Written by AbangNara | July 16th, 2014

Sedih, pilu dan menyayat hati sungguh melihat wajah Rozana Misbun, isteri kepada Awie yang merindui anak-anaknya. Mereka sudah tidak bertemu sebulan lebih selepas Rozana Misbun meninggalkan rumah sehelai sepinggang akibat tidak tahan untuk hidup dalam keadaan trauma. Hampir mengalir air mata Abang Nara membaca temuramah antara Mstar Online dan Rozana Misbun. Memang perit sungguh dugaan yang sedang dialami olehnya.
rozana misbun awie

Antara yang menarik ialah penjelasan Rozana Misbun mengenai kecederaan yang dialami olehnya. Kalau sebelum ini Abang Nara hanya dapat membayangkan kesakitan yang dihadapi oleh Rozana, rupa-rupanya apabila membaca penerangan isteri Awie ini, memang sakitnya tidak terperi. Kata Rozana:-

Tulang hidung Ina retak dan masih lagi membengkak. Ia menyebabkan hidung sebelah kanan Ina akan mengalami halangan atau akan mudah tersumbat. Doktor kata ia akan ambil masa tiga bulan untuk pulih.

Telinga sebelah kiri sebelum ini ada pendarahan. Doktor kata, hanya sedikit sahaja lagi kecederaan telinga itu nak kena gegendang. Kalau tidak, mungkin Ina akan pekak sebelah. Tapi Allah selamatkan Ina. Keadaan dah okey.

rozana misbun awie

Sila tahan emosi anda untuk tidak mengalirkan air mata apabila melihat video Rozana Misbun di bawah melahirkan rasa rindu terhadap anak-anaknya.

Baca artikel ini sepenuhnya untuk mengikuti temuramah yang membongkar sedikit sebanyak apa yang telah dialami oleh Rozana Misbun dan suaminya, Awie.

Saya simpati dengan nasib menimpa Ina. Bagaimana Ina boleh simpulkan sembilan tahun perkahwinan Ina dengan Awie?

Alhamdulillah… Ina bahagia dengan Awie. Dia suami yang bertanggungjawab terhadap Ina dan anak-anak. Tetapi sedihnya apabila satu ujian telah berlaku dalam rumah tangga kami, kasih-sayang yang telah disemai selama sembilan tahun akhirnya musnah.


Saya difahamkan sudah sebulan Ina tak jumpa anak-anak. Bagaimana ia boleh berlaku?

Ina hidup dalam keadaan trauma. Emosi Ina juga tertekan akibat kejadian hitam yang menimpa Ina. Keadaan fizikal Ina yang sakit turut menambahkan lagi rasa bimbang. Sehinggalah kira-kira hampir dua minggu selepas peristiwa itu (iaitu pada 15 Jun 2014), Ina membuat keputusan untuk keluar rumah dan tinggal bersama ibu di Bangsar (Kuala Lumpur).


Jika Ina sayangkan anak-anak, kenapa tidak bawa mereka bersama?

Sejak awal-awal lagi Awie telah ingatkan Ina agar tidak berebut anak. Ina buat keputusuan untuk tingggalkan rumah ketika anak-anak sedang tidur iaitu kira-kira pukul 6.30 pagi. Ina bimbang kalau-kalau mereka terjaga, mereka pasti mahu ikut Ina kerana ia akan mengharu-birukan lagi keadaan rumah tangga Ina yang sedang tegang.

Hanya Allah sahaja yang tahu betapa berat hati Ina untuk melangkah keluar ketika anak-anak sedang lena dibuai mimpi. Hati Ina benar-benar sayu. Lillahi Taala, abang… Ina tak pernah berpisah dengan anak-anak walaupun sesaat.

Tetapi Ina terpaksa meneruskan langkah keluar rumah untuk ke rumah ibu dalam keadaan sehelai sepinggang menaiki teksi kerana perasaan trauma yang menghantui jiwa Ina.

