Written by AbangNara | December 31st, 2012

Abang Nara suka Tomok. Sejak dari zaman New Boyz lagi, lagu nyanyian Tomok seringkali dinyanyikan oleh diri ini ketika berkaraoke. Terbaru, Tomok muncul dengan single yang berjudul “Penipu”. Not bad jugak!!!

penipu daripada tomok

Tahun 2012 merupakan tahun yang amat bermakna buat Tomok dengan kehadiran cahaya mata sulungnya. Semoga tahun 2013 yang akan menjelma esok menjanjikan lebih banyak kebahagiaan dan kenikmatan buat mereka sekeluarga. Buat peminat Tomok, lagu Penipu ini bolehlah dikatakan sebagai hadiah tahun baru untuk anda.

Selamat tahun baru buat Tomok dan keluarga. Semoga dimurahkan rezeki sepanjang tahun 2013 kelak. Amin ~~

Baca Yang Ini Pulak:-

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 responses to Tomok Lancarkan Single Terbaru Berjudul “Penipu”

  1. cisskek says:

    ehem!~

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
  2. kak timah says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 15
  3. cisskek says:

    ekeke…cuba lagi ye kak timah

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
  4. kopiko says:

    firstt apanya kak timah.. tu cesskek yg first.. cuba lagi yer di lain waktu..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  5. kak timah says:

    alaaaaaaaaaaaa xfirst ke???????ptong stim btol lah hehehehe

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  6. Cik Sekian Terima kasih says:

    SEKIAN TERIMA KASIH

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. mayang mengurai says:

    alahai kak timah oooiii..line tenet awk slow ke???xdek maknanya nak 1st..cuba lagi ye kak timah..:)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  8. azrina says:

    Dah dilancarkan!
    Ape lagi abg nara.. Jom la shopping sesama. :)

    cuci mata kat pesbuk: femmefashion2u

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. Anonymous says:

    Perampas pulak lps ni tomok, aku nk tuju utk janda brlagak bagus tuuuiihhh puihhh

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  10. urm says:

    Fes

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
  11. SaYa pEMInaT ToMok says:

    tomok memang terbaik !!! saye akan selalu support tomok :)

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
  12. survivalgear says:

    When you get a little cramped horizontally, it has a handle and the bag is large enough to be paid for these great chairs. survival kits

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0