Written by AbangNara | April 28th, 2012

Abang Nara dapat rasakan betapa meriah dan gemilangnya majlis pernikahan Jejai dan Fasha Sandha semalam hanya daripada melihat video di bawah. Serius terasa terharu dan gembira melihat akhirnya pasangan ini sah menjadi suami isteri. Semoga kekal buat selamanya.

Dan ada satu lagi video daripada Harian Metro di bawah untuk tatapan anda.

Nantikan gambar-gambar kualiti tinggi sekitar majlis pernikahan Fasha dan Jejai tidak lama lagi. Tahniah sekali lagi kepada pengantin baru ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

46 responses to (VIDEO)Akad Nikah Jejai Dan Fasha Sandha

  1. menyampahaku says:

    Firsttttttttt….tak sgkaaaa…weeeeee

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 6
    • Anonymous says:

      tahniah anda dpt tket berbulan madu bsama jejai & fasha hahaha

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 23 Thumb down 1
    • jejong says:

      aku rasa dorang xde anak lah nanti..fasha mandol;;;;;;;kahkahkah

      Hot debate. What do you think? Thumb up 13 Thumb down 22
    • kasut.biru.polka.dot. says:

      i feel sorry for nora danish. Her rights as a wife wasn’t appropriately given by her former husband. Semoga anda dikurniakan umrah yang maqbul dan menjadi muslim yang lebih baik setelah kembali. amin.

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 0
    • Anonymous says:

      haihhh sudah2 la mak jejai, diorg dh selamat kawen, restukan la diorg.. i know ure so against perempuan yg merampas hak org lain, but apa nak buat.. aku doakan mak jejai restukan diorg..

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 2
  2. Fiza says:

    So sweet….nmpk aura gembira yg teramat di muka fasha kerana cinta yg diperjuangkan selama ini akhirnya berjaya ke jinjang pelamin.moga jodoh berkekalan dan cepat mendapat zuriat.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 16 Thumb down 10
  3. pasha sendat sendut says:

    hahaha..asal mak jejai xde?? cm pelik plak..nmpk sgt nak jejai x restu n x ske pasha sendat..kehkeh

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 10
    • Cut says:

      Yang ko susah hati sgt mak jejai takder kenaper…dia suka ke idak itu masaalah dia. Tak der kena mengena dgn ko….paham…

      Hot debate. What do you think? Thumb up 18 Thumb down 19
      • emo kejap says:

        yang ko pon nak mara lebey2 ni kenape? ada kena ngena dgn ko ke?

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  4. E says:

    Aku memang tak suka dengan FS ni. Tapi selepas aku tengok video pernikahan dia ni aku rasa tak guna kita membenci dia lagi selepas apa yg berlaku. Lebih baik kita doakan yg terbaik buat dia. Selamat Pengantin baru FS dan Jejai. Semoga FS akan bertindak lebih matang lagi di masa hadapan. To Nora Danish, anda juga akan menemui hari bahagia anda. :)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 43 Thumb down 4
  5. […] akhirnya pasangan ini sah menjadi suami isteri. Semoga kekal buat selamanya. Dan ada … Continue reading → This entry was posted in Gosip and tagged Fasha, Jejai, Nikah, Sandha, VIDEOAkad by Azrael. […]

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
  6. majun sangkut says:

    baru aku tgk rakan rakan artis yang rapat ngan Fasha. Semuanya mulut2 yang boleh tahan jugak nohh..

    Like or Dislike: Thumb up 9 Thumb down 0
  7. hanah says:

    smoga bahagia fasha n jejai……teruskan kebahagiaan anda…n harungi kata2 cacian mereka dgn tabah…..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 8 Thumb down 8
  8. WTH says:

    AWWW they both look so sweet and perfect for each other. Fasha nampak so bahagia! Taniah Fasha and Jejai! Semoga perkahwinan anda berdua selalu diberkati Allah swt.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 13 Thumb down 7
  9. Wiwi says:

    Nape pelamin fasha sama macam pelamin marion & nasa?

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 2
  10. puteri sarah says:

    Nikah pada 27.04.2012 camana foto cium pipi tu boleh ada…belum nikah dah camtu kalau x nampak org lebih2 berani lah kan….

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
  11. Next meymey says:

    Mana aprents jejai????

