Written by AbangNara | August 29th, 2009

siti nordiana

Kenal tak korang ngan Siti Nordiana nie? Ala dia nie yang femes ngan Achik Spin tue dulu. Nana Achik Spin. Yang nyanyi lagu bola-bola api tue. Ingat tak? Ha, ceritanya ialah khabarnya Nana dah mintak cerai ngan suaminya si Faizal tue. Mula-mula suaminya si Faizal jatuhkan talak pastue sekarang nie dalam proses mahkamah nak confirmkan penceraian.

Sedih kami dengar bulan puasa nie artis bercerai. Tak apalah. Kalau dah tak ada jodoh nak buat macam mana kan? Tapi kesian kat anak Nana ngan Faizal nie. Nanti mesti anak yang jadi mangsa. Harap-harap dapatlah buat keputusan yang terbaik untuk anak mereka. Mak bapak dah besar tak apa, impak penceraian nie kat anak-anak yang kuat.

P.S: Amcam reka bentuk baru BeautifulNara? Ok ke tak ok? Kongsi la pendapat.

531 responses to (TERBARU)Siti Nordiana Failkan Penceraian

  1. nurul says:

    artis3….

    0
    0
  2. ezzyrozza says:

    tak cun le design baru BeautifulNara.yg lama lg ok

    0
    0
  3. ezzyrozza says:

    rasenya br baca kat paper kebahagiaan diaorg ni..
    what to do..

    0
    0
  4. chikayu says:

    tiada ku sangka…..

    0
    0
  5. pinkypanthers says:

    hmm nape jadi camni erk…

    0
    0
  6. pinkypanthers says:

    oklah bn yg ni ada beza sikit dr ohbayu…

    0
    0
  7. pinkypanthers says:

    dia ni kahwin baru berapa tahun erk…

    0
    0
  8. aries_april says:

    mnt gak la kat nana ni…
    coz time dia femes dl…
    mmg tahun kita orng…
    kmpln NB, syura, q-face, antz…

    dlu tume dia kawen pn…
    cam trpksa ja…
    bla chik kawen…
    dia kan GF achik…
    frust ngan achik kot…

    0
    0
  9. pinkypanthers says:

    aik mana gi dowang ni…
    gi lunch ke?
    hehehe….

    0
    0
  10. aries_april says:

    kak nara…
    ok skit…
    tpi colour dia bt kliru la pas orng reply…
    pa kata kak nara ltak colour yg dark skit…

    tpi, mla tu…
    aries kliru gak…
    cri kat mn nk comnt.
    coz bz ni aries klik kat cmnt..
    ni kna klik kat tjuk lak…
    by the way…
    ok dri dlu..
    laju ja…

    0
    0
  11. violet says:

    lor..
    siyan nana…
    sian faizal..
    abg faizal i single..
    muahhahahaha..

    xder jdh…
    nk wt cmner…

    0
    0
  12. LaLuNa says:

    wahh..aku suka tgk ex-suami die..ade can ke aku..hahahaha..!!!

    0
    0
  13. aries_april says:

    tmpt u all…
    ujn x?
    sni lbt giler..

    0
    0
  14. pingkypanthers says:

    haha sumer rebut faizal…
    mana mamat2 ni x nak rebut nana ke?

    0
    0
  15. aries_april says:

    aries ni dh sjuk thp gaban…
    dr pg td g..
    klau abg syg ada…
    x lps nya…

    0
    0
  16. Penari Poco2 says:

    pulak dah…
    cerai berai biasa arr bg artis2…
    x heran pon…

    0
    0
  17. Penari Poco2 says:

    kak nara, kira ok lar format baru nie…
    cuma rasa kekok skit…x biasa aarrr…
    pic kitorg nmpk besar skit…

    0
    0
  18. labyrinth says:

    ehh cantik la page bru beautifulnara nie…tp mcm weird la tgk…huhu..sal nana lak..ksian..bln2 yg mulia nie ada jek yg nak bercerai…

    0
    0
  19. pingkypanthers says:

    dulu dia ni ada kes sikitkn…
    pasal sifaizal ni yg x hormat orgtua nanakan…
    betulkn akak kalau salah erk…

    0
    0
  20. tOmEii says:

    pulok dh…
    cerai pulok diorg nie yek….
    xpela dh xde jdoh nk wt gone lg….huhu

    0
    0
  21. Penari Poco2 says:

    iyo lar…kasihan kat faizal…eh, anak dier…

    0
    0
  22. pingkypanthers says:

    lain mcm jerk poco…

    0
    0
  23. aries_april says:

    lju sngt pn pyh gak…xtrkejar aries d bt nya.

