Written by AbangNara | September 1st, 2010

norman memey bertunang

Mati-mati kami ingat Norman dan Memey nie dah kawin rupanya baru nak bertunang raya keempat nie. Dari apa yang kami dengar, mereka berdua bakal berkahwin awal tahun depan. Ada sesiapa kecewa Memey diambil oleh Abang Norman yang kacak bergaya ini?

Apa pun tahniah kepada mereka berdua sempena pertunangan ini. Nanti kalau ada gambar majlis pertunangan Norman dan Memey kami akan uploadkan.

P.S: Ada berani nak rempit ngan minah nie?

126 responses to (TAHNIAH)Norman Memey Bertunang Raya Keempat Nanti

  1. pwincess says:

    1st..hmm..harap2 lepas ni takde cerita yang buruk2 lagi

    0
    0
      • aku ikhlas beb says:

        ari tu pun ckp dah nak kwen.. x jd.. tup2 tukar pada pertunangan plak.. huhu..

        0
        0
        • BlackBerry00 says:

          fuhhhh…
          skrg ni pun dh mcm org yg terlebih kawen dh…
          komen memey yg tak leh tahan nk gelak guling2 atas bukit!!!!

          “Kalau hendak diikutkan, saya lebih suka buat satu majlis yang wajib sahaja. Cukuplah majlis perkahwinan dan tidak perlu majlis yang kecil-kecil seperti merisik dan bertunang. Tapi, berbeza pula dengan abang Norman, dia mahu saya merasai semua itu sebelum kami diijab kabulkan.”

          (bukan dye ni dh merasai SEMUA sebelum diijabkabul..??)..hehehe

          KUALA LUMPUR, 31 OGOS 2010: Selepas kes ditangkap berkhalwat oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) dua tahun lalu, pasangan kontorversi, Norman Hakim dan Memey Suhaiza akhirnya nekad mengambil keputusan untuk melangkah ke tahap seterusnya perhubungan mereka dengan mengikat tali pertunangan.

          Memey atau nama sebenarnya Suhaiza Suhaimi yang ditemui selepas majlis pelancaran filem Aku Bukan Tomboy semalam kelihatan sangat gembira ketika memberitahu murai.com.my mengenai perkara itu.

          “Terus terang saya katakan, keputusan ini diambil secara tiba-tiba sejak beberapa hari lepas dan kami tiada apa-apa perancangan pun sebelum ini. Itupun setelah abang Norman menyatakan hasratnya untuk masuk meminang saya.

          “Jadi selepas berbincang, kami pun sebulat suara untuk mengadakan majlis merisik dan meminang sekaligus pada 13 September ini iaitu raya ke-4 di rumah keluarga saya, Kota Tinggi Johor”, jelasnya yang sentiasa tersenyum ketika di temubual.

          Menurut Memey lagi, dia yang masih belum membuat apa-apa persiapan untuk majlis tunangnya itu bagaimanapun belum pasti berapa lama tali pertunangannya itu diikat sebelum melangkah ke alam perkahwinan bersama Norman.

          “Semua mengenai tarikh perkahwinan dan wang hantaran akan dibincang oleh kedua-dua belah pihak keluarga ketika majlis pertunangan kami kelak. Namun apa yang boleh saya katakan, kami tidak akan bertunang begitu lama dan mungkin hanya dalam masa dua hingga tiga bulan sahaja selepas bertunang kami akan berkahwin.

          “Kalau hendak diikutkan, saya lebih suka buat satu majlis yang wajib sahaja. Cukuplah majlis perkahwinan dan tidak perlu majlis yang kecil-kecil seperti merisik dan bertunang. Tapi, berbeza pula dengan abang Norman, dia mahu saya merasai semua itu sebelum kami diijab kabulkan.

          Walaupun segala hantaran untuk majlis tunangnya belum ada apa-apa persiapan lagi, namun Memey telah pun menempah baju untuk hari bahagianya itu nanti.

          “InsyaAllah segala hantaran pertunangan akan saya siapkan dua hari sebelum raya kerana selepas itu saya tidak terlibat dengan apa-apa lakonan. Ketika ini hanya cincin tunang berbentuk belah rotan sahaja sudah dibeli.

          “Saya telah memilih tema pakaian berwarna putih dan Izwan Ismail adalah orang yang bertanggungjawab untuk mereka baju pertunangan saya nanti,”katanya yang akan memakai baju raya rona merah sedondon dengan Norman lebaran ini.

