Written by AbangNara | April 27th, 2011

nora danish

Setiap kali balik dari umrah kita akan mendengar yang artis-artis wanita kita berazam tak mahu pakai seksi-meksi lagi. Tapi sebulan dua je la. Masuk bulan ketiga haram terus terlupa janji manis yang diberi. Tapi mungkinkah Nora Danish mampu menunaikan janjinya itu. Dengar-dengar ceritanya Nora Danish dah malas-malas nak seksi lagi. Dah insaf dah la kiranya.

Dan semalam Abang Nara masa pergi kerja macam biasa dengar Sinar FM. Tiba-tiba terdengar yang tagline “I Follow” dah berubah jadi “Kita Enjoy ~~”. Rupa-rupanya ada Nora Danish kat dalam konti Sinar FM. Patutlah SY mengada semacam tue. Tapi serious memang comel gila suara Nora Danish. Cute macam Hagemaru.

Apa pun, Abang Nara doakan agar impian Nora Danish untuk tidak seksi lagi bukanlah suam-suam kuku. Dan Abang Nara doakan agar Nora Danish cepat-cepat bertemu jodoh. Kalau terasa sukar nak cari lelaki yang baik, Abang Nara sentiasa ada di sini. Heheheh. (Ayat kecewa selepas si dara Lisa Surihani diambil Yusry).

P.S: Ala comelnya bila baby-baby nie tidur.

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

73 responses to (TAHNIAH)Nora Danish Tak Mahu Seksi Lagi

  1. Zarina says:

    harapnya bila dah tak pakai seksi, terbuka hati plak nk pakai tudung n menutup aurat. insya Allah…

    0
    0
    • kema says:

      alhmdulillah….semoga ini satu langkah pertama untuk nora danish berubah menjdi seorng muslimah…

      0
      0
      • mesti lagi chomelle bila ND pakai sopan2..:))

        0
        0
      • ceritalawak says:

        Alhamdulillah..
        mudah2an bertambah lg perubahan..
        kalau boleh pakai tudung lagi cantik…
        i like……. :)

        0
        0
        • musnah la sebuah negara? says:

          Melihat situasi politik tanah air, sememangnya diakui bahawa Majoriti Masyarakat Cina cuba memberi sinar dan harapan baru terhadap kepimpinan Pembangkang. Anwar Ibrahim sendiri telah memberi pelbagai janji-janji manis, strategi yang sama digunakan ketika beliau bersama UMNO 12 tahun dahulu terhadap masyarakat Melayu. Salah seorang penyokong DAP Parlimen Kepong telah membongkar 1 kisah mengenai masa depan Politik Negara terutamanya momentum politik Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim. Beliau mengakui GERAKAN REFORMASI akan kembali tercetus sepertimana yang telah dilalui pada 1998.

          Namun, jika 12 tahun dahulu kita dapat melihat kebangkitan ‘sementara’ Masyarakat Melayu menyokong kepimpinan Anwar, namun pada kali ini 1 perancangan rapi sedang berlaku di mana Anwar akan mengajak kesemua masyarakat Cina bangkit dan melakukan ‘perubahan’ drastik terhadap kepimpinan Negara.

          Jika 12 tahun dahulu PAS tampil sebagai sebuah parti yang menjadi penggerak utama Gerakan Reformasi, kali ini DAP akan menduduki takhta tersebut. DAP akan memulakan gerakan di setiap NGO Cina bagi menyertai Gerakan ini di mana Anwar akan tetap dijadikan ikon Pemangkin Gerakan Reformasi.

          Apakah kesudahan kesemua ini? Melayu dan India kata beliau mesti bersiap sedia. Kerajaan BN bakal digulingkan oleh DAP melalui hasutan perkauman?? Apa misi Anwar sebenarnya?? PERDANA MENTERI.. Jawatan yang dijanjikan DAP jika Gerakan Reformasi ini berjaya.

          Persoalannya, sejauhmana keikhlasan Anwar untuk membantu masyarakat Cina. Jika dahulu dipuja Melayu sehingga kononnya sanggup ke depan menikam Cina dengan keris saktinya, kini pedang Cina pula digunakan untuk menikam Melayu. Jika dahulu dijulang sebagai Pahlawan Hang Tuah, kini ditukar pula wataknya kepada seorang Pahlawan Zhao Dengyu.

          Jika dahulu beliau pernah mengugut untuk membakar Kitab Bible, tidak mustahil kandungan2 Al Qur’an dicampak sahaja menggunakan kitab ciptaannya sendiri. Manusia apa ini? Jika dahulu Dasar Ekonomi Baru (DEB) dipertahankan, kini dihina pula dasar tersebut. Adakah benar Anwar akan pertingkatkan Ekonomi NEGARA? FIKIR!!

