Written by AbangNara | February 25th, 2011

gambar kahwin siti sarah dan shuib sepah

Abang Nara suka betul bila artis-artis kita mendirikan masjid. Lagi-lagi artis yang Abang Nara pernah jumpa. Abang Nara pernah jumpa Shuib Sepah masa pelancaran program Sepah yang terbaru. Memang kelakar orangnya. Tak kering gusi dibuatnya. Dan esok, Shuib Sepah dan Siti Sarah bakal bergelar pengantin baru. Tahniah kepada mereka berdua.

Hatta Dolmat telah pun men”design” baju pernikahan Siti Sarah dan Shuib Sepah. Kalau dah rekaan Hatta Dolmat, confirm kelas gila baju diorang. Pasti akan nampak lebih kacak, cantik dan berseri di hari pernikahan. Abang Nara doakan agar kesemuanya berjalan lancar untuk bakal pengantin baru ini. Kepada Shuib, tarik nafas panjang-panjang sebelum akad nikah ye. You can do it bro.

Lagi gambar Siti Sarah dan Shuib tengah mencuba baju pernikahan mereka dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar kahwin siti sarah dan shuib sepah

gambar kahwin siti sarah dan shuib sepah

gambar kahwin siti sarah dan shuib sepah

gambar kahwin siti sarah dan shuib sepah

gambar kahwin siti sarah dan shuib sepah

gambar kahwin siti sarah dan shuib sepah

212 responses to (TAHNIAH)Siti Sarah Dan Shuib Sepah Bakal Bernikah Esok!!!

  1. artis NERAKA says:

    bese-bese jer..

    t,ingin nk upah designer nie laa..hhuuhuu..

    0
    0
  2. bb says:

    tahniah.semoga berkekalan sehinnga keanak cucu.Selamat pengantin Baru.=)

    0
    0
  3. lisha... says:

    tahniah, moga kekal ke akhir hayat…

    0
    0
  4. singa tido says:

    x mo seksi2…..

    0
    0
  5. Kasih says:

    alhamdullilah, tahniah… terbina lagi 1 mesjid… kekal bahagia hingga ke akhir hayat, dunia & akhirat, Amin…..

    Selamat Pengantin Baru, Shuib & Sarah….

    0
    0
    • gulipecah says:

      ya..smoga berkekalan…kasih..nak tye sik leh.
      sye ada baca pasal u kome FS putus jejai ari tu..pi bz pulak msa tu..tak tertaye..so u ari tu ckp kenal ngan fmly FS tu kan..betul ke dia byk roskan hgan org lain..?? sje nak tau..sbb sye suka tgok FS brlakon. Pda sye lkonan dia bagus..so betul ke dia tu byk rosakan rmtga org kat penang tu??sye nak tau je..KASIH klu u baca jwp lah ye..

      0
      0
      • farisha sandha says:

        gulipecah ku sayang..
        maaf saya mencelah..
        saya pun ada baca juga…
        tapi kalau tanya cik kasih ni…
        bila dia jawap…
        tak ke kena hentam lagi..
        jika benar hal tu pun…
        dapat ke orang menerima nya…
        maafkan saya..
        sebab saya memang tak kenal siapa2 disini..
        namun saya suka…
        baca komen kasih, miss poco, yanie, bb, delaila dll..
        masalahnya bila diberi fakta…
        banyak pula yang terasa pedih nya….

        0
        0
        • gulipecah says:

          ohhhhh…jadi farisha sandha ni byk fakta lah ye…klu gitu shere2kan lah..kta nak tau jugak..perihal si FS ni..tu pun klu sudi..sbgai info di msa depan agar lebih bhti2..klu boleh fakta jgn ada aultra ye…emo jgm campur tau..nti tak jadi..k..all the best 2 u.

