Written by serenity | November 4th, 2013

Seperti biasa, setiap minggu pasti ada isu hangat berkenaan personaliti hiburan yang ditampilkan di sisipan Bipop yang dikeluarkan bersama Berita Harian Ahad. Semalam, melalui ruangan pojoknya, Zubir telah menulis mengenai khabar angin yang didengarnya mengenai Ummi Nazeera yang kononnya teleh berkahwin dengan Aeril Zafrel.

Menurut Zubir, khabar angin yang telah didengarnya ialah Aeril mula berkenalan dengan Ummi di set penggambaran filem Penanggal yang diarahkan oleh Ellie Suriaty. Menurut sumber Zubir, ketika Aeril mendekati Ummi dia mendakwa hanya teman rapat Wawa Zainal, bukannya kekasih sedangkan pada masa itu Aeril sudah bernikah sacara syarak (tanpa dokumen) dengan Wawa  Zainal pada Februari 2012 dan bernikah secara sah mengikut undang-undang pada Februari 2013 seperti yang telah didedahkan beliau dalam sidang media mengenai status perkahwinannya beberapa minggu lepas.

Tambah Zubir, hubungan mereka dikatakan rapat sejak Ummi masih melanjutkan pengajian di Australia. Mereka sering berhubung melalui media sosial malah Ummi juga menukar imej kepada pemakaian muslimah kerana mengahwini Aeril dan menyesuaikan diri dengan imej pelakon tersebut.

Zubir turut mempersoalkan sikap Aeril (sekiranya gosip itu benar) yang masih menjalin hubungan intim dengan wanita lain walaupun sudah memperisterikan Wawa. Malah Ummi dikatakan turut merasa kecewa apabila mengetahui Wawa ialah isteri Aeril.

Namun semalam juga, Ummi melalui Twitternya menafikan pernah berkahwin malah menyatakan yang dia tidak pernah berjumpa dengan Aeril.

 photo ummipng.png

Tidak dapat dipastikan bagaimana isu ini boleh timbul namun biasanya gosip yang disampaikan oleh Zubir lambat laun terbukti kebenarannya seperti yang berlaku beberapa kali sebelum ini. Apa pun diharapkan gosip ini ialah sekadar khabar di angin lalu semata-mata dan bukanlah cerita benar. Apa kata anda?


Ingin menyaksikan lagu-lagu tema filem dan teater terkenal seperti ‘Ombak Rindu’ dipersembahkan dalam bentuk koir? Jom saksikan Koir Kebangsaan Malaysia – Kembara Muzikal Teater & Filem @ Auditorium Tunku Abdul Rahman, MaTiC, Kuala Lumpur (23 & 24//11/13) yang turut mengutarakan Syafinaz Selamat, Rosnan Rahman, Amri Zain, Kumpulan Momento dan Vox Aurora.

Tiket berharga RM 30 sahaja. Sila klik poster untuk membeli tiket secara online!

99 responses to Ummi Nazeera Nafi Pernah Berkahwin Dengan Aeril Zafrel

  1. kucinghitam says:

    Ader2 je kowang nie.

    0

    0
  2. mak jemah says:

    Haiiihhhh.. zubir lagi.. bile dia nk tobat ni??

    0

    0
    • rozi thor cawan says:

      Zubir tau etika kewartawanan. =) BH pun takkan publish artikel tu kalau cerita ni hanya fitnah semata. bak kata devid teo. “media takkan keluarkan cerita kalau tiada fakta”.. menurut aku, ape yang zubir cakapkan ni memang betol. kalau tak betol. ape lagi si aeril dan ummi. sila lawan di mahkamah. saman malu, saman fitnah. berani kerana benar. =) hahahaha.

      0

      0
      • usyd student says:

        oi, ummi tengah nak exam kat RMiT melbourne sekarang ni.. korang buat2 fitnah kat dia pulak.. tak kesian ke? dah susah2 dia jadi baik, ada orang nak fitnah dia buat maksiat.. mana hati perut korang kat muslimah macam ni?