Ina ada hubungi anak-anak atau tidak untuk melepaskan rindu?

Sudah tentu abang tapi sayangnya bila Ina call, panggilan tidak berjawab. Ina tak tahu apakah sebabnya. Pernah juga bila Ina call, hanya sekali sekali sahaja ringing dan kemudiannya putus.


Kenapa Ina tidak ke sekolah mereka? Kan lebih mudah berjumpa di sana!

Ina ada hubungi pihak sekolah untuk bercakap dengan anak-anak. Tapi Ina benar-benar terkejut apabila pihak sekolah tidak membenarkan Ina bercakap dengan mereka.

Pihak sekolah memaklumkan pada Ina, Awie telah menghantar surat bertarikh 21 Jun 2014 agar tidak membenarkan Ina menemui mereka. Pihak sekolah terpaksa akur kerana mereka tidak mahu timbul masalah di kemudian hari.

Kalau Ina pergi juga ke sekolah dan jumpa mereka, tentulah anak-anak akan beritahu bapa mereka. Anak-anak kan tidak pandai berbohong. Sudah pasti banyak masalah lain akan timbul nanti.


Saya dapat bayangkan betapa tertekannya jiwa seorang ibu. Kalau begitu, bagaimana Ina ikuti perkembangan anak?

Ina tak ada pilihan bang! Ina hanya melihat perkembangan anak sulung Ina (Ahmad Merrah) menerusi Instagram dia sahaja. Dia dah kelihatan agak kurus, mungkin rindukan Ina.


Ina… saya ada dengar kononnya Ina mengabaikan tanggungjawab pada anak-anak Awie bersama Arni. Apakah benar khabar itu?

Fitnah bang… itu semua cerita rekaan. Hubungan Ina dengan anak-anak tiri Ina sangat rapat. Semasa Ina dalam keadaan sakit, anak tiri Ina iaitu Puteri Aleefa yang temankan Ina ke hospital. Malah Puteri Aleefa sanggup tidur di sebalah Ina untuk menjaga ibu tirinya ini.

Kalau benar Ina abaikan mereka, kenapa kisah ini hanya timbul semasa kontroversi rumah tangga Ina sedang berlaku. Sepatutnya sejak dulu lagi. Ia fitnah!.

Keadaan kesihatan Ina pula bagaimana? Masih sakit?

Ina tak tipu… mestilah masih ada kesan sakit. Rusuk kiri iaitu tulang sembilan dan tulang sepuluh retak. Sekarang masih dalam rawatan dan doktor sedang beri perhatian serius. Doktor beritahu, kecederaan tu nyaris-nyaris nak kena paru-paru. 


Dalam gambar yang tersebar kelihatan hidung dan bahagian telinga seperti cedera. Bagaimana keadaannya?

Tulang hidung Ina retak dan masih lagi membengkak. Ia menyebabkan hidung sebelah kanan Ina akan mengalami halangan atau akan mudah tersumbat. Doktor kata ia akan ambil masa tiga bulan untuk pulih.

Telinga sebelah kiri sebelum ini ada pendarahan. Doktor kata, hanya sedikit sahaja lagi kecederaan telinga itu nak kena gegendang. Kalau tidak, mungkin Ina akan pekak sebelah. Tapi Allah selamatkan Ina. Keadaan dah okey.


Aduhhh! Saya tak sanggup nak dengar kesakitan itu. Ina masih trauma?

Tentulah. Ina dah jadi fobia dan trauma. Tapi jujurnya jiwa Ina tertekan kerana tidak dapat jumpa anak-anak. Setiap malam ketika hendak pejamkan mata, Ina akan teringatkan mereka. Dan tentunya Ina akan bayangkan keadaan anak-anak dan persiapan hendak menyambut Aidilfitri nanti. Ina Cuma harap agar Allah memberi kekuatan, kesabaran dan petunjuk untuk Ina hadapi ujian hidup yang sedang Ina lalui ini.