          0
          0
        • kaki_g0ssip! says:

          GULIPECAH : AKU RS KO XYH LA NK CAYER FAKTA YG DY BG TU.. PD AKU SUMER FITNAH! MCM BRU2 NI, FS BKK SALUN PN DY CKP ORG TU KENA TAJA NGN JEJAI. SDGKN ORG TU DH CKP YG DY BKK SALUN TU HASIL DR DUIT DY B’LAKON DRAMA CHINTA.. HURMM SI FARISHA SANDHA NI MMG XLEH PAKAI LA… ! WT FITNAH JE BLH!

          0
          0
        • gulipecah says:

          sye masih menuggu jawpn KASIH..mflah ye..kakigosip..farisha sandha..trimas jpn anda..ttp setia tgu jpwn dri kasih ku syg..mane dia yee..agak nye tgah bagi tdor anak ke…tk pe ttp sbr mggu…

          0
          0
        • farisha sandha says:

          kaki gossip ku sayang..
          bukan aku yang nak bagi fakta..
          sila baca dengan betul ya…
          bila gulipecah tanya kasih..
          tak ke nanti..
          ada saja yang menghentam…
          sebab tak boleh terima fakta…
          sebab fasha tu kan..
          astis lindungan kaabah…
          jadi payah kalau ada orang nak cuit…

          0
          0
        • Kasih says:

          gulipecah… maaf yer bz td tp bkn sbb bg anak tido ya… ada hal meeting di luar…

          bab kes fasha tu aku rasa dh xnk komen lah kt sini, kang nanti ada pula yang meroyan kan… baca sj lah komen kt page tu…

          tp kalo ko org sbrg jaya rasanya ko pasti tau fasha ni cam ner kan… tu jer… ;)

          0
          0
        • yanie hakim says:

          aku skong pendpt farisha tu.. gulipecah, nnt bl kasih dh bg kmen ada pla y mrah2… lgpun ni crta siti srah kn, baik jgn kmen lh.. msti ada y mryan nnt, dislike x ingt adoyaiii…

          0
          0
        • Delaila Rose Maria says:

          SAYA SETUJU DENGAN PENDEKATAN YANG CIK KASIH GUNAKAN. TAK PERLULAH NAK DIKOMEN TENTANG FASHA ITU LAGI KERANA TAK SESUAI SEDANGKAN KITA BICARA TENTANG SITI SARAH. MEMADAILAH ANDAI KOMEN ITU CIK GULIPECAH BACA DAN FAHAMI DI POST FASHA SANDHA SAJA.SEBAB BUKAN SEMUA ORANG BOLEH TERIMA APA YANG KITA PERKATAKAN.

          0
          0
        • hati mau baik says:

          woii guli ni pasai sarah lah yang dok tanya pasai fasha tu apa jadah nya…tak reti baca tajuk ke apa….

          0
          0
        • gulipecah says:

          Wahai “hati mau baik” (cantik name !!!..) sye tak jentik awak..ni antara sye dan KAsih..U jgn jdi PENYEBOK !!!..
          Hati mesti mau baik tau !!!klu nak nama baik..igat….

          0
          0
        • Kasih says:

          hati mau baik dan gulipecah… dah2 xnk gaduh2 k.. aku xnk kita dok bertelagah sesama sndr lak…

          hati mau baik, nick name dh elok dh tu, so komen pun mesti lah yg elok2 jugak yer ;)

          gulipecah, aku dh bg jwp pd persoalan ko td yer ;)

          0
          0
        • hati mau baik says:

          aku minta maaf jika aku keterlaluan ya kasih…terima kasih atas teguran tu….gulipecah, maafkan aku ya..atas kata2 aku tu…

          0
          0
        • singa tido says:

          nak gado nak gado nak gado lagi..

          eeheuheuheuehuehueue

          0
          0
        • yanie hakim says:

          xbaik thu dok jd btu api ni singa tido, adoyaiii….

          0
          0
        • singa tido says:

          saje saje saje je yanie….

