Written by AbangNara | January 31st, 2013

Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Ning Baizura yang telah selamat melahirkan bayi lelaki pada 31 Januari 2013, jam 3:06 pagi di Kuala Lumpur. Hari ini juga amat teristimewa kerana ianya hari ulangtahun perkahwinan Ning dan Chris yang ke 5.

anak ning baizura

Kedua-dua ibu dan bayi berada dalam keadaan sihat. Tak sabar rasanya nak menatap kecomelan anak Ning Baizura. Semoga Ning sudi berkongsi gambar anaknya dalam masa terdekat ini. Buat Ning dan suami, tahniah sekali lagi Abang Nara ucapkan. Selamat datang ke dunia ibu dan ayah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 responses to (TAHNIAH)Ning Baizura Selamat Lahirkan Bayi Lelaki

  1. Karim Bin Zema says:

    tahniah la kak ning..muka ada iras2 mat saleh tak?hehe

    0

    0
  2. pengkritik tetap says:

    tahniah nin dan suami. alhamdulillah, bertambah lagi sorg nabi Muhammad SAW di dunia ini.

    0

    0
  3. ikan buntal says:

    tahniah..

    0

    0
    • Mariah Kari says:

      anak mesti comel…dah la ning ni pun darah campur…kawin plak ngan mat saleh..confirm anak comel…biasanya anak kacukan ni pintar2 semua….tp spoil betul betina mcm anak pontianak yg makan dadah tu…

      0

      0
  4. ketamcomelone says:

    Tak sabo nok tengok baby Ning Baizura… mesti encemmm…

    0

    0
  5. Anonymous says:

    31.1.13.. eh cantik la tarikh.. tahniah..!!

    0

    0
  6. miss mong says:

    tahniah buat anda..nti abg nara amik ler gmbor..msti comel

    0

    0
  7. .................... says:

    x sabar nk tengok muka anak ning…mesti cute kan……

    0

    0
  8. Menyampah says:

    bestnya dpt anak d hari ulang tahun kawin…..

    0

    0
  9. LILI says:

    akhirnye dpt anak..tahniah ning…moga dmurahkn rezeki lg..amin

    0

    0
  10. Mat K says:

    congrats Ning & Husband.
    didiklah anak tersebut menjadi anak yg taat dgn suruhan Allah swt.
    :)

    0

    0
  11. Apa2jer says:

    Tahniah!!!!!

    0

    0
  12. Ratu minah jambu merah / biru says:

    minah jambu lom nampak lagi muka anak si neng ni jadi minah jambu tknk komen ape2 dulu lah yeeeeee belom nampak muka anak dia cmana minah jambu nk komen kannnn…..komen komen nanti tersalah komen ha baru padan muka minah jambuuuuuu jadi tk payah lah nk komen….

    0

    0
  13. haidadagdigdug says:

    wah.. main teka tekilah.. apakah warna kulit anak ning?

    a) coklat creamy
    b) kelam kelam kelabu
    c) perang gula melaka
    d) kuning kuning langsat
    e) putih bulu angsa

    cepat2 pilih. sape betul ning bagi hadiah.. tiket percuma ke kelab suami dia di kl.. hiho

    0

    0
  14. JHudd says:

    Sebagai Ning’s fan, congratulations!!!

    0

    0
  15. papejelah says:

    wah ,tahniah ning dan suami.
    Alhamdulillah.

    0

    0
  16. Iris says:

    tahinah..akhirnya penantian selama 5 tahun muncul juga..mesti cute abis anak ning ni, dah mix kan..nama apa ehh agaknya..fofuler2 ler tu, retis + mat saleh

    0

    0
  17. Iris says:

    tahinah..akhirnya penantian selama 5 tahun muncul juga..nama apa ehh agaknya..fofuler2 ler tu, retis + mat saleh

    0

    0
  18. Tahniah buat Ning & suami..selamat menimang cahayamata….semoga kalian berbahagia hingga ke akhir hayat…..ermmm..x sabar nak tgk foto baby…cepat upload tau!…mesti baby cute sgtkn…

    0

    0