Written by AbangNara | April 29th, 2011

sazzy falak

Tahniah Abang Nara ucapkan kepada Sazzy Falak dan suami, Nash Idrus atas kelahiran anak kembar perempuan mereka semalam. Cantik sungguh nama si kembar berdua ini. Sorang diberi namaIman Lilly dan seorang lagi Tiara Rose. Abang Nara yakin dan pasti kedua-duanya akan jadi secantik ibu mereka. Untuk makluman, bayi kembar perempuan pasangan ini dilahirkan secara pembedahan.

Ucapkan tahniah kepada pasangan ibu bapa terbaru ini di Twitter Sazzy Falak dan Twitter Nash Idrus. Semoga Sazzy cepat-cepat berkongsi gambar anaknya untuk para  peminat semua. Tak sabar rasanya nak menggeram melihat kecomelan si kembar.

40 responses to (TAHNIAH)Sazzy Falak Selamat Lahirkan Anak Kembar Perempuan

  1. heheh says:

    aw~

    0
    0
  2. secret says:

    tahniah!!
    nama anak.fuyoo… simple tapi kebabum. =)
    hehe kasut adidas wane pink sape punye? wane purple sape punye? iman lilly &tiara rose nak warne ape? jgn gadoh2 tau.hehe mesti comel kan. nak gamba…..

    0
    0
  3. ayu says:

    tahniah………mst baby2 kak sazzy comel2

    0
    0
  4. wanogie says:

    abg nara, cam kembar mary kate – ashley…mesti comey cam mumy dia gak

    0
    0
  5. ape2 je... says:

    tahniah…

    0
    0
  6. wartawan bebas says:

    tahniah. pasti si kembar cantik menawan seperti sazzy. dan menjadi anak2 yang solehah, amin.

    0
    0
  7. Baby Doll Cantik says:

    bestnye nama diorg…cute n simple..congrats to both…..weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…

    0
    0
  8. sukasukije says:

    lemah la dga cte sal twins ny . comelllll~

    0
    0
  9. rabiah rosdi says:

    tiara itu maksudnya paling malang.

    0
    0
  10. zaia says:

    Tahniah~!!bestnye dpt twins..

    0
    0
  11. Soha says:

    nama pun mainkn peranan penting. sebaik2 letak nama2 islam yg baik maknanye. anyway tahniah~=)

    0
    0
  12. ikan pirana says:

    waa.. same date with my bday…

    0
    0
  13. siot miot says:

    tahniah nash & sazzy

    0
    0
  14. imaan says:

    I guess, the idea coming from ‘iman mutiara’ song by raihan

    0
    0
  15. Sweet pink says:

    Bestnye… Tahniah! Aku suke anak kembar!

    0
    0
  16. pinkrose says:

    tiara rose…apala maksudnye…erm..kan elok letak nama nama islam yang dah tentunya bermaksud baik…

    0
    0
    • intan says:

      Rose kan ada maksud dalam bahasa arab. next time, check btul2 dulu lah sebelum memandai comment.

      0
      0
  17. tahniah buat Sazzy..harap2 semuanya sihat2

    0
    0
  18. limpa says:

    nak tengok pic!!!

    0
    0
  19. ~~~ says:

    nama memg sedap tp lebih sedap letak name islam…humm

    0
    0
  20. muz says:

    mesti comel cam Sazzy gak…wah…sekali kuar terus 2…so sweet :)

    0
    0
  21. Tina turner says:

    Tahniah!! Alhamdulillah dapat twins. Denga pon da comel gler.. Tapi ni mesti nak sorok2 dulukan baby tu bagi jd eksklusif cam hollywood gak kan huhu..

    0
    0
  22. Myra Dolce says:

    hahhaha….bez nye dapat beby…

    0
    0
  23. Cun! says:

    ivf ke? selalunye ivf dpt kembar…

    0
    0
  24. nona says:

    taniaah,sya pun teringin anak kembar tapi x dptlah.macam mananya sazzy dpt anak kembar nya,ada keturunan ke..bgi lah lah tahu….

    0
    0
  25. cikjah says:

    tahniah sazzy..dpt 2 skali..huhu..
    ank kembar kn rezeki dr Allah..bkn shje dr keturunan..=)

    0
    0
  26. gong says:

    keturunan.. sbb mak nash kembar..
    mgkn jgk die nk letak mutiara tp skrg mutiara dah xleh dijdkan name by pjbat pndftaran rsenye..

    0
    0
  27. huhu says:

    entah ape2 letak name yang pelik2..
    x paham aku..

    0
    0
  28. hana humairah says:

    sangat kebaratan sapai nama anak pun nama omputih.. dah la xda makna nak panggil pun janggal..

    0
    0
    • intan says:

      semenjak bila imaan lily dan tiara rose kebaratan? nampak sgt awak ni bodoh. Kesian mak awak, buat penat lahirkan bahlul mcm awak ni. jgn terasa ek

      0
      0
  29. Erin says:

    They are such a beautiful cpL.
    I am sure they will be great parenTs…
    Best of luck On new roLe as a moTher n faTher…

    0
    0
  30. shafikkah says:

    tahniah kat sazzy

    0
    0
  31. nama bayi says:

    Wow, wonderful weblog format! How long have you ever been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your site is magnificent, let alone the content material!

    0
    0
  32. nama bayi says:

    I’ll immediately snatch your rss feed as I can not to find your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you’ve any? Kindly let me know so that I may just subscribe. Thanks.

    0
    0