Written by serenity | June 6th, 2015

Ungku Ismail Aziz menempa populariti setelah membintangi drama slot Akasia, Teman Lelaki Upahan. Bergandingan dengan Siti Elizad Shariffuddin, nama Ungku Ismail meledak dan menjadi sebutan peminat kerana bakat yang ditampilkan.

Kami masih ingat sewaktu Ungku Ismail melakonkan watak sebagai senior sekolah dalam telefilem Sutun 2. Karisma sebagai seorang pelakon dan pendidikan yang tinggi menyebabkan Ungku disenangi ramai.
 photo 11325129_844118002341523_363276788_n.jpg

Projek terbaru Ungku Ismail ialah menggayakan jubah rekaan Ezuwan Ismail, EISA. Khabarnya, satu sesi fotografi untuk Ungku Ismail telah diaturkan di Kaherah, Mesir bagi mempromosikan jubah ini.

Lagi 10 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Nelly Ruzzaman.

Mari menyaksikan teater bangsawan 'Kota Lukut' pada 12, 13, 14 Jun ini di Auditorium DBKL, Jalan Raja Laut,Kuala Lumpur, pukul 8.30 malam. Untuk tempahan tiket, hubungi 03-2614 8262.

Posted by Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara on Saturday, 6 June 2015


 photo 11410409_883644321678733_2105306958_n.jpg
 photo 11385146_617481348367083_724248135_n.jpg
 photo 11378346_360382560836867_2031332818_n.jpg
 photo 11325909_391816351002864_859294083_n.jpg
 photo 11325141_839363052796442_1482657653_n.jpg
 photo 11380992_1442902069346879_1678943844_n.jpg
 photo 11380281_1416481095343594_200568631_n.jpg
 photo 11327883_502982966519070_2008948046_n.jpg
 photo 11254655_384343438432318_1379530533_n.jpg
 photo 11374526_710256182430378_724666793_n.jpg

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 responses to Ungku Ismail Aziz Jadi Model Jubah EISA Rekaan Ezuwan Ismail

  1. minah jambu terlajak habis says:

    huhu pes ke ni ?

    0

    0
    • pokok kelapak says:

      Hansem laaaa …. sukerrrr … muke mcm chinese. Wat a cool guy …

      0

      0
      • melayu4ever says:

        hansem tapi pakai dress…….gaya p*ndan !. MUAHAHAHA

        0

        0
        • pokok kelapak says:

          Ngok ngek lah ko ni … apesal ko ni … jubah lah tu. Dress ? Mata ko dok tang mana ? Otak kat lutut , mata kat kat buku lali , mulut kat bwh tapak kaki … mmg sesuai lah dgn ko ni. Aku ni bkn melayulah tp tau jubah tu apa …. mlyu pon hensem jugak … tp mlayu mcm ko ni lah buat aku menyampah … oiii jngn pakai nama nick tu … tak sesuai dgn ko ni … mencemar mcm nuclear radiation pd nama bangsa ko sndri. Dah lah tu pemalas bace …

          0

          0
        • melayu pandai says:

          @pokok kelapa.
          Melayu BODOH Katak macam ko memag jahanam lah Mesia ni.

          0

          0
  2. Anonymous says:

    Hahaha sotong 2….. Sutun 2 laaaaaaaaaa

    0

    0
  3. minah histeria says:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    EL………….EL……EL……..
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    EL……EL…..EL……

    0

    0
  4. Gigi emas says:

    Kalau nak pakai jubah pi la duduk kat Saudi dan jadilah orang Arab jahiliah. Jubah bukan pakaian rasmi orang melayu dan kenapa perlu memperagung-agungkan bangsa arab. Islam bukan Arab dan Arab bukan Islam. Bodoh dan cetek sungguh melayu

    0

    0
    • gigi emas rongak says:

      Gigi emas ni non muslim … suka provoke … boleh tak jgn masuk campur. Jubah itu Sunnah Nabi Muhammad bg org islam.

      0

      0
    • Munah says:

      ko nie dah nape??!! klau tak tau pape diam!!! jgn tunjuk sangat bodoh tuh..ape salah nye muslim pkai jubah..dah mmg sunnah nabi kan..memperagung-agungkan ape plak..gi jaga hal agame sndiri lah..tak yah nk sebok sangat..

      0

      0
    • melayu pandai says:

      Bab melayu suka dengar DONGENG2 P. Unta. Quran dia tak suka baca, tak paham .Lebeh syok dengar hadis2 ntah iye ntah tdak.Pantang sebut Arap aje dah mengelebah ! Duduk melopong dengar kelengtong Ostat sekolah pondok je ini lah jadi. Lepas tu jgan soal kritik depa. Kepala otak sendat dan sempit!!

      0

      0
      • Kak Lin says:

        Alamak ada golongan sesat anti hadith kat sini lah. Klu tak nak ikut apa yg Rasul sampaikan nak ikut siapa?. Allah turunkan rasul dr zmn Nabi Adam hingga Nabi Muhammad saw utk menyampaikan wahyuNya. Wahyu2 smua diturunkan melalui Nabi. Dik Melayu tak brapa nak Pandai. Esok Syafaat di Padang Masyar nak cari siapa?. Tiada org boleh tolong kecuali Amalan sndri dan Syafaat Nabi Muhammad.

        0

        0
    • hati says:

      Jangan jadi bodoh…sbb kami islam la kami agungkan pakaian islam….kalau dah jahil tu jahil la….xpayah nk bodoh sangat menyibuk hal islam…dah la jahil…kafir….jadi jangan nak menyibuk kalau tak suka…ada otak boleh fikir sbb kau da besar…kau boleh fikir…jangan nak mengutuk2…kau tu mmg sesuai otak mcm israel…bangsa yahudi jahil kafir

      0

      0
  5. kecik says:

    Nak tanye: kat tangan dia tu apa?

    0

    0
  6. Lostgeneration says:

    Bagus..bagus. Malaysiastan? Malayrabia? Suka pakai jubah puak ni. Depa juga suka main budak2 lelaki dan memantat kambing betina. Tak nak ikut jugak ke.

    0

    0
  7. cikbunga says:

    alahaiii…cair hati tgk dia pakai jubah segak sgt2

    0

    0
  8. Anonymous says:

    oooo my mr EL dah jadi model pulak ker…sesuai sesangat.melting dah ni

    0

    0