anda terbuka? Salah sama sekali dalam hal ehwal agama, untuk kita membandingkan diri kita dengan mereka yang lebih buruk agama dan akhlak. Ia adalah teknik Syaitan untuk menghentikan seseorang dari melakukan usaha pemulihan diri kepada yang lebih baik. Nabi bersabda: Dua perkara yang sesiapa dapat perolehinya akan ditulis dirinya sebagai hamba yang bersyukur dan sabar, sesiapa yang gagal dalamnya, tidak akan ditulis sebagai orang bersyukur dan sabar. Iaitu sesiapa yang melihat tentang agamanya kepada mereka yang jauh lebih baik darinya, lalu ia berusaha mengikutinya, dan dalam hal keduniaan mereka melihat kepada orang-orang yang kurang darinya sehingga ia memuji Allah atas nikmat yang diperolehinya. (HR At-Tirmidzi) [2]

        credit to: http://salafus-sholih.blogspot.com

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 128 Thumb down 11
        • timba says:

          bertudung lebih baik daripada tidak bertudung . at least hilang satu dosa . daripada yang tak bertudung buat dosa berlipat lipat kali ganda dosa. memang la orang slalu cakap tak besedia lagi la nak pakai tudung . tunggu besedia dulu baru nak pakai tudung . TAPI kalau tak practice sampai bile pun tak bertudung. pakai la secara perlahan lahan. mule mule memang kekok tapi dah lame rase terbiasa. jangan cari alasan.it’s only my opinion. no hard feeling.comes from my experience. pakai tudung memang banyak cabaran tapi rasa tenang jiwa . rase allah bagi byk kekuatan dan beri byk kesabaran. ingatlah, im still a teenager, rase malu bile perempuan melayu berpakaian macam bukan orang islam. tau la kubur masing masing tapi ini hanyalah peringatan sahaja.

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 85 Thumb down 0
        • kucing says:

          senang balas balik mcm ni je kt org yg ckp mcm tu:
          a:asal ko x semayang?
          b:ala..org yg smayang tu pn bukan baik sgt pn!
          a:?????

          lbih kurang mcm ni la gak persamaannya.benda wajib.xblh nk bg alasan lah..dah dosa ngaku je ler.xyah nak libatkan org lain.sejahat2 pmpuan tu pn skurang2 dia pkai tudung gak..ikut gak apa Allah suruh.jahat2 dia pn die smayang gak. so, anda2 yg slalu bg jwapan standard budak x sekolah, baiklah anda diam je..n pikir utk berubah.bukannya bg alasan yg hanya menunjukkan kebodohan diri sendiri

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 120 Thumb down 0
        • putri says:

          setuju!!!!

          Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
      • non says:

        mak die je alim….anak blh tentu.iman tak dpt dwarisi….

        ak rase mcm betul n pada hekmah ak lah lau betul ni elyana, ni ceter 2, 3 taun lepas..sbb elyana de show kat sana. tak cilap ak die de mak angkat kat sabah.n ni bkn adek badik angkat kot.

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • kucing says:

          kalau betul pun dia, apa salahnya kan? lg pun dia menari kt toilet..dgn girls. bukan kt tmpat public. normal lah..remaja.kita2 ni pn kadang2 bila dgn kawan2 dtg gak gila2 tu kan.hehe..

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 33 Thumb down 0
      • lulu says:

        klu mak alim xder la ank cenggini..mak alim belum tentu anak alim…iman bukan utk diwarisi huhu

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • minah jambu 24jam mengadap computer says:

        yg alim tu mak dia ! tapi anak dia alim tak!!!!!!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • canmalican says:

      patutlah elyana cepat kurus menari macam ni rupanya…
      masuk mari menari bagus ni…hehe..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 4
    • red says:

      ” marilah bergosip secara berhemah”…no gaduh2…hehe

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 5
    • Lollipop says:

      Cba korang dgr sore gurl tu on da last min of vid..
      Bkn sore elyana ke..??

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  2. zzz says:

    OMo!

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  3. cik mong mancung says:

    mmg elyana

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 49 Thumb down 21
  4. rma says:

    sekali pandang sama, 2 kali pandang lain.. hoho

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 4
  5. izza says:

    macam bukan!

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 9
  6. toti says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 15
  7. tulip says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 14
  8. love says:

    mcam bukan je..elyana chubby lagi,body pon lbih mntap..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 4
  9. tulip says:

    rasa mmg elyana,suara pun sama,husky

    Hot debate. What do you think? Thumb up 19 Thumb down 13
  10. keyun says:

    no lah. i think they are sabahan or indonesian. not so elyana at all.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 21 Thumb down 7
  11. alya says:

    mmg sah elyana xdenye nk mirip yg btul2 muka elyana dari suara n ketawa dier mmg elyana

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 0
  12. Dauspozi says:

    giloss… murah giler perangai awek2 ni… Elyana ke tu?…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 12 Thumb down 3
  13. burit says:

    pelanduk dua serupa…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 14 Thumb down 5
  14. comey says:

    wallahualamm….
    bnd yg xpasti xberani nak teka.. :-)

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  15. Yong says:

    bukan elyana ni..org SABAH ni..dgr slang dorg bckp pn dah tau..tiru style elyana jak ni…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 37 Thumb down 4
    • http://kukukata.blogspot.com/2010/12/apalah-mat-salleh-tafsirkan-benda-nih.html says:

      RASANYA BUKAN ELYANA KOT………

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  16. eda says:

    hmm.. mmg la skali tgk 6pak mcm elyana.. tpi lpas tgk bnyk kali… konpem bkan elyana… hmm… nie mcm minah2 endon kt kelab mlm jew… bkn elyana…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 3
  17. comey says:

    …..Iman Xdapat diwarisi …….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 0
  18. tulip says:

    klu betul elyana mmg kesian dpt kwn cm tu,kdg2 bila ngah seronok2 ngan kwn2ade lak org rakam… kita terllupa aksi dh terlebih2..ade lak org rakam…adussss

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  19. kin says:

    ha’ah..ni budak2 sabah la.pelanduk dua serupa je ni..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 6
  20. mia says:

    memg ilyana la…suara sama…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 52 Thumb down 32
  21. sje mnyebok says:

    dgr suare last 2 mcm elyana..adq die kot

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  22. sje mnyebok says:

    dgr suare last 2 mcm elyana..adq die kot. tp..perghh sexy gler ah

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  23. elya says:

    BN btoi ke filem hantu kak limah balik rumah dh kutip rm1juta pd hri ptama? BN post kn lh..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  24. wintergurl says:

    cantik nya potongan badan dia .. saya pun menari gitu la..nak kurus kan tummy yng buncit …

    macam bukan elyana …ada loghat sabah …

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  25. ellis says:

    hmmm muka je ada iras2 tak mungkin elyana…dia bukan macam tu…ish…ish ish

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 3
  26. Salmah says:

    tak berani nak teka but the body is too slim to be elyana…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 4
  27. sayakot says:

    ak rse ni superimpose..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 4
  28. fiza says:

    kesian elyana….. kena dajal la tu

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  29. budi says:

    BN… buang je la Video ni..nnt budak2 tak waras mengikut….ishkkk

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 2
  30. ann says:

    try la tnye elyana dulu bang nara.dgr ape dye kate..harap2 itu bukan elyana…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  31. LN says:

    yg suara sabah 2 kwn2 die…tp ni mmg cam elyana tp ni da lame..tengok la rambut die n body die..dulu mmg die kurus pun salu nmpk die kat rafi section 13 n pakli section 7 shah alam… aku rase video ni dorang suke2 je biasela kan bile dgn kwn2 perempuan…bukan die nari dpn lelaki pun…tp silapnye sbb kwn die record n now tersebar…

    so, walaupun aku tgk video ni, aku still x rase die ni menyundal ke ape sebab aku taw camne perangai pempuan bile dgn kwn2 hehe gile2..tp bile dpn org lain x la camni…kesian elyana…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 111 Thumb down 14
    • gosipgurl_fea says:

      betul awak ckp tu.

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
    • tXo(the X one) says:

      btl3…rmi member2 aku bile dh jumpe geng mule la gedik2 sini, gedik2 sana…tpi xde la jahat…

      Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
    • hujanlebat says:

      tak salah kot dia nak menari.

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • comey says:

      so LN….u rasa ye ker elyana time mude2 dulu..??
      hmmm :-( kesian lah if betul tu elyana..
      Hope Elyana be strong if tu die dulo2..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • LN says:

        wallahualam x taw la elyana ke tidak..tp kalo betul pun, rasenye ni bukan isu bsr kan, sbb die nari pun suke2 dpn kwn2 perempuan die..sbb aku pun kalo dgn kwn2 perempuan, kitorang gile2 tp x tunjuk dpn org lain..hehehe..

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  32. badai says:

    elyana kot…elyana zaman bujang2 dulu…ni mesti member sbh die..hehehehhehehe

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  33. oh la la says:

    poyo la korang.. tu kan ckp mcm org indon. elyana ke apa… elyana rangka dia besar la.. tgk badan pun tau lain

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 8
  34. tukang sibuk says:

    aku pernah tgk rambut dye elyana warna ni kt satu pic dulu..entahlah…tp minah ni mmg menari xhengat punya…

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  35. telor rebos says:

    bukan elyana ler tu..
    dr tepi sejibik tp depan xkott…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 5
  36. saye says:

    ini bukan elyana la..laen muke tu..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 5
  37. zuanzuan says:

    ……mmg elyana lar coz part yag last 2 suara dia mmg sebijik mcm elyana….watever pon biar elyana sendiri yang sahkan yg video tu btol dia or pelanduk dua serupa….pening lar nk pikir benda2 cam nie…kat msia..mesti bg komen…..mirip2 saya lar!, superimposed lar!…..jawapan yg kt semua da agak dah …baik pikir benda lain…….

    Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 0
  38. kiko says:

    poyo

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  39. kiko says:

    mcm forum perdana kat ats ni…muahahhaha

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 4
  40. jull says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 24
  41. miss x suka gosip says:

    mmg elyana la…cb dgr sore yg last tu sebijik sore dia..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 2
  42. kirana l0ve.. says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 12
  43. aish says:

    bukan elyana lah!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 8
    • lirhays says:

      ni elyana lah.
      kalau suka dgn elyana
      mesti tau elyana ada baju apa dlm simpanan dia.
      ni dlm 2 thn lepas punye video .

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
      • cintaPurple says:

        masalahnye..kau duduk dalam almari die ke sampai nak tau ape baju yg dier ade..ataupon kau mmg kepochi tahap tak hengat sampai ke baju pon kau nak hapal..ha ha ha =p

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
        • lirhays says:

          dah ko ni nk stress dgn simpanan bj elyana apahal ? weyh kalo minat pon jgn fanatik sgt lah. artis je kot buat dosa gak. ko mcm tak pandai bt dosa lak . tak yah kecoh mcm ko bagus kat sini . aku knal elyana sgt2 . close lg tp aku tak suka cara dia 1 tu je . hahha
          wat ever kalo aku mampu dok dlm almari dia tu . hahhah

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • coi says:

        kah3 lawak2 mana ko tau dia ada brape helai baju brape helai selua sume.kah3

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • lirhays says:

          ko knal ke sapa elyana ? ke ko ingat aku tgh cakap pasal elyana anak makcik tipah kot ?
          what everrrrr…..
          :P

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. lirhays says:

    ni memang elyana aku tahu dan aku kenal elyana tuh .ni time dia khayal la kot.
    buat elyana ada sebab kau gemok skg nih .

