Written by AbangNara | March 8th, 2010

gambar nikah umie aida

Akhirnya teka teki di manakah berlangsungnya majlis pernikahan Umie Aida terjawap sudah. 14 Mac 2010 ini, Umie Aida dan bakal suaminya, Datuk Paduka Khairuddin Abu Hassan bakal bergelar suami isteri di Mekah. Awal-awal lagi kami nak ucapkan jutaan tahniah.

Harap-harap adalah pembaca-pembaca yang share gambar pernikahan Umie Aida dan Datuk K ni. Tak sabar nak tengok kecantikan dan keayuan Umie Aida di hari pernikahan dia. Semoga semuanya bakal berjalan lancar.

Kami dari BeautifulNara ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada Umie Aida dan Datuk K. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat. Balik Malaysia nanti jangan lupa jemput kami untuk resepsi wedding anda berdua.

UPDATE: Tarikh 14 Mac diambil sempena hari jadi kakak Umie Aida, Erma Fatima.

37 responses to Majlis Pernikahan Umie Aida Di Mekah 14 Mac 2010

  1. bree bree says:

    wow congrats!

    0
    0
  2. breebree says:

    wow congrats!!

    0
    0
  3. riko says:

    tahniah

    0
    0
  4. mama says:

    akhirnye kawen gak umie aida nih,,semoga kawen kat mekah dpt berkat dan kekal ke akhir hayat,,amin!!

    0
    0
  5. maria says:

    congrats..semoga jodoh berkekalan sehingga ke akhir hayat..

    0
    0
  6. jojo says:

    dh nikah kt mekah, nnti resepsi kt kl jgn seksi2 plak…

    0
    0
  7. anonymous says:

    macam gambar tampal je muka c umie aidot ni.

    0
    0
  8. milanista says:

    laki dia pun pakai botox ker? lain macam pipi

    0
    0
  9. aizuddin says:

    oh datuk k

    0
    0
  10. redtube says:

    bkn ke pict nie amik dri jiwang.org???huhuhuu..ptot ar muke dorg cm wat adobe photoshop…hahaaaa….ape2 aje lerrr…sedap ar DATO K yek dpat ank dara…waallah hualam if dara lar…ape ler rhsia org2 yg name DATO K nie yek???dpt nak “gah” kiut miut…pas2 da bosan tggalkan cari yg lain byk duet…bzir kat duniawi…ape nk jd….selisih malaikat la umat adam zmn skg niee…

    0
    0
  11. Berhati-hati Umie says:

    TAHNIAH
    TAPI JANGAN PLAK SKARANG HEBOH NAK NIKAH KAT MEKAH
    PASTU TAK SMPAI SETAHUN DUA JUMPAA KT MAHKAMAH
    CERAI
    ARTIS MALAYSIA MMG CAMNI
    SO UMIE
    DA KHWN KAT MEKAH, PAKAIAN, PERILAKU SUME PASNI LEKLOK LA KAN…

    0
    0
    • Ryta says:

      Betol3! Kita doakan je la yg terbaik buat pengantin baru ni….semoga berkekalan hingga akhir nyawa, susah senang hadapi bersama, ok!

      0
      0
  12. ajuera says:

    tahniah bt kak umie..i like u..i pmnt u yg setia..i miss u..muahx3 ^_^

    0
    0
  13. yanz says:

    dua2 muka pelik…tah napa nampak tak natural… :)

    0
    0
    • Clipkertas says:

      dua 2 nak nampak mude tu pasal dua2 pkai ‘susuk’…
      eh zaman skrg botox ler..

      tapi muke jd mengerikn… kn dah terbalik, yg laki2 muke pompan, yg pompan muke laki… nyah…

      huhu

      0
      0
      • yanz says:

        tu la clip kan….yang laki dia ala2 ajer..yang umie pulak dah jadi cam ala2 gak….mmg betul kata you…terbalik daaaa…..hehhehe

        0
        0
  14. BumbleBee says:

    tahniah….~

    0
    0
  15. Piston Pecah says:

    kalau ada rezeki lebih ramai yang nak nikah dekat tanah suci kan….

    0
    0
  16. jonkerwalk says:

    motif?

    0
    0
  17. JOBS-VIEW says:

    TAHNIAH..

    NIKAH DI MEKAH & UMRAH SEKALI LA KOT..

    0
    0
  18. aries_april says:

    CONGRATZ..
    HOPE bhgia smapi ank ccu.

    0
    0
  19. LadyBlack00 says:

    tahniah…

    0
    0
  20. addy says:

    14 mac besday aku jugak…mak mentua umie (mak abg K ni sedara mak aku…kami panggil abg k…dud…) harap2 diaorg jemput la family aku…hehehe..

    0
    0
  21. selamat says:

    berapa umur dkhai tu, xnampak tua cam dk siti pun.
    tahniah umie, berseri-seri, kalo anak ikut muka umie musti cun

    0
    0
  22. sizuka says:

    ngape nk nikah kt sana? nanti kang bercerai pulak…artis pompuan malaysia ni nk hidup senang dn terjamin di kemudian hari…x kisah la …ambik org punya ke..rampas org punya ke…pastu bg ayat dh tersurat kami ada jodoh…boring…ingat org malaysia ni semua x belajar tinggi ke..

    0
    0
  23. hamba Allah says:

    Belum kawin da over mcm suami isteri…nie bkn ajaran ISLAM….kalu da jahil gini la jadinye…puak artis ni kawin mcm mainan…bngga sgt ngan budaya barat…ingat dunia ni ko punye ke!!!!jgn berlagaklh….insaflh!!!!

    0
    0
  24. hmmm says:

    laki tu mcm bapok jer… mcm mana dia ni dato..

    0
    0
  25. Awesome post, hey I found this post while googling for lyrics. Thanks for sharing I’ll email my friends about this too.

    0
    0
  26. Alisia Cate says:

    wow, awesome post, I was wondering the same thing. and found your site by google, many userful stuff here, now i have got some idea. bookmarked and also signed up your rss. keep us updated.

    0
    0