          Memey tidak dapat membuat persediaan awal untuk majlis pertunangannnya itu kerana sedang sibuk menjalankan pengambaran telemovie Osman Berani untuk saluran Astro Ria sepanjang Ramadan ini.

          0
          0
        • NO KOMEN says:

          hekkk tui tui tui…. geli tahap cipan aku dgn pasangan yg meletup ni.. lw aku dh tutup muke lah beb… 1malaysia dh tahu..

          0
          0
    • gilo says:

      SO SWEET….

      0
      0
    • mulut becok says:

      baguslah tu, nnti x pyah la kaco rumah tangga org lain pula

      0
      0
  2. fifie says:

    bagusla tuh..sepadan sgt!!!!

    0
    0
  3. SWEET says:

    TAHNIAH
    SEMOGA BAHAGIA

    0
    0
  4. aries_april says:

    congratz….

    0
    0
  5. BlackBerry00 says:

    ayat nara yg ingat dorg dh kawen tu yg tak leh tahan tu…
    hehehehe…
    a ah ek..ingatkan dh kawen, rupenya br nk tunang…

    aikkkk, bkn dorg dh kawen, cuma lom nikah jer…???

    0
    0
    • SWEET says:

      Astafirullah hal azimmmmm
      Fitnah tu dosa besar

      0
      0
      • fire_place says:

        btol ape kata blackberry tu..kalo x, xkn lah sggup angkat tilam pg pjbt norman..

        0
        0
        • shin chan says:

          btol2.. ak sokong

          0
          0
        • BlackBerry00 says:

          fitnah itu hukumnya berdosa besar…

          ada mmber satu opis duduk skali kat situ (dulu2lah, skrg ni member dh beli umah kat kajang..)
          dorg slalu lepak kat kedai situ (brhampiran blok opis norman)
          mmg nmpak dorg ni `duduk sekali`
          dlm ertikata lain, dh mmg duduk serumah (mcm org kawen)
          dorg tau itu norman, tp tak kenal memey (sbb memey ms tu baru lagi..)
          dorg siap puji memey ni mmg cun, putih dan comel
          tp pagi2 (lepas subuh) mrk akan norman kluar dr opis tu
          sdgkan memey tak, sbb dye mmg tinggal kat situ
          klau dah ppuan dan llaki duduk sekali
          takkan msh lagi dlm proses nak mengenali, kot
          dan bila duduk sekali spnjang mlm (smlman)
          takkan dorg just pandang2, jeling2, bersms, berfesbuk jer…??? (ni mmber tu bgtau la…sbb dye ni bkn jenis yg nak kecoh2, tp disbbkan llaki trsbt artis glamer masa tu)
          member pun citer la kt ktorg
          bila dh kena cekup dlm keadaan mncurigakan
          huhhhh….takkan pokok bergoyang klau takde angin, kan??

          mmg kt tak nmpak tak bleh nk citer yg bkn2
          tp apa crita yg kat kmpung si memey aritu..???
          sedara sendiri yg bgtau, dorg ni dh intim sgt
          smpaikn dpn org tua pun dorg dh mcm laki bini yg sah

          ape2pon, klau akulah jadi memey
          aku nk kawen jer laaaaa
          buat ape nak tunang2…buang karan jer….

          0
          0
        • NO KOMEN says:

          betol..betol…aku sokong

          0
          0
        • jay-less says:

          btol tu…kawen jer la…skrg ni pun lagak dh mngalahkn org kawin..besok klau dh x laku, sape yg nak buat bini..??? norman org laki tak kisah la…

          0
          0
      • so what says:

        per yg fitnah tu? 1 malaysia dh tau kot..
        takkan lar ko ketinggalan zmn sweet..

        kalo dh dok 1 opis stiap mlm utk per lg ek?
        maybe utk buat tahajud sama2 kot..pastu bincang psl bisnes tgh2 mlm buta..wakaka!

        0
        0
  6. Lolipop says:

    sape diorang nieh? tak kenal ponnn… huhu

    0
    0
  7. anieamer says:

    elok r tu….
    pompuan jalang…mmg ditakdirkn dgn lelaki yg jahat….
    huhuhuhu…!!!
    xsuke dorg nih…..hipokrit….!!!

