Written by AbangNara | October 14th, 2010

gambar maizawati mengandung

Tahniah kami ucapkan kepada Maizawati dan Ina Naim yang khabarnya kini sedang mengandung. Maizawati mengandung anak ke 7 manakalah Ina Naim pulak kalau tak salah kami anak ke 2. Rasanya Maizawati baru sahaja bernikah baru-baru ini. Nampaknya murah rezeki Maiza dan suami. Tup-tup dah nak dapat anak. Hebat sungguh tenaga lelaki muda.

Sebenarnya kami tak sabar nak tunggu bila pulak Waheeda, Ekin dan Datuk Siti Nurhaliza mengandung. Bukan apa, diorang nie antara feveret-feveret artis di sini. Kami dapat rasakan tak lama lagi mereka akan dimurahkan rezeki dan dikurniakan cahaya mata yang diidam-idamkan selama ini.

P.S: Rasanya ramai jugak pasangan yang dah berkahwin bertahun-bertahun tapi masih tak dapat anak. Kalau anda ada tips untuk kasik mengandung cepat bolehlah sharekan di sini. Mana tau ada pembaca yang memerlukan.

Baca Yang Ini Pulak:-

187 responses to (TAHNIAH)Maizawati dan Ina Naim Mengandung Lagi

  1. aWe says:

    ekspress

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • suke maiza says:

      contoh wanita berkat….cepat kahwin dan cepat dapat zuriat….semoga maiza dirahmati dan kekal bahagia hingga akhir

      Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
      • lulu says:

        setuju…tgk yg ambil hak org sume tak peknen2 g…

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 1
        • KakLong says:

          Jgn ckp cmtu, tak baik…dah jodoh dia, kita doakan je mana yg terbaik..
          kita pun taktau lg cmne nnti..bnda2 cmni bukan kita yg tentukan..

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 0
        • BAWANG MERAH says:

          betul kata kaklong tu.. setuju sangat..

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • combyy says:

          betulll…..sy pun setuju sgt2….

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • cik joyah~ says:

          lulu tulis ikot pemerhatian dia… ada betul gak disitu… perkahwinan yg dibina atas air mata org lain… x berkat hidup….

          Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
        • pashapushi says:

          klu org lain amik laki kak long,kak long ckp cam tu gak ke

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 4
        • tiz zaqyah says:

          ha’ah la..baru pasan..
          siti rampas dato’ k,
          ekin rampas mawi,
          waheeda rampas akhil,

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 2
        • haz says:

          hmm.. perkahwinan di bina atas air mata orang lain boleh buat perkahwinan sendiri tak berkat, harap2 orang lain ambil iktibar dari benda ni, jangan rampas hak orang lain kalau tak nak diri kelak merana, kaum lelaki pun sama, mereka sepatutnya guna akal waras mereka pikir pasal benda ni..

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
        • eyda says:

          x der rezeki lg kot….

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • ape itu cinta says:

          ekin rmpas mawi ke???
          aku rase x..ina y xnk kt mawi..ina yg kawin dlu ngan org len..blum rezki ekin ngan mawi la tu untuk dpt zuriat..untuk norman hakim ngan memey cmne lak nnt??sape2 leh bg jwpn..

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
        • ATTENTION says:

          tp betul la lulu 2 ckp, benda ni jd kt fmli sedara aku, amik hak org,smp skg xpregnant lg, balasan la tu. skg ko jg la anak2 tiri.. takut nya aku minta jauhkn..

          Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
        • serai patah says:

          apa itu cinta : mmg ina dulu kawen dr mawi..tp ina kawen pas mawi frustkn dia…mawi yg x nk ina..bkn ina yg x nk mawi…

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 3
        • afif says:

          amboi ada CCTV kot sampai tahu siap2 pasal hal org..huhu

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • gilo says:

      kot2 bg nara yg memerlukan…bila lagi non???