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 8
    • cintaPurple says:

      buat fitnah..tanggung la kau masuk neraka nanti ye..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 2
      • Linda says:

        Hidden due to low comment rating. Click here to see.

        Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 41
        • cintaPurple says:

          aku cakap..buat fitnah yang time tuh die tgh khayal and ada sebab die gemuk skrg. kau ade saksi ke yang kau nak percaya…? kalau tak ada..lebih baik diam saje..tak pasal2 kau dpt saham fitnah…

          Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
      • comey says:

        mender nk gado2 sini nih..
        xsYioookkkkkKKk lah UoLss2 nk gado2.
        senYum sket ^____________^

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 16 Thumb down 1
      • lirhays says:

        larhh kau asal mcm tak puas hati dgn semua org ? ko elyana ker ? hahah

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • lirhays says:

        belum tentu ko masuk syurga beb !
        ko pon situasi mengumpat gak . jgn tak tau yer .
        haha

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. gosipgurl_fea says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 19 Thumb down 46
  46. Mem Besar says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 61
    • entah says:

      mmg la mnari je kot. tp care die menari , dok tunjuk tali bra, goyang punggung la , sapa tak kecoh?

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 2
      • BumbleBee says:

        so…? come on….she’s dancing inside the toilet with her gurlfrens… kalo dier dance cenggituh secara terang-terangan kt public(dlm club, atas pentas etc) dgn jantan plak…buleh laa nk dijadikan issue…haishh~

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 63 Thumb down 28
  47. phreak-id says:

    orang sabah atau orang indon. dialek dia macam tu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. org dlm.. says:

    ni bukan elyana…badan elyana ‘gemuk’ skit…mmg mukan elyana ni..wlupun saya bukan minat sgt ngn elyana..tp sy ykin ni bukan elyana coz lain sgt..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 7
  49. lulu says:

    oppss..terlebih sudah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. Awang says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 59
  51. Hagimaru says:

    ni era2 zaman jahiliyiah elyana..skrg dia dh dpt sinar baru….dh istiqamah gamaknya..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 1
  52. min says:

    kalau elyana atau bukan, video ni x patut disiarkan…
    org tu baru kawen, x patut lgsg nak meruntuhkan kebahagiaan org lain….buat org cerai berai kerana perkara2 begini…….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 38 Thumb down 1
    • Linda says:

      patut tak patut nak buat mcm mana….itulah nama nya dunia glamour….risiko nya mmg semcm ini….itulah jgn cpt judge org ini ok lah tak ada gosip lar ..itulah..ini lah…dunia ini kecil saja kan….jd jgn hina pula hina sgt2 artis lain pula yg berperangai korang tak suka….masing2 manusia ada kelemahannya….

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  53. jimmy says:

    PERGH!! Tak tahan!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  54. Fatin says:

    Macam bukan leyana je..elyana kn cm bidang besar sket
    ag pun kn skrg dia dh cubby
    tpi suara last skali mcm suara dia,mungkin zman belasan taun kot…
    tapi kwn dia ckp cm budak indon jew??
    tp kwn aku pun ada muka cm elyana gak..
    byk la kn tapi aku..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 4
  55. elyana says:

    BUKAN ELYANA LA…….ISH….KLU KORANG NK TAU,KAT SABAH BERLAMBAK MUKA MCM ARTIS…LEBIH2 LG DATUK SITI…CARI JE KAT RANAU…..LEBIH LAWA LG…..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 24 Thumb down 6
  56. zzzzzzzzz says:

    padam je la vid ni..ni mungkin elyana time muda2..BN ni suka aibkan org tau..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 48 Thumb down 1
    • comey says:

      BN=ruangan GOsiP artIs seCara Berkhemah…..
      BN bukanya RuanGn aibkan orang……..that’s bang NARA JoB..~~!! keh3 :-) peACe rrr :P

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 17 Thumb down 1
  57. BumbleBee says:

    x sesuwai laa tunjuk video ni. kalo btul pun ini elyana zaman dier tgh kurus dulu(zaman lampau sebelum kawen)…x payah laa nk sebarkan dan BN pun x yah jd medium yg menyebarkan…

    Orang tu bru jer kahwin weiii…hormatilah perasaan suami dan ahli keluarga mereka. Kang kalo berantakan plak sbb hal ni…sape nk jawab tuh??

    p/s: xde motif nk sebarkan video ni…kalo kt club ker bleh laa nk dijadikan kontroversi….iskk~

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 123 Thumb down 1
  58. syahidvicious says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 57
  59. teddy says:

    MEMANG Elyana pun! JAM tangan yg dipakai dia tu, aku ingt lagi masa dia belakon ceta Renjis, ada nampak. tak kisahla sapa kwn dia, sabahan ka indon ka, yg pasti sah Elyana