Bagaimana perasaan Ina terhadap Awie selepas melalui ujian-ujian getir seperti ini?

Entahlah… Ina susah nak jawab. Fikiran Ina kosong sekarang ni. Jujurnya Ina tak dendam apa-apa dengan dia, sungguh!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

77 responses to Temuramah Isteri Awie, Rozana Misbun Ini Pasti Akan Mengalirkan Air Mata Anda

  1. Anonymous says:

    betul ke bohong??????????????

    0

    0
    • Olga says:

      Ramsar? Ramsar itu apa? Tapak Ramsar ialah perjanjian persefahaman antara negara dunia untuk memulihara alam semulajadi tanah lembap atau lebih dikenali sebagai bio. Kita bertuah, sebab di Malaysia terdapat tempat-tempat yang cantik seperti tapak Ramsar ni. Tengok, cantik kan? Macam-macam kita boleh buat ditapak Ramsar ni…bersampan dan berkelah. (Wau, banyaknya tumbuhan herba disini.Ini semua boleh makan dan buat ubat) Bukan setakat itu saja, banyak lagi menafaat tanah lembap seperti mengawal banjir, menjaga hutan dari terbakar dan menjadi punca air yang bersih. Orang tempatan juga mendapat faedah. Mereka mengunnakan hasil hutan untuk membuat kraftangan. Kalau kita terus menjaga kecantikkan tempat ini ramai pelancong yang akan datang. Bersama-sama kita memelihara dan mengunnakan bijak khazanah tanah lembap kita untuk generasi akan datang.

      0

      0
      • Datin Semah says:

        akak tetap sokong wanita. penat tau beranak ni. korang x perna rasa so shaddup. bunting bawak perut cam buah tembikai 9 bln ke merata2. korang ingat x penat ke ha? pulak tu kena teran kat hospital mcn nk terkeluar cirit. perit bebenor jahhh…oh akak serik dah. 2 anak cukop la. dah ler tu semua barang mahal sekarang. oppss..terlebih sudah.

        0

        0
        • Tipah Kurma says:

          Nampak tak??? Hidung buat. Bibir cocok.. Dagu cocok..

          0

          0
        • Truth Tea says:

          Awie…he fits the definition/character of an abuser. Look at him, his personality speaks and actions speak louder. The way he talks..O M G noeeesss. Like mat rempits like that. Busuk la, bruh. No sympathy for me ya. Smarten up la especially his fans. Hak tuih..

          0

          0
        • whatever la says:

          Huh? Ifa Raziah, Cik Ta buat tetak…letak implant…nampak tak nok? So, apa masaalahnya disini? Ko rasa?

          0

          0
        • Rooney says:

          so kalau si bini inject muka pun..si laki berhak terajang muka si bini la? apa lah punya bangang komen kau ni. semak lah kau. chuiiii.

          0

          0
        • Raja Bomoh says:

          x pernah dibuat orang inject hidung kasi kembang, tipah hoi. kalau nak fitnah pun..agak2 lah sis…hahahahahaaha.

          0

          0
        • blurkk says:

          nasib ko la rozana oiii.. sapa suruh ko gatai sangat merenyam nak kat laki orang. ni la makan dia. next, so ada sapa2 lagi nak caras laki orang?

          0

          0
        • Tipah Kurma says:

          Itula Raja Bomoh.. weouls nowdays dah tak main bomoh2..
          Hidung mane leh cocok.. kene buat la jah.. salah buat ar tuh sampai terkembang.. dulu kean hidungnya peset..
          tak caye? tanye lah jaahhh bapok2 kaki operate kat sini

          0

          0
        • ayooooo says:

          Kiki Kamaruddin (clothing) wanita berhijab dicemuh di Facebook gara2 pukul apek tua.