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Roh says:

        kita harus ingat… jodoh ajal rezeki anak semua kuasa tuhan… Tuhan yang menentukan jdodh mereka, dan tuhan yg menentukan mereka akan punya zuriat ke tidak… tuhan tidak menzalimi sesiapa… semua ketentuannya, tiada kaitannya sama ada berkahwin dengan lelaki org atau bujang… ada yang berkahwin dng laki org berderet juga anak, kawin bujang masih belum ada zuriat… banyak contoh kita apat lihat. So, jangan menjatuhkan hukuman sendiri ok.

        Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
        • noname says:

          btol tu roh…sy stuju!

          Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 0
        • Rindu says:

          Kenapalah ada sesetengah orang suka mendengki.. Dapat anak ada kaitan dengan kawin ke tak dengan suami orang ke? Adik i tu dah lima tahun kawin, bujang dengan bujang, malangnya sampai la ni belum melekat lagi. Tapi tetap berusaha cara moden dan tradisional.

          Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
        • ef........... says:

          ya betul10000x……

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • ...... says:

        betul tu..agak2 la bang nara nak bg statement.. tak semestinya lom dpt rezeki anak, kejantanan tak terserlah.. cuma lom ada rezeki lg nak buat mcm mana… rasa darah menyirap jer ni… (bkn sokong mana2 artis) tp bg pihak wanita.

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  2. Puyu says:

    alhamdulillah~

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. fanasakura says:

    tahniah.. ^_^

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. MakTom says:

    kelas anak maktom uols!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. Miss PocO says:

    fuuuhhh…lajunyer…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • miss_pinky says:

      wah,miss poco,da tuka pic ke.?
      huuhu.
      u ni,ad je hari2,xde keja ke?
      :p

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. geli geleman says:

    3 org yang ditunggu tu sume amik hak org…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • nobody says:

      hehe, aku baru jer ckp bende yg sama ngn kwn sebelah..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • bussybody says:

        tu balasan kot sbb menyakitkan ati wanita lain… tg kAllah bg rezeki pd yg teraniaya. ekin kaya dgnmawi, tp ina naim bahagia n sederhana je dgn suami die..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • sweet_lady says:

      Huhuhu… saya sokong… tapi apa-apa pun, semuanya bergantung pada kuasa Allah juga..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    • myra says:

      haah…kena sumpah kot..huhu

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • azza says:

        mmg la semua ni (rezeki) keje tuhan… tp mungkin juga ini balasan tuhan kat mereka sbb menyakiti hati sesama wanita dgn merampas hak org lain.. Entah la…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
        • Tulip says:

          Alhamdulillah dah rezeki….pd wanita2 yg merampas kebahagiaan wanita lain tu renung2 la org yg disakiti bhg dgn kehadiran cahayamata yg bakal menjadi penjg mereka di hari tua kelak,anda bl lg?

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • Y says:

      weh…sape 3 org tue?bitau la aku cm br kua dr gua nie,xdpt tgkap spe orgnye…yg aku tau siti nurhaliza jek,lg 1 sape yg rampas hak org?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • chix says:

        Y,ade bitau kat atas tu, yg 3 org tu….mmg betul…..aku setuju….yg 3 ekor tu, mmg amik hak org lain dan bahagia atas air mata pompuan lain….paling aku tabik, ina naim…Allah bg dia lelaki/suami yg baik utk dia…tgk dia sekarang, dpt suami yg baik, penyayang, berakhlak, kuat agama….pakej lengkap….bahagia dia sekarang….dlm Islam dah dijelaskan, lelaki yg baik adalah utk wanita yg baik….begitulah sebaliknye….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  7. SWEET says:

    Anak Maiza bin binti bapa yg ketiga.
    Ina Naim x salah dah lama mengandung
    anak yg kedua
    Tahniah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. mummy_iman says:

    congrats.. waheeda bila lagi,,..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. datin says:

    peluru yg sungguh bervitamin.haha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Miss PocO says:

    zz ezzette plak bl lg…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. anne says:

    bestnye…..

    mak..