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
  60. slim le plak.. mase dia blakon Dunia Bru 1st season ari tu pun dah chubby sket. lepas tu makin le tenbam smpi dia tak kua umah… hmm harap2 pelanduk 2 serupa aaa. pehh awek yg pakai baju putih tu ade tatu,, stendet aaa dgr ckp ala2 sabahan..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  61. eemmm says:

    ni bkn elyana arr..ni bdk sabah la…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 4
  62. zaza90 says:

    hhmmm…rase memang dia dah nie….. !!!!!!! Masyallah…ape nak jadi daaa…….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  63. Miss Mirror says:

    klu ini adalah Elyana pun… kita tak boleh la nak menuduh dia jahat..sbb dia menari pun depan2 kwn2 pompuan… maybe just for fun & takde niat nk menjual video tu…cuma bab pakaian tu je la yg aduhaiii…. serem! Harap2 jika ini adalah Elyana. dia jadikan insiden ni satu pengajaran di masa depan. Semoga Elyana berbahagia di samping suami yg baru dinikahi. Amin.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  64. fatihah says:

    aduhai..cik abg nara, anda kata kawan mengaibkan kawan?
    yang anda letak video tak pe pulak??
    anda pun membantu menyebarkannya…
    aiseh, apekah??(-_-‘)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 91 Thumb down 2
    • eroz says:

      baru la rock…….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Linda says:

      herannya …baru skrg sedar NARA sebarkan gmbr2 mcm ni….buat2 tak sedar ka….mcm2 artis punya aib pun dah Nara sebarkan tp yg kena kutuk artis tu ja,,, tp skrg ni baru sedar..bgs lah…..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 53 Thumb down 2
      • 2cent from me says:

        nara dapat duit pun aibkan orang
        mengata orang macam bagus and alim aje
        nara dapat duit dari sebarkan kontroversi artist malaysia
        takde artist kontroversi boringla nara

        Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 56 Thumb down 1
  65. perindu misssukamasak says:

    juz wonder.mana misssukamasak hilang.i rindu dgn comment2 dia.pelik..fop hilang..misssuka masak hilang.i hitung2 hampir 3minggu gak miss xjenguk bn.mana mhilang. dear miss.jika tbaca comment nie.muncullah.i rindu nak baca comment2 u..i selama nie silent reader jek tapi tpaksa comment utk panggil u.xmau majuk2 yer.i rindu u.ikhlas..sang perindu.

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 32 Thumb down 1
    • Malisa says:

      ini bukan elyana..jam tangan yg dia pakai masa renjis tu jenama GUESS yg besar..itu kecik je..
      cuma ada iras elyana..budak ni xda lesung pipit pun..elyana ada..

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 39 Thumb down 3
    • jambu says:

      miss suka masak dah tukar kerja agaknya…jadi miss suka gossip pulak……hahaha

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • perindu misssukamasak says:

        i rindu dia.2jek.jgn salah anggap yer.
        tapi betol ke elyana kat atas nie.mcm bukan jek

        Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  66. awa says:

    kalo betul ni elyana, mmg sah2 la ni vid lame sbab time ni elyana kurus gile. pastu yg bestnye kalo vid lame nape pas elyana kawin baru vid ni tersebar? nampak sgt ada antara kawan2 elyana ni yg cemburu dg dia. sabar la ye elyana.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  67. eeeee says:

    biaq pi la kat dia…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  68. ROKOK_surya says:

    dgr suara org sabah……lagu tecno dangdut………huhuhu……tp takpe la dia joget dlm toilet ppuan je pun…….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  69. gerhana says:

    cantik dia menari…tapi bukan pun utk khalayak ramai dia buat mcm tu,pun dlm toilet bukan atas pentas kan???…body wuiii lawa…g jahat sapa yg sebar video ni,kwn apa mcm nee?….BANG NARA TOLONG BUANG VIDEO NI,TAK BAIK…NANTI APA JADI MCM GMBR USTAZ AKHIL DULU YG BERCERAI BERAI…PATUT TOLONG SEBARLAH KEBAIKAN…kesian dia baru kahwin tak kn nak dgr kecoh pulak…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  70. 2cent from me says:

    kot ye pun elyana takpayah lah post. dia kan baru kawen :( lagikpun gambar ni dalam toilet. dia dance pun dpan kawan2 pompan. kalau kat luar, Wallahualam.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  71. lorat says:

    memang elyana..suara hujung die tu aku cam..n aku kenal die pompuan mcm mana..hahaha
    memang die sah2

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  72. lorat says:

    suara hujung die tu aku cam..n aku kenal die pompuan mcm mana..hahaha
    memang die sah2

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  73. Myra says:

    Mmg elyana laaa…. ayat last yg dia ckp tuh, mmg suara dia la.. takkanlah ada org yg sama cm muka dia tu.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  74. suka ati nak komen says:

    leh la pas ni sehanti berdansa hahahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  75. maueh3x says:

    klu masuk rancangan sehati berdansa pasti juara kot…juri pun terbeliak mataaaa…tapi tak sempat dah habis rancangan tu…lawa bdn dia bergoyang…naik naik beb…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  76. silentgirl says:

    woooo!! her dancing so…tak terkata.like a stripers! cm elyana..mse mule2..tp lame2 bkn..elyana debab2 sket..ni slim..hope bkn die. sian die klu huby tgk..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  77. Lynn says:

    anak besfren ibu aku sebijik muka mcm elyana. dan org sabah. ntah2 nih dia.

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 2
  78. Aj says:

    ni bukan elyana..diorg dlm toilet pub ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  79. cik mimie says:

    hadoi.. jgn la dok teka2.. dosa jaa..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  80. aku ke says:

    ni tak sempat nak gode suami ni. minit 0:29 je dah kene terkam. huhu

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  81. memang die pon..sure nanti kalo kecoh die kate pelandok 2 serupa..huhu

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  82. zzzzzzzzz says:

    bkn peminat elyana..tapi..kesian elyana..