          0
          0
        • teasing says:

          ye lah kaki gosip.. aku perasan jugak yang farisha ni suka cari gadoh.. banyak entri yang terdahulu dia cari gadoh saja,kutuk fasha sanda macam dia bagus sangat , farisha awak tak rasa bersalah ke? selalu cari gaduh ni,cakap kasar kat orang

          0
          0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          hi! farisha !

          0
          0
        • ef..bee..ai says:

          hello minah…Dol kat sini!

          0
          0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          minah jambu benci ngan si dol selenge tu………

          0
          0
      • teasing says:

        guli pecah family fasha ke? takut pulak awak family fasha, kalau cik kasih ni bagi fakta2 tak betul kan naya

        0
        0
        • nadine says:

          Knapa makcik2 suka gadoh. this page suppose tb entertaining, baca utk hilang stress. Mean comments shd be deleted.

          0
          0
    • shahs says:

      aikk? komen elok cam kasih ni pon ada gak yg dislike? kan bagus mendoakan org lain..hmmm..x paham betoi aku..

      0
      0
      • yanie hakim says:

        shahs, jgn dok tnya isu dislike ni nnt ada sj y nk tmbk tau.. mmg ada sj kmen org y baik2 dan elok2 kna dislike, mmg plik mnsia mcm tu kn…

        0
        0
        • Android says:

          tengok kan yanie dah kena tembak..hehehe..mmg tak faham org yg kejenyer berdislike2 ni..lepas ni mesti aku pon kena tembak gaks..haha

          0
          0
    • gulipecah says:

      tak pe KASIH ku syg…sye phm..sje nk tau je..
      Lain kli bleh bork lgi..bz meeting ye..anak tido!!!gurau je lah…jgn mrh yee..Sma 2 kta doakan SS smlt menikah dan kekeal akhir ayat..AMEN….

      0
      0
    • Larahati says:

      yup stuju dgn kaka kasih

      0
      0
  6. cikedi says:

    tahniaahh!!

    0
    0
  7. nana says:

    funny couple. dulu watawan tanya tak ngaku. kalu ngaku pon, tak luak peminat deme nih..

    0
    0
    • yume says:

      bio ler dorang tak ngaku.. kapel jer pun… kang tak jadi korang gak kata bercinta bagai nak rak.. last hancus… bertunang pun patut dirahsiakan inikan pula kapel jer…

      0
      0
    • bluecrystal says:

      tak funny punlah…agaknya sarah phobia kes die putus tunang dulu dia exposed kat wartawan..mesti dia takut jadi lagi kot..

      0
      0
  8. Suhaila Abidin says:

    selamat pengantin baruuuuuuuuuuuuuuuuu……. tahniahhhhhhhhhhh…… bahagia sampai nafas terakhir ya, aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn……

    0
    0
  9. oying says:

    congratz 2 double S..(Shuib & Sarah)
    Selamat Pengantin Baru…
    moga kekal la hendak nyer..^^\/

    0
    0
  10. farisha sandha says:

    selamat pengantin baru…
    pada shuib dan siti sarah…
    bahagia ke akhir hayat…
    dapat anak2 yang comel…
    secomel mak ayah nya nanti…
    amin..

    0
    0
  11. jeng says:

    ingat dulu ms sarah mula2 kua.lg die popler gile.mak aku suke usik adik aku ckp oh mnantu da kuar.adik laki aku akn mnjerit x nk.eh eh mcm le die hnsem sgt.bg aku sarah ni comel pe.tahniah sarah

    0
    0
  12. SaTik_SiZUka says:

    perkara baik..kate lah sesuatu yang baik….

    Tahniah shuib dan sarah….

    0
    0
  13. safa7232 says:

    tahniah sarah n shuib…

    0
    0
  14. nangka says:

    kalau dah jodoh tu .. rupa pun mmg sepadan .Yg penting dia x ambik org punya .. tapi tu laa .. bapak dia pulak kena ambik .. hehehe ..