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 8
    • Anonymous says:

      aprents tu aper wak?? yg pakai waktu nak masak tu ea???

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 14 Thumb down 0
  12. Xen says:

    Tak perlu dipandang dari aspek yg negatif..yg dah berlalu biarlah berlalu..yg penting mereka telah selamat di ijabkabulkan..dan sekarang mereka telah bersatu dalam satu ikatan yg sah dan halal. Doakan saja yg terbaik buat mereka.

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 3
  13. Anonymous says:

    ktk tengok kekal ke tak.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 13
  14. cik lara says:

    Tahniah for both of you..

    orang mndirikan masjid kita wajib mendoakan kebahagiaan mereka bkn utk di runtuhkan masjidnya,..korang suka kutuk masjid yg di bina ke?xkannnnnnnnnnn….

    =)

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  15. akoo says:

    fasha, cantik nya awk… so sweet.

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 3
  16. fan fasha sandha kipas susah mati says:

    weh apsal mak jejai xdtg?? konpius2 ni …abg nara pls korek2..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • who cares says:

      apesal mak jejai xdtg???

      kau boleh bayangkan tak…time kau kawin lari..pastu bila kau blk kampung..1 kampung kecoh kau kawin lari kat siam..then ade makcik2 kepoh tnya mak kau
      “anak kau kawen lari sbb xdpt restu kau ke anak kau dah teeeeeeetttt” ko rasa ape??? malu kan…plus ko rasa mcm nak tenyeh2 mulut makcik2 yg kepoh tu..so moral of the story ..xpyhla soh org korek bnda2 yg blh bawak malu ni..klau pun xdpt restu xd kena mengena ngn kau..ok

      p/s: aku bkn peminat fasha hatta jejai..peace!

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  17. hajimaru says:

    ni la yg dikatakan jodoh semua d tangan allah yg telah d tetapkan d luh mahfuz..walaupun sapa menghalang kalau dh jdoh x kemana dan kalau dh bukan jdoh usaha mcm mana pn x kan kawin..so kawan2 hentikan la mngutuk2 ni..kita doakan kebahgiaan dorg lg bgus..dpt gak pahala..bak kata pepatah..KERANA PULUT SANTAN BINASA, KERANA MULUT MASUK NERAKA..

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 0
  18. NBH says:

    Aku bkn pro dan contra kt sape2..jd bila aku komen kt artikel dorang nie..kena cite pasal dorang la kan..xkan pasal BERSIH plak..ye dak..hehehe

    Jodoh tu rahsia Allah..jd jgn pertikai..jgn kutuk..jgn doakan bkn2… Bila anak adam brjaya mencari jln halal dlm hubungan…maka menangis lah iblis… Korang kena ingat tu sampai bila2… So kalau iblis pun menangis sbb dorang nie bina masjid..jgn plak kita nie brtukar jd iblis dok doakan bnda xbaik utk masjid yg dorang bina nie…

    Fasha Sandha, Jejai mahupun Nora Danish bkn maksum..(aku sebut gak ND sbb dia pun prnah ada kaitan dgn Jejai dan ramai org compare ND dgn FS)… So mmg pernah buat salah…pernah tajam lidah sehingga lukakan hati org yg mendengar….tp selagi agama dia sama dgn kita…xwajib dikutuk tp wajib didoakan benda yg baik..

    ND kawen dgn Jejai – Kunfayakun
    ND cerai dgn Jejai – Kunfayakun
    FS kawen dgn Jejai – Kunfakayun

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 18 Thumb down 0
  19. wen says:

    ape fasha ckp kt ayh jejai tu?

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  20. Puan Sri says:

    Firasat aku kuat mengatakan “Perkahwinan mereka ini tidak kekal lame”…

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 9
    • nenek seri says:

      pakai bomoh mana puan seri? haish tak baik doakan rumah tangga org tak kekal lama. fasha tuh takde pon kacau idup kau sibuk nak kacau doakan orang benda benda tak baik.

      nora danish pon wish dia selamat pengantin baru .. be positive .. negative je tak kemana hidup ..

      Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
      • Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengaap computer says:

        betol tu nenek seri minah jambu setuju…..semua tu tuhan yg punye kuasa …kite hanye manusia yg tkde ape2 kuasa tol tk nenekkkkkkkkkkkkkkkkkkk………..puan seri tu dh BIOL gak nye…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Minah tonggeng says:

    Mak jejai nak dtg masa nikah meke tu tapi masa tu bela cucu kan nora gi umrah. Lepas tu cucu naksusulah nak kencing lah baru tukar pampers dah tidur pulak. Lama2 mak jejai tak dapat nak gi saloon rambut so malaslah ia pergi. Org gaji semua balik indon .tok ramli dtglah sorang.

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  22. peminat FS says:

    TAHNIAH FASHA & JEJAI…SEMOGA KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT…AMIN..

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  23. […] Abang Nara dapat rasakan betapa meriah dan gemilangnya majlis pernikahan Jejai dan Fasha Sandha semalam hanya daripada melihat video di bawah. Serius terasa terharu dan gembira melihat akhirnya pasangan ini sah menjadi suami isteri. Semoga kekal buat selamanya. Dan ada … Continue reading → […]

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  24. nana says:

    to fasha and jejai…all the best..so sweet.begitu jelas keekhlasan sesama kalian berdua, you guys knows each other very well. go and fight for your love! semoga Allah memberkati kasih sayang kalian dan yg penting sama- sama menjadi insan yg lebih baik. ini bulan pasal kisah sape menaang atau sape kalah.ini lah yg dikatakan jodoh.. mengejar kebahagian perlu ada perjuangan , mengejar kasih sayang Allah juga perlu diperjuangkan. To nora… you’ll find someone’s better .maybe the person is already around u….best of luck to the three of you.. peristiwa pahit lalu buangkan dr kotak ingatan… buang yg keruh ambil yg jernih .love u guys!

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
  25. chacha says:

    semoga fasha n jejai bahagia dunia n ahirat…cepat2 dpt baby…jgn kita sebagai manusia menghina ,mengutuk mereka…doa yg terbaik…setiap doa yg baik untuk mereka…itu lah doa untuk kita jga…aminnn.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. Tya says:

    I dont know why but I feel so touched watching this video especially on the part where Tan Sri himself actually attended the nikah for his son. Allah knows best. Congrats you two.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. perindu sepi says:

    memang la dua kali lafaz sbb dua kali kawin……..hahahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  28. kasturi says:

    Tahniah… tapi kenapa masih ada yang mendoakan yang tak baik… tak faham… Ajal Maut Jodoh Pertemuan dan perpisahan semua telah di rancang oleh ALLAH… siapa kita nak menidakkannya… Ingat menidakkan segala takdir boleh membatalkan syahadah kita… so berhati2 ketika menulis… to Fasha n jejai selamat pengantin Baru… w/pun jika tiada restu dr mak mertua tempuhinya dengan penuh kesabaran… kerana jika kita berada di pihak yang benar Allah akan membantu kita… saya bukan kaki perampas atau whatsoever tapi saya menulis menggunakan akal bukannya di kawal oleh nafsu amarah….saya ingat pesanan ustazah saya dulu apabila kita mendoakan yang tidak baik kepada seseoang w/pun orang itu membuat salah kepada kita tidak mustahil doa itu terpalit semua ke arah kita tetapi jikalau kita redha dengan apa yang berlaku dan mendoakan supaya Allah membantu mereka yang membuat jahat dengan kita agar insaf dan bertaubat nescaya InsyaAllah Allah akan memberi kebahagian kepada kita…. so be positive… kerana positive tulah sebenarnya membahagiakan kita walaupun dihimpit dengan bermacam masalah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. sandy says:

    mak fasha tu pun.. salam sudah la kenapa dia nak suh gak jejai tu cium dia?? itu menantu kan? bukan muhrim pun..

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 5
    • Pity to u. says:

      Sandy : Kepala hotak ko bkn muhrim! Dh jd menantu,pangkatnya same la dgn anak. Pls jgn memalukan readers kt sini. Kalau ye pn jahil, jgn la tunjuk sgt n jadi batu api kt sini. Go google 1st la. Btw, correct me if i wrong. Peace no war.

      Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
  30. mumtaj says:

    kalau da jodoh tak akan kemana. walau ada halangan..semuanya di tangan tuhan.semoga fasha bahagia,,dan berjaya dalam hidup…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. aunty nusrat says:

    Barakallahulaka.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0