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  83. The Poyo Me says:

    ew…nasib baik you kurus dik, kalo you perut jingle-jingle cam ai, takde nyer you buat camni. auw…jeles i nyah

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  84. zzzzzzzzz says:

    kesian kat elyana wlu betol or tak vid ni..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  85. ariisa says:

    I think dia mmg elyana laa..dari senyuman & gigi pun dh tahu..cume rmbut dia lgi pnjg skrg kn? Sorry kalau bkn dia..but my opinion ckp itu mmg elyana. Tpi mcm x sure gak, hehe. Yg i tau, die nie addicted 2 smoking..i bknnya baik sgt pun, so no comment =)

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  86. insan biasa says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 12
  87. lolyat gang says:

    best video ni
    kalo betul pun elyana
    aku support dia

    u go girl !!

    video ni juga sesuai buat stok fap

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  88. ahah says:

    yg comment menegur semua di dislike kan,per la nak jd,adess…hukum dah diubah lak,erm,manusia akhir zaman…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 10
  89. takda nama says:

    ish..ni memang elyana ni…cuba denga sore sie yg last skali tu. dia kata “oi..jomlah”..aku denga mmg mcm sora dia. tapi whatever pon tu video lama aku rasa sebab die masih kurus lagi. so, jangan lah nk kutuk2 dia kat sini k. sebab kita tak tau mebi die dah bertobat ke apa ke kan. ye lah tu antara die ngan Tuhan. kalo korang duk kutuk dia bila korang nk mintak maap wey? haa pikir lah…tengok dan istighfar aje. paling kurang pon cakap Nauzubillah. moga2 tak jadi pada kita. ingat! hari ni kita kata kat orang mana tau esok lusa Tuhan nak uji kita plak. So, kesimpulannya jangan lah banyakkan dosa yang dah sedia banyak tu ye. Akhir kata semoga kita semua sentiasa dikurniakan rahmat dan kurnia dariNYa. Amin

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  90. tututututut says:

    taklah weh ni artis luar negara. nama dia lady gaga….aku yg rakam ni sebenarnya tapi beautiful nara ni sesedap je amik. at least bagi la credit!

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  91. Reena says:

    Panas..panas…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  92. freaky says:

    mmg betol ni elyana..suara last dia mmg suara dia..terok betol kna dajal dgn membe sebar video ni..siann

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  93. comot says:

    ntah-ntah video lama ape ne .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  94. comot says:

    video lama ape ne .

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  95. sayajahatpunyaorang says:

    mst bang nara ni byk dosa kan..huhu

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 2
  96. amy says:

    mmg elyana pun..apa pun aku tetap sokong dia..biar le dia ngan cara dia..kite kalo sesama kwn2 pun gedik gak cuma mungkin masa tu x ingat nk rakam..kannn…go..elyana….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  97. manusia says:

    “Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (semasa mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu dan (ingatlah) Allah adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.” [al-Ahzab 33:59]

    Well-loved. Like or Dislike: 210 133

    @@@heran aku,hamba Allah ni paste terjemahan ayat quran yg patut kita ikut,jd kan pedoman ada samp 133 org yg dislike????ke cmner???kalo post lirik lagu mybe 0 kot yg like.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  98. manusia says:

    @@@heran aku,ada hamba Allah ni paste terjemahan ayat quran yg patut kita ikut,jd kan pedoman tp ada samp 133 org yg dislike????ke cmner???kalo post lirik lagu mybe kosong kot yg dislike.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  99. Jingga says:

    erk, rasa cam dia, tp tahla. biasalah, gila2 dpn kwn2. huhu…tp bab pkaian, no comment. ngeh ngeh

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  100. lala says:

    memang die…sebab aku pernah gak main gan die…badan die pon same…nie time die mabok… standard ar mabok gan org sabah…mesti layan…
    korang sume jgn nak bayangkan or melancap sambil tgk video nie…die dah kawin…dosa tau ada hati gan isteri org….
    renung2kan…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 40 Thumb down 2
  101. sire says:

    tgk adek dia pon dah tau….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  102. jambu says:

    bn, tak kesah lah elyana ke atau tidak….silalah bn tamatkan riwayat video ini….tak sesuai utk tontonan umum.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  103. celah bontot elyana says:

    0:09
    celahpung elyana beb…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  104. insan biasa says:

    ramai artis punya perangai dah terbongkat..antaranya….sekadar menyebut beberapa nama…Fasha sanda, Nabil, Rebeca Nur Islam, Sharifah sofia, Lisa surihani dan terbaru Elyana….

    Tgh tunggu rakaman …Yuna, Tok Ti, Siti sairah dan Adira pulak…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • et says:

      syoknye tgk aib org..nnti org tunjuk aib ko bru ko tau

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • 2cent from me says:

      yang pasti tak semua ada dalam list. sebut babi pun tak apa, sbb nara suka. cuba kalau siapa2 mangsa yang sering diaibkan sebut babi, sudah pasti nara seronok berparty batu api satu malaysia benci mereka dgn membuak2

      sgt tak professional kerana berkelakuan pilih kasih

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  105. tengku hau says:

    dah macam beruk je terkinja-kinja

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  106. yazid says:

    hmm

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  107. cahaya says:

    apa ni abg nara … dah puas hati baca kutukkan org …biasalah tu org muda.Sekarang ni dia dah berubah .. mungkin tahun hadapan akan menjadi ibu ..masa tu kematangan akan terserlah ..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  108. azreeny says:

    satu persoalan sahaja…kenapa perlu video ini muncul setelah elyana kawen?kalo tgk susuk tubuh yg kurus tu nampaknya ni video lama…xbaik tau bukak aib orang…nanti seksok org bukak aib kita plak..sape nak jawab?hah jawab la sendirik!

