Written by Bella | September 8th, 2015

Uqasha Senrose, nampaknya nama ini tidak habis-habis terpalit dengan pelbagai kontroversi. Jika sebelum ini beliau dikatakan sudah buka tudung dan berhibur di kelab malam, kini timbul pula gosip baru yang mendakwa beliau dan aktor Iqram Dinzly bermesra secara melampau di dalam kapal terbang ketika dalam perjalanan daripada Kuching menuju ke Kuala Lumpur.

Walaubagaimanapun, Uqasha yang mengakui berada di Kuching baru-baru ini menafikan sekerasnya perkara tersebut dan menganggap berita ini sebagai satu fitnah terhadap dirinya dan Iqram.

Mustahillah kami mahu buat benda tidak elok, malah Iqram bukan budak-budak dia sudah lebih dewasa dalam hal ini. Saya anggap ini satu lagi fitnah, masalahnya kenapa tidak sudah-sudah.

Agak berat juga tuduhan terhadap Uqasha Senrose dan Iqram Dinzly kali ini. Sebab itulah orang tua-tua ada cakap kalau berkawan itu biar ada batasnya supaya tidak timbul fitnah. Namun, semua terpulang pada mereka.  Doakan sahaja mereka ada jodoh bersama.

Sumber Berita: Utusan Online

17 responses to Uqasha Senrose Nafi Dakwaan Bermesra Dengan Iqram Dinzly Di dalam Kapal Terbang

  1. bedah bedot says:

    Bosan dengan gosip macam ni…. tak habis2

    0

    0
  2. Lovelyvic says:

    Gosip ni sebijik mcm zizang ngan emma kembong kena dulu

    0

    0
  3. ee says:

    laga dada tu mcm mana pulak.pakai tudung tp baju bentuk badan.tu bukan tudung tu bungkus kepala.

    0

    0
  4. cik mek molek says:

    kalau xde angin, tak kan pokok bergoyang. klau kau yg goyangkannya!! hahahaha

    0

    0
  5. din says:

    iqram tu tak minat pompuan laaaa

    0

    0
  6. Anonymous says:

    konpom x ngaku bl dh wat slah.. retiskan!! len kali nak sebarkan gosip sertakan skali video cam nad zainal kena. haaaaa…bru terkujat2 nak menjwab. pdan muka!

    0

    0
  7. Iskandar says:

    Err… Bukan gambar tu pun kira bermesra ke?

    0

    0
  8. Killallartistt says:

    Tak habis gosip, kerjaya ke laut. Duduk rumah aje lah uqasha oii…

    0

    0
  9. Used To Know says:

    Sape kerja Air Asia mesti dok gelak jer kan tgk dia punya in denial. Tak yah acah-acah baik sgt uqasha. Macam-macam story org tau. So enough with ur bajet baik statement lah.

    0

    0
  10. aku cantik says:

    bljr la berlakon dan mntpkan lakonan you jgn byk jd bahan news mcm ni dlm citer apa tah yg hari sabtu kol 6 ke 7om lakonan agak lemah mndatar.maaf jika tersinggung..

    0

    0
  11. raihan says:

    Iqram songsang lerrr…

    0

    0
  12. zaza says:

    see? nmpk sgt desperate. org kata sekali dh pernah bercium molot,mesti nak lagi. dh ketagih. iqram, sila berhati2 sebelum kau dirogol minah gersang nii.

    0

    0
  13. mojo says:

    lantak korangla.artis kan sampah.

    0

    0
  14. 5roses says:

    jalan terbaik…KAWIN …..elak maksiat…dapat pahala kalau bermesra-mesraan…
    bila wanita hilang sifat malunya, maka hilanglah ………………..
    ?
    pikir sendiri…semua ada akal dan iman..

    0

    0
  15. Hanez Suraya says:

    Apa isunya? Iqram kan pondan. Btw kenapa pompan ni suka na digosip dengan artis pondan/rogayah? Haritu Kyle Shafiq, ni Iqram pulak. Dah takda jantan lurus ke kau nak berpropah nok?

    0

    0
  16. anonym says:

    mak ayam no hal lah nak mesra2 mnja gitewwww

    0

    0