Written by AbangNara | July 1st, 2011

hassan juara imam muda 2

Tahniah Abang Nara ucapkan kepada Imam Muda Hassan yang kini bergelar juara Imam Muda 2. Imam Muda Hassan dan Imam Muda Nazrul kedua-duanya sama hebat sama berilmu di kemuncak Imam Muda sebentar tadi. Semoga dengan kehadiran pemuda-pemuda berilmu sebegini dapat memacu negara kita sebagai sebuah negara Islam sebenar.

Kalau anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang Imam Muda Hassan, sila Like Facebook Imam Muda Hassan. Tahniah sekali lagi.

38 responses to (TAHNIAH)Hassan Juara Imam Muda 2

  1. gee says:

    wow..cepatnya abg Nara update..apa2 pun tahniah pada semua iman muda..

    Hot debate. What do you think? Thumb up 11 Thumb down 2
  2. dr ally says:

    tahniah. semoga menjadi imam yg berkaliber di zmn global di smpg menegakkan syiar islam.

    btw, dia belum kawin lg kan?

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 1
  3. FAN IM says:

    Alfun mabruk mumtaz ya Imam Muda Hassan

    Like or Dislike: Thumb up 8 Thumb down 1
  4. anakperak says:

    harap2 anugerah ikon belia perak 2011 diberikan pada imam muda hassan… ni baru betul2 ikon! baru betul2 contoh y baik pada remaja n belia…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 34 Thumb down 1
    • kucingemok says:

      betul…harap byk lagi program2 keagamaan mcm ni… dari nyanyi, nyanyi, nyanyi…hmmm

      Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 12 Thumb down 1
    • abe chik says:

      sokong sgt…belia yg rope ini la kite patut jadikan contoh… pada remaja…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. yusraruddean says:

    xde astro…tp,nnk amek tau jg.ehhh,dia ni bkn ke ex pljr aQ???

    Like or Dislike: Thumb up 3 Thumb down 1
  6. HanieBonie says:

    sejuk mata memandang..sejuk juge perut mak die ngandung.=)

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 13 Thumb down 1
  7. R says:

    Alhamdulillah :) dua2 hebat sebenarnya, semua pemenang tiada pengalah. :P

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
  8. tahniah….
    sedap sungguh suara die masa baca ayat quran..
    tersentuh jiwa…inilah dia ikon negeri perak..
    kalo x bagi mmg la…dari bg kat shahir tuh..
    asyik gossip ngan rcw jek..
    tahniah hasan teruskan usaha…..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 26 Thumb down 1
  9. tahniah…

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  10. sara says:

    alhamdulillah…rezeki dia..syahdu je dia ni anak yatim sejak umur 7 tahun, kehilangan bapa dan dibesarkan oleh ibunya..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 11 Thumb down 1
    • sayaa says:

      contoh seorang mak yg berjaya didik anak. tahniah imam muda hassan :)

      Like or Dislike: Thumb up 7 Thumb down 1
  11. mimi~ says:

    single ag??? agagaga~

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 2
  12. aried says:

    Tahniah kepada Hassan, pensyarah UIA kerana menjadi Juara Imam Muda Musim Kedua! Teruskan menjadi imam yang mampu dicontohi oleh semua.

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 1
  13. Amier says:

    Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Poorly-rated. Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 17
  14. naikMOTOR says:

    tahniah,syukur alhamdulillah-suci dan BERSIH air mukamu itu,lunak sungguh bacaan ayat Qurannya

    Hot debate. What do you think? Thumb up 9 Thumb down 2
  15. kid says:

    tahniah kepada Imam Muda Hassan dan lain-lain imam muda.. semoga terus berjaya!
    Pertama Kali dapat Cek ChurpChurp!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1
  16. heee says:

    hassan adli..i like

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 1
  17. kokopie says:

    aku sbg nak muda terlalu rindukan program realiti mcm ney..masyaAllah,begitu syahdu bacaan Al Quran 2 org imam muda malam tadi..Lebih syhadu dari nyanyian bDK AF..Semoga lebih byk program realiti mcm ini untuk remaja sekarang yang makin hari makin teruk dan jahanam..