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  109. azreeny says:

    satu persoalan sahaja…kenapa perlu video ini muncul setelah elyana kawen?kalo tgk susuk tubuh yg kurus tu nampaknya ni video lama…xbaik tau bukak aib orang…nanti seksok org bukak aib kita plak..sape nak jawab?hah jawab la sendirik! >_<

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  110. HANI says:

    ala, jgn nampk yang buruk pada wanita bertudung..jgn jd kan alasan untuk menutup keburukan diri sekiranya mmg suka menayangkan rambut..mmg sudah tentu2 berdosa besar mendedahkan aurat..sekiranya bertududung tetapi membuat perkara maksiat..itu sememngnya tiada iman dalam diri..”iman tidak dapat diwarisi dari seorang ayah yang bertakwa..iman tidak dapat dijual beli…”mcm lagu RAIHAN

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  111. nouuuuu says:

    ala elyana ni adik dia pun jnis kaki clubing juga..gmbo pun dah tersebar..malu je mak bapak dia..ckp je alim…dia ni pun dulu pnah kuar isu merokok..xdee ar baik sgt…ish2…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  112. norhazulaika says:

    betul tu…..byk bertobat

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  113. aku says:

    aku rs ni elyana la..kome tgok cara dia gelak..sejibik elyana

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  114. suri says:

    jelas kwn dia ckp “org menari kat luar, dia menari kat toilet” so dia tak buat dpn org lain, dpn kwn2 ppuan, klu elyana nih mesti gambar lama giler…tp depa sembang slang sabah ke indon tuh..

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  115. randomperson says:

    this person is soooooo not her…
    they are sabahan…seriously

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  116. Cool Daddy says:

    OMG…i like this video…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  117. azi says:

    mcm elyana jer.. rasa mcm dier…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  118. farabis says:

    ni memang elyana la….dgr suara pun sama!! elyana ni mmg camni,,,,,,no wonder,,,,dier ni duk shah alam dengan kawasan umah aku….sian dak2 shah alam yang baya2 aku sume band2 dier…..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  119. dila... says:

    hushh,,,,suare mmg same….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  120. mie says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 18
  121. shaa says:

    kalau perasan elyana kan chubby sikit skrg . haihh yg dlm vid tuh , kurus jaaa -.-

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  122. Ulat Sutera says:

    psal muke aku x nk komen tpi last skali ble dgr sore tu ada jgk la keliru dia atu bkn..tpi aku x brani nk teka2 ni..ape yg aku nk ckp mse zmn dia ni bcnta gan hubby dia skrg la,prnh skali aku nmpk diaorg mkn kt restoren thai..elyana wktu tu mmg seksi..dia pkai suar pndek yg amoi2 cina suke pkai tu btl2 ttp pggung je gan bju ketat nmpk kdua2 bahu..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  123. shamir says:

    mmg elyana..yg ckp sabah mmg bukan die. yg last tu suare die. ish2.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  124. syasya says:

    dari suara dia kite tau… mmng dia lah… takkanlah korang tak perasan. takkan dia nak ngaku… mungkin dia tgh mabuk kut! cuba korang dah buat perangai mcm tu @ perangai ape2lah yg memalukan, korang nak mengaku ke???????!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
    • 2cent from me says:

      dah kalau itu dia apa masalah kau? kau nak fitnah dia mabuk tak malu pulak? lagi hina orang yang memfitnah

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  125. celah punggung says:

    0:09 celahpung elyannnnnnnaaaaaaaaa

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  126. Amoi says:

    Choi…suara elyana la tuh…kawan die je yg dari sabah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  127. ain says:

    hehehehe ku sllu sgt2 jumpa elyana lepak kt pakli..perokok gilerrr…n dia mmg ramai geng sabahan..hehehe vid ni 2thn lps daaaa…opsss sharing is caring..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  128. XXXXXX says:

    ya tu memang elyana,sy slh sorang yg kat situ..emmm…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  129. Cendol says:

    wooopsss…..
    warning 4 all of us!!!! DON’T TRUST ANYBODY!
    even your your bestbuddy…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  130. kiki says:

    em motif video ni di upload??? ish menjatuhkan maruah orang lain… agaknya macam ni la cara senang nak menjatuhkan orang lain…. tolongla pada sesiapa yang berkenaan janganla menganiayai orang lain dengan cara yang macam ni…. TQ…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  131. gadis brunei says:

    mcm percakapan org brunei or sabah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  132. berat nanang says:

    to klooney:
    sebab kubur lain2 lah orang bagi teguran…
    kalo kubur sama xpe…boleh ustaz2 or ulama tolong jawab soalan malaikat kt ko kalo ko x reti jawab seksok…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  133. makan says:

    kenape nak tuduh member elyana tu pun kalau betul die la yang sebarkan???tak paham la korang ni..tak terpikir ke mana la tahu hp member die ni kene curi ke then orang yang curi tu yang upload video ni?

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  134. mia qaleesya says:

    erm mcm elyana & yg mengukuhkn lg…tlg dgr dialog last skali dr bdk pmp mirip elyana 2…sore die pn persis elyana…kebetulan juge ke??? rambut die…persis rmbt elyana 1 mase dlu

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  135. cikedi says:

    kalo betul pun elyana….rasanya video ni bukan utk tontonan umum….ni just suka2 n nakal2 dgn kawan2….tp sapa la yg p dok sebarkan ni? biasa la tu…berlambak jerr remaja buat mcm tu menari nari dlm toilet kalo time org lain x de…cuba ada org lain dlm tu..dia org x buat benda tuu …tp bukan utk di tunjuk tuu…cumanya ada la malaun mana2 yg nak burukkan elyana…tp bg saya…itu hanya video peribadi…kalo kita nak kutuk2 kata x senonoh pun..x bole juga…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  136. azza says:

    muka mmg sebijik dgn elyana… lgpun mmg elyana penah wat rmbut camni kan…??? hurm.. entah la…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 0
    • minah jambu 24jam mengadap computer says:

      minah jambu pn pernah joget macm ni tapi kt bilek aje ….. minah jambu pakai seluar dalam ngan coli je lagi bagos tk panas !

