Written by AbangNara | April 2nd, 2012

Nampak sungguh ceria Tiz Zaqyah di muka depan majalah Lisa keluaran April 2012. Dengan cermin mata stylo, seolah-olah Tiz Zaqyah ingin pergi bercuti panjang. Ditambah pula dengan tajuk “Berjanji Temu REMY di Eropah”, menambahkan lagi persoalan dalam diri Abang Nara.

tiz zaqyah lisa

Adakah benar-benar Tiz Zaqyah berdating dengan Remy Ishak di Eropah atau REMY yang dimaksudkan bukannya Remy Ishak? Memang pandai editor majalah Lisa membuatkan peminat Tiz Zaqyah tertanya-tanya. Kalau anda ingin tahu apa sebenarnya temujanji yang Tiz Zaqyah maksudkan, jangan lupa dapatkan majalah Lisa keluar April 2012.

P.S: Ubi yang ajaib

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

58 responses to Tiz Zaqyah Hiasi Muka Depan Majalah Lisa, Nampak Sangat Ceria~~~

  1. minah tudung yang cun says:

    cun la jugak minah nie..tp lau pkai tudung lagi cun….

    0

    0
  2. alia says:

    first satu uno!

    0

    0
  3. Ak yg comel says:

    rupe gadis melayu asli. tp,lg cun bile die pkai tudung mcm dlm nur kasih..

    0

    0
  4. comei says:

    nape muka tiz makin cengkung?ke edit?

    0

    0
  5. Aku heqan says:

    kalau dah tertanya-tanya,suruh kak nara p beli la majalah lisa ni bang nara oiiiii…

    0

    0
  6. MisNuruL says:

    Lawa kan dia ni? :)

    0

    0
  7. leya says:

    comel…. :)

    0

    0
  8. pujit says:

    nampak ceria? aku nampak menakutkan la dia gelak…serammm.

    0

    0
  9. sajesaje says:

    muka tiz ni macam maria ozawa.. byk kali perasan.. rupa ada iras je.. comey. lagi sekali, muka la comey.. aku cakap pasal rupa dia, bkn cerita pasal maria ozawa ye. haishk susah betul aku nak buat ayat ni, byk kali aku backspace.

    0

    0
  10. […] Temu REMY di Eropah”, menambahkan lagi persoalan dalam diri Abang Nara. … Continue reading → This entry was posted in Gosip and tagged Ceria~~~, Depan, Hiasi, Lisa, Majalah, Muka, Nampak, […]

    0

    0
  11. tears says:

    pelakon mexico kot….xtau la

    0

    0
  12. maliki says:

    hahaha….tp die nmpk cumey…

    0

    0
  13. tina.jr says:

    Ada masa aku suka dia..ada masa xberapa suka. Hanya suka tgk dia dlm Nur Kasih sahaja..mungkin lakonan dia menjadi kerana impak cerita & lagu temanya. Yg lain tu..idok le sangat..

    0

    0
  14. miahaha.. says:

    maria ozawa??? kah5…

    0

    0
  15. […] Nampak sungguh ceria Tiz Zaqyah di muka depan majalah Lisa keluaran April 2012. Dengan cermin mata stylo, seolah-olah Tiz Zaqyah ingin pergi bercuti panjang. Ditambah pula dengan tajuk “Berjanji Temu REMY di Eropah”, menambahkan lagi persoalan dalam diri Abang Nara. … Continue reading → […]

    0

    0
  16. Adik Abg Wan says:

    Maria Ozawa pon x tau…pelakon porn tuh ler..adehh!!

    0

    0
  17. kiah buah says:

    adekah tiz makin slim or editing lebey? ape2 pon still comel

    0

    0
  18. emrys says:

    maria ozawa? xsama lgsung…

    0

    0
  19. nyampah tgk neelofa says:

    comel sguh tiz ni…love u la ritz…

    0

    0
  20. chentalove says:

    suka tiz…
    stay cute miut ye…

    0

    0
  21. sayang says:

    tiz ni seksi lah…xde ciri ciri wanita islam :)

    0

    0
  22. cikjoyah says:

    tajuk nampak sgt ceria??xkan nampak x bermaya plak..

    0

    0