          0
          0
        • musnah la sebuah negara? says:

          Melihat situasi politik tanah air, sememangnya diakui bahawa Majoriti Masyarakat Cina cuba memberi sinar dan harapan baru terhadap kepimpinan Pembangkang. Anwar Ibrahim sendiri telah memberi pelbagai janji-janji manis, strategi yang sama digunakan ketika beliau bersama UMNO 12 tahun dahulu terhadap masyarakat Melayu. Salah seorang penyokong DAP Parlimen Kepong telah membongkar 1 kisah mengenai masa depan Politik Negara terutamanya momentum politik Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim. Beliau mengakui GERAKAN REFORMASI akan kembali tercetus sepertimana yang telah dilalui pada 1998.

          Namun, jika 12 tahun dahulu kita dapat melihat kebangkitan ‘sementara’ Masyarakat Melayu menyokong kepimpinan Anwar, namun pada kali ini 1 perancangan rapi sedang berlaku di mana Anwar akan mengajak kesemua masyarakat Cina bangkit dan melakukan ‘perubahan’ drastik terhadap kepimpinan Negara.

          Jika 12 tahun dahulu PAS tampil sebagai sebuah parti yang menjadi penggerak utama Gerakan Reformasi, kali ini DAP akan menduduki takhta tersebut. DAP akan memulakan gerakan di setiap NGO Cina bagi menyertai Gerakan ini di mana Anwar akan tetap dijadikan ikon Pemangkin Gerakan Reformasi.

          Apakah kesudahan kesemua ini? Melayu dan India kata beliau mesti bersiap sedia. Kerajaan BN bakal digulingkan oleh DAP melalui hasutan perkauman?? Apa misi Anwar sebenarnya?? PERDANA MENTERI.. Jawatan yang dijanjikan DAP jika Gerakan Reformasi ini berjaya.

          Persoalannya, sejauhmana keikhlasan Anwar untuk membantu masyarakat Cina. Jika dahulu dipuja Melayu sehingga kononnya sanggup ke depan menikam Cina dengan keris saktinya, kini pedang Cina pula digunakan untuk menikam Melayu. Jika dahulu dijulang sebagai Pahlawan Hang Tuah, kini ditukar pula wataknya kepada seorang Pahlawan Zhao Dengyu.

          Jika dahulu beliau pernah mengugut untuk membakar Kitab Bible, tidak mustahil kandungan2 Al Qur’an dicampak sahaja menggunakan kitab ciptaannya sendiri. Manusia apa ini? Jika dahulu Dasar Ekonomi Baru (DEB) dipertahankan, kini dihina pula dasar tersebut. Adakah benar Anwar akan pertingkatkan Ekonomi NEGARA? FIKIR!!

          0
          0
        • Memang Melayu Rugi says:

          Anuar akan jadi talibarut Cina…. :(

          0
          0
        • politik says:

          Ape yg tiba2 nak bekempen dekat sini. Salah port la bro. Apa yg bagus sgt pasal kerajaan skarg yg ko duk syg sgt ni. Cuba celik mata luas2 tgk apa yg dorang buat untuk kita. cuba tgk dgn hati sekali. bukan ngan mata kasar. nilah kalu duk baca berita hairan, utusan, mmg macam ni. terang2 dah kena bohong wei.

          0
          0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          dari taon 90an dlm banyak2 kenape anuar ibrahim je yg orang2 persalah kan???? lepas satu satu dia di tudoh itu dn ini bila nk game???? konon nye dlm banyak2 orang yg berpangkat se olah2 anuar je yg jahat !!!! minah jambu bukan nye nk sebelah kn siape2 tapi minah jambu ni macm rase perihatin pulak asek2 anuar je di persalah kn!!!!! yg heran bin ajaib nye perkara2 yg berlaku atau pn yg tk pernah berlaku dh berbelas2 dh berpuloh2 taon kenape sekarang yg menjadi isu???????? kenape tidak dali dulu lagi????? SENGAJA kn???????????

          0
          0
      • Jaga anaklah says:

        Tak minat lansung ND..menyombong gile kat luar.

        0
        0
    • Jejai sendat says:

      dia cakap…dia yg cakap…dia xmau pakai seksi dah…dia serik……huduhnye bila nora danish pakai sexy baju warna pink ngn skirt time jogging minggu lepas…start dr stu xmau sexy2 dah…..xrela tau….yg penting kita Enjoyyy!

      0
      0
  2. mai says:

    mudah2an…

    0
    0
  3. BumbleBee says:

    alhamdulillah kalo berubah ke arah kebaikan…. semoga kebaikan itu akan berubah ke arah lebih baik dr semasa ke semasa…smpai akhir hayat.