          0

          0
        • 1JutaSokongAyahandaAwie says:

          Kami 1 Juta pemuda Melayu Pekida Menyokong Ayahanda Awie..
          Inilah dinamakan taktik mengajar bini supaya lebih bersedia mengahadapi
          peperangan seperti yang berlaku di GAZA!!

          Mohon Ayahanda Awie turun ke GAZA demi PEKIDA!!

          Hidup Melayu!! Hidup Pekida!!

          0

          0
        • Anonymous says:

          Awie patut kawin dgn Kiki Kamaruddin…

          0

          0
    • mira says:

      banyak kejadian seperti ni jadi la di Msia nei. cuma si isteri takut hendak report polis dan jabatan kebajikan je kerana diugut suami. cerai, move on…itu saja jalan terbaik. lelaki sekali naik tangan pada muka korang…tak mungkin itu yg pertama dan terakhir. kenapa bertahan dalam perkahwinan? ramai ibu mengharap si suami berubah. tunggu sampai korang cacat/patah itu ini baru nak cabut keluar rumah? rozana membuat pilihan yg tepat dan waras walaupun sukar. lelaki2 macam awie sesuai diceraikan saja. once a wife beater…always a wife beater. that’s his dark personality. nak tunggu berubah..lambat la lagi.

      0

      0
      • Kiah Kongo says:

        x perlu kita semua jd hakim makamah kanggaroo kt sini. klau betul2 awie yg salah, musibah lah buatnya kelak. klau si rozana ni pembohong…akan musibah juga menungga nya nanti. sekarang allah bayar cash weh. x perlu kita nak mencirit birit kt sini… buat dpt dosa kering saja…

        0

        0
        • Persatuan Utk Kelab Isteri (PUKI) says:

          Jerit ramai-ramai.

          Keadilan Untuk Rozana…..please !!!

          0

          0
        • Dubo says:

          awie..bukan baru pertama kali. tengok muka tau. cam samseng tahi musang. suami apa? sebijik muka samseng tarik kereta. podahhhh…ini semua..juborrrr!!!

          0

          0
        • Anonymous says:

          nampak mcm si rozana ni syg ke awie lagi,maknanye bkn slalu la dia kene pukul..haihhh… xyah la nak berbaik, move on je la rozana oii..

          soalan..lawa sgt ke suntik botox,kolagen atau seangkatan ke bibir??aku tgk cam terlebih daging jadinye?? xke?? ke aku yg xreti menilai kecantikan??

          0

          0
      • Datin Semah Melawat Mangsa Al-Nino says:

        jangan takut title janda ye uolsss…title x boleh membawa ke jannah sama juga mcm pangkat dan harta. so? life goes on….why bother?

        0

        0
        • ahaks says:

          ….sbb tu islam melarang perniagaan arak, maksiat, & kelab syaiton.
          sama2 kita mendapat hidayah. laknaktulloh.

          0

          0
        • NGO says:

          Girl power!!!
          Ayuh kaum2 hawa semua. Bersatu bangkitlah demi keadilan buat isteri2 yg didera dan terinaya di Msia.
          Boooom….takbir. Allahuakbar!

          0

          0
    • Neeolga says:

      bahana nikah artis…ceh. buang masa.

      0

      0
      • Saya juga turut mengalir air mata kerana lemak penuh di badan.

        0

        0
        • aku sebatang kara says:

          ive been in an abusive relationship. as a result, i am really2 scared of the other party.being abuse, yes i love to think that i am in control of my own life, but actually all the things i did complies with all the warnings i get.maybe thats y rozana doesnt bring her child.

          domestic violence shouldnt even exist, tak faham kenapa ada pompuan yg support the bloody ayahanda 30/36 babi ni punya rage.

          ciri2 lelaki pendera
          1.terlebih romantis
          2.terburu buru dalam hubungan
          3.cemburu buta
          4.mengawal kewangan
          5.suka bagi hadiah
          6.suka merendah rendahkan org
          7.sentiasa menyalahkan
          8.takleh bantah
          9.terlalu emosi

          0

          0
  2. Hamba Allah says:

    Come On Rozana ……. Telling da truth … Come on … Bulan Ramadan nih … Hoihhhhhhhhhhhhhh … Ya, Allah …

    0

    0
  3. Ummi says:

    Sebagai Ibu, jujurnya. saya tak sanggup nak tinggal kan anak anak saya….
    kalau perlu, saya akan bawa mereka bersama saya…dimana jua….