    0
    0
  8. BumbleBee says:

    tahniah la…lg cepat..lagi bagus. Kalo x, wat semak mata~

    0
    0
  9. basshunter says:

    alahai…..npe x nikah je terus….dok berkepit sana sni cm org da kwen je..bosan..

    0
    0
    • BumbleBee says:

      tulaa sal..dh kene cekup pun nk tunang2 lg… nikah jerlaa terus…

      0
      0
      • shin chan says:

        betol2.. ak sokong

        0
        0
        • teh_ais_kaw says:

          ntahnye…dorg ni dh tahap wajib kawen dah ni..apekehe nak merisik,bertunang segala bagai..family pun dh terlebih kenal,1malaysia pun dh tau..adoii….nk beradat tapi xtahu adat..apa2 pun,moga b`kekalan la..jgn porak peranda sudah..

          0
          0
  10. butterCup says:

    kalau dah merampas kebahagiaan org lain x mustahil satu hari nanti kebahagiaan dia juga akan dirampas oleh org lain. &
    kalau masa bgelar suami & bapa boleh menggatal cari perempuan lain, x mustahil juga dia akan still dgn perangai yg sama selepas ini.

    Wait & See!!!
    Kalau mereka bahagia hingga ke akhir hayat.Alhamdulillah…..

    0
    0
  11. basshunter says:

    dorg ni kalo x wujud lg bgs ..ngeh3

    0
    0
  12. anti Perampas says:

    x kawin pun nmpak semak kat mata kawin pun semak jugak…!!

    0
    0
  13. hatred says:

    bagi free pn tak nak..dua2 dah basi..

    0
    0
  14. anieamer says:

    huhuhu…..!!!
    kawen je…ape sebok nk tunang2….wt semak je….igt org suke ke bce kesah dorg nih????menyampah lg ad….da usung bantal kehulu kehilir…lg nk tunang…..eeee…xsuke btol ngn dorg nih….nnt klu kawen…tah ad ke lagi “nikmat malam pertame” tu…..

    0
    0
  15. serenity says:

    sapa nak memey?

    0
    0
  16. SWEET says:

    WEI PUASA KE X NIH

    0
    0
  17. nia says:

    semuanye komen nk kutuk org…komen mcm org x posa je…org nk buat keja baik pon kena kutuk…x paham la dgn manusia..ni nnt aku komen cm ni ada je la yg nk kutuk aku balik…manusia2….

    0
    0
  18. ming ming says:

    apa ade hal jahhh…
    lagi elok nikah lagi la bagosss!!

    0
    0
  19. hanie says:

    meluat tgk depa ni..teringatkan abby yg tak keruan hilang punca ni…kawen la ko..esok anak ko da besar tgk muker ko pun depa tanak,,,,

    0
    0
  20. Erk…aritu cam dengar gosip Memey dgn lelaki lain je…x jd ek?

    0
    0
  21. Gadis Melayu says:

    biasa la budak tengaroh, keluar je buat mcm2.buat malu org kg je,kesian abby terpaksa bela anak tanpa suami disisi,apa-apa pun abby kamu seorg ibu yg kuat.anak-anak tu la yg bakal menjaga kita suatu hari nanti,bila mereka dh besat mereka boleh nilai sapa yg penting.buat mereka berdua.bahagia diatas derita org lain balasannya sama je.

    0
    0
  22. nana says:

    memey baru 21 thn dah nk kawen..ruginyanyerr jd dia…org seusia dia syok mengejar impian, dia plak sibuk mengejar laki orang..huhu

    0
    0
  23. Hus!!!! menyampah aku dgn couple ni..mengada-ngada kita tengok berapa lama dia orang bleh tahan..aku sampai sekarang tak minat lakonan norman ..macam kaki pukul…harap badan yg besar kepala dah nak botak …

    0
    0
    • Hani Bunny says:

      good for them… yg buruk tu belakang kire kay… kpd belacan hangus, jgn la ejek kepala botak pulak.. terase cheq ni cos husband cheq bdn besaq, muke ensem (hehe..).. tp rambut pon dah mcm norman gaks..

      0
      0
  24. Orang_biasa says:

    aku pon bosan ngan citer dorang ni..tak sudah2…storey dorang satu malaya dah tau..tak tak de idea nak nafikn lagi..yg mreka mmg berkhalwat..so..
    ni lah jln terakhir …buat malu jer…

    0
    0
  25. budu says:

    myampahnya…ala tiba2 ja nk bertunang…sbb pengadu kes khalwat tukar jd saksi kan..?sbb saksi 2 kata x sggp tgk pembohongan mereka 2 ekor nie….malu la 2….hish apa nk jadi la zaman skrg….

