Written by AbangNara | April 6th, 2009

contest

Nampaknya pertandingan pengkomen terbanyak yang kami anjurkan mendapat sambutan hangat daripada anda semua. Terima kasih banyak-banyak ye. Buat yang masih tak tahu mengenai pertandingan ini, anda bolehlah membaca tentangnya lebih lanjut di sini.

Untuk makluman semua, hadiah akan diberikan kepada pengkomen terbanyak, kedua dan ketiga terbanyak. Masa masih ada seminggu lebih, jadi jangan fikir anda tak boleh nak menang wang tunai di pertandingan ini.

Berikut adalah update 5 pengkomen terbanyak setakat ini:-

  1. Flower (597 komen) ==> banyak gile nie
  2. Ain (477 komen)
  3. Hanz (439 komen)
  4. Ni (371 komen)
  5. Nekounam (115 komen)

139 responses to (UPDATE)Pengkomen Terbanyak Setakat Ini

  1. ain says:

    waaa aku second ka
    la..ingt kn nma aku x trsenarai
    TQ BEAUTIFUL NARA ngeeee

    0
    0
  2. garfield_82 says:

    ne aku jeles ne…ari2 aku tersenarai..huhuhuhu

    0
    0
  3. flower says:

    tq to beautifulnara..
    LuRvE u So MUcH beautifulnara..

    0
    0
  4. starzzz says:

    banyak jugak komennya. sehingga 1000 komen. bertali arus…

    0
    0
  5. SPAM KOMEN says:

    aku rase, kena ada syaratlah dari segi pengiraan komen ni…

    cthnya : kena 10 patah perkataan baru dikira sebagai 1 entri yg sah

    kalau x buat camni, nant byklah makhluk2 yg komen 1 atau 2 patah perkataan semata-mata nak menang peraduan tue…

    cth2 perkataan tersebut adalah :
    1. betul tu
    2. ye ke
    3. terima kasih
    4. sama2
    5. haha
    6. hihi
    7. sabaq2 =)
    .
    .
    .

    0
    0
  6. garfield_82 says:

    hmm…agaknya laa…kalu setakat komen sikit2 aku rasa cam xtersenarai jek..hehehe

    0
    0
  7. heheh.kalau boleh bagi la komen bernas-bernas skit.lepas pertandingan tamat, kitorang akan amik masa dalam 5 hari untuk kira balik komen-komen anda. kalau yang komen2 stakat gelak2 gitu, mungkin akan dicantas.

    @nekounam – pantas gile dah naik no 2. kalah ain dah.

    @ain – berusaha jangan kalah dengan nekounam

    @semua – serius lawak gile baca komen-komen korang. thanks for the support. ajak la kawan-kawan lepak sini!!!

    0
    0
  8. bUDakgEnIus says:

    TAKDE KATEGORI TEKA-TEKI KE MAKCIK?

    HAHAHAHA

    0
    0
  9. singa ganaz says:

    loh..siap ada pertandingan…. bagus2…
    better luck next time..

    0
    0
  10. DelimaSaraa says:

    ADA HADIAH TAK UNTUK PENGOMEN TERBANYAK?? Aku rasa geng2 artis mesti menyumpah seranah kepada gang2 pengomen2…haha….jadi semua artis, korang merupakan artis so kami memang sukakan korang dalam apa jua keadaan…memberikan kami sinar untuk kami terus BERKARYA walau dimana kami berada..HAHAHA

    0
    0
  11. barca faN says:

    gila glemer betul yg paling byk komen tu. aku pun gila artis jgk tp xla sepoyo kau. cover line skit la. yg peliknya yg lain2 tu siap berebut2 bhujah nk jadi pengkomen tbyk. sdar2 la skit.

    0
    0
  12. girl says:

    ehem2

    0
    0
  13. Yoshie Gabel says:

    Heyy :) Is it Okay that I go a bit off the matter? I’m attempting to examine this web site from my brand new Macbook but it won’t show appropriately (a number of the boxes are half broken), any options? Need to I try to come across an upgrade for my method or anything? Many thanks in advance! Patrina x :)

    0
    0
  14. Hai Abbe says:

    Hey there! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due to no data backup. Do you have any solutions to prevent hackers?

    0
    0