    0
    0
  24. pingkypanthers says:

    bila dh laju x sempat plak nk baca yg kat ats…
    seb baik leh baca komen kat tepi tu…
    tp leceh ar sikit…

    0
    0
  25. tOmEii says:

    huhu….
    aq pnh dgr org cite kalu faizl ni gay….
    ye ke ekk….
    tny jek…..??????

    0
    0
  26. pingkypanthers says:

    ???????? ko biar betul tomei…
    aku x tau pun….

    0
    0
    • tOmEii says:

      huhu…..
      xtaaula tul ke tdk….
      wallahualam….
      tp pnh dgr mber abg cite…
      cz mber abg aq penynyi kumpln nsyid tp xbrp glamr la…huhu

      0
      0
  27. tOmEii says:

    lol xde org dh ke….
    aq msuk korg kua…
    korg kua aq msuk…
    adehhh……

    0
    0
  28. pingkypanthers says:

    oooo dr sumber yg leh dipercayai gak erk..

    0
    0
  29. pingkypanthers says:

    orgnya ada tp laju sgt dh x terkejar la plak…

    0
    0
  30. Penari Poco2 says:

    aku mmg minat ngan faizal nie…
    bkn tgk lakonan dier tp kehenseman dier…
    rugi tol arr kalo nana tinggalkan dier…
    huhuhu…

    0
    0
  31. pingkypanthers says:

    ko jerk amek poco…
    dia pun dh solo dh…

    0
    0
  32. tOmEii says:

    tiada ku sgka…
    bola2 api…
    y dluny kecil telh mnjd bsr…
    begitulh jua…
    hrpnku pdmu…
    y dlny kcil lh m’jd bsr…

    0
    0
  33. Penari Poco2 says:

    KOSMO ONLINE
    29.08.09

    Memey seperti baru bangun tidur

    Oleh WAZIHA WAHID
    [email protected]

    KUALA LUMPUR – Saksi kes khalwat Norman Hakim dan Memey Suhaiza berkata, ketika serbuan dibuat, pelakon wanita itu dilihat seperti baru bangun tidur berikutan wajahnya yang sembab dan kusam selain terdapat garis-garis halus di pipi.

    Jelas Penguat Kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) yang terlibat dalam operasi itu, Kyairool Nizam Khairuddin, 25, Memey yang berpakaian lengkap dan duduk di kaunter hadapan pintu kelihatan agak terkejut.

    “Salah seorang penguat kuasa tanya kenapa enggan buka pintu, Memey hanya menjawab takut,” kata Kyairool Nizam.

    Saksi kedua pendakwaan itu berkata demikian dalam pemeriksaan utama oleh Pegawai Pendakwa Syarie JAIS, Muhammad Nazri Basrawi semasa perbicaraan kes khalwat pasangan itu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur dekat sini semalam.

    Norman atau nama sebenarnya Mohamed Norhakim Zaidon, 33, dan Memey Suhaiza Suhaimi, 21, dituduh berkhalwat pada pukul 3 pagi 30 Oktober 2008 di pejabat beralamat 4-1A, Jalan UP 1/2, Taman Ukay Perdana, Ampang dekat sini.

    Terdahulu, pihak pendakwaan membuat pindaan berhubung waktu dalam pertuduhan iaitu dari pukul 3 pagi itu dipinda kepada di antara pada pukul 1.45 dan pada pukul 3 pagi 30 Oktober 2008.

    Norman dan Memey bagaimanapun tetap mengekalkan pengakuan tidak bersalah terhadap dakwaan berkhalwat.