    0
    0
  26. LALALA says:

    kawin ajalah ..!!

    0
    0
  27. Suriaamanda says:

    elok la..kurangkan kontroversi..kahwin jer la..norman pun x kan nak hidup solo kan..lagipun mana2 pi..ada jer diorang ni berkepit berdua…dari xde hubunh=gan elok la kahwin terus..x yah tunang2 de..

    0
    0
  28. anna says:

    kawen jelah terus…

    0
    0
  29. saya says:

    apelah perasaan bekas isteri bila tgk suaminya berkepit2 n berpeluk2. pastu buat macam x bersalah dgn masyarakat…. nak bagitahu yg awak tu tgh bahagia sedangkan ada wanita lain yg menderita. xda perasaan ke… kut iya pon betul dah sampai jodoh, cepat2la kawin, tawa kita derita pd yg lain… semoga kita semua bljr dari kesilapan.

    0
    0
  30. santek says:

    muak dengan pasangan nih…

    0
    0
  31. nia says:

    diorang nk tunang ke nk ape ke…biarla…apa korang semua nak sibuk2…nk kutuk2 die bagai…korang semua baik sangat ke?nak adili diorg mcm tu…ingat…setiap orang ada kelemahan dan pernah melakukan kesalahan…apa memey dan norman dah buat itu urusan die dengan Tuhan…kite yang jadi MANUSIA ni sepatutnya jadikan kes diorg ni sebagai pengajaran….jangan la kite bercakap macam orang x de pelajaran…come on la..be matured ok!!!! korang semua bukan budak2 lagi…cuba la bagi komen yang matang…komen guna OTAK…bukan guna PERASAAN..

    0
    0
    • K says:

      nia, dosa dia bkn saje dgn Allah tp dgn manusia lain gak..dgn isteri n anak2 norman..dgn komuniti islam yg terasa ngan lakonan diorang dlm n luar filem tu..

      well, u rase komen2 yg disagree ngan norman n memey ni x matang n xder pljrn eh? komen org pun gune otak gak..org bace paper n amik tau citer sbnr..mane der gune prasaan! halal haram dh termaktub..takkan bile org menentang sikap diorang yg x kesah halal haram pun nak dianggap x gune otak.come on lar! u are saying tat u are highly educated yer by giving comment camni? haha..perasan bagos!

      0
      0
  32. Tooiinkk 2 !! says:

    Nyaaaammmppahh…phooktuuikhhh…kt muka nyet 2 eko ni,ku ingat lg dulu abby nangesh kt tb,mase 2 abby lum abez pantang ag,c nyet memey ni dgn selambe bermukah ngan jantan botak ni,dasar tk nyador diri…mmg padan sgt nyet..

    0
    0
  33. sya says:

    tumpang bahagia dgn norman dan memey…aku tak sokong mana2 pihak..bagi aku norman dan abby sama je…masing2 ada kekurangan…aku pun bukan suka sangat dua orang manusia ni…norman bagi aku salah dalam menduakan abby…tapi apa kurangnya abby….fikir-fikirkanlah….

    0
    0
    • SWEET says:

      Bercerai di pejabat kadhi si Zul tu dah tunggu kat situ. Pastu dlm Edah gi Negara China bersama2.

      0
      0
      • lara says:

        abby dah terluka sjk sarat ngandung lg..norman x balik2 coz dok angau kt memey..rupenye dok usung tilam kt pjbt (ada saksi yg nmpk n bkn fitnah k) Abby pregnant susah senang sorang2. pastu bersalin pun norman jenguk anak jap jer.dlm sakit bepantang abby bwk keta daftar surat branak anak sume sndri n norman x kesah lngsung kt dia spjg tempoh tu..dia deserve hepiness pas puas berendam airmata.

        Sweet, kalo u kene camtu, camner ek u rase?kene lak pompuan yg rampas hubby u tu act innocent n buat muke baik jer?takkan x sentap kot! or u pun rampas hak org sbb tu u tak rase memey tu slh? aku tak defend abby tp aku ksian ngan nasib abby yg dipermainkan..

        0
        0
  34. mat says:

    …………………………..????