    0

    0
  4. Julia says:

    Banyakkan bersabar, berdoa dan mohon petunjuk dari-Nya. InsyaAllah ada jalan penyelesaiannya.

    0

    0
  5. Ntah la nokks says:

    pisau cukur vs pencukur pisau tu lain benar maksudnya…
    renung2kan…selamat beramal…. hikhikhik

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Sepatutnya pasangan yg ideal utk Awie adalah Rita Rudaini bukan perempuan lembik cam ni, kalau RR kena aku rasa puas la Awie turun naik mahkamah semua kecederaan di claim, penat jaga anak tiri pun mungkin dia claim, setiap titik peluh dia semua minta di byr…aku harap Rozana dpt pembelaan sewajarnya, walau apa pun kesalahan dia x sepatut dia di layan dan pukul sampai cedera, Rozana juga da berkorban menjaga anak2 tiri Awie

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Please see this under capacity of a mother to her childs.
    Even she walk out from the family there is no reason for anybody to stop her from seeing her child this is purely beastly cruel.

    0

    0
  8. lagubestbest says:

    Ape agaknya masalah awie ni..

    0

    0
  9. orkid says:

    Jikalau Awie masuk penjara, secara automatik Rozana dapat hak penjagaan anak-anak. Be strong dan tabah Rozana!

    0

    0
  10. melayuperkasa says:

    Mohon pencerahan.

    Kenapa dia tinggalkan anak2 dia? Kenapa time kuar umah dia tak bawak anak dia skali?
    kenapa dia tak jenguk jer anak2 dia? Kenapa dia tak g skolah utk tgk anak2 dia?

    ada perintah mahkamah kata dia tak boleh berbuat sedemikian? atau kerana telah ayahanda 3 line telah mngeluarkan titah perintah kepada dia supaya tak jenguk anak2?

    kenapa dia tak fight utk dptkn hak penjagaan anak2 dia???

    0

    0
    • Linda says:

      Mungkin Awie..ugut? So, bawa diri sendri je lah sebab takut. Mungkin Awie cakap” kau bawa keluar anak2 aku… siap kau?”…..Banyak dah terjadi.

      0

      0
      • minah jambu idop umno ! merah biru says:

        helo ! Malaysia ada undang undang la mana boleh awie nk ugut dia macm gitu ! jangan nk buat fitnah terhadap awie dosa tau !!

        0

        0
    • tolong_jangan_jadi_bahlol says:

      tolong la jangan jadi bahlol…dah kena hentak time tu ade waras ke nak pikir..buduh la dia ni..anak sapa ni yg tanye soalan buduh ni..tolong patahkan tulang rusuk dia ni…saya cukup pantang ada orang buduh camni terselit dalam masyarakat kita….kita kena kurangkan manusia buduh camni

      0

      0
      • melayuperkasa says:

        mungkin anda kurang faham dgn soalan2 yg diberikan.
        mungkin saya yang terlalu bahlol dan kurang arif dalam situasi begini.
        mungkin anda pernah berada di dalam situasi yg sama dgn rozana, maka anda lebih arif.

        saya cuma mohon pencerahan tentang kenapa dia tak bawa anak2 dia keluar sekali dgn dia. itu sahaja. why did i asked? bcoz my sister, when she left the house after being physically abused by her husband, she left the house with her 3 kids. she was 28, she was a housewife, she came to our parents house in the middle of the night with a cab. almost similar situation with rozana. my sister managed to bring along her 3 kids, why cant rozana?

        mungkin benar apa yg dikatakan oleh Linda at 141pm, suami dia halang dia bawak anak2.

        you can always do a police report after being physically abused by your husband and get the court order the right for your children, unless you are an unfit mother court will deny your application.

        tak perlu guna kekasaran dan penghinaan. tak belajar dari kesilapan kiki steering lock ke?