    kte nak kawen skrg gak..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. wahhh bestnye dpt baby….. rezeki masing2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. bikin panas says:

    cara nk anak cepat, baca bismillah dulu sebelum buat anak..sudahi dgn alhamdulillah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. kakakah says:

    tahniah.. lelaki tua lawan wanita muda.. susah kot nak menjadi.. nak2 lelaki tua tu dah anak amai… dah x bersungguh nak anak.. laki muda ada niat nak anak.. so selalu berdoa .. agaknya tu sbb dpt anak.. hihi. tahniah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. mia says:

    tengok dekat majalah apa tah yang ada maiza dengan family dia. nampak macam suami baru dia macam anak sulung dia pulak. hehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • milixs says:

      klaka la ko ni mia

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • mamamia says:

      betul tu…majalah keluarga…saya terlupa pulak yang lelaki tu suami dia….bila dah habis baca artikel wawancara Maizawati tu tertanya pulak mana pulak suami dia..tenung gambar lama2 baru teringat yang dia kawin org muda…mati2 ingat anak sulungnye…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. Miss PocO says:

    untung diorg ni…

    ngandung pun masuk publisiti gak…fuuuhhh…!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. >PRODUCTIVE & ENERGETIC<

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. abg rambut segak says:

    dah ada pengalaman…so cepatla berisi.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  19. pingkypanthers says:

    tahniah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. PK PK says:

    BTUL KAN? ALLAH BALAS KAT DUNIA DH…SAPA YG AMBIL HAK ORG…KEBANYAKANNYA XPEKNAN2 LAGI…

    MAYBE MRK DH BERTAUBAT..SO SAMA2 KT DOAKAN MRK DPT ANAK JUA…

    UTK YG DILUAR SNA PUN ..PK2 LA KALU YG NAK AMIK KEKASIH ORG/TUNANG ORG/LAKI ORG..TAKUT KORANG JUGA XDPT ANAK NANTI..

    NAUZUBILLAH…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. miss annur says:

    TAHNIAH!! utk yg kurang bernasib baik,byk2 kan berdoa.. mohon kpd Allah SWT.. semoga aku next year cepat jugak dpt anak.. amin..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. salmywateen says:

    ina naim dah selamat bersalin 12 oct lps. baby boy.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • elin says:

      slm..sya nk sgt dapat ank…..nk rs bagaimana perasaan dapat tahu hamil….mengandungkan zuriat suami…tip2? nk kena pantang makan apa? whatever la…plz…tq..:)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • gilo says:

      ngandong lagi kot…kah kah

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. manis gule says:

    WEI AKU KAWIN NGN ORG MUDE GAK..TP TAK NGANDUNG..SEKALI JE PREGNANT PASTU GUGUR..NI DAH TAHUN KE-5 DAH…TAK DAPT2 LAGI…BAGI LA PETUA..KESIAN AKU..MERTUA AKU DH WAT MUKE CIPAN DAH KATA AKU DAH TAK PRODUCTIVE…CIAN HUBBY MAK…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Bom aTOM says:

      Mak saya suruh baca doa nabi Ibrahim. Pastu selalu baca “Ya Kahliq,Ya Bari,Ya Musawwir”. Insya Allah.
      Saya pun lps 5 thn baru ada, itu pun jumpa doktor, Alahmdulillah, skali 2 trs dpt.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • fikir says:

        xpe.. sabar je la.. rezki tu allah tentukan. xde kaitan ngan amik hak org lain ke ape.. allah memberi rezki kt dunia ni sama rata melalui cara yg kadang2 kita x sedar. ada yg kaya harta, tp miskin kasih sayang. ada yg senang je dpt anak, tp senang2 je buang merata rata..
        mungkin ni dugaan untuk kita. xpelah, usaha lagi. anak tu pengikat kasih syg suami isteri. mungkin allah nk bg peluang lg kt pasangan2 yg blum dikurniakan chymata ni merapatkan hubungan masing2.. doa banyak2. usaha tu kn escelator kejayaan? chill..

        Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • bunga cinta says:

          tu la, sedeh aku ngan statement2 yg mengatakan yg lambat dpt anak nih sbb perampas…. aku kawen ngan laki aku masing2 suka sama suka, x de rampas hak sapa2… kawen cara baik, parent masing2 suka… x de wat benda x senonoh pown seblom kawen, even nk pegang tgn pown kami x buat seblom kawen dulu, sbb benda2 tuh dilarang dalam islam… tp nk wat mcm mane…. rezeki nih kan dari ALLAH…. bukan sbb perampas@ lain2 statement tuh..tp nih rezeki dari ALLAH SWT.. kami terus berusaha nk mendapatkan zuriat…. hampir setahun bekahwin… moga ALLAH kurniakan kami zuriat, amin….

