Written by AbangNara | March 4th, 2009

Ish-ish, apa nak jadi dengan budak sekolah sekarang nie. Kami tak kisah kalau korang selaku senior nak ragging sikit-sikit budak junior, tapi kalau tengok video belasah budak sekolah di atas, ini bukan kira dah kira ragging dah nie.

Paling memalukan bila video belasah budak sekolah ini diupload ke Youtube. Seluruh dunia boleh tengok perangai budak sekolah Malaysia macam mana. Yang tak tahan siap ada tukang rakam lagi. Memang sengaja nak cari populariti murahan nie.

19 responses to (VIDEO YOUTUBE)Budak Sekolah Belasah Budak Sekolah, Ish2x

  1. asrama puteri says:

    haiyo…makin bodoh budak sekolah kat malaysia nih…….

  2. zasya says:

    masyallah ape nk jd ngn bdk2 skunk nehh.. dok belasah ank owg..xpk ke klu adik2 korang kna belasah mcm tuu..pe perasaan korang.. mmg xdok ati pewut d’owg nehh..k’jaan pown patut ambk tindkn cpt psl kes2 mcm ni kat sek..jgn reti ckp jeee kat parlimen tuu.. mcm2 peil bdk2 zmn skunk nehh..

  3. village1 says:

    budak2 zaman skg yg berani pukul2 org tu anak manja…yelah buat slh pun x pa. mak bapak dok bela..
    cikgu pukul anak dia, siap la, nanti jumpa kt makhamah, balai polis
    mana la budak2 skg nk qeti hormatkan org lain sbb asal buat slh jer parent depends.
    mak bapak zaman skg pun satu sygkan anak tp x tau caranya..alah org lain pun ada anak juga tp x lah cam tu sygnya..
    mak bapak aku ada 10 anak, klu kami buat slh jer mesti kena rotan, siap pesan ngan cikgu lagi klu kami ada slh rotan jerr….
    tp budak2 yg buat peranagi cam ni, memang tak reti hargai kasih syg mak bapak langsung…

    • badi says:

      ya saya sokong 2.dulu kena rotan dgn cikgu mak saya gelak suka,sayapn gelak sbb tau salah kita.tp budak2 skarg manja 2 yang jd cm hantu.kalo saya habis budak2 ni saya belasah balik geram tgk.nasib xde depan mata je

  4. gua says:

    kalo brani lawan la dgn gua, gua sorg pon takpe, kalo gagah la, ahak, haha, besnya kalo gua dpt bancuh semua budak2 ni..

  5. ni says:

    napelah bbdk sekarang ni mcm ni ekk

  6. flower says:

    zaman dh moden..

  7. kid says:

    guna laotak sikit….bukan ikut hati je…nanti merana sendiri gak yang tanggung….

  8. saiful says:

    hah betul gak cakap kid 2….ikut hati mati ikut nafsu binasa…..bukan dunia je akhirat gak….ingat 2 monyet jangan makan lada 2 kata sang kancil…

  9. emma says:

    inilah y dikatakan sbg “sekolah bertingkat-tingkat..bodoh berlapis-lapis”
    ish3..xgitu bapaknye??

  10. simple gurlz says:

    ish2….ape nk jd ntah gan dak2 skola zman skank….
    x de displin dh yek….bodoh btol…x de otak ker nk pkir ha???

  11. Santau says:

    aku sumpah budak2 yg pukul ni mmg x tenang idup…klu x caye mggu depan bace kosmo….tgk berita budak mati kene santau

    • badi says:

      2 la budak2 zaman sekarang,pukul ramai2 bolehla.kalo sorang2 mmg pengecut.kenal sgt dh budak2 ni.ni memang geng2 bakal dapat E dlm semua subjek.

  12. badi says:

    budak xmelawan boleh la belasah macam kacang kuda,kalo zaman aku sekolah minta maaf kalo mcm tadi,setakat 20 orang yang pukul,aku xlari la,aku lawan habis2.badan budak yg pukul ko 2 kecik je,aku budak gemokpn aku bagi sampi biru mata.kalo aku takut xguna mak aku lahirkan aku.geram aku tgk video ni,nak je aku bantai semua sekali.pada budak2 yg pukul ko 2,dunia luar luas lagi boleh tgk kuat @ x.insyALLAH

  13. huhu…lagi kes budak sekolah sengal… xfikir panajang sebeum buat sesuatu…

  14. noor azsleeyna syaza says:

    ape.. larh , senior belasah budak sekolah … kalau nak belasah orang… belaasah larh mak n bapa kau orang.. jangan nak belasah bdk sekolah plak… huh!!! sengal betol larh….

  15. Legalsounds says:

    I know this is really boring and you are skipping to the next comment, but I just wanted to throw you a big thanks – you cleared up some things for me!

  16. This web site is really a walk-through for all of the info you wanted about this and didn’t know who to ask. Glimpse here, and you’ll definitely discover it.