    0
    0
  15. kaki_g0ssip! says:

    aku suke la rekaan baju HD ni.. elyana pn amik khidmat dy dulu kn..nyway slmt pengantin baru pd diorg. semoga kekal abadi. amin!

    0
    0
  16. Ilhamny says:

    comelnyer dua2 nih..sama padan..:)

    0
    0
  17. fyna says:

    congrats….

    0
    0
  18. Nainasya says:

    aku lg ske nengok artis cm kome berdua nieh..ntahlah maybe sbb aku berkenan nengok si shuib tuh cm bdk baik jek x hipokrit cm artis lelaki lain. so korang x yah lah nk kutuk2 plak..kta doa jer kebahagian dorang yekk..

    0
    0
  19. kaki_g0ssip! says:

    AGAK CELAKA PD SAPE YG SUKE DISLIKE KOMEN ORG NI LA! EVEN KOMEN TU KOMEN YG BAIK PN KENE DISLIKE?? KO DH KNP SETAN????

    0
    0
    • nana says:

      kaki gosip, aku like kau 100x. memang sungguh busuk perangai orang yang gatal tangan tekan dislike tu. Lupa ke? Sezarah kebaikan diambil kira, sezarah kejahatan pon diambil kira juge. kalau tekan dislike pada benda baik, tak jahat namenye? awas bila jari nak tekan klik. Allah maha Melihat, brader…..

      0
      0
      • kaki_g0ssip! says:

        NANA – tula psl.. grm btul aku! xtau la jantan ke betina punye keje ni! nmpk sgt dh xde keje lain.. madah nk DISLIKE je komen2 org.. meroyan gknye!

        0
        0
      • yume says:

        betul tu… geram gak aku tengok depa2 ni.. mendoakan kebahagiaan orang pun nak dislike.. apa punya busuk hati lah kan?!! kalau tak suka pun dorang berdua ni jangan lah nak dislike komen orang yang mendoakan mereka.

        0
        0
        • cik embun says:

          abaikan je la like ngan dislike… anggap bende nie xwujud… ape pun ‘niat’ kite Allah tahu… :-)

          0
          0
    • yanie hakim says:

      btl tu.. tp isu ni xbleh sntuh ada nk mnbak bl isu dislike ni ada org sntuh… tp mmg lah plik kn kmen yg baik smua pun dislike adoyaiii…

      0
      0
    • gulipecah says:

      kakigosip..stu dgn awk. KOMEN bgus nak didislike..tak patut…mmg pen”dislike” ni ada mslh dgn “pengkomen” tu yg dislike..sbar ye…siapa mkn cili terasalah pedas nye…

      0
      0
  20. Andi says:

    Good news indeed….selamat pengantin baru kepada kedua2 artis, semoga rezeki di dlm dunia lakonan dn nyanyian bertambah……

    0
    0
  21. opah.roxx says:

    peh! hatta domat giteewww!
    ;p

    0
    0
  22. gayah moden says:

    tahniah!! bagai pinang dibelah dua..comey2 aje…

    0
    0
  23. Lovely says:

    Artis lawa pun kata x lawa
    Artis x lawa pun lagi la dok mengata
    Kan manusia ini ciptaan Allah

    Semoga Bahagia

    0
    0
  24. jijah_jambu says:

    kak jah rasa kalau pas ni SS masuk mari menari mesti gempakk…..

    0
    0
  25. happy happy chi says:

    cute couple,mesti sarah tak kering gusi..

    0
    0
  26. Kak Su says:

    Alahai, org ucap tahniah dan doakan yg baik2 pun ada yg tak suka ( dislike) hairan!

    0
    0
  27. Merpati Putih says:

    SMA CNTIK..SAMA PADAN…
    BTW, CONGRATZ ATS PRNIKAHKAN YG AKN D LNSNGKAN

    0
    0
  28. lalink says:

    -wow hatta , he is my favourite fashion designer.

    -tinggi siti sarah da same level ngn shuib sepah ni
    dah. Mmg padan ;) congrats guys.