        0

        0
        • Rase2 sape?? says:

          Tak taw cite gn suke2 nk maki org…Abg nara jgn prcaya sgt gn Pompuan nie mmg plastik.. buat pembedahan plastik xjd pstue gune point idung kembng sbb awie yg pukul.. Jgn sebab bkgd awie trgenal gn watak gengster.. so korng trus nk tuduh awie smseng?? prnah ke dgr awie pukul bini dia sblm2 nie.. Cer tnye Ex wife dia awie mcm ner?? berani kerana benar takut kerna salah… Sekiann.. #Satu je btl psl pompuan dia.. mmg dia syg ank2 arni mcm ank kndung dia..

          0

          0
  11. tia says:

    Entah knp hati aku rsa mcm xpcye kata2 dia(rozana)..

    0

    0
  12. pemerhati bebas says:

    keadilan buat rozana.

    0

    0
  13. mira says:

    nape rozana asyik kluarkan lidah je

    0

    0
  14. Darsia says:

    kesian. kalau aku, lari bawa anak2 sekali. sangat tak sanggup berpisah dgn anak. penat 9 bulan pregnant. kemudian bertarung nyawa melahirkan. dlm kesakitan lepas beranak tu nak lagi berjaga tiap2 malam tak tentu masa tidur dan tak pernah cukup tidur jaga anak. penat lelah membesarkan lagi which is not an easy task. pukul lah sampai mati pun aku takkan berpisah dan lepaskan hak aku ke atas anak.

    Eh emo lah pulak.

    0

    0
  15. arni fazira says:

    dunia ibarat roda yg berpusing..dlu kau nak sgt awie ketika awie masih bersama arni sehingga sanggup lukakan hati arni sbg seorang wanita gak..kau sanggup rampas awie dari arni..kau sanggup biarkan arni bawak diri sehingga terpakse melepaskan anak2 kepada awie..skrg??? kau rasa la apa yg arni pernah rasa dulu malah lebih perit!!!

    0

    0
  16. BOLA MANISS says:

    Bila diperhatikan, semua statement2 yang kluar, xde satu pun mengatakan rozana dipukul awie. Melainkan dakwaan awie pukul rozana depan bank tu. Tp awie x ngaku, rozana pn x kate awie pukul die. Y? y? y? Pause.

    0

    0
  17. nuri says:

    tak paham la rozana ni selindung2… cube citer sape pukul ko? kenapa ko dipukul? kalo awie tu jahat ko canang je 1 malaysia cakap awie tu kaki pukul..kan senang.. jgn jadi penakut.demi anak2 ko kene bangkit. patutnya ko takut dgn Allah je. nasib ko bukan di tangan awie. Allah ada!!

    0

    0
    • adohai says:

      betul tu Allah ada.. tapi sebelum tu, sempat juga rozana ni dapat berdas-das tumbukan padu kat muka.. so kalau ko jadi rozana, ko akan takut kat sapa? Allah sahaja atau both.. deng terbukti awie tu samseng!

      0

      0
      • minah jambu idop umno ! merah biru says:

        awie sebenar Nye dia bukan samseng tapi dia panas barannnnn…kalau ada yg berbuat silap atau salah terhadap dia n membuatkn dia marah mesti lah dia gerammm…cuba kalau sape2 tkde buat salah ngan dia tkan dia nk pukol atau hentam muka orang kan ! ape kau ingat awie tu gila kepala hotak dia !!! cakap macm orang cetek pemikiran pulak kau ni huh !

