Written by AbangNara | April 23rd, 2009

Inilah video pembantu rumah yang paling celaka abad ini. Sungguh bangsat apabila dengan tak ada hati perutnya pembantu rumah ini telah memijak dan berdiri atas anak tuannya. Dah la kecik lagi budak tue.

Cuba bayangkan 2 orang lagi anak yang kat tepi tue. Mesti tengah ketakutan. Sumpah jahat orang macam nie. Aksi kejam pembantu rumah ini rasanya telah dirakamkan oleh cctv milik tuan punya rumah nie.

Pengajarannya ialah, kalau nak carik bibik ataupun pembantu rumah, carilah yang tua-tua. Selalunya yang muda-muda nie kasar, ganas dan tak pandai buat kerja sangat. Kalau nak lagi bagus, tak payah carik bibik. Suruh bini anda ajer jaga anak kat rumah.

Baca Yang Ini Pulak:-

148 responses to (VIDEO)Pembantu Rumah Yang Bangsat

  1. singa ganaz says:

    Salah satu sebab kenapa aku xnk amik bibik huhuuh…
    tp nk tinggal kt nursery pun sama dengan jer….

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • ain says:

      tu la..lebih baik ank2 kita sndiri jga..takut jd cmni la

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • singa ganaz says:

        dapat mak atau mak mertua yg jaga pun sudah ok…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • haxxbenz says:

          Saya mohon!! sesiapa yang mengenali pembantu rumah ini, sila hubungi saya!! tau lah saya macam mana mengajarnya! I mean this so much! I will give him the “best kiss” in the world. Ingat ya?!

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • fiza224 says:

      ei, mmg siallah pompuan tu… budak besar tu pun die nak wat mcmtu..mmg xde ati perut.. aku anti indon..

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
    • xyanniax says:

      ape kate buat kempen satu rumah satu pembantu indonesia…….angkut ler ramai lagi org indon x gune tuh

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  2. selipar jepun says:

    -setan btl bibik tue..
    -eee kalo aku jupe mmg dah lama aku terajang
    -eeeeeeee sengal

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • ain says:

      binatang pn syg ank…ni bukn manusia..setan bertopeng kn manusia!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • singa ganaz says:

        org mcm ni patut kena tembak jer…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • fiza224 says:

          btul tu…tembak je trus.. xpun pijak blik die ramai2.. aku rase pompuan ni gilelah..

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • Dubuk Comey says:

          Buat pertama kalinya aku terasa betul2 cam nak bunuh orang bila tengok vid ni, & aku yakin mahkamah takkan hukum gantung aku kalau aku bunuh maid dlm vid ni…mak aii geram giler taktau nak cakap.. Tapi dia kene jel 2 tahun je, sial bodoh nak mampos mahkamah yg jatuh hukum tu. Pompuan ni bagi aku sepatutnya dijel at least 10 tahun! Tengah geram giler2 nih…tolong saper2 pegang aku sebelum aku pegi bunuh maid ni..grrrr…

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
        • is 0195535843 says:

          x baik bunuh org yg buat jahat bukan nya kita dia org biar kan yg nak tangung dosa dia org

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
        • miszkiah miszkin says:

          sblm ko tembak dier, ko pass kt aku dulu..
          aku nk pijak & terajang dier sampai separoh mampos..
          pastu baru ko tembak kc habis..
          bongok punyer manusia..
          sian dak kecik tu..
          huuuuuu~

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • Bapa Soleha says:

          teruk betul jiwa p’puan ni..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        Itu org gila kali ya masak anak kecil disiksa

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. selipar jepun says:

    -setan btl bibik tue..
    -eee kalo aku jupe mmg dah lama aku terajang
    -eeeeeeee sengal