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • HAHA says:

          stuju dgn bunga cinta.. sgt2 btul.. sila jaga statement pd yg blm kawin tu. tkut2 nanti awk yg lmbt dpt baby bila kawin nanti.. renung2kan… jgn cpt mghukum org lain..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • lurus bendul rasa tertipu says:

          sian awak, sedih pula sy dengar

          byk tyips2 kalo kite cari kat google ni, waktu saya mengandung dulu, lepas bersama tu saya teringat perkataan ‘kun fa ya kun’ – ayat akhir surah yassin, if Allah swt kata Jadi, jadilah ia.
          Jangan lupa berserah la kepada Allah swt dengan membaca ayat2 Quran, solat tahajud, solat lima waktu, doa dengan sepenuh hati, (Berikanlah anak untuk kami dari sisi-Mu ya Allah, tanam dalam hati) Yang kita tahu, anak-anak yang belum lahir ni rohnya di sisi Allah :D Subhanallah.

          Alhamdulillah, mengandung, time mengandung pula paling penting sekali jaga lah pemakanan, sama la sebelum mengandung, fast food elakkan (sy org bandar, sebab nak anak, lama juga saya pose makan fast food), makan la madu, kismis, kurma kalau lapang-lapang, susu pun bagus juga, biar la berkhasiat, biarlah kita melahirkan orang Islam yang sihat tubuh badan dan akal. Jgn lupa asid folic key. Jgn makan benda masam-masam ( sy kalo tahu benda masam saya buang) sebab tu punca badan/ otak lemah.

          Bila kita tiada anak tu, jangan la kita pandang baby/anak-anak tu macam tak suker pula, bersedekah la pada anak-anak tak kisah lah kawan ke, anak yatim ker, sebab doa mereka ni makbul. Sedekahkanlah apa yang kita mampu utk anak-anak ni, niat dalam hati mereka doakan kita murah rezki.

          Macam siti nurhaliza tu, saya tak berapa pasti, tp ade satu baris lagu dia, ‘pastikan kau dengan aku, jangan ada cinta lain’, penah dengar jika kita sebut 40x mmg jadi, maybe sebab ni die xde cinta lagi (anak tu cinta dan kasih sayang)

          tekanan, kepenatan pun punca kita susah nak mengandung, jadi banyak2 kan la wirid, zikir, baca Al-Quran semoga kita tenang selalu. :DDD

          Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
        • bunga cinta says:

          tengkiu “HAHA & lurus bendul rasa tertipu”…
          setakat nih sy buat cara normal… belum jumpa specialist, sbb ramai yg cakap x perlu pegi lg, sbb agak baru..
          lepas solat, kami amalkan doa2 mintak beby, jaga pemakanan, amek asid folik…mmng kami sygkan kanak2…. harap berjaya, amin….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • isteri org says:

      aha..ak pon…kawin muda gak..tak ngandong g :( (baru kawin 4 bulan heheheh..tp kepingin sgt nak baby,so sape yg dok sibuk buang bayi,drpd wat bertambah dosa besar ,baik bg kt ak..ak nak ngan syarat bile budak tu da besor jgn gatal2 nak amik balik..hehe) Tp statement pasal 3org perampas tu ak rase kebetulan tak..sbb kalo korang ingat kes cam erra n awie(sape nama pompuan yg rampas awie dr erra tu? ngandung gak) ini kehendak Allah..apepun bala utk perampas cam ni pasti ade
      p/s: ak ter’fikir’ ak perampas ke smpai tak ngandun2 nih..hahaha bagi la tips2

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. zura says:

    TAHNIAH …

    wah cepatbetui diorg ngndung yeeee…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. Miss pocO 2 says:

    testing…

    aku kembar miss poco (adik)…hehehe…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. miss annur says:

    sapa yg ko buuuuuuuuuu lucky??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Miss pocO 2 says:

      dia buuuuuuu kat akak aku atas tuuu…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Miss pocO says:

        ALAMAK…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kantoi la pulak…adik jgn masuk sini la…aduyaiii…!!!