    -abg nara, ive heard that yasir mansor is deadd yesterday but im not pretty sure bout that rumour or what?

    0
    0
  29. lalink says:

    btw yasir mansor pmbaca berita di tv3 tu ..*

    0
    0
  30. non says:

    Selamat pengantin baru..alhamdulillah…ader jodoh x kemane2 kan..

    0
    0
  31. singa tido says:

    first night to shuib..

    huhuhuhuhuhuu

    0
    0
  32. Ampiza says:

    ~~~X sangka la diorang nk kawin.ape2 pun tahniah..memang secocok n sepadan~~~

    0
    0
  33. naddy says:

    tahniah..hope kkl hgga akhir hyt..
    cute je cpel nih..

    0
    0
  34. lalink says:

    o really ? innalillah

    thanks benjamin for dat info ;)

    0
    0
  35. damia says:

    gambar awan pelik…klik disini

    0
    0
  36. gambar awan pelik klik disini

    0
    0
  37. Android says:

    tahniah..semoga shuib dapat bahagiakan sarah..sedih jugak mase sarah putus tunang dulu..mujur dia fast recovery..ni semua mesti jasa shuib dgn lawak2nyer..

    for both of u..congrats..selamat pengantin baru, moga berbahagia selamanya. amin~

    0
    0
  38. Bull says:

    Tahniah kepada yang nak mendirikan masjid…! Semoga dipanjangkan jodoh sehingga ke syurga dan didamaikan kehidupan seharian, amin..

    0
    0
    • Bull says:

      Saya setuju dengan seorang pemberi komen yang mengatakan orang yang suka tekan dislike tanpa membaca isi adalah orang yang baru pertama kali melayari internet dan tidak tahu hendak buat apa.. Simpati saya kepada mereka..

      0
      0
      • bb says:

        En.bull, kite doakan yg baik2 jer kpd mereka yg berkenaan. Amin.~

        ~suke pada kdamaian, kerana kdamaian mncerminkn ktenangan,ktenangan mncerminkn keperibadian,kperibadian mncerminkan tinggi rendah martabat seseorang~

        0
        0
    • yanie hakim says:

      doa y terbaik agar tkang dislike tu sntsa di rhmati allah sllu ya.. mngkn dia x fham apa tu kebaikan tu y dia main dislike sj adoyaiii…

      0
      0
    • MisstauruS...MisspocO says:

      keji sungguh org yg dislike komen baik2 camni… kecik2 dulu mmg dah byk menyusahkan orgtua… dah besar cam nak m******

      0
      0
      • minah jambu 24jam mengadap computer says:

        relek relek mispoco….jangan cepat marah…..nanti susah nk dapat mateair tau!!! biar kn diorang nk dislike jangan ambek pot ngan orang yg suka dislike ni itu hari mospoco jugak nasehatkn minah jambu supaya jangan peduli ngan orang yg suka dislike ni…….ha sekarang kau pulak yg nk ngamok2…sabar ye misspoco kuatkan iman mu macamana minah jambu kuatkn iman minah jambu ni …..n be coollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

        0
        0
        • teasing says:

          minah jambu.. ye lah.. hari tu ada gak tebace.. tapi saya pelik, walaupun dislike still dapat baca ape? takde nye berdosa dislike .. buka terus delete.. lagipun saya perhatikan yang terkena dislike ni kebanyakkan nya pengomen tegar.. mungkin orang bosan.. kita tak tau hati seseorang kan..