    0
    0
  34. tOmEii says:

    mne plak peginy violt ngn aries nie….
    xkn mmbuta lg kot…..

    0
    0
  35. pingkypanthers says:

    dh bola2 api la plak…
    blh saja aku jd pnggntinya…
    disisimu…
    ko yg hensem(faizal)…
    sopan santunmu pling comel…
    dihatiku…
    hah kan dh aku pun dh trikut…

    0
    0
  36. aries_april says:

    sjuk2x ni…
    ddk dlm toilet pn tkut…
    bru pas kluar ni.

    0
    0
  37. Penari Poco2 says:

    korang da bace ker kosmo online arini kat atas tuh…???

    0
    0
  38. pingkypanthers says:

    lom apa citer…
    malas ar plak nk baca..

    0
    0
  39. Penari Poco2 says:

    KOSMO ONLINE / 29.08.09

    Adik ipar Mawi pilih duda anak tiga

    Oleh FAIZAL SAHARUNI
    [email protected]

    KUALA LUMPUR – Tidak sampai setahun selepas Ekin mendirikan rumah tangga dengan penyanyi popular Mawi, kini giliran adik kembar, Nora Ain Rahmat atau Aenn pula menamatkan zaman solonya tidak lama lagi.

    Pelakon berusia 30 tahun itu bagaimanapun memilih untuk mengadakan majlis pernikahan secara sederhana di kampung halamannya di Johor Bahru manakala lokasi bagi resepsi persandingan masih belum ditentukan.

    Aenn yang sebelum ini terkenal menerusi drama bersiri Kawan bakal menjadi isteri kepada duda berusia 41 tahun yang telah mempunyai tiga cahaya mata. Mereka akan bernikah selepas Hari Raya Aidilfitri.

    “Saya minta maaf kerana tidak boleh beritahu nama bakal suami kerana saya hanya mahu dedahkan identitinya pada hari bersejarah kami nanti.

    “Cuma saya boleh cakap lelaki itu ialah anak kelahiran Kuala Lumpur dan merupakan seorang ahli perniagaan,” katanya ketika ditemui pada penayangan lima saluran di Astro sempena Hari Raya Aidilfitri di Taman Bukit Jalil di sini.

    Menurut Aenn, dia dan bakal suaminya mempunyai banyak persamaan sekali gus menjadikan mereka serasi dan selesa bersama.

    0
    0
  40. violet says:

    lajunyer la korang ni…
    taw kt bwh dh
    xsempat nk bc kumen..
    huhu

    0
    0
  41. Penari Poco2 says:

    BACA LAR KOSMO ONLINE YG AKU BAGI TUE…
    BERITA MENARIK NIE…

    0
    0
  42. pingkypanthers says:

    aries akak jawab soalan ko…
    ank akak tahun ni blajor pose…
    alhamdulilah lom ada ponteng lg…

    0
    0
  43. pingkypanthers says:

    laa yg kembar tu..
    baru drjah 1…

    0
    0
  44. iQa says:

    wwaahh!!
    trkezut tgk page putih cengginih..!!
    iqa ciap refresh lgik pge nie..
    k0wt2 laa.. system d0wn..!! hehehe…

    0
    0
  45. tOmEii says:

    mne plak peginy si poco nie….
    mls tul nk buka page lain….
    adehhh……..

    0
    0
  46. aries_april says:

    korang…
    nk x kita citer pnglmn prtm kita pose…
    best gak…

    0
    0
    • tOmEii says:

      olo….
      dh lpe la…
      xingt dh…huhu

      0
      0
    • pingkypanthers says:

      sati idea yg bek gak tu aries…
      citerlah…

      0
      0
      • aries_april says:

        orng tua start dlu la…
        nnt aries..
        pas tu br violet…

        0
        0
        • pingkypanthers says:

          hahah …
          kiranya ni akak kena dulu ar…
          masa akak kcik dulu pose tu mmg pose…
          tapi bila gi sek. jerk masuk bilik air minum air paip..
          blk umah wat2 ar letih pastu arwah abah akan beli mcm2 tuk berbuka kononya kesian kat akak yg berpose..
          bila tringat balik rasa berdosa pun ada ngan arwah…
          tapi masa tu kecik2 lg…