        0

        0
  18. Kiki kamaruddin says:

    Patutnye awie kahwin ngan awek Peugeot CDM25. Kalau gaduh, sorang keta remuk, sorang muke remuk..

    0

    0
  19. Anonymous says:

    Tu lah, sapa suruh kawin laki orang. Kalau dulu boleh buat bini pertama, lambat laun kau kena jugak

    0

    0
  20. minah jambu idop umno ! merah biru says:

    sama eje prangai macm prangai aidil keluar rumah tk kasi tau bini…si ina ni pulak lari dari rumah tk kasitau laki ..dia cabot gituuuu aje babtu awie tk kasi tengok dia punye anak ! padan muka ! derhaka ngan laki !! kalau ye pon troma ke ape ke gi lah lari kt makamah shariah mintak cerai kn senang !! gi lari kt rumah mak nk buat happe !! kate bini tk boleh keluar rumah tnpa pengetahuan laki !! jangan harap nk dapat satu benda pon dari awie huh ! sape suroh keluar rumah senyap2 !

    0

    0
  21. nina says:

    Awie ni walaupun pukul bini tp nampak mcm bapak penyayang. Anak dgn bekas isteri pun dia jaga. Beza perangai dgn Aidil yg terus lupa anak.

    0

    0
  22. kak li says:

    Dah 9 tahun baru nasib arni nazira terbela, itu la rozana. Kau sakit 1 badan kerna terajang awie, arni sakit jiwa kerana sikap awie menduakannya. Siap memburukkan arnie lagi time dia org settle kes cerai dan anak. Itu la jgn main suka aje rebut laki org. Lambat laun dah kena macam ni 1 malaysia tau. Lepas tu da yg nak salahkan takdir. Buat yg masih teringin laki org, beringatttttt, kalau dah bengkak bengkok baru menyesal, tak guna, kawal emosi, kawal nafsuuu, supaya selamat

    0

    0
  23. ikan keli says:

    Kalo dh benci pon pada isteri jgn le seksa jiwa ank2…ank2 mesti rindu jugak dgn ibu mereka..kalo tk suka ceraikan je le, jgn di gantung tk bertali bini 2…pas2 gunakan kuasa vito tok pisahkan ank2 dgn ibunya…pentingkan diri betui le awie ni…agaknya awie ni suka kumpul ank kot…kwin cerai pastu ank2 aku yg punya!!!cam ni org pon adaaaa :P

    0

    0
  24. observer says:

    Bersumpah Lillaahi taala…..tak pernah tinggal anak2 walau sesaat…..bagusnya dia ni, nak mandi kencing berak pun bawak sekali ya, sampai sesaat pun tak pernah berpisah. Dasar penipu. Takkanlah sampai satu saat tak pernah berpisah. Takkanlah tak pernah tinggal anak2 bila keluar dgn kawan ke. Nak menipu pun agak2 lah,. Sedih & menangis teringat kat anak2 ye?? . Hmm…itulah ape yg si Arni rasai. Berpisah dgn laki taklah sedih mana tapi kalau berpisah dgn anak2, tuhan je yg tau. Dulu Arni dah lalui bende2 ni semua, so giliran kamu perampas lah pulak kan. Padan muka. Mesti si rozana ade buat satu kesalahan besar sampai kene pukul mcm tu. Si Arni dulu tak de pulak kene pukul. Aku mmg tak suka wife beater tapi honestly aku tak percaya dgn minah ni…

    0

    0
  25. izat says:

    kena tahu juga cerita dua belah pihak..mesti ada sebab…

    0

    0
  26. Aku independent says:

    Salam. Pekida ni sebenarnya coward.bukan aku tak tau.Aku tau sgt pasal aku ni asyik kena ayah masuk pekida jadi ayahanda pasal berduit. Nanti adalah la dkt 1000 ahli yg aku kena payungkan.kira sponsor la.ahli pekida ni kaki minta kena payung.bukan tau nak usaha sendiri. Dah tu ada hal sikit je dgn org, ugut nak bawak geng sebatalion nak lawan sorg! Cuba korang bygkan.