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  137. fcuk says:

    memang elyana lah tu…. confirm…gigi sama jer…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  138. maktiripokpek says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 22
  139. Sabahan says:

    100% dlm clip ni adalah Elyana.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  140. comot says:

    rs elyana la..coz dgr suara dia ms last skali..kompom dia

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  141. dodol says:

    adohai mmg sebijik elyana..
    suara sama, keseksian pun sama dan lebih penting body shape terlalu sama..

    TAHZIAH la yer..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 22 Thumb down 0
  142. mbak says:

    uiiii d 1B bha nie..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  143. izzah says:

    1 Borneo ni…sebelah ums…klu tak silap elyana pernah blajar kat uitm sabah kan?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • lirhays says:

      myb tu elyana anak mak cik tipah ni . elyana dia sekolah men je . uitm dia tak nk jejak lah . hahah

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  144. Kasih says:

    sbnrnya video ni prnh dikluarkan dl dlm 1 blog, dan mmg elyana….

    tp nape nk salahkan elyana lak sdngkan kwn2 dia yg rakam dan sebarkan, bkn salah elyana pun…

    dan elyana menari dlm toilet dpn kwn2 pompuan dia just 4 fun, bkn nya terkinja2 gan mana2 jantan di dance floor tu kan….

    kalo ada yg perasan, video ni prnh tersebar 2 thn lps tp lps tu diam jer, ni timbul blk… isu lapok sbnr nya….

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 167 Thumb down 0
  145. gayah moden says:

    xpasal-pasal msk komen dak bertudung plak ye?aku stuju lo smue komen kte kburukkan dak bertudung litup.,tp nie bkn komen pasal vdeo mirip elyana 2 je ker??asal da tersasar pasal bnde laen plak neh???renung2kan.,dan slamat beramal

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  146. mcm2 says:

    key point ‘menutup aurat’…..abis…paham key point nie….settle masalah……pakai tudung, tp sgkat, .x ‘menutup aurat’ .pakai tudung, bj ketat, x ‘menutup aurat’ .pakai tudung, jean ketat, pn x ‘menutup aurat….. pakailah apa2 pn… janji ‘menutup aurat’……sbb ‘menutup aurat’ WAJIB…….

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  147. kurus says:

    so does it matters?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  148. aku la! says:

    komen panjang2 pon xguna. muka, suara dh sejibik, sejiban elyana.. dh jd trend artis malaysia, kalu kuar je gambar/video yg mengaibkan diorg startla ckp superimpose la, pelanduk 2 serupa la, adik la bagai.. samala mcm gambar kissing si nabil tu.. hebatnye org yg mengsuperimposekan gambo dia tu smpi gambo tu leh nmpk real sgt.. buat benda baik berani ngaku, buat benda xsenonoh apsal buat2 xigt? derrrr…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  149. soko says:

    PERHATIAN. INI MEMANG ELYANA. BAJU PUTIH TUE AKU KENAL. BUDAK SABAH. FAMILY ANGKAT SI ELYANA NEY.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  150. Perghhh says:

    nope definitely bukan elyana, the lady in this video lagi hot kot, i mean look at that abs

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  151. lan says:

    sapelah nak mengaku berak di tengah jalan…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  152. ann says:

    salam….
    eh apa pula nak attack wanita bertudung.. ingatlah amal wanita Islam yg tidak menutup aurat tidak akan diterima selagi tidak berbuat demikian. bukan bermakna pakai tudung, terus kena perfect. wanita bertudung jg manusia biasa x lepas dr mbuat kesilapan..sekurang2nya amalnya diterima dan kesilapannya biarlah Allah swt sj yg adili.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  153. kurus says:

    menutup aurat adalah wajib = mandatory
    sembahyang adalah wajib = mandatory
    menghina orang adalah dosa = mandatory
    memfitnah orang adalah dosa = mandatory
    soal menhitung dosa pahala kerja DIA = mandatory

    (that s why malaikat disuruh menjaga kiri n kanan, bukannya kita)

    do you definitely think that Allah SWT the al-mighty, wd take the shawl and use it as a siever or strainer to assess n evaluate our sins??

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  154. human says:

    dah name pn manusia,x lepas dr dosa n kesalahan..masing2 ada cara masing2 nk dapatkan dosa..huhu~

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  155. tumit tinggi says:

    tu mmg elyana..mula2 ingt awek indon, tp bl dgr btul2 kwn dia tu org sabah..lawa siot menari mcm tue..kaki sosial ke dia ni?takpe la..dah kwen dh pon..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  156. akuanakAMIL says:

    hahaha. kerana satu VIDEO korang gado2. lawak gila..
    elyana tgk geli hati,limpa dll tau. hahaha,
    aparaaa….

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • lirhays says:

      aku pun heran. lagi2 bdk nama cinta purple bajet knal sgt elyana tu . aku jumpa elyana hari2 tak kecoh pon . hahahhaha
      what everrrrrr.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  157. chela says:

    Memang elyana, tak yahla nak nafikan elyana oit. Lagi satu ada komen cakap mak dia ni alim, kalau alim, takdenya nak bagi anak dia pakai seksi2 n tak pakai tudung. Fikir2 kan lah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  158. aku says:

    dunia akhir zaman. macam-macam terjadi. apa yang penting diri kita sendiri. tau jaga diri, aurat, budi bahasa dll yg sewaktu dengannya. insyaAllah takkan terpesong dari jalan yang sebenar.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  159. hana says:

    suara dah sama sangat dengan suara elyana….moga bukan die la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  160. filania says:

    br tgk cerita cinta tv3 td….elyana ngn husband dia….elyana cite detik2 pertemuan dia ngn husband dia khairul…….ada dia sebut kawan2 dia org sabah….bila dlm video clip ni pun dgr suara org2 sbh gk…..kita cuma nk sampaikan apa yg berkebtulan jerk…btl ke x video ni ..wallahua’lam…