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 25 Thumb down 1
  18. queen says:

    Semoga anak aku boleh jd mcm nie.. amin… Sejuk perut aku nnt.. InsyaAllah

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 1
  19. Nur Mencari Illahi says:

    Salam…sy mengikuti IM musim ke-2 bermula dari episod pertama sehingga kemuncak..Dari awal lagi sy menjangkakan Ustaz Hassan Adli menang, Alhamdulillah, rezeki berpihak kepadanya…Masih bujang dan berusia 26 tahun, asal Perak, bekas peserta Akademi Al-Quran musim ke-empat, dan juga pensyarah di Kolej Islam, serta menjadi Imam dibeberapa masjid di sekitar Gombak..Anak yatim ini sangat cintakan ibunya..sy sempat kenal akan keluarga beliau melalui saudara saya yg mempunyai talian keluarga dengan Ustaz Hassan Adli..Mereka sekeluarga sangat mementingkan ukhuwah sesama keluarga dan sangat menjaga tertib dalam kehidupan seharian..Kisah Ustaz Hassan Adli semasa kecil sangat menyayat hati, tidak hairanlah beliau sgt mudah mengalirkan air mata ketika menghadapi sesuatu situasi..Rezeki itu hak ALLAH..Dan dikurniakan rezeki itu kepada Ustaz Hassan Adli dan keluarga…Apa yg diharapkan, amanah sebagai pemimpin yang diiktiraf dari Mufti dan Jabatan agama Islam dapat dilaksanakan mengikut acuan dakwah yang bertepatan dengan zaman sekarang..Umat sekarang sangat dahagakan pemimpin yang berkaliber, berpengaruh dlm mendidik mereka menuju jalan yang sebenar2 yg diredhiNYA..Apa yang dicaturkan oleh ASTRO OASIS sangat2 lah berbaloi..Kepada Tuan Haji Izelan Basar, Syukran Jazilan Khasira, idea team anda semua memang tip top..Diharap agar rancangan dakwah dapat ditambah lagi serta diperkemaskan format dalam apa jua mesej..Tiada apa yang harus saya perkatakan di sini melainkan panjatan kesyukuran kehadrat ILLAHI, kerana rancangan seperti ini WUJUD, berasa bahawa ISLAM itu sangat manis jika kita selalu mengamalkannya…insyALLAH…

    Well-loved. Like or Dislike: Thumb up 47 Thumb down 3
  20. pi says:

    2,2 imam bagus..tp imam muda hassan cute lg

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  21. indahnya besi jika berkilat indahnya manusia memiliki ilmu dunia dan akhirat. alangkah indahnya dunia ini jika ramai anak muda seperti ini…tapi janganlah riak, pergunakan ilmu kearah kebaikan…Alhamdulillah.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 3
  22. maria says:

    Bestlah imam muda Hassan & imam muda Nazrul baca Quran, x payah tengok quran pun boleh membaca dgn lancar sedangkan saya baca quran, quran di depan mata pun masih sangkut sangkut,

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 2
    • anakperak says:

      takpe maria, as long as awak ada usaha nak belajar meningkatkan mutu bacaan, bukan kah tu lebih baik…. :)

      Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 2
  23. zz says:

    kedua-dua imam muda bagus sgt….bacaan al Quran mereka menyentuh kalbu. Harap astro akan terus menerbitkan program yang bermanfaat ini

    Like or Dislike: Thumb up 4 Thumb down 2
  24. zuriat says:

    tahniah diucapkan..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  25. manissrita says:

    sy mengalirkan air mata pabila mndgr bcaan al quran dr mereka bdua..sugguh syhadu..msa final aritu..
    Subhanallahhh…menakjubkan….alhamdulillahh..

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  26. Awek kl says:

    syukur alhamdulillah tgk bakal2 pelapis malaysia yg mcm nih….. harap anak saya pon akan menjadi yang terbaik mcm nih…. (doa ibu utk anak)…..

    Like or Dislike: Thumb up 6 Thumb down 0
  27. arrayah.info – Pemimpin Islam jangan jadi macam Orang Kafir tentang Syariat Islam

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  28. ain says:

    aku tgk kalo bab2 gosip artis seksi2 bkn maen byk komen. brtus2. ade yg beribu. tapi bab bende2 islamic ade 37 je komen. ape mknenye eh? xramai org nk view post psl bende ni eh?

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0