          0
          0
        • teasing says:

          bukan **

          0
          0
        • sumaiyyah says:

          nak bosan kenapa kalau betul pun yang komen kena dislike tu adalah pengomen yang tegarkan? su baca komen mereka elok2 saja tak ada pula yang kurang ajar ataupun biadap, jauh sekali guna ayat2 lucah kan. su pernah baca banyak blog dan su biasa tengok cik kasih, cik yanie dan yang lain2 bagi rumusan pada banyak blog ternama, mungkin mereka2 ini adalah orang yang terlibat di belakang tabir ataupun wartawan kan, kita tak tahu. tapi bagi su selagi benda tu tak salah dan mengaibkan orang, biarkan lah nak dituliskan kerana mereka2 yang faham etika saja tahu menulis bagaimana kan :)

          0
          0
        • ef..bee..ai says:

          betultu minah….sebab tu Dol LIKE kat Minah sangat…..pasal minah kental & CooL…………………………….
          gerek lagi …………;-0)

          0
          0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          kau ni tak habis2 ngan si dol ngan minah kental lah!!!!!! benci.. benci.. benci…..misspoco tolong minah jambu yg sedang geli gelimat ni tolong………….!!!

          0
          0
    • mamu ajim says:

      hawat jadi lagu ni no,hat komen baek2 depa tak suka pulak kan,pelek mamu.

      0
      0
  39. meend says:

    sape yg dslike sume komen baik2 ni, mmg celaka, babun yg baru masuk bandar, slama ni bgayut kat pokok, prangai mcm lahanat, muke cam tapir, mulut bau longkang, badan bau sampah.jom ramai2 kite boikot si dslike celaka ni.celaka tol ko ni.org amin pun ko dslike.

    0
    0
    • MisstauruS...MisspocO says:

      BERSABAR JELA…HYA ALLAH YG MAHA MELIHAT DAN MAHA MENGETAHUI SAPA TOYOL YG SUKA TEKAN BTG DISLIKE NI…

      SEMOGA ALLAH MEMBALAS SEGALANYA, ATAS SETIAP KOMEN YG BAIK DAN DIREDHAI OLEHNYA… AMIIIN…

      0
      0
  40. ntahapaapantah says:

    tahniah utk org johor..

    0
    0
  41. sayangselasih says:

    Nice lah picture dia…apa2pun congrats…akhirnya jodoh sarah ngn org melayu jgk…

    0
    0
  42. zaia says:

    Sellammat penganntin baaruuu~
    Semooga keekal aaabadi
    bahhgia ke anak cucu sentosa murah reezeki~
    Alhamdulillah bertemu jodohnya
    Berkat kesucian akhir terlaksanaaaa~

    Pabiila seeedang bersanding
    Janganlah suka menjeling!
    Menjadi raja sehari tersenyum
    Nampak berseriiiii~~~~~~~~~~~~~

    lagu ni ditujukn khas utk Shuib n Sarah(klu dorang bc BN,,huhu):-
    – Kompang Dipalu – Izam Eye & Waheeda
    – From This Moment – Shania Twain
    – Yurisangja – To My bride

    Tahniah Tahniah Tahniahhhhhhhhhhhh…hehe

    0
    0
  43. fcukk says:

    walaupun hidung mu kembang sampai 4 jari leh masuk tapi buntot mu memang POWERRRRRRRRRRRRRR….

    0
    0
  44. mamu ajim says:

    baguih depa dah nikah no,setan meraung depa dah halai sebab tak dapat nak buat makseat lagi alhamdulilah.selamat penganten baru mamu ucapkan.

    0
    0
  45. miss gegebu says:

    selamat pengantin baru sarah n shuib…
    syuib dh ensem blik pas potong rambot…kekalkan begitu…baru ensem n nmpk sprti suami yag macho…hehee…smuga berbahagia sehingga ke anak cucu hendaknye….amin….

    0
    0
  46. hati mau baik says:

    dajjal mana lah dok dislike ni….cam haram jadah ja perangai…bongok….bahalul…tolol…kali hamput..beruk mak yeh….komen orang seronok dok dislike pula….memang menyusahkan orang…tak nak mampos…

    0
    0
    • meend says:

      mmg celaka tol .yg dslikebnda baek ni, pengemis tggl kat hutan, miskin hina, dah la miskin budi, miskin harta bnda, muke cam tapir,muke mcm sampah, longkang oh longkang truskan la kjaya ngko tu yer..