    0
    0
  35. jay-less says:

    ape2 pong, memek ngn nomiang ni mmang species yg suka menhncurkan hati org len…nia, klu awk x suke cr org2 kat sini komen, baik awk amik pc awk tu, humban dlm sungai..abis citer…ktorng nk komen pkai otak ke, pkai kaki ke, itu we all punye psl…ok!!

    0
    0
  36. Tooiinnkk..!! says:

    ?

    0
    0
  37. yula says:

    elok la kawen..
    dah mcm terlebih kawen skarang ni

    0
    0
  38. noi says:

    kenapa tunang je ye? klu norman betul2 ikhlas nk memey mesti dia tak tunggu dah, kawin je terus. tp nampak mcm dia nak berlengah2. mungkin dia masih menaruh harapan yg abby akan terima dia balik? takpun mmng dia taknak kawin sbnrnya, ye lah taknak komitmen, stakat nk menggatal je. kira kes terpaksa la ni

    0
    0
    • gosipgurl_fea says:

      aku rasa dia sayang lagi kat Abby.. rasanyelah tapi dah salah dia, (kes dgn memey) so dia malu lakot

      0
      0
  39. Reena says:

    Budak sememeh ni culture shock. Kuar dari felda, terlepas dr kandang sket mulalah tak hengat dunia. Tak silap aku dlm mstar ada report yg dorang ni rapat masa shoot ceta pasrah. Hmm..nampaknya abby kenalah pasrah sememeh ni rembat nh.

    0
    0
  40. hikhok says:

    menyampah aku dgn memey. dahlah gedik

    0
    0
  41. zorro says:

    Artis. Standard r. Dah kne tangkap khalwat and tgh pakai boxer, nk uatpe nk tunang2 dah. Dah wajib kot kawen tue. Ni bajet nk ikut adat bagai. Waktu nk projek xingt plak kat tuhan. Nk kiamat dah kot.

    0
    0
  42. better nikah le terus.. tunang2 ni pun adat je…

    0
    0
  43. munah says:

    Aku peliklah orang nak bandingkan kegatalan norman dengan kebaikkan Abby…cuba letakkan diri kita kat tempat Abby forsure..sedih….Abby sorang wanita yang tabah dan tak nak nampak lemah di mata Norman sebab tu dia berkawan dengan Zul….nasib baik ada Zul yang bagi perangsang kat Abby…

    Abby tak nak balik kat Norman tu lepas berapa kali kecewa…Norman plak memang ada hati nak balik kat Abby so the best way mintak ler kawan baik dia tu tolong cover…so be strong Abby cuz life must goes on…

    0
    0
  44. nia says:

    jay-less

    sah awak komen x pakai OTAK…
    anyway…i x pakai PC..laptop je=)
    selamat berpuasa dari caci maki ye jay-less
    selamat raya..maaf zahir batin….
    see ya=)

    0
    0
    • juli says:

      ntah pape ko ni nia..nk bgtau kt sume orang yg ko pakai laptop. cara ngko ni dh tau yg ko ni cam bdk hingusan lagi. sian…

      0
      0
    • ruruk says:

      apa apa je lah ko ni nia. dah namanya ruangan gosip. org begosiplah. ko asyik nak tegur org je dari atas ke bawah. ntah2 ko ni spesis memey ngan norman kot. lagi satu, sapa peduli ko guna laptop ke apa. ada aku kisah?????

      0
      0
      • nia says:

        juli & ruruk…

        relex r…x yah kot nk emo2 komen…lg pon ada aku mention nm korang ke dlm komen aku????x de kan???? anyway….peace=)
        lalalalaaa…….

        0
        0
        • siti says:

          sokong nia….
          juli n ruruk….korang ni jgn la msuk campur hal org..org lain gaduh korang sibuk je..

          0
          0
        • ape daaaa..... says:

          ha ha ha ha ha ha….nia & siti org yg samer….hahaha kantoi..dowh…..

          0
          0
        • K says:

          nia & siti..sndri komen sndri sokong ker? wakaka!
          dr kt atas lg ko prasan komen ko komen BEROTAK n komen bijak lar konon..org punye komen manjang x gune otak. urmm..berotak ker komen ko smpaikan ko gune laptop nk kecoh? bijak2…u sound soooo “educated”.

