Written by AbangNara | March 17th, 2011

sein dan nana

Tiada kata seindah bahasa yang dapat diucapkan apabila mendengar berita ini. Tahniah kepada Sein dan Nana. Semoga akan berkekalan selama-lamanya. Good job!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

82 responses to (TAHNIAH)Sein Dan Nana Kembali Bersama Semula

  1. cella says:

    alhamdulillah….

  2. blabla!!! says:

    1st~~~~~~~hahahaha

  3. Paan Jr says:

    alhamdulillahhh

  4. Adam_Luna Maya says:

    Alhamdulillah…hope psni blaja dr kesilapan lepas n trus kekal ke ank cucu…insyaallah..

  5. mama org says:

    allhamdullilah…:)

  6. XooXoo says:

    syukur alhamdulillah

  7. lisha... says:

    Alhamdulillah, moga kekal ke akhir hayat…amin,,,

  8. Adam_Luna Maya says:

    menyampah lah..!!!bila perasan yg dia 1st, trus nak kasik komen konon nye 1st..!!plez lah..!!stakat mau mencapap aka menonjol kerana 1st, xpayahlah beb..!!

  9. Alhamdulillahhhhhh!! Suka sangat! Semoga berkekalan hingga akhir hayat. :)

    My recent post Long Skirt.. :)

  10. AnneDeSilva says:

    Good News!!
    Many happy return….

  11. pj says:

    Congrates? Congrates is not a word.

    The proper abbreviated form of Congratulations is Congrats. No congrate, not congrat, not congrates.

    Eh, jadi English language lesson pulak..

    BTW, CONGRATS to the couple, alhamdulillah..

  12. Jiji says:

    Alhamdulillah..sedangkan lidah lagi tergigit inikan pulak suami isteri! :)

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cari hadiah best untuk yang tersayang?

  13. azmir says:

    happy news… hopefully happy ever and aftr….

  14. jBUN hensem says:

    x mau cerai berai..

    tumpang gumbira juga dgn korang berdua

  15. kaki_g0ssip! says:

    BGSLA LAU DH RUJUK SEMULA DEMI ANAK2.. LPS NI BUANG SIKAP EGO MASING2.. NK2 SI SUAMI 2.. AND AKU DGR JEJAI & FASHA PN DH GET BACK TOGETHER2..

  16. chomel lotey says:

    syukur alhamdulillah…. itu la yang sebaik2nyer….

  17. timba says:

    harap harap nora danish pun kembali balik kepada jejai.
    saida takjadi cerai dan artis 2 yang lain yang nak cerai tu sume tak jadi.

    • Shahid says:

      Ngok timba ni agaknye,jejai tu kaki pompuan..kau nk nora danish merana lg ke?

      • zaia says:

        btul tu..tk payah la nora balik kt jejai tu..huhu..len la klu jejai dh berubah jd lebih baik dn tk suke Miang2 Level Teruk lagi..

  18. callMeToT says:

    moga2 berkekalanlan yer… berita baik ni..

  19. cibiusagi78 says:

    alhamdulillah….. moga kali ini berpanjangan hingga ke akhir hayat…… yg pasti ank2, & keluarga pun happy………

  20. masf says:

    alhamdulillah…

  21. fyna says:

    alhamdulillah….

  22. moonijoe says:

    …alhamdulillah…

  23. ty says:

    kekal ke anak cucu? jgn da dpt cucu sok becerai balik heheheh…

    • Erin says:

      alhamdulillah
      mgkn masa b’pisah dorg sedar apa dorg silap n n fix balik skrg.
      Love korg mase kt sehati b’dansa..

  24. hanipelangi says:

    syukur ALHAMDULILLAH kehadrat mu ya Allah…

    aq baca je entry nie, terus terkeluar Alhammdulillah…

    nana n sein…

    jaga hubungan ni lek lok…

    pelihara masjid kalian..
    insyaAllah bahagia ke akhir hayat..

    doa kami peminat sentiasa mengiringi,,
    insyaAllah…

    Alhamdulillah skali lagi..

  25. ilhamny says:

    POST tu BY DIRA ABU ZAHAR…SO, DIRA MCMNE..???XNAK RUJUK SEMULA KERR..???