    0
    0
  4. Alhamdulillah..Kalau Nora pakai tudung mesti lagi kiut..xcaya,try la pakai tudung..hehe..bagus la niat Nora Danish tue..awan sokong sangat niat murni Nora Danish nie..KAWAN-KAWAN,SOKONG TAK DIA PAKAI TUDUNG???saya?sokooong…hehehe..kelakar statement Abang Nara..tapi saya doakan Abang Nara dapat dia..kikiki..Harap-harap,dia x suam-suam kuku..Abang Nara dan kawan-kawan dah tengok pasal ISU PANAS tentang MAK CIK HAJJAH SITT AL WUZARA HINA ISLAM??Geram betul awan..kalau nak tengok,boleh klik nama blog saya tue..Klik kat BLOG MEDIA SENSASI.. :-)

    0
    0
  5. Jiji says:

    Alhamdulillahhh..moga jadi contoh yg baik untuk anak.. :)

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cari hadiah best untuk yang tersayang?

    0
    0
  6. Sinar R says:

    bagus… harap2 lepas ni bertudung plak… moga hari ini lebih baik dari semalam…

    0
    0
  7. khalis says:

    betul2.. kalau dia dah ada azam mungkin ada kesedaran.. walaupun azam tu tak sempurna.. semoga sikit demi sedikit dia berubah..kan?

    Seandainya semua lelaki sudah tidak berminat pada seks

    Mengapa mereka merakam 3gp lucah??

    koleksi artis seksi dalam majalah mangga

    0
    0
  8. syukur alhamdulillah..

    0
    0
  9. kaki_g0ssip!! says:

    bgsla nk b’ubah.. TAPI make sure MULOT & HATI pn b’ubah la.. jgn kutuk2..

    0
    0
    • Lipstick Hijau says:

      hye kaki gosip…….

      0
      0
      • kaki_g0ssip!! says:

        hye LIPS.. lama x jumpe ko kt cni.. huhu

        lau dh nama pn JAMBAN BODOH, so duk diam2 blh? x suke komen aku sile tutop mata & jgn baca.. haha~

        0
        0
        • jamban bodoh says:

          memang jenis bebal dan sebal lah ko ni.. bab nk tegur orag ko pandai sangat lah kan, tapi bila orang tegur ko nak menyentap pula heeiii..jamban bodoh pun idak ler aku ni otak jamban macam ko heeii..

          0
          0
        • kaki_g0ssip!! says:

          whatever la giler! mls plk aku nk melyn ko ni la.. pd aku komen aku xdela caci maki si nora tu.. ko je yg emo lbh! paiseh la lu.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          0
          0
        • jamban bodoh says:

          jenis bebal betul lah ko ni..

          0
          0
    • jamban bodoh says:

      tak boleh tgk org nk jd baik ada saja sifat busuk hati dalam dri tu heiiii.. nora tu ada jg nak berubah, ko tu bl lg heii tau gossip jerrrr..

      0
      0
      • Lipstick Hijau says:

        rilex jamban….hahaha…meh minum teh ais…

        0
        0
      • minah jambu 24jam mengadap computer says:

        bab tu kalau diri tu nk berubah tk payah lah nk kecoh2 nk kasi orang tau……..diam2 sudah lah…………..

        0
        0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          dn lagi satu tak payah nk tunggu pergi umrah atau haji baru nk berubah ……ikut diri dn hati seseorang lah !!! diri kite sendiri yg boleh mengubah kn diri sendiri pe!!!!!! tengok macm minah jambu ni…minah jambu maseh pakai seksi lagi n minah jambu tk perduli apa orang lain nk cakap pasal minah jambu gi jahanam lah!!!!! orang lain hanye pandai tengok pas tu mengata mengumpat n bila kite susah sape yg nk tolong ??? diri sendiri jugak yg menolong diri sendiri dn bukan orang lain…..!!! jadi lu pikir lah sendiri ye……………..

          0
          0
  10. MizzAin says:

    jangan pandai cakap jer…sudah….

    0
    0
  11. fyna says:

    bgosla…

    0
    0
  12. LoLyat says:

    ala teruskan je la sexy tu nora
    i ske tgk u pakai legging yg ketat
    so nice

    0
    0
  13. Whadda F? says:

    Masih teringat betape comel nyer Nora Danish masa pakai tudung serba putih dlm Sumpahan Bunian kt TV3 dulu.

    0
    0
  14. bagus la..x luak pun cantik tu kalo pakai sopan2…

    0
    0
  15. AKU says:

    pelan2…good…

    0
    0
  16. Chantek says:

    Alhamdulillah.. Walaupun belum cukup sempurna, sekurang2nya dia sudah berniat.. InsyAllah lepas ni bertudung litup lah ye.. InsyAllah… :)

    0
    0
  17. alcatraz77 says:

    bagus la kalau ada niat macam tu….

    jom pakat2 lepak zon ria orang utagha pulak… :)

    0
    0
  18. zaia says:

    Bagus la…Tahniah jugak..!