      0
      0
      • teasing says:

        meend ni sebelum tak pernah komen kan kat entry lain? awak pakai nick lain ke? ayat sumpahan awak tu macam seseorang lah.. dari segi gaya penulisan.. jangan marah ye.. saya tanya bukan tuduh

        0
        0
  47. merah says:

    amboi ..!!!! gambar yg no 2 tu .. mcm dah x sabar2 rupa shuib memandang tunangnya ..

    0
    0
    • hati mau baik says:

      romantik apa gambar tu…sweet saja tengok…sifat seorang suami yang penyanyang shuib ni…

      0
      0
  48. FinAs fin says:

    wow..padan..ngam th 2..k..

    0
    0
  49. nina says:

    same tgi…
    cumil

    0
    0
  50. afif says:

    tahniah abg shuib ngn kk siti sarah

    0
    0
  51. ME says:

    korang perasan x,senang cita dlm semua komen,semua kebanyakkannya ada “dislike” xkirala brape or mmg betul or mmg xbetul msti de org yg dislike,even org wish/doakn pasangan kt atas pun org dislike…aduih…bia betik mendoakan org lain pun di dislike,sapela pnye jari n hati yg busuk nie ek??muskil aku…

    *nah skrg meh dislike komen aku plak

    0
    0
    • Bull says:

      Anda punya pun kena dislike..Mungkin saya punya ni pun kena dislike..

      Takpelah, lama2 orang pun tak hairan dah dengan dislike.. Kalau terlindung, orang klik nak baca..Orang pun bijak pandai menilai..Sabar ajelah..

      0
      0
      • teasing says:

        memang betul.. entry sebelum ni pun dah ada orang cakap tak usah pertikaikan.. kita komen je macam biasa.. dapat klik pun nanti

        0
        0
  52. orgtuo says:

    sib bek Sarah tak pilih Jep (Sepah)..kot x, nanges kiter…hehehehhe

    0
    0
  53. budak_Mentah says:

    agknye bile da kawin nnti mlm ptama…siti sarah kne FUCK ngn abg shuib rse cmne??? huhu ^^ seks2 !!!

    0
    0
  54. cik ayin says:

    kiut..tahniah :)

    0
    0
  55. syaz says:

    Semua comment kene dislike ,
    haram jadah ..
    Cakap baik2 pun kne dislike ..
    apa kejadah ..

    0
    0
    • minah jambu 24jam mangadap computer says:

      sabar2 syaz jangan marah2 pedulikn orang yg suka dislike ni buat bodoh pn bagos lah !!!

      0
      0
      • syaz says:

        mympah tau … hahaha

        0
        0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          jangan menyampah2 shaz kau ikot macm minah jambu berapa banyak pengomen2 dislike minah jambu nye komen…..minah jambu buat bodoh je !! biarkn je…….biar jari2 yg suka dislike ni gatel gatel ok….!!!…..be coollllllllllllllllllllllllll n smile ;=].

          0
          0
  56. reza says:

    tahniah….suka dia org berdua. sama cantik sama padan. daripada mat saleh tu. aku je yg terlambat nak pinang si sarah ni. …

    0
    0
  57. fishu sindhu says:

    ermm, kenapa korang suka sgt kutuk orang, tak ada kerja ke?(suara macam fasha)

    0
    0
  58. Tok Kadi says:

    yes! esok ada job..

    0
    0
  59. chikanim says:

    sesuai sgt…tahniah la ye.huhu…ble gaknye aq nk kwin pulak…

    0
    0
  60. aneh says:

    assalamualaikum

    0
    0
  61. sensitio buy says:

    aku ingt lagi lam rancangan amboi3x satu ayat azwan ali kat si sarah ‘owang nak kawen mat saleh ko pun nak kawen mat saleh lar”

    rasanya masa tuh dia bru lepas ptus tunang……

    0
    0
  62. mira khan says:

    oklh sarah ngn si shuib ni drpd die khwin ngn mat salleh tu

    0
    0
  63. mimi says:

    mmg sepadan. same2 pecah pintu.