        1

        0
    • Anonymous says:

      rajin betul si zubir ni g selongkar korek peribadi org kan..ni bkn wartawan hiburan.ni kepochi.ko boleh ulas kerjaya artis ke persembahan ke..kalo org g kepoh hal ko pon ko xsuke kan jubir.

      0

      0
  3. mrs crook says:

    hahahaha…….

    0

    0
  4. aeril zafrel says:

    kdg2 apa yg zubir cakap tu selalu nampak kebenarannye..whatever…hehe

    0

    0
  5. batu nisan says:

    si zubir ni mmg lahanat sgguh la…ske sgt buka aib org..kali ni kalau crita ni fitnah semata2..mmg azab la aku zubir oi…bg la anak bini ko mkn hasil cenggini..x penah tgk tanah kubor si boncet ni.

    0

    0
  6. haha says:

    1st.. hahahaha

    0

    0
  7. x suka zubir says:

    Tobatlah zubir..x sudah2 fitnah orang..x takut dosa ker?

    0

    0
  8. zubor says:

    sipendek gemok tu memang pengadu domba terhebat…

    0

    0
  9. nana nini says:

    awat zubir nie. masih x puas ati ngn aeril ke. x abis2 nk cr jln nk menjatuhkan orang. kalau ye pun ko nk jadi wartawan yg sensasi dan nk jadi wartawan pertame kuwakan cerite2 panas jangan la sampai mcm ni. bg makan anak bini dgn mengaibkan org dan menjatuhkan maruah semase manusia. Aku doakan semoga Allah memberikan ko hidayah. Amin

    0

    0
  10. umie says:

    sokong umie. tak perlu nk kahwin atau jumpa lelaki baik br nk hijrah.Allah bagi kita akal gunakan lah. lgpon kawan kawan dia di australia byk mendorong dia berubah gak.

    0

    0
  11. loki says:

    apela perasaan org yg mencari rezeki dgn hasil menjaja kisah org..kalu kisah tu betul xpe..kalu tak,boleh jatuh fitnah..nauzubillah..bersihkanlah n berkatilah rezeki yg kami perolehi..

    0

    0
  12. sha says:

    Kelantan Kalah…. Pahang menang!!!

    0

    0
    • minah jambu merah biru says:

      diam dah !! sebokkkkkkkk ngan dia punye Pahang menang huh !! eh helo ! klantan punye penjaga gol si apek tu lagi hensem dari pasukan Pahang punye penjaga gol bwekkk ! boooooooooooooooooo hahahahahahahahahahahaiiiiiii !!

      0

      0
  13. mkbs says:

    En. Zubir ni… tak akan berhenti kalau tak kena batang hidung sendiri atau ahli keluarga dia…. anti Aeril Zafrel ke?….

    0

    0
  14. intanatiqah says:

    assalamualaikum..sorry ..Zubir..orang lain pon cari duit jugak..tp awak dah melampaui batas..apa pon kesalahan airel n wawa awak xboleh jatuhkan hukuman..ini timbul isu baru pulak,..kalau perkara ni xbetul..awak dah memfitnah..berhenti la buat dosa..dosa besar tau memfitnah..janagn bukak aib orang..ALLAH maha Besar tau..esok ALLAH bukak aib awak..baru awak tahu mcm mne perasaan orang lain..just an advice

    0

    0
  15. cicaq chantek says:

    hye la zubir ~ klo kne cash baru la kau tau.. takut esok lusa org lain plak bukak aib kau !

    0

    0
    • mak c kina says:

      xde sape bleh bukak aib zubir sbb zubir adalah insan paling mulia di muka bumi ini…insan yg xpenah buat salah…

      0

      0
  16. Mashi says:

    oppss macam agak terkantoi lak zubir ni.. oppss.