          0
          0
  45. memey memang bodoh pukek gatal nak belaki… org artis seusia dia sibuk kumpul harta dia sibuk dok tekejar mat botak tu.. anak tak terjaga bangalah tu dapat bini muda…

    0
    0
  46. cencaluk says:

    betul la korang cakap.. memg menyampah 2 org ini
    apa lagi nak ikut adat kalo dah ditangkap khalwat baik kahwin je la..nak cari glamor pun dah glamor dah turun naik tangga mahkamah…2 pun tak selesai lagi bermakna betul la kes khalwat dorang tu!!!mula-mula nafi pasal hubungan cinta mereka 2 tup tup nak bertunang plak..memang bikin panassssssssss…tapi kite tetap sayang abby abadi semaga dia terus bahagia bersama anak-anaknya..bukan macam si kontrol macho 2 dah ada anak bini cari lagi bini lain…miang gatal gedik semua dia ada….

    0
    0
  47. tahilalat says:

    geli bulu ketiak aku bile bc komen memey….entah2 ko pn kawen kne cerai gak…xyah nk belagak,,,

    0
    0
  48. cencaluk says:

    mula dari kes khalwat 2 kite dah down sangat2 ngan mat botak dan kontrol cantik pompuan miang 2 la…sekrng ni tengok muka dalam tv pun akan tutup punya la best lagi tengok ceta karton dari ceta 2 mahkluk manusia yang gatal ni….

    0
    0
  49. cencaluk says:

    apaplak nak cerai tahilalat…kite lum kahwin la ape la ko ni…kite ni peminat abby la ngokkkk….

    0
    0
  50. betul! betul! betul! masa tu aby teranaya adakah norman botak tak defend dia dok jaga hati dan perasan emak/bapak minah pukek gatal tu…

    0
    0
  51. anna says:

    Perkahwinan itu sesuatu yang baik smoga jodoh mereka berkekalan…umat islam sptutnya mdoakan ssuatu yg baik buat saudara mereka bukan mengumpat…kerna bila kita mengumpat pasal saudara kita pahala kita akan pergi ke saudara yg kita umpat…yg buruk dlm perbuatan mereka itu adalah antara mereka dan Tuhan..kita sptutnya menegur perbuatan buruk mereka bukan mengumpat atau memburuk2kan mereka…Insyallah Smoga ALLAH SWT maafkan dosa2 kita smua…Amin..

    0
    0
  52. gosipgurl_fea says:

    tahniah!

    0
    0
  53. Mizz Tie says:

    Dah lah… cukup2 lah nie. Plez STOP la ceta sal 2 nyet nie. perkahwinan tue mmg la ssuatu yg baik. tp klu dlm kes 2 ekor nie…, bagus x yah nk story la. GELI taw nk baca. c ‘artis lelaki’ nie mmg TeRuK n BuRuK perangai. Dulu ada wife sibuk mengGATAL p bersekedudukan ngan minah len. Skrg nk tunang la ape la.. X payah la.. kawin trus jer x yah nk heboh2. Buat malu jer… dah terang2 1 Malaysia dah taw story BURUK korang. Rasa2 lah cukup tebal dah ker bedak kat muka diorang dua nie?? hemmm…. Dunia..Dunia…

    0
    0
  54. girl says:

    anna : poyo..hahaha

    0
    0
  55. syasya says:

    kenapa tak terus nikah… dahlah kena tangkap khalwat.. klu dah muka tembok.. mmng lah tak tau maluuu… kesian pompuan tuuu… nanti bila dah kawin anak dah ramai.. yg lelakinye wat perangai lagi… begitulah seterusnye… perangai lelaki tak penah puas.. tengoklah nanti… hehhehehe!!!

    0
    0
  56. ANNA=YOU POYO ———– BUKAN KITA ORNG TAK NAK MENDOAKAN KEBAHAGIAAN MONYET 2 NI DAN MMG PERKAHAWINAN NI BAGUS TAPI 2 EKOR MONYET NI DAH BANYAK BUAT SIAL..DAN DOSA———————————————————————————–

    0
    0
    • K says:

      pastu gi perbicaraan kes khalwat siap pakai sedondon lagi..dasar muke tembok! org malu kene tngkap khalwat..fp diorang lak mcm nk gi kenduri kawin..x sedar org meluat! si memey tu buat gaye n muke mcm ayu konon innocent..pompuan xder maruah tul!

