Written by Bella | February 6th, 2017

Baru-baru ini, pengacara dan pelakon Hefny Sahad yang digosipkan bercinta dengan Uqasha Senrose memberikan kenyataan cukup panas dan menggambarkan mereka sememangnya mempunyai hubungan istimewa apabila melihat Uqasha sebagai wanita yang memiliki ciri-ciri untuk dijadikan isteri.

Dalam diam, Uqasha sebenarnya “cair” dengan kata-kata Hefny dan tidak menolak sekiranya mereka ada jodoh bersama.

Walaupun tidak pernah berlakon sama, namun kami kenal sebagai rakan artis sejak 2012. Selepas kenal hati budi, kami mula rapat pada 1 November lalu. Kalau ditakdirkan kami ada jodoh, saya terima. Sebab dia seorang yang baik dan terima saya seadanya walaupun orang bercakap buruk tentang saya. Malah, dia banyak bantu memperbetulkan hidup saya.

Ditanya mengenai status hubungan beliau dengan Hefny, Uqasha bagaimanapun tidak mahu mengulas lebih lanjut kerana sebagai wanita tidak manis untuk beliau terlalu mendedahkan mengenai hubungan mereka berdua.

Kalau dah suka apa yang ditunggu lagi? Kedua-duanya pun dah nampak ketara mengakui mereka dilamun cinta.

Sumber Berita : Kosmo Online

7 responses to Uqasha Senrose Tidak Tolak Jodoh Dengan Hefny Sahad

  1. mimi says:

    heran palak aku

    0

    0
  2. mimi says:

    heran pulak aku

    1

    0
  3. miss_oppppssssss says:

    Ala bosannya cerita ni.. Next please…………..

    0

    0
  4. sue says:

    tengku bakaq & iqram dinzly mcm mana?

    3

    0
  5. cik kak says:

    hahaha ingat minah ni nak ke mamat ni aku tak rasa mamat ni dpt bg rumah sebijik, kereta mewah dan belanja shopping dia. dia ni main dgn kerabat sajooooooooohhh

    3

    0
  6. Sabahbilang says:

    Btl tu cik kak..mbazir ja lah kawin blanja bes02 last2 cerai,bkn mintak2 tp knyataan dunia artis..tgk bdk uqasha ne pun p0k mewah ja rugi kaum adam kalau dpt cntik bkn utk slamanya..hati tu yg pnting kwn2 hehe

    0

    0
  7. @_@ says:

    lame girl lame

    0

    0

Leave a Comment

Optional