        Buat semua, doa la yg tbaik wat diri sendiri, keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan taulan dan semua k…

        Yang baik dijadikan tauladan dan yang buruk dijadikan sempadan…kalau bleh buang jauh2…

        SELAMAT MALAM SUME…

        p/s : BN penghibur hatiku dikala sunyi…dan pelepas tensionku dikala bz…hehehe…Thank u abg nara…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. miss annur says:

    oo.. ic..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. nk mengandung,minum air paip…

    aku bace dlm mastika dulu…ade satu kes

    hehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • lalalala says:

      tu air paip kat fiji la dey…kalu minum air paip kt sini nanti silap2 kene taun..hehe..aku pun kawin 6 bulan blum ade rezeki lagi ni…tapi tak amik laki org ek..hihi..apepun tu sume rezeki dari Allah….yg pasti kalo halal ni ade je cabarannya..kalo yg buang2 tu kejap je lekat eh?

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • shaz says:

        aku pun dah kahwin 3 tahun tapi masih lum ada anak.. tapi tak ambil suami org tau…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. anyss says:

    tahniah…laki no 3 pon xper laa maiza yerr… jnj jodoh korg kekal hingga ke akhir hayat.. “madu hempedu” ko 2 smpai skg xdapek2….ermmmm…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • haz says:

      hehe,aku suke statement ko, madu hempedu . terbaik la, ni klu waheeda tu baca, tak benti dia buat anak …

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. bedol says:

    kepada perampas: dorang dah dapat apa yg dorang nak…
    so x dapat lah lagi yg baru…huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. Betty says:

    fuuuhhhh…makan dlm kalau waheeda si ninja turtle 2 baca nie… dan terbatuk2 darah si ekin baca…CT xtahulah apa nk komen…lepas nie kita tgk si MEMEY pulak mcm mana nasib dia…abg nara jgn lupa update si Memey nt ye…balasan dr Allah…sekejap aje…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
    • pinggan says:

      xlupa juga, fasah senda… hehe

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • isteri org says:

      haha..ape yg wat ko kate waheed ninja turtle..tang mane aaa..ak tak perasan..dlm2 bnyak2 ko sebut tu paling ak anti memey laaaaa….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. Betty says:

    fuuhhh…mkn dlm si waheeda ninja turtle 2 baca nie…dan batuk darah si ekin mawi…CT no komen lah… lepas nie kita tgk nasib si MEMEY pulak mcm mana… abg nara jgn pulak lupa update yeeee…balasan dr Allah…xlama sekejap aje…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. Betty says:

    lupa lagi sorang lah… FASHA SANDHA… hua hua hua

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. Kalau dh cerai bkn laki org lg. Yg tu panggil duda. Duda kaye jd rebutan. Soal hendsem tolak tepi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  35. honey says:

    sape2 yg sedang usaha utk dapatkan anak, tapi xde rezeki lagi, sile try produk yg sgt bagus ini:

    http://we-need-alphalipid-sd2.blogspot.com/

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. Reena says:

    Dah rezeki dia. Bukan semua orang Allah bagi rezeki anak. Sebab tu jgn kita sesiakan bila Allah dah bagi anugerah. Kepada yg lum dpt anak tu, jgn putus asa. Abang aku kawin 7 tahun, lepas g berurut, pantang apa semua baru dapat anak. Alhamdulillah. Skang ni anak sulung dah tadika & no. 2, 4 tahun. Dedua pompuan. Tak kesahlah yg penting ada zuriat.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. aku says:

    mati,jodoh,rezeki itukan ditentukan oleh tuhan kalu hambanya mempersoalankan ketentuanya aper hukumnya…lu fikirlah sendiri……

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. RiRi says:

    tahniah…rezeki…. ^^

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. nama saya says:

    org yang dah sah kawen susahnya nak dapat baby, ujian Allah..

    tapi yang diluar nikah pula, hampir setiap hari baby dibuang. kenapa ya jadi macam ni…?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • itulah kehendak Allah, ank ni sama ada rezeki atau dugaan utk seseorg tu. bg yg dah nikah bertahun cuba baru dpt ank, rezeki namanya. Bagi yg tersilap langkah, terus kantoi sbb termengandung, tu dugaan bagi dia..