    Dah la pekida..dulu masa ditubuhkan oleh pak lah yg tak berapa nak pandai tadbir negara, memang la hot. La ni dah basi la. Buat malu je adalah. Baru jadi ahli balaci pekida , da angkat / perasan diri tu hebat.
    Dalah budak2 semua, tak ada cara senang nak berjaya melainkan usaha

    0

    0
  27. razeha says:

    Anak..tetap anak..tk der kena mengena denga hubungan kita suami isteri..suami iteri leh bercerai berai..anak..tidak sekali..baik..ayah..atau ibu..teruskn berusaha untuk dapatkan anak..

    0

    0
  28. wakdok says:

    Semoga hidup kita semua diredhaiNya dan mendapat keberkatan. InsyaAllah.

    0

    0
  29. […] hubungan antara Rozana dan anak-anak adalah tidak baik. “MyGothSoul” mendakwa air mata yang mengalir pada Rozana dalam video temuramah ini adalah palsu semata-mata. Ada beberapa lagi bahan bukti dan penjelasan yang ditampilkan oleh “MyGothSoul” untuk […]

    0

    0
  30. kak ana masuk komen says:

    Eh pelik eh Rozana ni knp tak bawak aje lari anak2 sekali kalau dah tau laki tu kaki bantai mmm… mcm fishy jer.. bau bacin je… mmm… aku ni pun seorg mak kalau kena bantai tahap camtu lah kan terus aku lari dgn anak2 lah sbb aku risau camner makan minum anak mana bleh tahan rindu nak tunggu hari raya lg… gila ke lama tu walaupun sehari tak sanggup aku tak jumpa anak2 aku…. kesian ada susah nak percaya pun ado.

    0

    0
  31. […] Temuramah Isteri Awie, Rozana Misbun Ini Pasti Akan Mengalirkan Air Mata Anda (70) […]

    0

    0
  32. 1234 says:

    kenapa video dah xde?????

    0

    0
  33. […] Temuramah Isteri Awie, Rozana Misbun Ini Pasti Akan Mengalirkan Air Mata Anda (72) […]

    0

    0
  34. […] Temuramah Isteri Awie, Rozana Misbun Ini Pasti Akan Mengalirkan Air Mata Anda (73) […]

    0

    0
  35. anon says:

    Gile kne dera cmtu nk letak ayt trauma..Org klau syg x cmtu wlaupon x stay.. tp tu bkn hal ak wlaupon ak dh tgok lg trok.. Tp msalahnye kau dh tggalkn anak kau ats sbab kau takot laa Fuckerr.. Nk tgok contoh cm nie laa dendam smpai skang.. Jgn nk buat main2

    0

    0
  36. PUTERI SALJU says:

    aiyooo tak nampak real pun cara rindu tu…saya pun seorang isteri dan ade anak-anak jugak….ckp pun mcm nak gelak2x jek…x nampak nak nangis n sadis pun….nampk tak real n tak ikhlas kalu d perhatikan video ni. kalu anda di pihak yang benar Allah tunjuk nt…tak perlu tagih simpati ramai dgn cara mcm ni. Igt Allah itu ada!!

    0

    0
  37. ina tu ibu kepada anak anaknya jadi awie tak ada hak untk menghalang ina untk berjumpa dengan anak anaknya. ina tengah mengalami masalah besar skang ni pstu awie dok sebok menyanyi dkt anugerah meletop era and dok sebok berlakon atas pentas dgn era fazira. kalau nk cerai cerai gitu baik jgn kahwin! sy minx maaf sy cume nk tgor

    0

    0