    0

    0
  17. mama aimanhadif says:

    Hari kau bukak aib orang…xmungkin esok lusa orang xkan bukak aib ko …zubir..sudah2la…carilah rezeki yg halal…bukan yang cara mcm nie…

    0

    0
  18. me says:

    Zubir ni takkan nak tunggu Allah tarik nikmat tangan yang boleh menulis tu untuk insaf..skg tuhan bagi tgn dan otak, tulis lah benda yang baik dan boleh menyatupadukan umat..ni ko tulis banda yang mengaibkan, mempecahbelahkan keluarga, mendatangkan fitnah dan umpatan..sekarang mmgla ko bergembira bile tulisan ko menjadi sensasi..tp sampai bile je ko akan berada di atas tu.. sampai masa ko akan jatuh tersungkur jgk..insaflah..cukup2 la tu.

    0

    0
  19. MAY says:

    Ntahnye Zubir ni…dah xde mende nak buat bahan la kot. Aku perasan dolu2 die suke up2kan si pojiah gaus, cam fav artist die lak pulak kan..ni pojiah dh kawin, so dh xde cite nak tulis kot ek..

    0

    0
  20. padimakanpadihitam says:

    Aku harap Zubir dapat bertaubat sebelum mati.

    0

    0
  21. Chels says:

    wahai zubir..ko ni syok kat wawa ka..kempunan tak dapat??? sudah2 laa..if mereka silap pun..semua dah dijelaskan. buat per nak korek citer lagi & aibkan org lain pulak. ingat la..kita ni ada family…anak bini mak bapak kakak abg serta sedara rapat…jgn kerana sikap ko..mereka jd mangsa. ingatlaaa..balasan Allah ok… !

    0

    0
  22. guest says:

    Apa kata anda…? Apa pendapat anda..? Tak gitu….

    0

    0
  23. ann says:

    Zubir ni memang dajjal…

    0

    0
  24. mak c kina says:

    bkn soal etika atau dah keje dia mcm tu tp soal maruah org yg diperdagangkan…jgn la publish cite ni dlu klu lum tny tuan punye diri..ko g interview umi bru la ko nk mencarut bagai..sudah2 la tu zubir…xkan hidup ko nk mkn maki org je…

    0

    0
  25. lupa la pakai nama apa aritu says:

    Kenal ummi ni.. eksyen nak mampos… takkan lupa dgn ko yg berlagak ngan abg ko si pondan yg ada bf middle east tu, movie sangat ko ka… pls dont deny. Not suprise kalau ko da pernah kawen bawah pokok ngan aeril.. choii…

    0

    0
  26. Anonymous says:

    Lupanya jantan yg alim kucing ni byk muslihat ye. Cth ashraff muslim ngan aeril zafril. Korang menggunakan agama tutup nafsu korang.

    0

    0
  27. pink says:

    klu betul la citer ni..
    x perlu la si zubir tu nk kepoh 1 msia..

    0

    0
  28. anymous says:

    agaknya Aeril ni pengamal syiah ke atau lain2. Korang nak marah zubir kenapa? Sekuranag2nya artis macam aeril ni jgn perdagangkan AGAMA ISLAM menutup keburukkkannya. !

    0

    0
    • emmmm says:

      kami nie marahkan zubir bukan sebab keperibadian aeril tp sebab cara zubir nie suke mengaibkan org lain. bukan aeril sahaje tp ramai lg sebelum nie kalau betul ape yg berlaku pun x perlu la wat mcm nie. kenape nk menghukum dgn sebarkan cite2 mcm nie dan mengaibkan mereka. biarkan la aeril kan dh berkeluarge dan ummi lak nk de exam. tindakan zubir ni bole pecah belahkan semase manusia dan mungkin gak bole runtuhkan masjid. Paham x ‘anymous’.