          0
          0
        • aries_april says:

          ehm…
          aries pn rs brdosa ngan arwah ayh..
          dia thu ank2x sk mkn mrtbk…
          d bli nya srng 1 kping…

          tpi, ank dia…
          haram xpose…

          0
          0
        • pingkypanthers says:

          taknak ar citer lg pasal arwah ayh kita..
          akak x leh ar sedih sgt…
          xlama lg nk raya lg ar sedih…

          0
          0
      • violet says:

        aries ko cite la.
        violet xingt la…

        0
        0
        • aries_april says:

          aries time start pose tadika…
          pg2x mmg bngn…
          blik sklh..
          air paip jd sasaran…
          smpai ptng…
          brbuka pn cam orng pose…
          ltih giler…

          brtrsn smpai aries drjh 4..
          pas tu bru tau pose btul nya…
          smpai skrng mak xtahu.

          0
          0
  47. violet says:

    cite raye kt ner nk x????
    kg kt ner eg korang??

    0
    0
  48. tOmEii says:

    KUALA LUMPUR – Saksi kes khalwat Norman Hakim dan Memey Suhaiza berkata, ketika serbuan dibuat, pelakon wanita itu dilihat seperti baru bangun tidur berikutan wajahnya yang sembab dan kusam selain terdapat garis-garis halus di pipi.

    Jelas Penguat Kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) yang terlibat dalam operasi itu, Kyairool Nizam Khairuddin, 25, Memey yang berpakaian lengkap dan duduk di kaunter hadapan pintu kelihatan agak terkejut.

    “Salah seorang penguat kuasa tanya kenapa enggan buka pintu, Memey hanya menjawab takut,” kata Kyairool Nizam.

    Saksi kedua pendakwaan itu berkata demikian dalam pemeriksaan utama oleh Pegawai Pendakwa Syarie JAIS, Muhammad Nazri Basrawi semasa perbicaraan kes khalwat pasangan itu di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur dekat sini semalam.

    Norman atau nama sebenarnya Mohamed Norhakim Zaidon, 33, dan Memey Suhaiza Suhaimi, 21, dituduh berkhalwat pada pukul 3 pagi 30 Oktober 2008 di pejabat beralamat 4-1A, Jalan UP 1/2, Taman Ukay Perdana, Ampang dekat sini.

    Terdahulu, pihak pendakwaan membuat pindaan berhubung waktu dalam pertuduhan iaitu dari pukul 3 pagi itu dipinda kepada di antara pada pukul 1.45 dan pada pukul 3 pagi 30 Oktober 2008.

    Norman dan Memey bagaimanapun tetap mengekalkan pengakuan tidak bersalah terhadap dakwaan berkhalwat.

    Dapatkan berita selanjutnya dalam akhbar Kosmo!.

    0
    0
  49. tOmEii says:

    aq dh tlg copy n paste tuk korg…
    bc la…
    nk tgu poco almtny berjanggutla kte kt cni…
    huahuahua…

    0
    0
  50. hehe.dulu posa siap berendam dalam kolah lagi. sambil berendam minum air..hehe

    0
    0
  51. pingkypanthers says:

    bagus gak kalau umah ada kolah…

    0
    0
  52. violet says:

    isnin sape kj???
    angkat kaki…
    huhu

    0
    0
  53. aries_april says:

    prt aries dh bt hal la…
    :-(
    time ni la nk mnja2x…
    klau kul 6 karang…
    aries tk ksh…
    ni awl lg…
    psr rmdh pn lum bka nk bwa dia p jln2x…

    0
    0
  54. pingkypanthers says:

    eh eh eh…
    tiba2 la plak nmpk muka si faizal kat tv ni…

    0
    0
  55. za says:

    hi….tumpang lalu

    0
    0
  56. Zaza Muhammad says:

    Sedihnye.. bknnye ade gossip ntah apa2 psl diorg ni… cam ok je. Harap2 cite ni selesai ngan baik… harap2 gak cite ni rumours je.. cian tol ank ye pun kecik lai..huhuhu…

    0
    0
  57. za says:

    selama ni jadi pemerhati jer,tapi boring la

    0
    0
  58. za says:

    huhu……takder orang ker

    0
    0
  59. za says:

    topik sendiri…duit tak ckup nak kawin, macam mana ni….