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. ain says:

    eiii geramnya aku tgk!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. ain says:

    tak guna pnya bibik setan!x sedaq mai menumpng ja kt mlysia..ptut kna hukumn yg berat..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. Anonymous says:

    ya allah..apa nak jd dgn manusia skrg??srh pmbntu 2 dtg cnie..nnti aku kasi terajang power lg kat die..nnti sriklg nak dtg msia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. fiza224 says:

    knp beatiful nara dah tukar blog jd mcmni… mcm dah xbest je,gelap. susah nak tguk..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Anonymous says:

    celaka..jahanam..ya allh..ampuni dosa aku ye..hmmm..vidoe ni kasi kat media…nntis rh krjn buat pnilaian sama ada mmbr kbnrn pndtg2 asing masuk msia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • singa ganaz says:

      kalau send kt media aku rasa kerjaan xkan ambil tindakan tegas atau too serious.. kononnya nk menjaga hubungan serantau…

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • Anonymous says:

        nie yg aku mls dgr nie..ape la..bgs la 2..buat msia nie mcm tmpt prlindungan..klau de ape2 smua saling tuduh mnuduh..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • is 0195535843 says:

        undang2 negara patut di kaji semula kabanyakan bercangah dgn ugama jgn ikut undang2 negara barat faham….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. atasha says:

    aku rse klau mcm tu lah prangai bbik2 kat mlaysia nie baik brhenti kje dorang ni…. klau aku htar je anak kat mak atau hntar kat sdara yg rpat… tkut aku tgok…. kjam tak pri kemanusiaan btul….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. eton(bknnamasebenar) says:

    SIAL!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. mantikulaz says:

    memang jahanamlah dia ni..
    mudahan dalam kubur nanti dia kena lagi teruk drpd tu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. zarina says:

    Kuang ajaq punye bibik..
    klu dapat kat aku, aku sepak2, aku trajang2 dier..
    rase cm ne dak kecik 2 rase..
    peh 2 aku dera die dgn seterika paneh..dasar indon x sedo diri..
    x de ati, xde prasaan..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. azi'nas says:

    bangsatnye pembantu rumah zaman skarang nie..hukum lar dia lebih teruk lagi daripada apa yang dia lakukan pada kanak2 nie…zalim nye manusia nie..ntah manusia ker binatang?????HAH…jangan lar cari pembantu rumah yang macam nie….jahat sejahatnye…terima lar kau hukuman nye nanti……kau sorang staitan bertopingkan manusia..BANGSATNYE PAMBANTU RUMAH JAHANAM NIE….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. ONCET says:

    owh…ni tgk kat 360 mlm tadi…
    sedih bila tgk macam tu..
    kuang ajo nyer maid…
    sian budak tu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. azi'nas says:

    BANGSAT KAU PEMBANTU RUMAH!!!!!!!!!!!!!!!!!ANTI INDON!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. mudd says:

    kalu jadi kat anak aku,memang tak lama bibik ni.. kalu tangan takpa lagi.. tapi kalau dah tahap tendang ngan pijak.. memang sgt sgt sgt melampau la kan..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. Anonymous says:

    bodoh tul..klo jumpa la org yg wat tu aku wat 1000x ganda lebih teruk dia wat kat budak tu..sial tul…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. julu says:

    mmg bodoh nk mpos lah ppuan setan nih!!!!aku yg nengok ni pown skt ht thp nk pecah ni kan plk mak bpk bdk ni.grm jerk aku nk hntuk2 kepala setan ni kt ddg n then sula.mmg bengong yg amat dasyat ler ppuan setan ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. maria says:

    haramkan kemasukan pembantu rumah dr indon..eloknye kite terajang je.ooo..kalu dia kena kecoh dlm tv,report tv.kalu ank kite kena mcmn?mmg wajar ibu bapa psg cctv dlm rumah

