Written by Bella | March 18th, 2015

Uqasha Senrose sebelum ini digosipkan sudah dirisik oleh seorang anak hartawan yang juga masih lagi bergelar tunang kepada seorang pelakon. Sudah tentu, mendengar khabar angin tersebut ramai yang ingin tahu siapakah jejaka tersebut. Rupa-rupanya, lelaki tersebut merupakan tunang kepada Nina Iskandar.

Didakwa sudah lama menjalinkan hubungan cinta dengan lelaki bernama Ahmed Haiqal, Uqasha bagaimanapun menepis gosip mereka sedang bercinta dan meminta agar pihak yang menyebarkan berita ini memberikan bukti atas tuduhan tersebut.

Saya pernah berjumpa dengan tunang Nina itu empat tahun lalu kerana dia adalah kawan kepada kawan saya dan kami tidak pernah bercakap atau berjumpa lagi selepas itu.

Apa yang boleh saya katakan adalah kami berdua tidak mempunyai sebarang hubungan dan saya merayu kepada pihak yang menuduh saya untuk memberikan bukti sama ada dari segi ‘text’ atau gambar. Tidak adil untuk mendakwa tanpa sebarang bukti.

Walaupun tidak rapat dengan Nina Iskandar, Uqasha tidak mahu perkara ini terus berlanjutan dan tidak mahu bermasam muka dengan pelakon berasal daripada Brunei itu.

Saya tidak mahu gosip ini memberikan kesan kepada hubungan saya dan Nina. Walaupun kami tidak rapat namun saya tidak mahu gosip ini membuatkan saya dan Nina bermasam muka.

Tiada apa yang ingin saya sorokkan jadi saya memilih untuk menegakkan kebenaran. Jika boleh saya pun tidak mahu membesarkan isu ini tetapi saya perlu tampil untuk menjelaskan perkara sebenar.

Siapa yang sanggup digelar perampas tunang orang  bukan? Eloklah perkara sudah dijelaskan sekarang dan tidak berpanjangan. Masalah yang dihadapi oleh Nina Iskandar dan Ahmed Haiqal biarlah mereka sahaja yang tahu dan selesaikan. Orang cantik, memang selalu kena gosip lebih-lebih lagi jika masih berstatus solo.

Sumber Berita: Berita Harian

 

 

15 responses to Uqasha Senrose Nafi Bercinta Dengan Tunang Nina Iskandar

  1. Linzy Longkang says:

    apa nak jadi ni, mcm takder jantan lain ker takat mamat boroi ni ponkorang nak rampas merampas? Pepun aku first uollssss

    0

    0
    • aku wah says:

      entah eh si nina ani. baru jua kenal tunang nya ani brapa bulan dah tia betunang. macam nada laki2 lain. nampak dang gila harta atu.baikpun hensem. cam kaling ah. balik brunei betunang di hotel tah apa majlis tetutup tah apa! banyak lagi org lain bah. nda jua seberapa. anu playboy ani kau gilaie? brapa org sudah dgnnya. tkajut ku masa kau umumkan ia boipren mu ah. brimalu saja macam nda dapat yg bisai lagi. nina, jgntah pras kalau kau putus, banyak lagi yg bisai. arah tani ani banyak jua lagi yg bisai. nda seberapa tu tunang mu ah. tinggalkan tia. sayang jua mua lawa kawin kaling. eeeeeeeeeeeeee nauzubillah nak ah

      0

      0
  2. orang singapore says:

    bukan uqasha ngan shafiq ke?

    0

    0
  3. alamanda says:

    nina iskandar ni sape? bole tolong explain?

    0

    0
    • orang singapore says:

      dier lakon drama jika itu takdirnya ngan intan ladyana and shah iskandar. dier yg gedik. time tu blom pakai tudung lagi.

      0

      0
  4. Ros Merah says:

    Blh tahan jgk muka mamat nie, mcm mix arab2 gitu..

    0

    0
  5. linda says:

    mamat ni dengan sume artis nak couple…before ngan nina dah 2-3 retis lain konon couple dah ngan dia..

    0

    0
  6. bijan says:

    jumpa 4 taon lps, x bercakap, pastu org gosipkan..cam x logik je..knpa org msti gosipkan dgn ko ek?ramai lg artis wanita lain yg lg hot bagai..jgn jd cam fafau..konon jmpa hai-o bertaon lps.. pastu x cntact dah.padahal mmg ada hbgn.agak la kalo nak cover pon..bg la alasan yg logik sket..

    90% cita artis kat malaysia ni mmg betoi..

    0

    0
  7. Dot says:

    Lerrr… Haiqal is my junior in school! Hahaha… Nice boy lah this one. Hormat orang.

    0

    0
  8. Rafeah nurhumairah says:

    Pfuhhh nampak gaya mcm ikan besao ni..
    Apa lagi kaup ler..
    Nasib atis mmg suka kaup yg besau dan banyak duit !!

    0

    0
  9. ninanino says:

    Jantan ni memang macam haram jadah. semua nak dia bedal. Tunang orang ka, bini orang ka, semua dia nak try. Bangang! Macam bagus bagus. Ni memang jantan sial. Bodoh, sombong, berlagak tak sedar diri. Macam banyak harta konon. Tapi jantan penakut! Aku gelak je lah dengan perangai bangsat dia ni.

    0

    0