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
      • nama saya says:

        mungkin ingatan juga, kan kak zaza..kalau buat tapi tak termengandung, lagilah sedap terus buat, tapi kalau dah mengandung msih buat juga pastu, mmg tak faham teguran Allah..

        anyway semoga yang masih belum berjaya dapat baby teruskan berdoa..allah tahu apa yang paling baik untuk semua hambaNya..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • tol tu, ingatan Allah kpd hambaNya yg tersesat supaya bertaubat kan.. betapa Allah tu Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, bila wak silap sket trus ‘ditegur’….

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. julie says:

    semoga Allah merahmati die sekeluarga.. n smog anak2 die sume berjaye.. amin….. de hikmah n ganjaran tok orang2 yg sabo.. tok her husband, wlu mude hope leh laksanekan tggungjawab lebih tbek than bfore.. u can do it dude..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. yana says:

    Memang rezeki anak Tuhan yang tentukan…tapi cam kebetulan lak kan…yang ambik laki orang masih belum mengandung…kebetulan…kebetulan………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  42. littlemia says:

    tahniah…yup betul tu smua rezeki dari ALLAH…aku kawen trus lekat ..Alhamdullillah..tpi my sis 10 yrs dah blum ada lagi….so baby aku la menjadik tmpat mencurah kasih syg ……doa sgt my sis dpt anak gak…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. zam says:

    salam….erm nampaknya ramai gk ALIM ULAMAK berbicara hukum hakam,balasan dunia balasan ahkirat kt sni..Ada jgk mentafsir kejadian sebagai hukuman..Kenal diri utk mengenali Allah.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  44. eclipse says:

    rezeki tue allah yg bagi…yg lambat mengandung tue bkn sbb rampas hak org ker ape…tuhan blum nak bg rezeki lg…sentiasa bdoa…allah selalu perhatikan permintaan kite…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. TOK WAN says:

    Tahniah Maiza. Mudah-mudahan Allah beri 5 lagi. Cukup 12 – buat team bola sepak.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. cili says:

    Alhamdulillah n tahniah. Syukur atas pemberian dr Yang Maha Esa.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. fcuk says:

    ni mesti kuat sex… nafsu dia memang kuat… dahlah laki dia muda lagi…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. amna says:

    salah info ni ina naim dah selamat melahirkan baby kedua anak lelaki la pada 12 oktober 2010..sama tarikh lahir dgn suhaimi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. lemang says:

    ske sgt dgn ina naim….pemaaf n x simpan dendam pun..igt lg masa dlu mawi bg kad jemputan kat ina..ekin komen yg ina 2 kawan mawi..so y not jemput?padahal ex-tunang mawi..takot nak sebut 2…..tp ina still dtg dgn hubby dia lg…..sweet sgt…
    btl laaa komen di atas ‘perempuan yg baik hanya untuk lelaki yang baik begitu la sebaliknya..’
    akhirnya ina dapat jg suami yg penyayang, kuat agama, educated, berkerjaya..
    hidup yang sederhana ttp berkat dan bahagia..
    xde nak menunjuk- nunjuk rumah mewah, beg LV, sun glasses yg besar, honeymoon kat overseas….kerana apa yg ina perolehi n nikmati sekarang lebih bermakna daripada sume 2…
    (sy bukanla peminat ina apa lg peninat mawi yg kerek blagak bgs 2 tp sy sgt kagum dgn semangat ina)
    semoga perkhawinan ina n suhaimi kekal smp ble2…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • chix says:

      aku setuju dgn ko…..hi…hi….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • chix says:

        erm, bag LV tu dah koman gak ler sekarang ni….bukan artis2 jek yg pakai, ah moi/nyonya2 kaya kat luar tu ramai yg pakai….org biase pun pakai, x ori tapi sebijik cam ori….so sape yg pakai LV tu pun susah hati gak….pakai ori, nanti org kate bli yg ciplak…yg ciplak plak nampak 100% yg cam ori punye…..hi….hi….baik pakai bag biase jek….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  50. Anne says:

    Tahniah Ina & Maiza… mmg jodoh di tgn allah tp kita diberi akal fikiran, jgn musnah kebahagiaan org lain utk kepentingan kita. Derita jiwa yg ditanggung bukan sikit hanya iman yg kuat dpt mgatasinya.Siti & Dato K sjak di Albert Hall lg, Mawi & Ina masa Ina masih di Felda keja kilang lagi, Maiza & Akhil masih suaminya.Terbaru Watie Elite, 2 kali amek husband org Joey ke 3….kita ada anak, adikbradik, jgn dosa kita mereka dpt imbuhan, dijauhkan.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  51. Mdan Jutawan says:

    Tahniah. Sambil2 tu, utk yang inginkan keluar dari kempompong kewangan yg terhad, saya mengalu2kan ke laman web saya untuk sedikit perkongsian yang selama saya cari akhirnya saya bertemu disini dan memberikan pulangan yang cukup luar biasa.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  52. bakal ibu says:

    buat “apa itu cinta”..ko tk ikuti pekembangan betol la.kan ekin menggatal dgn mawi masa mawi tunang ina lagi.kalau tk,macam mana mawi boleh ckp arwah ayah dia (pak ani) puji ekin ms mkn sama2.ayah dia kata muka ekin mcm org arab.dalam paper ada cerita detail.ee geram btol aku!hidup2 dia tipu kita.menyesal abihkan duit mngundi AF dl.
    skrg ekin tk senang duduk.bila kluar stament mawi kawin lain.jap kata tk kesah.jap kata tk nk dimadu.baru ko tau..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • sy says:

      Betol tuh…SKRANG MAWI NK CARI YG LAEN…HAHAHA

      MAWI PON BONGGOK DULU ADA INA NAIM YG SUBUR SAMPAI SKRANG MENGANDUNG LAGI…
      SIAN MAWI XDPT ANAK SAMPAI SKRANG…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  53. nana says:

    Dato K, Mawi, Akhil mmg sama spesis lupa daratan. Bila dah berjaya lupa org2 terdekat yg sama susah dulu…

    Hanya org yg pernah experience amat memahami perasaannya bila org tersyg ada affair.

    Alhamdulillah allah maha adil…doa org ramai tu!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  54. moga bahagia selalu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  55. moga bahagia selalu sehingga ke akhirnya…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  56. YERKE says:

    adakah kawan2 semua tahu masa depan……

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  57. mia says:

    Bila saya baca komen cni, mgk ada juga betul dan salahnya..pro dan kontra..mgk ada jg sbb lain, mgk darah dia dan suami x sama ( mak aku yg ckp ) tu pasal x beranak tp mgk klu berpisah dan kawin dgn org lain, mgk ble beranak, ataupun mgk masa muda/ bercinta dgn org lain, x jadi atau curang..pastu kena CAKAPAN org, pun ble jd sbb x mengandung,..ataupun.duit hantaran x dibayar, masih hutang ataupun langkah bendul tapi blum bayar denda, ataupun…byk kemungkinan yg kita ble ikhtiarkan tp mgk yg paling penting..itu semua dugaan dari yang maha esa…kawan saya 13 tahun kawin blm dpt anak…mudah2han dia akan ada anak satu hari nanti…saya jga byk perhatikan kawan yg segunggutnya sangat sakit sampai pengsan bila dtg haid, tu yg sampai skrng blm dpt anak..mgk kebetulan saja…jumpa doktor yg paling baik…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  58. mimey says:

    subur btol la maizawati nie! hehe.. tahniahh!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  59. [...] Panas, (TAHNIAH)Maizawati dan Ina Naim Mengandung Lagi Submitted by selebriti on October 14, 2010 [...]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  60. I thought it was going to be some boring old post, but it really compensated for my time. I will post a link to this page on my blog. I am sure my visitors will find that very useful.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  61. Tiera Peru says:

    Wow, this was a really quality post. In theory I’d like to write like this too – taking time and real effort to make a good article… but what can I say… I procrastinate a lot and never seem to get something done.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  62. porno izle says:

    Hey site owner, I like blogengine.net but why did you chose it? I mean it’s so neat with the random avatars and draws people in, but what speficially made you want to install it?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  63. CT says:

    Innalillah…Maiza kemalangan bersama suami dan anak-anak di perak 2 hari lalu. Kereta remok. Dia patah tulang..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  64. 999908 says:

    What a lovely day for a 999908! SCK was here

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  65. Thanks, I enjoyed (TAHNIAH)Maizawati dan Ina Naim Mengandung Lagi | Beautiful Nara. It was good. View my blog sometime, it all about Lake Mary, FL Real Estate.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  66. היי רציתי להמליץ לכם על אתר למכירת רכבים מכיוון שמכירת רכב היא לא פעולה פשוטה וצריך לבצע אותה על הדרך הטובה והמשתלמת ביותר, וכדאי להעזר בחברה מקצועית בעבור זה.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  67. When do you think this Real Estate market will go back in a positive direction? Or is it still too early to tell? We are seeing a lot of housing foreclosures in Altamonte Springs Florida. What about you? Would love to get your feedback on this.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  68. Ina Brown says:

    You possess some agreeable opinions and views. Your site supplies a fresh look at the subject.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  69. Peculiar this put up is totaly unrelated to what I was looking google for, nevertheless it was indexed at the first page. I suppose your doing something proper if Google likes you adequate to place you at the first web page of a non related search.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  70. Many thanks for your wonderful info included in your internet site, under can be a tiny analyze to your website internet site visitors. Just what particular person announced these estimate?…. We have any fantasy in which my own several toddlers can 1 day are now living in any region in which they’ll not become evaluated from the shade of these epidermis, yet from the articles of these persona.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  71. Nice site, check my link ;)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  72. Wow that was unusual. I just wrote an very long comment but after I clicked submit my comment didn’t appear. Grrrr… well I’m not writing all that over again. Regardless, just wanted to say superb blog!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  73. I am an admirer of your website. Camouflage b confine up the angelic work.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  74. Tarot says:

    I was very happy to search out this web-site.I wished to thanks in your time for this excellent learn!! I definitely having fun with every little little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you blog post.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  75. There are some interesting points in interval therein article but I don’t know if I convoy all of them heart to halfway .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  76. Kate Foxman says:

    Outstanding post, I conceive website owners should learn a lot from this blog its really user genial . – July 4. Statistics show that we lose more fools on this day than in all the other days of the year put together. This proves, by the number left in stock, that one fourth of July per year is now inadequate, the country has grown so. Mark Twain 1835 1910

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  77. Gokkasten says:

    Hi, i think that i noticed you visited my weblog so i came to ¡§return the prefer¡¨.I’m attempting to in finding things to improve my web site!I suppose its adequate to make use of some of your concepts!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  78. Reading sooner than means of your enjoyable despatch, will-power assist me to do so sometimes.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  79. great stuff. I have something similar ideas

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  80. Thanks for a marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it, you could be a great author.I will be sure to bookmark your blog and will often come back sometime soon. I want to encourage that you continue your great posts, have a nice weekend!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  81. When I originally commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a remark is added I get 4 emails with the identical comment. Is there any manner you can take away me from that service? Thanks!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  82. gundam lego says:

    What’s the purpose of this short article if you don’t mind me asking?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  83. Smart Load says:

    Good news crawls on its belly; bad news has wings. – Darkovan Proverb

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  84. DaringAbis says:

    betullah, org yg amek org punye tunangke/ suami orgke, mesti xpregnant2lg haha cth? siti nurhaliza, ekin dan waheeda haha kebenaran mmg pahit…itu mmg benar…wakakaka

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  85. Your blog doesn’t show up appropriately on my android – you might wanna try and fix that

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  86. Great blog man it has some awesome content going to ever update?! I’d hate to see a blog like this so empty!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  87. I’m not sure where you’re getting your information, but great topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for wonderful information I was looking for this info for my mission.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0