      0

      0
  29. thejudgingcat says:

    whatever laa ummi~
    whatever laa aeril~
    whatever laa zubir~
    whatever laa naranarot~

    0

    0
  30. Ayaa says:

    dah dah la tu bukak pekung org hmm bukak aib org
    mmg tak kena kat sini hmm padang mahsyar nanti cmna ?
    ini la manusia akhir zaman

    0

    0
  31. Hamba Allah says:

    Assalammualaikum,
    Inilah namenya Fitnah Akhir Zaman..sy kenal umie nazira..dan sy diantara org yg plg rapat dgn dia..berita yg disebarkan ini adalah fitnah semata mata..umie nazira berhijrah adalah kerana Allah SWT..bukan kerana manusia..Astaghfirullahalazim..sama2 lar kita istighfar dan bertaubat..apa yg hamba Zubir dapat dr terus memfitnah org dan menjatuhkan aib org lain..Dunia ini hanya sementara..bekalan Akhirat itu nanti yg akan kita bawa bila mati..jgn jadikan Fitnah itu sbagai makanan dan bekalan kita di akhirat nanti..Nauzubillahminzalik..Sekian.

    0

    0
    • i love ummi fillah says:

      jazakallahu khayr…alhamdulillah ramai yg membela ummi yg nyata difitnah.
      Kami semua kenal rapat ummi..ummi sewaktu belum bertudung pun memang baik dan lemah lembut..apatah lagi selepas bertudung..dia pesan supaya jangan maki hamun zubir walaupun zubir fitnah dia..semoga Allah beri istiqamah pada ummi

      0

      0
  32. BungaDurian says:

    jgn suka2 memfitnah org..ummi dah bertegas ttg penghijrahan dan status nya..zubir patut minta maaf..dosa fitnah itu berat..

    0

    0
  33. ratu says:

    astaghfirullah zubir. aku harap kematian kau nanti tak macam tanah kubur. bertaubat la tolongggggg laaaaa :'(

    0

    0
    • strawberry mellon says:

      jgn terlalu percaya dgn cerita2 tanah kubur..byk yg ditokok tambah berlebih2an menjadikan cerita tu dah mcm cerita dongeng & plastik..membuatkan org bukan Islam tertawa meliwat..sedangkan kita yg Islam pun ramai yg mengangkat kening bila melihat iklan2 cerita tanah kubur dengan adegan2 berlebihan. harapnya terdapat pantauan ustaz atau mana2 alim ulama sebelum cerita/drama tanah kubur ni di ditayangkan..makin merapu saya tgk.

      0

      0
      • Janda Vogue says:

        betul tu cerita tanah kubur tu macam mempersendakan Islam…Allah tu tutup aib hamba dia kalau ada pun cuma satu dua itu pun entah betul ke tidak…sbb dalam pengalaman kehidupan kita ada jugak teman teman dan org keliling yang cam hantu jahatnya tak pulak mati kita nampak pelik pelik…nak buat boleh tapi jangan over kalau over dari takut jadi kelakar..jadi meluat jadi cam …macam tak takut je..macam tipu je…macam main main je….macam hampeh je..hehe

        0

        0
      • ye says:

        Jgn terkejut semua yg ditunjuk dlm tanah kubur sbnarnya ada terjadi. Cuma bukanlah di Malaysia sahaja. Ada di luar negara jg. Jgn ambil mudah dgn mentertawa apa yg terjadi. Biarlah org bkn Islam nak ketawa mereka tu dah sah bukan islam, kafir. Kita ni yg islam, istighfar dan ambillah pengajaran.

        0

        0
  34. saya baby says:

    Kawn i pernah keje butik abg dia yang pondan tu. Avenue k, butik musa. Ummi Pernah tya kawan i `u pakai baju apa ni .. ?macam langsir .. hahahahaa `. Dia ketawakan kwn i.Ummi.. ummi .. skang ko lak npk slekeh….

    0

    0
  35. didi says:

    give all my respect to ummi. sesiapa yang kata ummi ni teruk dulu, yes she is. tapi people change.allah tak judge kita berdasarkan masa lepas kita. allah judge kita dalam keadaan macam mana kita jumpa DIA kelak. sabarlah ummi. ini mungkin kifarah atas dosa-dosa lepas sesama manusia. and to zubir, selagi boleh menulis, menulislah. doa-doa orang yg teraniaya ni makbul tau!