    0
    0
  60. tOmEii says:

    weh korg….
    raya ni….

    bj bp psg
    kasut bp psg
    handbag bp psg
    kuih raya bp jenis

    huhu xde soaln dh…

    0
    0
  61. aries_april says:

    aku lapar…
    lapar…
    bau tokey aku mkn…

    0
    0
  62. sian nyer kt ct nrdiana nih…….mude ag dh pgang title janda…..nape artis salu x
    lame jodoh dorg pdhal klo tkg ct nrdiana nih nmpk baik jee….
    untuk bn pulak:x minatlah bcgroud yg bru nih….x menarik,putih je nmpak x happening,i prefer more colour like b4…….hihihi……….

    0
    0
  63. violet says:

    k guys
    nk kwa jup.
    nk kira untung…
    hehe..
    nnt smbung eg…

    0
    0
  64. Penari Poco2 says:

    semua insan sedang gumbira
    di hari ini di sayang
    hari yang mulia marilah bersama
    berhari raya hilangkan duka
    isk…isk…isk..

    tetapi diriku dan juga temanmu
    yang tahu kisah derita
    dan luka di dada hanya kuharapkan
    kau harus bersabar
    dan bertenang selaluuuuuuuuuuuuuuuuu…isk…isk…

    0
    0
  65. Penari Poco2 says:

    alahai…nana…nana…
    bola-bola api…yeeeeeehhhhuuuuuuu…
    api bola-bola…yeeeeedddaaa…ammmmma…yepadia…

    0
    0
  66. tOmEii says:

    bulan ramadan bulan y berkat….
    bulan rahmat dan bulan utma….
    pahala digandakn doa diterima….
    buln lailatulqadar y istimewa….

    huhu tul ke aq nynyi tu…
    hentm la labu…kui3x

    0
    0
  67. aries_april says:

    VOILET DH KLUAR KER?

    0
    0
  68. tOmEii says:

    aries ngn poco ble nk kawen ekk….
    huhu

    0
    0
  69. Penari Poco2 says:

    wajik dan dodol
    jangan lupakan sayang
    peninggalan zaman berzaman
    asyik bersembang pakcik dan makcik
    hai DUIT RAYA LUPA NAK DIBERI

    …bak sini…baby nak baby nak…

    0
    0
  70. tOmEii says:

    adoyaii…
    cam pening2 lalat la pulok….

    0
    0
    • yula says:

      pening ngandong ke tomeii
      huhuuhu…

      0
      0
      • yula says:

        kedah kat jitra aries
        tau dak kat mn..
        huuuuuhuhuhh..

        0
        0
      • tOmEii says:

        ntla yek…
        kalu btul bgus jgk leh pose pnuh…
        huahuahua….
        terlebeey sudaaaa…huhu

        0
        0
        • Penari Poco2 says:

          aku pnh g alor setaq…
          aku g umah dr. mahathir kat kubang pasu, xjauh dr. airport.
          aku g istana anak bukit dan byk tmpt lg…
          saujana mataku memandang permaidani sawah padi nan kehijauan…

          0
          0
  71. Penari Poco2 says:

    errrrmmm…
    yula, naper x bubuh pic…???

    0
    0
  72. salam semua.
    tukar topik kejap.
    sekarang nie dah ok sikit kan bn yang baru nie?
    kaler pun dah banyak.
    pantas pun lebih pantas dari yang yang sebelum nie.
    ok tak?

    0
    0
  73. aries_april says:

    napa?
    dh ada isi ker?