      0
      0
  57. luvlylime says:

    Alhamdulilah dah nak tunang n kawen pun akhirnya…but part plg x best semua nie jd pas kes2 yg amat memalukan dah mereka wat n lalui….
    To Abby:Be strong sis…InshaAllah 1 fine day kamu akn jumpa pengganti yg bkn sahaja jauh lbh baik tp jgk seorg suami yg setia menerima kamu & kids seadanya, blh menjadi pembimbing n contoh yg baik 4 u n kids:)

    0
    0
  58. siti says:

    sokong nia….
    juli n ruruk….korang ni jgn la msuk campur hal org..org lain gaduh korang sibuk je..

    0
    0
  59. no name says:

    biarlah si mulut lebar dan badan sasa bersama..anak nti xtau la camne..igt boleh bahagia ke atas kesedihan org lain?

    0
    0
  60. watevr says:

    masing2 gn hal drg la… wat pa nak cbuk.. nak tunang pn wat nak heboh2… huhuhuhuuuuuu

    0
    0
  61. erisaamieza says:

    tgk jerr ape kesudahan nye nanti

    0
    0
  62. jaws says:

    nikah terus ja la…naik menyampah dah aku diorang ney…

    0
    0
  63. mummy says:

    semoga perkahwinan korang tak bahagia dan bercerai… menyampah gilerrrr tengok pasangan yang tak tahu malu ni… lagi2 si betina gedik ni….

    0
    0
  64. mome says:

    tahniah semoga berbahagia ke anakcucu..

    0
    0
  65. rose says:

    Ayat : 1]
    Sesungguhnya Kami telah mengurniakan kepadamu (wahai Muhammad) kebaikan yang banyak.
    [Ayat : 2]
    Oleh itu, kerjakanlah sembahyang kerana Tuhanmu semata-mata, dan sembelihlah korban.
    [Ayat : 3]
    Sesungguhnya orang yang bencikan engkau, dialah yang terputus (dari rahmat Allah).
    ( Al-Kauthar )

    Kepada yang berdoa dengan hati yang penuh kemunafikan… asad dengki, iri hati, dendam kesumat ,serta untuk menang dan kepentingan diri … Doa itulah sebenarnya untuk diri mereka sendiri….Amin3x

    Kepada norman dan memy… Benalah Masjid atas Nama Allah. Yang berlalu jadikan ikhtibar , teladan dan pengajaran… Besegeralah bertaubat.
    Kepada jandanya. Bertaubatlah..Takusahlah tergedik2..
    Kembalilah kepangkal jalan, Jadilah janda/ ibu tunggal yang lebih bermaruah.

    0
    0
  66. maria yang says:

    lantak korg r nk engaged ke nk hape…
    ade ak kesah…

    0
    0
  67. Samdol says:

    Memey!! sampei hati kau tinggalkan daku

    0
    0
  68. lina says:

    wei geli lubang @#$%^& aku dengar!!! tak sanggup aku nak kawen si jalang tu…awat tak kawen je awal2?? nak tunggu kena cekup ngan bantal,tilam,seluar dalam baru nak kawen…apalah status korang dikalangan rakyat..mati lagi baik..tak malu ke???? ingatlah memey..abg kau tu dah pecah teruna kat abby dulu..ko tu dapat x ori je..sanggup ke??

    0
    0
  69. srikandi says:

    sian betol..X-kumpulan Elite sume x bahagia dlm perkahwinan.Dah jadi realiti lagu Elite tajuk Trauma,duliu suke denga lagu ni…x sangke jadik betol2 lak yer..
    wanita harus tabah.Biase la.wanita dh byk beno skrg..
    so laki sume dah rambang mate,x cukop 1…
    yg kesian kat ank2 la…byk kes rosak akhlak pasal parents divorce…cobaannnnnnnnnn……….

    0
    0
  70. anyss says:

    dua monyet sejoli…keh..keh..keh…

    0
    0
  71. lia_wan says:

    dua-dua busuk punye orang..bluuuweeekkk

    0
    0
  72. wewen says:

    mnyampah btol aku tngok….mcm bgus2 je..

    0
    0
  73. Marry Clan says:

    wow, awesome post, I was wondering the same thing. and found your site by google, many userful stuff here, now i have got some idea. bookmarked and also signed up your rss. keep us updated.

    0
    0
  74. Good stuff, thanks for posting. I was actually looking for something else and this site came up lol. Oh well, 2 minutes of my life gone! Totally worth it though!

    0
    0