Written by AbangNara | January 6th, 2014

Lama tidak mendengar khabar mengenai penyanyi keluaran Akademi Fantasia ini. Kali terakhir Abang Nara berkongsi informasi mereka ialah ketika kelahiran anak pertama pasangan ini iaitu Danish sekitar tahun 2009.  Terbaru Sabtu lalu kira-kira jam 6.56 petang, Danish telah pun menjadi seorang dengan kelahiran anak kedua pasangan ini.

anak kedua khai dan rosma

Menerusi akaun Instagramnya, Rosma menulis:-

Inilah buah hati terbaru kami..skrg danish dh jd abg yeayy!!.. Tq kpd semua yg mendoakan rosma.alhamdulillah,rosma selamat bersalin pd hari sabtu,pukul 6.56ptg.name kami akan bg tau nanti yek.

anak kedua khai dan rosma

Tidak diketahui pula jantina anak kedua Khai dan Rosma. Apa pun yang penting bayi tersebut telah selamat dilahirkan. Semoga kebahagiaan keluarga ini bertambah seiring dengan penambahan cahaya mata. Tahniah Khai dan Rosma.

P.S: Peugeout 2008 Urban SUV dilancarkan pada harga RM119,888

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 responses to (TAHNIAH)Khai & Rosma Timang Anak Kedua

  1. ana says:

    alhamdulillah. tahniah!! :)

    0

    0
  2. mak jemah says:

    comel2 anak khai dik n0n…aaumm..

    0

    0
  3. kie says:

    Tahniah..Khai..semoga bertambah lagi rezeki In Sha Allah

    0

    0
  4. anon says:

    Tak tau jantina anak ke2? Nampak dari baju berbunga tu mcm perempuan je. Sejak Nora Danish terkenal kerana cerita puteri dulu, agaknya dah beribu2 org nama Danish ni. Hmm….teringat pulak ke danish pastry….lapar

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Tahniah khai n rosmah
    Abg nara bila lg nak menimang cahaya mata ke 2
    Tak sabar nak tgk anak che ta n zain.ada ripa omputih tak??????
    .

    0

    0
  6. minah jambu merah biru says:

    minah jambu tk minat ngan laki bini dua ekor ni …ape2 pon semoga di murah kn rezeki n anak2 yg comel..

    0

    0
    • ntah says:

      minah jambu merah biru…
      mulut tu jgn main lepas cakap je…tak esok lusa anak beranak kau yg beranak keluar sekali dgn ekor2 dia…ni mesti bila marahkn anak tak pun jenis mak bapa yg marahkan anak guna perkataan “ekor” ni…ko ingat ko sapa?…sedap2 je mulut tu…esok lusa heyot mulut tu baru padan muka ko.

      0

      0
  7. \z says:

    Dah tentu gegurl baju bunga2 tu ha.. hikss comell.. Alhamdulillah..

    0

    0
  8. nanu says:

    salah satu pasangan yang sangat low profile. berchenta dari af, kawen dapat anak and hidop bahagia. takde nak heboh heboh tunjuk perut ngandung la, honeymoon kali kedua la, itu la ini la. pasangan macam ni harus dicontohi. perihal rumahtangga seharusnya menjadi privasi kepada pasangan anda sahaja. gud job khai and rosma.

    0

    0
  9. Anonymous says:

    mcm mane le x low profile nanu…dh tentu dia ni dh sejuk beku n sendu sesendunya…x de pn sape y nk tahu sgt pasal dia ni…tpi enth nape bang nara baik hati plk hari ni masuk kt BN ni….bang nara dia demam kot atau dh x de cite lain…

    0

    0
    • Gadis80k says:

      Kau nie memang busuk hati kan. Memang lah dorg masuk BN sebab dorg mmg artis. Tak Tahu lah kalau kau memang ketinggalan zaman x kenal dorg nie. Kesian

      0

      0
  10. Aku says:

    entah nape sy x minat le dia org ni…mcm x de aura le….sorrryyyyyyyy…

    0

    0
    • ntah says:

      Aku,..
      ko tu ada aura ke?…mawi yg ada aura tu pun dh suam2 kuku takde lak ko nk ngata…! tak taulh manusia sekarg ni jenis apa…?kau ada ke aura mcm makcik yg kat seremban yg dpt rm1 juta dpt cabutan SSPN tu…ko ada?…ko tk minat udah ler..admin cuba bagitau yg dai org ni dh dpt ank ke2…itu je.

      0

      0
  11. […] (TAHNIAH)Khai & Rosma Timang Anak Kedua (17) […]

    0

    0
  12. A Los Gatos plumbing expert is a strategy to all of your plumbing Los Gatos problems.
    ” In little time at all, the completed washing was spinning away drying in the only dryer, I was standing under a well eared hot shower giving myself a good rubdown. Sometimes whenever a Berkeley plumbing predicament happens, people make an effort to fix the plumbing Berkeley problems with no help.

    0

    0