    0

    0
    • Anonymous says:

      yes she was (past), not yes she is (present). yang buruk tu yang lalu, so patut guna ‘was’ bukan ‘is’

      0

      0
  36. admin says:

    hoii kalau betol la . tamak aeril zafril ni . 2 lobang sekali dia sebat -.- yumm ~ nak + lg 2 tak?

    0

    0
  37. pucukubi says:

    apa masalah si jubir ni ngan aeril ekkkkkkkkkk….x abes2….

    0

    0
  38. Anonymous says:

    Si Zubir ni tak serik2 sampai satu waktu dulu rumah dia pernah kena simbah cat merah – masuk melodi lagi. Itu cuma balasan di dunia.

    0

    0
  39. Ayu Insyirah says:

    Assalamualaikum pembaca nara sume. Zubir ni, aku pelik. Pelik sangat2. kalau dia yakin dengan cerita dia kenapa tak terus jmpe dgn ummi ni mintak penjelasan dlu. Ini dia tak, pergi publish kn dlu. Kan dh jadi fitnah 2. kalau benda ni betol, dah jd umpatan plak. orang 2 nak kawin ke ape ke. zubir kne respect. Hormat yg aku maksd kan ni, mntak dlu kbenaran dan penjelasan. jain main jaje je cerita org. Nauzubillah apa yg akan ko hadapi dlm alam kubur nt zubir. mencerita keburukkan org, bukak aib orang.

    kalau iye nk smpaikan berita, mohon mintak dlu kepastiaan. Ummi ni anak dara org, ada mak bapak. jaga aib orang zubir. Jangan sampai suma manusia2 yg ko penah citer keburukkan dia, rasa teraniaya dan berdoa pd Allah ko di timpa musibah. Doa orang teraniya ni makbul..

    As a muslim, i know u should know better what u suppose to do and write.

    0

    0
  40. Benci Zubir says:

    Haishh. Apesal dgn Zubir ni ha? Aku rasa sbb dia bnyak artis x boleh hidup tenang. Hari tu pasal Adam dgn Fiza Elite. Tak pasal2 semua orng tau masalah rumah tangga diorang sbb perangai dia yg suka bukak aib orang tu. Satu hari nanti, kalau ALLAH nak tunjuk, ALLAH bukak aib kau pulak Zubir, sebab kau suka bukak aib orng.

    0

    0
  41. ermmm says:

    Alahai perlu ke nak buat cerita mcm tu.
    Sanggup jatuhkan org lain semata-mata nak naikkan diri sendiri.
    Jadilah wartawan yang beretika.
    Kesian la kat anak bini ko….takut termakan hasil yg haram!
    renung2kan & selamat beramal!

    0

    0
  42. Jiran Sebelah Rumah Kak Limah says:

    Elok sangat lah tu Zubir. Menjaja cerita dan aib orang lain demi mencari sesuap nasi. Sedih sangat ke hidup kau Zubir? Takde manusia yang sempurna dalam dunia ni Zubir.. Walaupun artis tu ‘public figure’, kau tetap takde hak nak ‘menghukum’ mereka dengan membuka keaiban mereka walaupun perkara itu benar sekalipun. Lepas tu pandai pulak membina ayat dengan menggunakan “?” seolah-olah sengaja menjadikan ia persoalan dan bukan tuduhan semata. Kau lupa ke tuhan tu maha adil? Oh Zubir. Good luck to you bro!

    0

    0
  43. umisaya says:

    Jubir mulut longkang! Kalo ya dorang kawen pon knape? Jeles letewww sbb ko xda org yg nak! Bila laa sijubir nk insaf..pemes ko jubir.

    1

    0
  44. i love ummi fillah says:

    Astaghfirullahal azeem
    apa yg zubir tulis adalah fitnah.
    Ummi tidak pernah jumpa aeril.
    Sekadar berbalas tweet namun seketika.
    sekadar komen gambar di instagram itupun seketika.
    Ummi belum berkahwin dan tidak ada boyfriend dan mungkin juga tidak mahu ada boyfriend.
    Allah dah tetapkan jodoh untuk dia InshaAllah.

    0

    0
  45. Zubir says:

    Woiii woiii..mmm macam comey jek…mmm macam cantikk jek..