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  20. lilies says:

    nk jer do da very same thing to her..biar die rase lak…geram btol

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. maria says:

    cuba tnjk muka minah endon tu ckit.geramnye aku.dpt tgkap ke x?skg die kt ner?rs mcm nk g jmpe jew!nk wat mcmn dia wat kt bdk tu!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. gobek says:

    ni klau dpt kat aku..aku liwat dier ramai…pastu aku hntar g masuk parti keadilan ckp ni la hasil liwat aku yg dipelopor oleh anwar ibrahim..pastu aku blik umah makan nasi..ok dtg la blog aku..ada barang bbaaaeekkk punye

    http://www.astarawistana-momoi.blogspot.com

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. mamacaca says:

    mmg setan indon tu…
    xde hati perut langsung….
    geram betul……patut campak je dlm laut.
    biar jerung telan dier…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. singa ganaz says:

    anti indon kunun…. dengar gak lagu2 dari penyanyi dan band2 dari indon….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. mien.. says:

    ish,rse nk pijak2 je blk si indon sial 2!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. sedih says:

    sedihnya aku.. aku tak pernah naik tangan kat budak2. even anak buah or anak sendiri.. SERIUS AKU CAKAP.. AKU SEDIH SANGAT.RASA MACAM NAK PITAM JE BILA AKU TENGOK DIA PIJAK BLKG BADAN BUDAK TU.. SAKIT TU.. KESIAN KAT BUDAK TU. ENDON MMG TAK BOLEH DIKASI MUKA. NEGARA KITA NI DAH KEBANJIRAN PATI.. YA ALLAH!! BERILAH PENGAJARAN KEPADA ENDON TU YA ALLAH..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  27. cuya cute says:

    sampai hati. orang bagi keje,bayar gaji kau suruh jaga orang.tapi, kau keje kan orang pulak. kurang ajar betul.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. nilzalone says:

    sakitnya hati aku tgk..kalola aku jmpa minah tu,aku siat2 kulit dia pastu perah limau….cian budak tu…sampai aku nangis tgk video ni…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • aku lar... says:

      sama la….sedih betul aku tgk video ni sampai nangis sorang2. cam kena kat anak buah aku sendiri jer….budak tu bukannye lawan dia yg dia wat sesuka hati jer tu…ade jugak manusia camni kat zaman camnie…memang celaka pompuan tu. ade kat depan aku tahu la aku nak wat camner kat dia.

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  29. Anonymous says:

    Menangis i tengok video ni. Boleh tak beautifulnara tolong find out samada hal ni dah selesai atau belum.
    Tak tau nak cakap macam mana dah, punyalah kesian dengan budak kecil tu.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. Anonymous says:

    bagi buaya makan je indon tu..sedih beno aku nengok budak tu..mesti budak tu tgh tahn kesakitan tue..kalu aku dapat indon tu dah lame aku….eeii geram + sedihnyeeee….nak nangis jap…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  31. so sad says:

    tidak berperikemanusiaan…bangsat kau bibik..hanya Tuhan yang dapat membalas perbuatan kau..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. miss ezza says:

    ..xdk hati perut lgsg!!!cuba la kalo die or anak2 die kena pijak!!!giler pe pompuan tue!!!!geramnyer!!die da kena tangkap blom??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. Bunga says:

    .: Takotnyerr aku tgk video nie….mmg gilaa laa bibik niee..dia igt bdk tu bola ker..gerammnyerr aku..:.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mien.. says:

      mgkin mate bibik 2 pn dh kepulur..sbb 2 die igt bdk 2 cm bola..ptut sumbat dlm hsptal tnjung rmbutan je!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. cutywity says:

    mmg giler…indon nih….sampai skang terkenang2 takut berlaku kat anak plak….Biar dia mati kena tembak petirrrr…huhuhu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. onmiz says:

    binatang punyer bibik…dah la indon…mai ngara org..pandai2 ar…jgn nk bt jenayah xtntu pasal..ni kalu ak dpt…ak teranjang n sepak ramai2…xpun bunuh jer..abis citer…msti mak bapak budak tu sedih n taubt xamik pmbantu indon ag…mai la ramai2 kte anti pmbantu indon….jdikan pengajaran…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. aku says:

    asgfirwaalazaim….bintg tul indon nie,,bintg pun tak gaku indon nie bintg,,,,isk2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. baohuluna says:

    bangang celaka ar bibik ni..mnyirap darah ak tgk video nih..otak tertinggal kat indon ke hah??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. noor says:

    Jahatnya mati suk mesti susah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. pokaisangap says:

    klu bibik tu indon……
    mmg indon bangsat!!!!!!!!!
    dtg negara org uat huru hara……!!
    da la menumpang!!!!!!!
    sedarla dri tu ckit!
    indon bgsa tak bertamadun!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • zazagug says:

      mmg indon mmg cam tu
      kalu tlg diorang satu ari nnt dia makan kita balik
      bangsat nyer indon
      kalu owang gaji aku tuuuuuuuuuuuuu
      aku sula sampai mati pas tu aku rebus mayat dia

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. pokaisangap says:

    indon bawa sial pada m’sia!!!
    bangsa sialan!!!!
    klu aku jd PM nnti…
    aku akn bom indon!!
    aku xpeduli…!
    sume pndtg haram indon aku bunuh!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • minnie2comey says:

      bole x aku jadi timbalan ko??aku nak gak men bom ni…best woo..dapat bom indon..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • bibik says:

        tak sumer bibik gitu…….dek kerana nila setitik rosak susu sebelanga….ini bibik gampang namanya……..elok campak jerk dalam laut……

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. pokaisangap says:

    boleh22222……
    slogan najib “SATU MALAYSIA”
    aku plak
    ‘INDON SIALAN’
    mampus ko indon!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. MUZ says:

    babiiiiii punyer indon…………
    ak benci btoi ngn indon mulai sekarng…!!!!!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. bogiebogie says:

    bongek indon ni…..setan bin bahalul….budak kecik 2 beb….xder otak ker nk pk….klau xder otak…..jgn idup r….g mati agi bgus…..da la buruk ruper…xsdar diri….ko 2 idup menumpang…..negara ko miskin tau x….???xder duit….utang belambak….ader ati nk dtg ngra org wt cmni plak…..xmalu ker,,,,,,rendam dlm acid panas pn xckup tok sial ni……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. malot says:

    patut pun pembantu kena dera,diaorg ni jahat semoga bila dia dapat anak.anak dia kena macam dia..haram jadah punya pembantu kalau aku jumpa aku pijak perut dia sampai kuar tahi..pastu eeeee geram tul…!!!depan kita buat innocent jer tapi belakang kita nak macam hanjeng!celako beto!!patutlah ader yg beranak sorok kat lemari..mana org tu meh datang keje umah aku!!

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  45. miss LOVING says:

    mak oiiii….
    terkezut dan tegamam aku tgok vdeo ni…
    nak nangis pun ada…
    cian sgt kat budak tu..
    dia kcik ag..
    BODOH tol lah BIBIK INDON tuuuu…!!!!!
    sakit ati tol!!!
    kalu jumpa dia..
    jom blasah ramai2…!!!
    baru padan mukeee…
    eeeeee…
    gerammmm…

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  46. hamkinuriha says:

    hye,salam.aku anti indon jagk!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. pokaisangap says:

    mampus indon!!!!!!1
    SAMA2 LAH KITE HAPUSKAN NYAMUK INDON!!!!!
    PENGHISAP DARAH!!!!!!!
    BGSA INDON XLAYAK IDUP PUN KAT DUNIA NI

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. zaza says:

    pembatu umah mcm ni mmg SIAL…GERAM GILA AKU TGK…OTAK LETAK KAT MANA??? BENGANGNYA…BENGONG!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. mas says:

    babi btul pny org indon…sdh la pnumpang negara org…bt perangai lg…babi ni duduk mna skg?da msuk penjara ka???kita mesti penjara kn orang kn nie…biar MAMPOS!!!!!!!!!bodoh pny bibik….klu ada dpn aku da lma aku kerja kn dia.pijak blik perut n kpla c bodoh 2….apa citer bibik ni skg aa…????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. amin says:

    macamanalh budak tu bila besar
    gile zalim punya bibik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. pokaisangap says:

    bangsat indon!!!!!!
    arap indon luar kat sane bc sume komen2 ni!!!!!!
    sedar diri tu ckit!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. rahsia says:

    kejadian ni sebenarnye berlaku di singapura. pihak kuasa sedang mengambil tindakkan terhadap kes ni. pembantu rumah yg kejam tu belom pasti pembantu indonesia.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. pokaisangap says:

    argggggghhhhhhhhhh!!!!!!!!
    xkire tu bkn endon ke x!!!!1
    y pntg indon mmg sialan!!!!!!!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. ieza says:

    mula-mula tengok aku tergamam & nangis sampai 5kali tengok pun aku menangis & tak sanggup nak tengok lagi..memang hati binatang punya bibik tu!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. ummi says:

    pembantu rumah tu memang KEJAM!lebih KEJAM dari binatang.Saya harap pihak yang berkuasa sudah memberikan balasan yang setimpal dgn perbuatan KEJAMnya itu..kalau boleh TOLONG perlakukan dia sebagaimana dia lakukan terhadap anak yang tidak berdosa itu…TOLONGLAH…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. nenie winchester says:

    adoi…cube kte same2 plak pijak si pembantu rumah tu..ape dier rase agaknye…huh..kesimpulannye..xpayah la ambik pembantu rumah..buat le sendiri keje2 rumah tu..x susah manenye..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  57. alisya says:

    geramnyer aku tgk video tu…
    nti kalo die da ade anak, kalo ader org wat ank die camtu, baru die tau…
    hukum la seberat2 nyer, biar die rase camner bdak kecik tu..
    sedih aku tgk video tu, ksian kat bdak 2, dah le kecik lg..
    pe la yg die tau…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. S2H says:

    Pukimak…pantat…..nak jer aku sula sampai mulot puki ni….!!!…Babi Indon…!!!
    Huhuhu…nak nangis aku tgk video ni sebab dulu pon aku penah pijak adik aku..tp tu time kecik2…zaman jahiliyah,gaduh kecikjer,dah besar ni aku sayang sgt kat adik aku….
    Tobat tak wat lg…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. i say, allow says:

    geramnya hati tak terhingga bila nampak video ni..kalau saya d bagi peluang jumpa ngam pendera ni, saya tak teragak-agak nak buat kat dia mcm mna dia buat kat budak tu..eeeeeeee geramnya…rasa macam nak patah2 kan tulang tengkuk org ni..budak kecil d buat mcm tu..eeeeee geramnyaa..sedih tau..macam mna budak tu rasa sakit, begitu juga la sakit nya hati sya ni…nanggis ni..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  60. silikon says:

    ni salah satu sifat manusia yg cetek ilmu berlagak pandai. Datang negara orang cakap berkobar-kobar nak cari rezeki bantu keluarga yg susah. Tapi sebalik nye bile dah dapat keje, terus lupe niat asal. Malah tunjukan sifat diri yg tiada adab dan perikemanusian.

    Allah sentiasa ada menyediakan seksaan bagi setiap kesalahan. Lebih kejam perbuatan manusia itu, lebih dalam lobang neraka seksaan yg akan die hadapi. Semoga setiap pijakan orang indon pada anak kecil itu mendapat balasan di akhirat. ini doa aku. dan doa orang2 teraniaya juga doa yg melihat penganiayaan pasti di makbulkan. amin.. kerana aku yakin keadilan allah s.w.t

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  61. shana says:

    ini dah lebih neh!!!!celaka ko bibik sialan!!!!! bdak2 kecik pun ko kerjakan takde kmanusiaan langsung!!!kcian ku tengok bdak2 yg jdi mangsa.sedih..nangis ku tengk…
    kita sbgai mnusia mlayani bdk2 dgn pnuh ksihcyg..buknya MNDERA!!!bangsat ko bibik setannnn!!!!!
    lbih baik hukum mati aje bibik tu!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. music says:

    ku pun ad bibik,tp baik ajer

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. WAN says:

    sial btol…. ppuan tu….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. Anonymous says:

    kejam dan ganas…apa laa dosa budak kecik tu,binatang pun takde buat camtu..sian budak kecik tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. ida says:

    i hope mak bapak budak tu pukul dia sampai lembik dulu baru serah kat polis. what happen to the girl? please find out for me. i wanted to know… pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. ida says:

    memang binatang

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. ida says:

    pity that girl…. make me so sad

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. aku says:

    sial pnye org gaji..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. terebai says:

    bunuh je dia tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  70. taty says:

    aku tgk sekali sampai menagis teresak2 coz aku pun ada anak baya budak tue jugak.. sedih sangat2..
    aku tak sanggup nak tgk banyak kali.
    memang gila bangang punya indon.
    aku pun benci minah indon asyik dok kacau laki aku je.
    dahlah tak de otak, gatal palak tue..
    eeee. memang aku anti indon.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  71. wawa says:

    aku ta tau nak kate ape..kelu n kaku aku tgk aksi ganas.melampau lampau lampau lampau……..minah indon ni…mmg meruntun ati keibuan aku..kalu aku jumpa mg aku cincang idup2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. sedagar1496 says:

    dia ni aku tgk dlm 360 mggu lepas. indon ni time kna blasah diorg ckp org kt ni zalim. tp klu mcm ni pnya org baik aku bg kat bos si nirmala bonat tu baru padan. kna jail pun puah hati

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  73. AIM_ASRI KELATE says:

    bodoh btoi la nate pembantu umah 2… aku doakan moga2 anak dia pun orang layan cam 2 malah lebih dasyat lagi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  74. cermin dinding says:

    terkejut aku tgk video ni.. nk nais pun ada.. apa sangat la salah budak tu, kalo pun dia buat salah.. manusia semakin kejam.. tp kenapa si bangsat tu kena jel 2 tahun jek??
    patut ke?
    cuba bayang kan anak kita yg kene, mesti kita akn letak kan hukuman yang berat.. fikir2kanlah.. selagi undang2 terlalu memanjakn rakyat, selagi tulah rakyat tak kan sedar dan terus buat kekejaman..
    kat mana dah disorok kan keadilan????

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  75. cermin dinding says:

    kalo tak clap.. maid bangsat tu kene jel 2 tahun jek

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  76. mmmmddddd says:

    perempuan mcm die nie bek balik umah jage kambing ke…lembu ke…kalau ade kebau pon ntah2 kebau yg jage die…x ade prasaan langsung,cube kalau die yg jadi budak kecik tu…baru die tau betapa seksa nye budak tu..kalau duduk penjara ,biar la digantung sampai mati…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  77. akubencinorman says:

    Dasar Indon Si**!..tak tau dek untung kerja kat Malaysia ni…Aku mmg tgh hangin ngan Indon2 ni sumer….maid aku yg last skali minta gaji 450…oklah tak kisah tapi nak kerja dari kol 6 pg sampai 5 ptg!…pekejahnya?… kerja opis la senang… eee…aku tak bleh pandang la Indon2 ni….AKU BENCI YG TERAMAT!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  78. fara says:

    memang binatang tul la bibik tu bangsa celaka tul

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  79. onda onda says:

    tu la…malaysia bagi muka sgt kat indon…siap ada konsert utk band dari indon…utk sapa? indon indon jugak

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  80. bebal says:

    aah… bukannya kat malaysia je… cuba duduk dgn org2 arab. ha… kat saudi tu, mcm2 amah indon buat. kes bunuh anak org2 saudi bukannya sikit. tu belum masuk kes sihir2 kan anak isteri majikan2 diorang kat saudi. byk video2 yg tunjuk mcm mana amah2 indon ni bunuh anak2 majikan kat saudi. ada satu tu, dihentak nya baby berkali kali sampai mati. ada yg jumpa kertas2 dgn ayat2 jampi … mcm2 la. dashyat. so org indonesia, tolong siasat dulu rakyat kamu sebelum marah2 dgn org malaysia. bkan org malaysia saja yg “complain” tentang amah kamu, malah satu dunia ya? pikirin dulu dong!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  81. trAnsForMers says:

    sial nk mampos minah ni celaka…babi….neraka jahanam ar tmpt ko…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  82. pening says:

    Kurang ajar pnye bibik…mai sini..aku bg flying kick tahap maksimum kt kau…biar pch kpale kau….dgn bdk kck blhla kau tunjuk terror….x sedar diri,…bapak bdk tu da amik kau kje tu..da bagusla…eeee gerammmnyaa…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  83. haikal says:

    pukimak tl la org boyan nie….x seda diri tul da la mnumpang je malaysia nie…bleh lak wat sial lak……..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  84. masnah says:

    org mcm ni tak guna hidup..kecik-kecik tak nak mampus..dah besaq menyusahkan org…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  85. anie says:

    aku pun penah ader bibik…1 thn ajer, pas 2 aku hantar balik indon ..aku ingat aku amik dia aku bolehlah dia bantu aku buat kerja…tapi dia plak jadi tuan dlm rumah…. dia dera anak aku..dia kurung anak aku dlm bilik, tarik rambut ank aku tgh makan, mencuri duit, pakai baju aku, menipu berkoyan-koyan…kurang ajar betul indon nie…tak boleh bagi muka…skrg ank aku kat taska…aman damai idup kami sekeluarga..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  86. anie says:

    dorang nie semua tak sedar diri….dahlah merempat dtg negara org …pas tu berlagak…sakit ati aku bila aku ingat balik kes2 dorang nie semua…bila kena dera dia punya heboh kemain lagi…yg dorang tu mendera anak2 kita…x der pun kerajaan kita nak heboh satu malaysia…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  87. mohd yusoff says:

    aha….suka sangat ambik warga asing ha terima lah segala sakitnya…mereka ni bukan bagus merosakkan imej nama malaysia.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  88. lilin says:

    GERAM BTUL HAKU TGK BAHBIK TUH…!!! KALO DPT KAT HAKU LA… HAKU BELASAH CUKOP2 BARU ANTA BALAI…!!!! UIIIIHHHH RASE NK PENERAJANG JE BETINE NIH!!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  89. ja says:

    nasib baik aku tak keje.anak aku jaga sendiri.biar gaji sikit asal hati senang anak selalu ada depan mata

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  90. bubur says:

    setan punya orang

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  91. chuya says:

    Kebanyakkan maid tak kira muda @ tua perangai sama je …depan majikan pijak semut pn tak mati blakg Allah saja yg tahu….sebab kerajaan M’sia terlalu mberi muka tu pasal deme tak takut, kalau majikan dera hari2 kuar surat kabar tapi kalau maid wat pulak surat kabar keluar muka surat belkang saiz ciput aje…TAK ADIL….kan.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  92. surya says:

    aku pun anti-indon. maid aku punya la baik aku jaga, belikan mcm2 untuk dia, jaga mcm keluarga lagi, bila aku pi keja, dia bergambar pakai baju baju aku, bukan main lagi. aku jumpa gambar2 sbg bukti. memang sial!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  93. anti indon says:

    klu aku jumper indon bodoh 2…mampus aku bakar bg buaye makan.nk lawan dengan budak kecik.bangang punyer indon.bangsat.bangsa kau mmg muker tak tau malu.dah lah ramai pendatang haram.ggu rakyat malaysia….balik lah negare kau balik lah bodoh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  94. anti indon says:

    undang2 malaysia terlalu ringan tuk kesalahn jenayah mcm nie.aku xpuas hati langsung.bende dah bnyk belaku.akan belaku lg.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  95. akucintajohan says:

    indon tak layak dok kat dunia ni..mari kita hapuskan INDON…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  96. nina says:

    aku pelik lah ngan indon ni…indon sume x leh di percayai..kalo sesaper jumpa indon kat malaysia ni..mari lah kita ganyang indon..indon tak sedar diri..kalo depan tuannya(malaysia)fuh…sopan gile..time blakang tuannya(malaysia)..em,macam haram jadah..indon ni bangsa keturunan khinzir kalo korang nak tahu k..ayuh semua indonindon..marilah indon sujud kepada malaysia kaya raya..indon kena jilat kaki dan dubur org malaysia dulu,,baru boleh kerja cuci sampah,cuci longkang,jilat kaki dan spender majikan.semua indon,,indon haruslah makan babi karna babi wajib di makan setiap hari oleh warga indon,..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  97. koleh says:

    molek seksa dulu baru antar kat polis

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  98. koleh says:

    geram aku

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  99. koleh says:

    perut ltk jubur hati ltk tumit

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  100. majikan makan hati says:

    Tunjukkan pada warga dunia, mereka tak sesuai nak jadi maid, mereka bukan lah baik sangat. Kalau Sorang Indon kena sorang, mintak simpati satu dunia seolah semua orang Malaysia jahat dan menteri-menteri Malaysia mohon maaf. Kalau anak orang Malaysia kena dera, ada “Menteri Indonesia” nak tunjuk simpati. Nak ganyang lagi ada lah.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  101. Well, this was kind of boring but whatever.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  102. Wow, this was a really quality post. In theory I’d like to write like this too – taking time and real effort to make a good article… but what can I say… I procrastinate a lot and never seem to get something done.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  103. muhammad says:

    Kesian aku tengok seorang anak yang jadi mangsa. Budak itu nak belajar hidup macam kita. Budak tu hendak membesar . Kalau iyerpun janganlah sampai sepak terajang , dipijak-pijak dan tendang. Aku sedih tengok budak tu dan geram tengok org tua lagi besar drpd budak tu. Apa lah dosa budak tu sampai dihina sampai macam tu. Aku harap Allah SWT akan disediakan azab yang sangat berat kepada orang yg menzalimi budak sebesar tu. Islam tak mengajar secara mengasari sesama manusia. Orang2 macam adalah sama dengan sezaman Firaun. Aku tak sampai hati tengok video tu sebab aku ni jenis suka kpd budak. Kalau la aku ada majikan seperti tu, aku halau serta merta kalau boleh aku tendang dia keluar ataupun heret ke balai polis tapi sebelum tu aku belasah dia dulu macam mana dia budak tu aku buat kat dia balik. Sekurang-kurangnya lepas geram aku. Mendidih darah aku tengok orang macam tu, kalauLAH aku bapak kpd budak tu aku ajar cukup2 dgn org macam tu. Mungkin org tu Pendatang Haram kot …. Pendatang Haram Jadah ( Bengong).

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  104. Big Muscle says:

    Aku tau org indon macam dia ni kalau setakat nak datang ke malaysia cari rezeki tak pe la … jangan salah guna . Datang masuk malaysia nak tunjuk kuat nak tunjuk belang, macam le dia tu bagus sangat. Bodoh ! kalau aku dapat si indon tu tau ler aku kerjakan. Aku geram sesangat sangat orang macam dia tu . Budak tu … bukannya salah apa pun , budak tu tak berdosa , budak(anak org tu ), jangan la sampai nak sepak terajang , itu namanya bodohhhh terlampau. Itu bukan MANUSIA TAPI BINATANGGG. Apa lah bangang sesangat , aku rasa bibik tu sakit mental kot. Sepatutnya hantar ajer ke Pusat ataupun Hantar jer balik Negeri dia. Orang macam dia tu kalau masuk ke Malaysia memang bawa masalah , menyusahkan orang . Aku Tak boleh tengok video ni kalau aku tengok rasanya geram jer …. sedih campur geram ………..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  105. jail says:

    rs mcm nk ganyang smpi lembik jer maid tu.
    tu klu kta tembak mati,then cmpk dlm sungai bg buaya mkn pn xde org nk amk ksh.
    bg jer kt buaya bujang senang.
    tutup kes trs.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jail says:

      lps tu bt report polis yg maid tu lr dr umh.
      biase polis xde bt pe pn klu kta report dia.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  106. Mahmud Fauzi says:

    bangsaaaaaaaat betul ni pembantu gila…!!!!! geram aku melihatnya,,dia ini manusia apa babi sih..tunggu hukum karma akan berlaku padamu…..setaaaaaaaan iblissss

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0