    0
    0
  74. Penari Poco2 says:

    KAK NARA,
    SECARA JUJURNYA SAYA KATA KAT SINI BAHAWA PERUBAHAN YG BERLAKU DI DALAM BN NIE AMAT MENARIK SEKALI, CUMA KALER SKIN JER TERLALU TERANG SANGAT…APER KATA SKIN BAGI KALER ASAL…BIRU LAUT…LAGI BEST…TAK PEDIH MATA MEMANDANG…

    0
    0
  75. aries_april says:

    yula…
    ko nk ltk pic..
    aries dh bg thu kat ats…
    pas tu…
    jitra tu thu sngt….
    ko 1 tmpt ngan jojio.

    0
    0
  76. Penari Poco2 says:

    ADER SAPER2 YG TGK ALAM SEKELING BLUR…JANGAN SALAHKAN MATA ANDA…
    SALAHKAN BN NIE…HAHAHAHAHAHAHA…

    0
    0
  77. Penari Poco2 says:

    adddddddduuuuuuuuuuuuiiii…pedih bangat mataku ini…
    xleh pandang lama2…mau nangis jadinyer nih…

    0
    0
  78. hohoho. nanti kitorang tukar jadi gelap gelita skit.huhuh.

    0
    0
  79. aries_april says:

    poco lo lg 2 jm stngh dh nk bka ya?
    dh p psr rmdhn?

    0
    0
  80. Penari Poco2 says:

    ADUUUUUUUIIIIIIII…
    NANTI LAR AKU SMBUNG LG………
    X TAHAN TGK SKIN NIE TERANG SGT…
    AKU NAK BUAT TAIK MATA JAP…

    0
    0
  81. pingkypanthers says:

    hmm xde page baru lg ke?

    0
    0
  82. tOmEii says:

    huhu aries ni nk jwb soaln ats td….
    xde lg la…
    xde rezeki lg…
    huhu

    0
    0
  83. aries_april says:

    korang…
    sapa prnh p canada?

    0
    0
  84. yula says:

    tomoii kat ats xleh reply la
    tng aku umo 24 sm ngan aku
    dia ckp umo 27 ke 28 br nk ade ank
    kalu telekat
    ape lg aku
    wabedabedu la…..
    mybe aku g tnam alat pncegah khamilan kot

    0
    0
  85. violet says:

    haluuu,…
    i`m back…
    hahahaha
    untung byk…
    sape mau..??

    0
    0
  86. yula says:

    org mlyu tu dak kwen ko
    tu die bl.nk mncgah stg ank bderet lak
    xsmpat bini die nk kjar
    huhuhuhu…..

    0
    0
  87. yula says:

    topic pe

    0
    0
  88. violet says:

    oooooooohoooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii

    0
    0
  89. tOmEii says:

    cam sengal jela….
    mata dhla pedih nie….
    adehhh memg sengal tul….

    0
    0
    • violet says:

      la naper sengal tu tomei..
      :)

      eh dl korang kan kecik2 braper eg dpt duit raye??
      dh kumpul2 la….
      pastu korang ad x g raye umaa org2 kg,kg sblh kr…

      0
      0
      • yula says:

        xjadi g bl tng aku kene smbung keje
        ni yg aku hangin ni

        0
        0
      • tOmEii says:

        huhu aq pnh drjh 3 dpt duit raaya smpi 5rts….
        ske gler seyh…
        sume umh org kt kg mak aq aq gi..huhu

        0
        0
        • violet says:

          ms sek rndh aku pn dpt rat2 gak r…
          ms raye tu lg besh
          g raye sume org..knl ke x knl ke..aku tibai jer..yg penting duit raye…dapat dl byk pn 50 sen..law drg knl aku drg kasi lbh ket..
          yg paling best aku 2nd round ngn mak ayh aku..dpt lg.lg byk tw..syok nyer raye ms tu…
          huhuhu

          0
          0
        • tOmEii says:

          huhuu tul2…
          mse kecik2 bes gler raya tp skrg ni kuren jek….
          kalu dl sehari sblm raya smpi xnk tido pny la xsbar nk tgu ari raya…
          huhu

          0
          0
        • violet says:

          skrg aku x raye pn..
          bosan la…
          coz kg muar dh xlik…

          mane yula??