    0

    0
  46. s jibeng says:

    korang yang maki – maki si zubir ni pun bodoh mangkuk hayun bertingket-tingket. Berlagak alim cam baik tapi baca jugak gossip dalam BN ni. Zubir tu wartawan hiburan dah keje dia memang macam tu lah bodohh. dia bukan waiter, bukan ustaz, bukan pencuci pinggan. tahu tak skop tugas sebagai wartawan hiburan tu. bodoh sengal tahap cipan pembaca BN ni. berlagak alim tp baca gosip juga.

    0

    0
  47. Anonymous says:

    Betul betul S Jibeng aku setuju.

    Semua kutok2 Zubir tapi sendiri kepochi tak chakap. BTW S Jibeng kau pakai cermin matatak?

    0

    0
  48. kelkatu says:

    Wah…tak sangka jugak si Aeril ni ye, boleh tahan mata keranjang. Dah dapat Wawa yg tersangat lah cantek puteh melepak, blh lagi ke nak kat Ummi yg gelap and tak cantek. Masa dgn Wawa, dah tau si wawa ni tunang org, cepat2 dia gih tebuk si wawa ni, nailing and banging her sampai dpt anak. Taktik kotor tapi menjadilah, kalau tak, tak dpt lah nak memiliki si wawa ni. Tak sangka, nampak Aeril cam baik je. Tapi tulah….beware of still waters and silent dogs…..hehe…. Air yg tenang jgn disangka tiada buaya….

    0

    0
  49. Benci Zubir says:

    S Jibeng

    Yg kau mencarut mengarut tah pe hape tu, kau ingat kau alim ke? Kami baca BN ni sbb nak tau cerita2 artis, bukan nak tau masalah rumah tangga diorang lah. Cuba kalau cerita kau kena jaja mcm ni? Kau boleh suka2 gelak ke?

    0

    0
    • kiah propa says:

      ini ruangan gosip pasal artis lah ngek ngok. cintan cintun cerai berai pra honeymoon segala macam pra artis sekarang ni. wartawan hiburan kerjanya mencari bahan gosip pasal artis. contoh paparazzi kerja diaorg cari cerita pasal artis tak kira lah positif or negatif. tak kan paparazzi nak buat cerita pasal bolasepak kot. agak – agak lah wei. Yang korang maki-maki Zubir tu watpe. dah memang bidang WARTAWAN HIBURAN. Tak yah nak tunjuk alim tahik kucing sangat lah korang.

      0

      0
  50. Beyond says:

    Bagus juga ada wartawan macam Zubir. Kalau tak, artis Malaysia ni mengada-ngada sangat. Bajet tak habis-habis. Artislah katakan.

    0

    0
  51. Zubir FC says:

    Aku sokong zubir sbb semua gosip2 yg disiarkan berasas dan benar….Hari tu si aeril mati2 kata dia xde hubungan dgn si wawa tup tup rupanya dah nikah dan ada anak.

    0

    0
  52. minah jambu merah biru says:

    bagos zubir ! minah jambu suka ngan u punye betindak pantas dapat kn berita sensasi ini ! korek cerita si aeril ni sammmmmmm……pai habis !! wawa ingat laki dia ni alim sangat eh ! lov u zubirrrrrrrr minah jambu setia menuggu berita terkini dari zubir yeah !!

    0

    0
  53. ADLINA says:

    KALAU TAK NAK RAHSIA DISELONGKAR JANGAN JADI ARTIS…KERANA RAMAI GOLONGAN MUDA SEKARANG NI MENJADIKAN ARTIS SEBAGAI IDOLA…JADI BILA NAK DIIDOLAKAN JAGALAH TINGKAH LAKU KITA SEBAGAI ORG YANG BERUGAMA ISLAM…JANGAN CAKAP LAIN…BUAT LAIN…YANG PENTING JANGAN HIPO…KADANG-KADANG ORG MENFITNAH ATAU MENGATA KITA ADA SEBAB …JARANG KALI ORG YANG BAIK DIFITNAH…SO JANGAN BUAT PERKARA YANG BOLEH ORG FITNAH KITA…JAGA PERIBADI…JAGA TINGKAHLAKU…JGN BILA DAH POPULAR…LUPA DIRI…

