Written by Bella | August 11th, 2015

Baru-baru ini, Farid Kamil sempat berkongsi video anaknya Muhammad menyanyi sambil bermain gitar di Instagram yang mencuit hati ramai. Memang comel habis, geram kami tengok. Excited betul Muhammad nyanyi, pelat pun tak apa yang penting penghayatan tu. Hehe.

Betullah kata orang, mana tak tumpahnya kuah kalau ke nasi. Berbakat betul Muhammad seperti ibu dan ayahnya. Semoga besar nanti boleh jadi artis atau insan yang menyumbang ke industri hiburan.

4 responses to (VIDEO) Comel Sungguh Anak Farid Kamil Main Gitar

  1. adudu says:

    CUTE GILA

    0

    0
  2. markonah says:

    ni ke yg lahir tak cukup bulan dulu tu? ahakssss,,,,

    0

    0
  3. Anonymous says:

    kalu ajar ngaji lagi bgs…. sedih wei….. kebaratan tu jgk kau tunjukkan…..

    0

    0
  4. sentel says:

    semoga jd anak yg baik bila besa nanti.. jgnla jd mcm emak ko yg bebelit belit, xtahu malu, membelakang kan emak nya, berpakaian tk senonoh dan lain lain.nnt da besa bukak la blog ni baca komen aku ehhh

    0

    0