Written by AbangNara | March 3rd, 2009

Kame Hame Ha!!!

Tak sabar rasanya nak menunggu filem Dragonball Evolution yang compem akan gegarkan panggung Mac nie. Macam mana agaknya bile Son Goku beraksi di pawagam nanti.

Siapa dulu yang layan komik Dragonball atau lebih dikenali dengan nama Mutiara Naga? Kami mengaku yang kami dah khatam dekat 50 kali komik Mutiara naga nie. Best woo. Sapa tak baca memang dah hilang satu nikmat dunia.

10 responses to (VIDEO)DragonBall Evolution Trailer Dari Youtube

  1. Pinky Model says:

    aku dah tengok trailer ni..memang mantop ah. tp yg ni just permulaan dragonball live action kot. goku pun belom jadi super saiya..pepun beeessssTTTTTT !!

  2. azma says:

    best…. memang best…..

  3. manbelon says:

    .akuu x paham…gebu menggebu..

  4. sepah says:

    aku dh tgk movie die.aku cakap,mmg xbest langsung,jln citer longgar.lari dr komik asal,pelakon tahpape(wannabe)….sume mengarut.kpd fans dragonball,aku harap korg boikot citer ni demi keindahan originaliti dragonball.ni dh tercemar ngan tangan2 org putih

  5. ni says:

    best…ehh
    rating wajib tgk ke?

  6. flower says:

    best gler cter ni kan..

  7. ain says:

    soryyyyy aku x prnh tgk pn cita mcm ni
    so x tau la best ka dak

  8. gnome says:

    Thanks for your article on this website. From my very own experience, there are occassions when softening upward a photograph may provide the photography with a little bit of an artistic flare. Often times however, this soft blur isn’t precisely what you had planned and can often times spoil a normally good photograph, especially if you anticipate enlarging this.

  9. best advice ever. thank you.

  10. Holy moly, flo! I am so glad you are alright. Its scary to think how close you were to blacking out and possibly worse. So, lets hope this is just a bump on the road to Steamtown, which Im sure it is.