    0

    0
  54. ADLINA says:

    ADA WARTAWAN SEPERTI ZUBIR…BARU ADA AKAI ARTIS YANG HIPOKRIT…DEDAHKAN ZUBIR…SUPAYA JADI PENGAJARAN…JANGAN INGAT DIRI POPULAR…DAN GLAMOR…SEMUA YANG DIBUAT BETUL BELAKA DAN TERPUJI PADA YANG SUKA…BIAR TAHU MALU SIKIT ARTIS-ARTIS YANG TAK TAHU NAK JAGA DIRI DAN TINGKAH LAKU…

    0

    0
  55. nurul says:

    Bagus le korek rhsia org telnjgkn hbis org smpi xde satu pun lg yg blh ditutp.selagi x kluar semua cite2 buruk tu selagi tu carik jln.ingt je la kita hdup ni x kekl lame.tkut tuhan ty ape sumbngn kite kt dunia n klu jwpn kite menelnjg n malukn serta meroboh rmhrtgga org klau x sesia kena beduk dgn malaikt esk saje je la.nauzubillah
    Tgg

    0

    0
  56. cili says:

    SOKOOOOOONNNNNNNNGGGGGGG

    0

    0
  57. lol says:

    baca BN sebab nak tahu cerita artis-2 bkn cerita rumahtangga dorang ye? dah sebab tu lah si zubir ni cari jugak cerita kat lubang anai sekalipun. sbb org nak baca cerita. dah cerita rumahtangga ni aeril dgn wawa sendiri yg start, takkanlah takde sorang pun nak tahu kesudahan dia. si zubir ni pun selongkar lagi lah sampai sudah. kalau nak marah zubir ni, baik kau tak payah baca lagi pasal aeril and wawa. tak pun, kau tak yah komen. sabar je. dah kenal zubir camane. ko komen sini bukan dia sedar pun silap dia. takkan nak letak kerja as wartawan hiburan sbb baca komen nasihat suruh tobat kat bn. baik kita dulu yg taubatnya.

    0

    0
  58. Benci Zubir says:

    Lol :

    Cerita yg Zubir jaja semua pasal rumah tangga artis. Elok diorang xde masalah, tiba2 boleh ada masalah, Betul kata Adam suami Fiza Elite. 1 malaysia baca psl masalah rumah tangga diorang. Yg Zubir tu sibuk kenapa? Dia xpernah ada masalah rumah tangga ke? Patutlah sampai rumah dia kena tuang dgn cat merah. Sbb memang orng dah tak suka.

    Bagi siapa yg suka zubir ni, teruskan lah.
    Tapi bagi aku yg x suka ni, memang mati-matian aku x suka. kalau aku kenal Zubir ni, dia lah orng yg paling aku benci!

    0

    0
    • Jaybond says:

      Untuk pengetahuan kau Si Zubir tu wartawan HIBURAN bukan wrtwn sukan,politik dan berita nasional. Bagus jugak kat Malaysia ni ada wrtwan mcm zubir tu…terbuka jugak hipokrit artis2 Malaysia lagak Hollywood ni! Lagi satu si aeril dan si wawa tu kalau taknak jadi public figure, masa dulu jgn merayu kat david teo ambil diorang berlakon.

      *Padan dgn muka si wawa tu! baru kau tahu laki kau tu suka mengayat dan menggatal dgn perempuan lain!

