Written by Bella | December 29th, 2015

Sudah dua kali putus cinta dengan Nur Fathia dan nampaknya kali ini seakan mereka tidak akan kembali bersama sebagai pasangan kekasih lagi, Aiman Hakim Redza tidak mahu lagi toleh ke belakang dan mahu melupakan episod duka beliau.

Meskipun dihimpit pelbagai persoalan daripada peminat, Aiman bagaimanapun enggan mendedahkan punca beliau dan Fathia memutuskan percintaan mereka.

Maaflah… Tiada yang perlu diperkatakan lagi. Saya tidak mahu membuka cerita (kisah putus cinta dengan Fathia) buat masa sekarang.Sudah tidak ada lagi yang boleh dikatakan. Privasi itu tetap milik saya sepenuhnya.

Bukan saya mahu bersikap defensif tentang perkara ini tetapi saya lebih memandang ke depan khususnya kesan-kesan daripada kontroversi yang membabitkan seseorang artis itu. Saya akui yang sebenarnya kontroversi itu ada baiknya untuk seorang artis lebih dikenali. Tak kiralah sama ada kontroversi itu yang baik atau buruk.

Tapi nampak gayanya orang kita lebih mengingati perkara yang buruk daripada sebaliknya. Selepas berfikir panjang tentang perkara itu, saya fikir lebih baik kalau saya ‘simpan’ perkara-perkara yang boleh saya simpan.

Untuk pengetahuan anda Aiman dan Fathia pernah berpisah sekitar awal tahun ini tetapi hubungan mereka kembali terjalin tidak berapa lama kemudian kerana masing-masing mengakui masih ada perasaan kasih sayang dan rindu selepas beberapa tahun bercinta.

Namun, baru-baru ini Fathia mendedahkan beliau sudah kembali solo kerana tiada lagi persefahaman antara beliau dan Aiman.

Ada juga khabar angin yang mengatakan Fathia sebenarnya makan hati dengan sikap Aiman yang tidak serius dalam perhubungan mereka. Benar atau tidak..mereka sudah pun memilih untuk “move on” dengan kehidupan masing-masing. Mana tahu selepas ini ada cinta baharu buat mereka?

Sumber Berita: Utusan Online

 

17 responses to Tiada Apa Yang Perlu Diperkatakan Lagi – Aiman Hakim Redza Tidak Mahu Dedah Punca Putus Cinta

  1. Anne says:

    Apa2 jela artis skg nie…
    Btw…comment i first…haha

    0

    0
  2. Koserrrr says:

    Ada org kesah ke?

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Klu rs xsesuai..awal2 baik putus dr berpisah di kemdian hari

    0

    0
  4. . says:

    Kenapa isu video lucah fazura dgn dikatakan seorang pelakon uh tidak di update dlm blog ni? Biar diorang kne tangkap dgn polis seperti luna maya bf dia tu. Kenapa semua blogger & wartawan buat bodoh je padahal dah ada orang komen psl video tu dlm video ni

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Way to go fatihah.

    0

    0
  6. Dajjal says:

    Aiman ko tnggl je si betina 2 burit dia dh barai hitam legam puting dia pn sma ko cri la yg baik aslkn jgn artis ingt fathia dh xda dara da byk kli dia main ngn ex bf dia

    0

    0
  7. ikan says:

    elokla putus.. boleh aku masuk line budak aiman ni. comel gagah perkasa gitu

    0

    0
  8. mimos says:

    macamana dajjal tahu burit fathiya hitam.. ko main fitnah je kan.. macam ko hidup dlm sluar dlm dia lak.. ptt pun nama dajjal.. agaknya burit bini ko time ank dara sedia hitam kottt kahkahkah

    0

    0
    • minah jambu gerek says:

      eh helo ! hitam ke puteh ke bontot tu asalkn boleh sondol suda la ape nk bising2 ni ???? mengarot betol la korang2 ni huh !!

      0

      0
  9. kaki tabur says:

    itu pun nak cerita ke?????come on la

    0

    0
  10. anon says:

    hmmm elok la putus minah ni pon tak padan dgn kau..nampak tua dari kau,lakonan pun senduu asyik buat mulut cebeh meluatt

    0

    0
  11. Rama2 terbang says:

    Ingat dh blh wedding of the year thn 2016 nnti..sepadan &sgt serasi bsama

    0

    0