    0
    0
    • kk says:

      same2 pecah pintu!!!!!! awak ingat muka awak cantik sangat kah..kalau cantik pun tetap tak akan nampak cantik sebab hati awak sangat buruk..menghina dan mengata orang.siapa anda untuk menilai kecantikan???jangan hina ciptaan Tuhan..nanti dapat balasan..jangan menyesal pula.Tuhan maha adil.Awak telah menghina ciptaan Tuhan..

      0
      0
      • minah jambu 24jam mengadap computer says:

        memang betol tu kk…minah jambu tk suka kalau orang suka menghina… cantek ke tk cantek ke itu diorang punye muka diaorang nye pasal lah!!! tol tk kk???

        0
        0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          minah jambu pn kadang2 ada jugak kate artis tk cantek….tapi tkda lah minah jambu kate muka macm pacah pintu……….

          0
          0
        • kk says:

          cantik itu subjektif…

          0
          0
        • ef..bee..ai says:

          minta maaf mimi, kalo mereka tu begitu, munkin anda mahkuk Tuhan yg lebih dasyat ….dijauhkan.

          Oh Minah jambu….
          anak ayam bulunya cantek, anak itek terkedek2, Minah jambu minah cantek…..Dol tak sabar nak ikut balek…..
          Dol sayangkan ku….minah kental…………………………….

          0
          0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          tengok minah jambu nye panton pulak> anak ayam pegi ke pasat ..hisap rokok tembakau cina…sudah terang ape yg ef..bee kate..minah jambu memang cantek ;=}.

          0
          0
    • hi5 says:

      dgr name mimi je da tau ko gem0k ! jgn ejek org laen,nnti ko sdri ANDARTU! HAHA

      0
      0
  64. teasing says:

    cantik lah

    0
    0
  65. lala says:

    xbest kawin????saya dh kawin 14 thn,tp hari2 rasa cam baru kawin..

    0
    0
  66. kim says:

    tahniah sarah & shuib…..selamat pengantin Baru
    semoga kekal ke akhir hayat.amin………..

    0
    0
  67. dr ally says:

    semoga berbahagia… :)

    0
    0
  68. ef..bee..ai says:

    tahniah…..bentenglah masjid dgn iman dan taqwa.
    Moga berkekalan hingga ke dlm syurga…

    0
    0
  69. mama says:

    TAHNIAH SITI SARAH DAN SHUIB…
    SEMOGA BERPANJANGAN JODOH KE HUJUNG NYAWA..
    SERTA BERBAHAGIA HENDAKNYA..AAMIN..

    0
    0
  70. bucutt says:

    sarah&shuib mungkin bkan dr golongan yg cntik…..tp sbg hamba yg sama xde hak lgsung nk hina ciptaan tuhan..bsyukur la dgn ape yg kita ada..xplu memuji kctikan..dan jgn mghina keburukan..kerana keburukan diri sndiri x nmpk……tp skan dh jelah..yg mnghina dan mgutuk itu jauh lbih buruk bkn sj pda wajah..tp dalam at,..ape slah nye doakan kgiaan mreka..agr kekal smpai bila2…lgpom mreka x merampas hak sape2..mreka adlh mreka sndri..msing2 single…
    moga mereka bgia..amin!

    SAPE DISLIKE DIA TU BANGANG!!!!!!!

    0
    0
  71. jiji says:

    they’re so sweet…suka sepah…

    0
    0
  72. nana says:

    cannnteekkkk n sepadan…selamat pengantin baru untuk sarah & shuib..moga ikatan yang dibina berkekalan hingga hujung nyawa kalian….:)

    0
    0
  73. tahniah kak sarah nga abe shuib,moga ikatan yg dibina berkekalan hinggal hujung nyawa Amin…

    0
    0