      0

      0
    • mat rempit says:

      setuju dgn lol.

      mana ko tahu adam takde masaalah. ko ingat Zubir tu saja nak reka cerira ke. lagi satu kalaulah zubir ni buat salah aibkan retis cap ayam ni dah lama kena berhenti kerja faham tak. pergi masuk sekolah balik belajar apa itu tugas – tugas ahli bomba, polis, jururawat, penyanyi, wartawan hiburan, wartawan sukan. melalak mcm org gile kat sini pun tak guna buat malu diri sendiri aje

      0

      0
  59. jaybond says:

    *Padan dgn muka si wawa tu! baru kau tahu laki kau tu suka mengayat dan menggatal dgn perempuan lain!. Dulu tinggalkan tunang sebab dah jumpa lelaki “HENSEM” sampai tak nmpak daratan,last sekali masuk dalam mulut jerung.

    *Takut pulak aku nanti peminat pasangan comel meroyan.

    0

    0
  60. boboyot says:

    Tunggu je la gosip ni btol atau tidak..kalo betol jd kan laa pengajaran..
    Kecoh sgt nk marah2 watpe..
    Tunggu dan lihat..benda x btol pihak tbabit bleh saman tp kalo btol cite si zubir xde lak nk memuji
    Hahaha..tak nak kena gosip jgn jd artis..
    G jadi peniaga..

    0

    0
  61. dia says:

    Bg aku la kalau zubir tahu etika kewartawanan, dia takkan menjerit2 marah2 masa wawa aeril buat press haritu. Kalau pun dia nk marah, tanya je la soalan, tukan mmg kerja dia? Aku tk sokong sgt wawa aeril, tp bayagkan la kalau apa yg dia tulis psl ummi ni salah, dah jd fitnah. Semua pun tahu fitnah tu dosanya lg besar dr membunuh. Kalau betul, betul2 lah :-)

    0

    0
  62. ZABIR says:

    makin lama makin teruk la si zubir ni..cukup2 la buka aib org tu..klu cite tu x betul boleh jd fitnah..berdosa besar tau x zubir..

    0

    0
  63. key Pop says:

    Jubir o0o Jubir…
    jage ngko jubir.. ini Umie Nazeera bukan sembarangan orang kau tau..
    silap² aribulan terband duit kau berjuta² saman malu..

    0

    0
  64. azian says:

    aku xpaham btol la si zubir ni.. yes.. aku thu mmg kje ko cari berita psal dunia hburan ni..
    tp xyah la sibuk nk citer pasal ni semua! bnyk lgi bnda ko leyh citer kot, psal anugerah skrin ke, psal marion tu dpt ank ke.. citer yg baik2 je sudah lah!! ingt2 la zubir uit.. even betol ke x, itu kn hal peribadi org.. aku tkot t citer ko plak msuk suat kabor, sbb kne simbah asid ke sbb kne potong tgn ko tu ke.. sbb per, sbb mulut longkang ko, jari busuk ko tu….hangin plak aku tgh2 arini..

    0

    0
  65. semut says:

    asyik2 bipop je yg buat isu mengarut karut tu… boikot bipop lah kalau mcm nie..

    0

    0
  66. Anonymous says:

    KUBUR LAIN LAIN. APE YANG ORANG LAEN BUAT BUKANNYA MENGECILKAN SAIZ KUBUR KO.SO BUAT LAH HAL SENDIRI

    0

    0
  67. neelofahcantek says:

    hahahahaa…padan muka sekor2..si wawa cantek tp bodos, blajo takat spm jer..yg aieril pon sama bodohnye, blakon cm longkang..muke buknye ensem pom..blagak alim konon..si ummi jugak yg bagus..blajo tggi2..jwb komen pn steady jer..go zubir go..retis Malaysia mmg bodos

    0

    0
  68. joyah lepat says:

    aku dah kata..zubir ni memang puaka..tak ada kerja asyik meroyan tak tentu pasal..be a professional la..dah lama dah aku perati je ko ni zubir..makin lama makin bangang..

    0

    0
  69. […] Ummi Nazeera Nafi Pernah Berkahwin Dengan Aeril Zafrel (91) […]

    0

    0
  70. […] Ummi Nazeera Nafi Pernah Berkahwin Dengan Aeril Zafrel (96) […]

    0

    0
  71. […] Ummi Nazeera Nafi Pernah Berkahwin Dengan Aeril Zafrel (98) […]

    0

    0