    0
    0
  19. yuyu says:

    patotnye kalo nak buat mende baik tak pyh la nak heboh2.. karang kalo tak jadi buat mende baik ni… malu nye kat diri sendiri… berubah terus dari hati tanpe kate ape2.. tawaduk terus kerana Allah Taa’la… baru la ikhlas.. tak leh komen panjang2.. kang kene kutuk

    0
    0
    • comei says:

      aku bagi like.aku sokong.memang betul dia berniat nak berubah tapi x plu la nak havoc.karang,nak batalkan niat, lagi la orang kutuk.contoh terkenal dah ada.lagi mau ikut?

      0
      0
  20. salz says:

    ini nora danish comet kt twitter dia sy terbaca hari isnin baru ni…
    “DanishNora NORA DANISH
    Keterangan di Metro ruangan gossip semalam bukan kata kata dari saya. Harap maklum.”
    25 Apr Favorite Reply

    0
    0
    • salz says:

      makneye bukn nora lah yg ckp ade org lain lah 2 ckp yg mengatakan nora danis x nk pakai seksi lg..

      0
      0
  21. baguslah kalau camtu. semoga ni permulaan untuk ke arah yg lebih baik dan ke arah mencari hidayah Allah. jgn hangat2 taik ayam la ye

    0
    0
  22. Chybee says:

    alhamdulillah..terbukak hati tu..bagus2

    0
    0
  23. anonymous says:

    apsal cute mcm hagemaru?

    0
    0
  24. aida AF7 says:

    seronok btul nora dpt join abg jem kat sinar pg….sinar pg the best….

    0
    0
  25. ctzen says:

    tolonglah jangan cakap tak serupa bikin nanti ye cik puan nora.
    banyak contoh yang ada di sekeliling anda

    peace~

    0
    0
  26. secret says:

    hahaha
    NO KOMEN. memang la kot, tak seksi lagi
    tapi…. cara posing lak.hahaha
    tak nak cakap banyak. huhu

    0
    0
  27. politik says:

    Statement artis sbb nak suruh wartawan2 semua skodeng dia hari2.
    nwayz aku harap ND ni betul2 ikhlas la. Kalau ikhlas mmg Allah swt bantu hamba dia.
    Kalau pakai tudung lagi cute. Takde la dapat suami gatal.

    0
    0
  28. secret says:

    Rayban nora smart gak. erm… dia suke wane purple ek.
    aritu bgamba ngan sam.

    Bunuh diri JANGAN

    0
    0
  29. cicakgirl says:

    selalunya kalau dok heboh2 nak berubah ni la yg x jadi pa pun..ckap je lebih2..

    leh pecaya ka..mudah-mudahan betul la kan..

    jgn ckap ja bila time malam gi clubbing jugak..haiihh..

    0
    0
  30. Abu says:

    aku minat ND start dia belakon dlm iklan maxis..mase tu die jadi maskot apa ntah….cute seh….:)

    0
    0
  31. Wak Lu says:

    mcm2lah korg sume ni…dosa pahala sendiri, sendiri yg tanggung, kubur sendiri2 so yg lain xyah ler nk bising bnyak2..jaga dosa pahala korg suda der!!!

    0
    0
  32. soha says:

    alhamdulillah, kalau boleh biar jgn byk bercakap. buatnye tidak. tapi kite doa moga2 dia balik ke pangkal jalan. InshaAllah. =)

    0
    0
  33. zzzzzzzzz says:

    ko xnk seksi aku xnk ngorat ko la..ko jgn nyesal ye ND..hahahaa

    0
    0
  34. akulah says:

    klu ckp tu buat le ye…berubah pelan2…mana tau sok2 nanti bertudung litup, amboi manis kak nora kte ni ^^

    0
    0
  35. Kurus says:

    baik korang suruh sembahyng 5 waktu jangan tinggal lagi baik… asyik nk tengok luaran jerk korang nih

    0
    0
  36. ????? says:

    Akan keluar pada akhir zaman suatu kaum (golongan) yang mencari dunia dengan menjual agama, memakai pakaian bulu domba, lidah mereka lebih manis dari madu sedang hati mereka bagaikan serigala. Allah akan berfirman kepada mereka: Apakah terhadapKu mereka bermain-main dan melawan, dengan kebesaran-Ku, Aku bersumpah akan menurunkan kepada mereka fitnah, ujian, bala’, sehingga seorang yang berakal tenang akan bingung.

    0
    0