  26. red Onion says:

    wow bguslah tuh..bru je nk tackle si sein nie ahaksss;p
    suka tgk sein n lisa surihani comel jek..;p

  27. zaia says:

    bagus la..Semoga Hubungan Berkekalan hingga ke anak cucu cicit

  28. ladymira says:

    Baguslah sudah kembali bersama.. x suka lah dgn berita2 penceraian nie..
    Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat sein n nana~

  29. aspire5580 says:

    Alhamdulillah..

    SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT

    Sedangkan lidah lagi tergigit
    Apa pula suami isteri

    Buang yang keruh ambil yang jernih
    Baru teguh peribadi

    Apa guna kita bertengkar
    Suami isteri harus bersabar

    Kasih sayang rukun dan damai
    Hidup seperti dalam mahligai
    Maaf hamba wahai dinda

    Buang yang keruh ambil yang jernih
    Baru teguh peribadi

    Suami isteri mesti berpakat
    Rumah tangga mendapat berkat

    Apa guna selisih faham
    Kalau kini aman tenteram
    Pohon ampun wahai kanda

    Buang yang keruh ambil yang jernih
    Baru teguh peribadi

  30. tulip samo says:

    alhamdullilah…cerita yg mcmnie la yg nak kita dgr…xda la asik2 cerai….huhuu

  31. non says:

    SYUKUR…ALHAMDULLILLAH…Allah itu SENTIASA MENDUGA…jd bykkan bersabar dan sentiasa pikir mase depan ya..

  32. Sharifah Ainadia says:

    Alhamdulillah… sweet sgt… mcm citer Adamaya plak kan….

  33. momma mommy says:

    alhamdulillah… :) tahniah.

  34. chew champ says:

    yeay..alhamdulillah..suka sangat! :)

  35. missniza says:

    Alhamdulillah….semoga berkekalan utk kali ke-2 ini..

  36. Lolyat gang says:

    Ramai betina gatal yg x ske dgr brite ni
    Hancur angan2 dorg nk dpt sein ni

    • bell says:

      hahaha lwk! nmpk sein setia dgn isteri trcinta. wlupn brgelora seketika,cinta die ttp dkt nana. so sweeeeet!

  37. chiara says:

    baguslah….demi anak2….hopefully sampai syurga…=)

  38. icytiam says:

    alhamdulillah.. sgt suke dengar berita ini..

  39. chintaaa says:

    knape mesti ade yg dislike bila org coment yg baik2 tu ek..mesti jenis yg xsuke tgk org lain bhgia n jenis suke porak peranda punyer org…poyo jek..

  40. Aduhai..... says:

    syukur..baguslah…satu keputusan yg baik…
    anak dah ada, rumah pun dah ada… rugi la kalau tak hidup bersama… buang yg keruh, ambil yg jernih, byk2 bersabar, rumah tangga mana yg tak berlaku perselisihan faham..tul tak?
    penah tgk kat trek selebriti masa tu sein ngan nana tunjuk rumah baru dorang (masa tu lum bercerai la kan)
    so, now, tumpang gembira dgn khabar yg baik….

  41. faizah u.zamri says:

    alhamdullilah..semoga bahagia..

  42. bell says:

    ye ker nie??? ALHAMDUILLAH. hepi nye dgr brite nie!!! syukur. luv sgt dgn dorang,kiut kapel. sy dgn kengkwn semua hepi weeeee~~!!

  43. bell says:

    wat la fotoshoot sein & nana!!!!

  44. zin says:

    aper lh masalah org tkn2x dislike nie? ni msti kes jeles dengki nie kn? udah2x lah tuh,Allah gembira dgn berita mcm nie, sp lah kite utk benci? sdr diri la wey. brite gembira camni pn nak dislike? ish bughok prngai.

    pepepon, Alhamdulillah berita yg sgt sgt sgt sgt sgt sgt baek!!!! smga brbhgia bwat kl ke dua,mcm lagu KRU ‘dua’ plk kn? ahaks! romantiknye <3

  45. guli pecah says:

    tak terucap dgn kata2..tmpg gmbra lah ngan depa nih…buang yg keruh ambik tg jernih..TAHNIAH..

  46. Mira Rahim says:

    Alhamdulillah. Amin.