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  161. nana says:

    mmg elyana la weh..mcm @filania ckp..ak pn tgk gk cerita cinta kt kt tv3..mmg sah die..elyana pn pndai ckp sabah…beria2 elyana nfikan kn..tp xpela ni video lme ni..time elyana slim mlim dlu..time2 so sial dlu..lau skrg nk wt pn..wt kt hsbnd jela..bbaloi..ehehe =)

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  162. nana says:

    woo wooo..mcm bintang porno..sangap jantan je gye ye..eish3..malu woo bila2 dh kawin bnde2 mcmni kuar..mcm dihantui kisah hitam..hahhaa!so pd yg kt luar n pada aku..beringat la weh…

    p/s:x kan la pelanduk 2 serupa sampai seiras betul2..ngeeengeee!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  163. natasha says:

    confirm bukan elyana lah..ni dekat dlm toilet QBa, Westin Hotel..geng stewardess air asia….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  164. dot dot says:

    mmg elyana.. td bru tgk cerita cinta kat tv3.. elyana pndai ckp sabah..kwn die pun org sabah bah..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  165. k_e says:

    rasenye mmg elyana kot..die mmg ade kwn sabah..try check video ni..time ni tv3 ade interview die..dia ckp die pndai ckp sbah sbb die ade kwn org sbah..

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=1694161309015&oid=57586568433&comments&ref=mf

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  166. lia says:

    i rasa itu truly elyana. coz tgk kepala dia kan besar dr badannya. kalau i silap, maaf ye!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  167. cereal says:

    rase cam elyana jep . sbb dye pandai ckp lorat sabah . and dye pun ade kawan sabah .. sbb semlm kat ntv7 ade cerita cinta . and kaur pasal elyana … maybe . allahualam ..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  168. celah punggung says:

    CELAH PONG BEB

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  169. fully says:

    ahhahah… kenyataan yang memakan diri sendiri

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  170. aku masih teruna says:

    org study mesir pn blik malaysia wat muksiat. inikan elyana yg x berpendidikan tu..
    dah la burok, klau hot xpe gak. insap la elyana oiiiiiiii.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  171. cayok says:

    sudah tentu bkn elyana..coz ngk la loghat bahasa kwn2 die..x mungkin…. ape kelas artis sperti elyana nk nari dlm toilet…die ade standard die sndiri k…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  172. ntahlerr says:

    jahat ke baik ke sorg pompuan tu..tu cite lain…tudung tu hukum…pakai tetap kena pakai…xpyh nak cakap org bertudung belom tentu baik or sebaliknya…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  173. aku says:

    tak pakai tudung is berdosa.tak kesah la yang pakai tudung tu jahat ker, yang pakai tudung tapi ketat ker…knaper nak persoalkan dorg.kiter tak cakap kalau pakai tudung, wat bender lain jadi halal, yang nyata tak pakai tudung tu salah, yang pakai tudung tapi berpakaian ketat tu salah, yang pakai tudung tapi wat jahat tu salah, jadi pakailah tudung, n jangan lah wat jahat.yang baek kiter ikot, yang tak baek kiter jadikan sempadan,jangan pertikaikan hukum allah yang mewajibkan pakai tudung hanya kerana nak pertahankan diri kiter yang tak pakai tudung. rosak akidah kiter..renungkan.aku tak sebot orang yang tak pakai tudong tu jahat n pakai tudong tu baek.aku just cakap dosa tak pakai tudung.k :)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  174. me says:

    hemm.. btol la tu.. tgok la kat tv3-cerita cinta..
    suami die ckp, elyana mmg pandai ckp sabah, sbb kwn2 die org sabah… lgpun mmg mirip sgt rupe elyana, suara pun sebijik.. berak tepi jln sape nak ngaku… kalo aku pun xnak…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  175. yaya says:

    ni elyana la……….. aku penah shooting ngn dia,,dia mmg ligat la dlu.org yg takjumpa dia mmg takthu.takyah la cter mak dia halim ke apa.kalo btl da lama elyana ni takseksi dr dulu.ni kan gmbar dlu2.mmg la dia kurus msa ni sbb ni lama da….. n yg ckp sabah tu tak smestinya org sabah je…adoi ai. tp ksian gak dia da kwin kna pdajal.

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • bungakejora :) says:

      mmg elyana la aku tgk ..cuba korg dgr last skali time dia ckp …kan suara dia..apa2 pun xpe la tu kisah dia masa zaman dulu janji dia dh kwen n ada keluarga ..
      semoga dia bahagia..:) amin

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • minah jambu 24jam mengadap computer says:

        kalau ye pn itu zaman muda dia sebelom dia kawin tkan macm tu prangai !!! dn macmana pulak video ni sampai kt ruangan komen ni ??????

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  176. minah jambu 24jam mengadap computer says:

    minah jambu tangok pompan yg macm elyana tu or dia memang betol2 elyana joget macm anak SUN kacang DAL aje !!!!! macm SIALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  177. Leah says:

    ConFiRM lah elyana.. die mmg pandai ckp sabah la. Husband die sniri mngaku die pandai ckp sabah. cbe tgk cerita lps die kawin tu. Cerita Cinta.. Khairul ckp yg Elyana ni mmg pandai ckp Sabah. Kantoi. Whoop2! x pe die da betobat tu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  178. handpon rosak says:

    tak kesah pon elyana o tak yg pnting tarian mengelap dinding tu ada n tarian mgilatkn cermin..haha..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  179. azlan says:

    giler la pompuan skrng… perangai dah mcm org kafir bah kn lebih. rosak bangsa skrng… subhanallah…!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0