          0
          0
        • tOmEii says:

          tula psl…
          aq pon kalu rya duk umh je…
          kalu jln pon kejp2 je pastu lik umh duk dpn tv mkn kueh raya ngn famili…huhu

          0
          0
  90. ctzen says:

    oooooooohoooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii jugak

    0
    0
  91. tOmEii says:

    halooooooooooo………….
    anybody home………..

    0
    0
  92. ctzen says:

    reka bentuk baru…hemmm…..
    sbb dh biasa yg lama, jadik yg baru take time sikit nak sesuaikan diri.
    rasanya yg lama lagi friendly.
    ntah le, pendapat den je le, orang lain xtau.

    0
    0
  93. za says:

    ade orang lagi ker..tadi pergi servei ikan bakar la
    lapae semalam tak sahur macam tomei

    0
    0
  94. za says:

    i kahwin bulan 2 nanti, permintaan parent tinggi sgt, anak pompuan first nak kawin ni…….semua mak ayah nak buat sendiri, pelamin, baju sanding 4 pasang, buat sendiri, mak tukang jahit……duit laju jer kuar.keje swasta, tak kan nak wak loan…malu kalu orang tahu

    0
    0
    • violet says:

      emmm…ot la lbh ckit kt tmpt kj…
      xpun cr part time….
      huhu

      0
      0
    • tOmEii says:

      oit….yeke…
      knp plak nk malu…
      bkny pinjm xbyar…huhu

      besela tu mak bpak mne xnk tgk ank di kawen meriah2…
      aq pon dl mse kawen gtu gak…
      bapak bykny duit abis…
      sume nk kna ada dgn jurkmera la ini la itula…
      tp pe leh bt kn kawen skli je…huhu

      0
      0
  95. za says:

    mana leh masak, masa keje 10-7, semua beli, lagi sakit hati, semalam beli kuih dah basi.

    0
    0
  96. ctzen says:

    tang tag tu not bad.
    cuma background je pucat kot, tak menonjol.
    ewah2, mau cantik kalu, sendirik bikin la…

    0
    0
  97. nurul says:

    Bye violet…n bye cmua wrga BN..nurul nk blk da…tata…titi..tutu…

    0
    0
  98. tOmEii says:

    xde org dh ke

    0
    0
  99. za says:

    ade lagi

    0
    0
  100. nurul says:

    haaahhh….lupa plak nk ucpn slmt mnymbt kmerdekaan smga negara kita akn terus maju,aman damai,slmt sjhtre n ekonomi brtmbh teguh..aminnnnnnn…

    0
    0
  101. za says:

    insyaallah……

    0
    0
  102. za says:

    ok….sory

    0
    0
  103. violet says:

    wwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuu
    ade org x
    xder aku kua

    0
    0
  104. violet says:

    korang2 aku lik dl la..
    nk g bazar r.
    bli ayam percik…
    bye..adios amigos…
    luv korang…
    mmuuahhhhhh
    :)

    0
    0
    • violet says:

      utk warga krja BN..
      slmt berbuka.
      kak nara ble nk ajk buka pose pengkomen kt cni..
      leh gak knl2…
      huhuhu…..
      :)

      0
      0
  105. cintaqaseh says:

    page nara kaler biru….
    suuuuuukkkkkkkeeeeeeeeeeeee…=)

    x kesah lah mcm mner pun rupa page nih..
    yg penting cerita besssssshhhh

    enjoy!!!

    0
    0
  106. pion says:

    ok,kuar pun.
    BN,mintak di letak colour skt baru cun..Tp kalau rajin colour tu atau coraknya biar ikut mood semasa k…
    Psl nana tu,aku frust btollah klu dia cerai.cian dia.aku minat btol kat dia ni.

    0
    0
  107. alola says:

    SLMAT BERBUKA SEMUA

    0
    0
  108. gosipgurlfea says:

    Nana cerai ke?? sianla… aku ingat keluarga dorang bahagia… erm… ni aku tak caya kawen2 nih….

    0
    0
  109. nonaletup says:

    haaaa???btol ke ape aku bce ni???rase mcm diorg xpenah ade mslh pon sblm ni…err..kesian nye…tp ape bleh bt kn..huhu

    0
    0
  110. seri says:

    La..br je jmpa dia time bukak pose tadi dgn anak n parents dia…patut la husband dia takde..sian dia.nampak mcm comel pasangan ni, tapi tak berpanjangan jugak jodoh diaorg.

    0
    0
  111. pening says:

    Peningla bace citer cerai-berai ni..xde je citer yg happening skt…bulan2 yg mulia ni pun ade yg nk bercerai, huhu…

    0
    0
  112. ricky says:

    artiss..artiss..

    0
    0
  113. Danny0range says:

    Cam x caye je nk becerai,,

    0
    0
  114. Danny0range says:

    betul ke ni??

    0
    0
  115. Danny0range says:

    kesian kat anak2,,
    wat lah keputusan yg betul2 ok,,

    0
    0
  116. Rin says:

    xde angin xde ribut, bcerai…?

    0
    0
  117. Rin says:

    aku pnya page still nmpak lama pnya, xde prubahan..

    0
    0
  118. Lovelyvic says:

    Hmm…. Siti Nordiana… nama sebijik mcm nama aku.
    Tak sangka plak dia sampai dah nak bercerai ngan suami dia. Pernah jumpa dia baru2 ni 2-3 kali sbb skang dia kerja kat kolej tempat adik aku belajar.

    Tapi pelik la… walaupun dia dh beranak…. dia maintain cun tu.. camna kowang tgk dia dlm gmbr camtu la dia kat luar…. badan pun mcm anak dara lagi…. tp camna la sei pezal tu leh buat hal…

    Aduyai…. lelaki lelaki…

    0
    0
  119. merahjambu says:

    x sangkee…
    bru je borak2 sal kebahagiaan artis2 yg kawen mude cam syura,NANA,achik…ish…ale2,bukak BN ….
    ala….x bes la..nak cerai2 ni. ;)
    lg pon,dorang ad kuar kat SEMANIS KURMA thn ni,kat tv9…bahagia je,,,

    0
    0
  120. Aliffarah says:

    sbb pe cerai2 lak ni……

    0
    0
  121. jojo says:

    npe artis smua mcm tue r..khwin cerai je..cian r..

    0
    0
  122. usha_jer says:

    patutlah komen entri ni beratus2..
    upenyer…..

    0
    0
  123. suri says:

    alamak..muka seiras sgt..bcerai jgak..sian

    0
    0
  124. suria says:

    aku x percaya yg diaorang nk bercerai la selama tiga tahun diaorang bersama tup2 nk bercerai pulak aku doa diaorang kekal hingga akhir hayat

    0
    0
  125. cempaka sari says:

    jauhi lah penceraian… sian kat anak dik oii

    0
    0
  126. miss comet says:

    Berita Harian ari ni ckp dorang ni dah sah bercerai…. apa leh wat jodoh tak panjang…yg penting lepas ni kebajikan anak jangan diabaikan…

    0
    0
  127. rosli says:

    salam para artis sekalian!!1

    selamat menyambut Ramadhan semoga penuh keberkatan dan keimananan serta keinsafan!! Amin!!1

    0
    0
  128. kiki says:

    eh eh.. sebelum ni cem bahagia je aku tgk… ngape tetiba nak berpisah pulak?

    0
    0
  129. Leslee Radle says:

    Good stuff, thanks for posting. I was actually looking for something else and this site came up lol. Oh well, 2 minutes of my life gone! Totally worth it though!

    0
    0
  130. Lani Anliker says:

    What a waste of time. You’re poor english made this article hard to read. Learn to write.

    0
    0
  131. Jan Munder says:

    Heyy :) Is it Okay that I go a bit off the topic? I’m seeking to have a look at this site from my brand new Macbook but it won’t show properly (a number of the boxes are half broken), any solutions? Should I try to find an upgrade for my program or a thing? With thanks in advance! Patrina x :)

    0
    0