Written by AbangNara | June 18th, 2010

gambar diana rafar hamil
Wah, wah dan wah sekali lagi. Diana Rafar sudah mengandung 5 bulan dah. Tahniah kami ucapkan kepada Diana dan Zamarul Hisham. Mesti teruja nak dapat baby first nie. Meh sama-sama kita doakan keselamatan Diana dan baby yang dikandung.

Kami lagi terharu sebab Diana Rafar cakap yang semua kerja rumah Zamarul buat sekarang. Sebabnya nak bagi Diana berehat secukupnya. Memang bagus dan terbaiklah Zamarul nie. Inilah contoh suami mithali. You got my salute bro.

Diana Rafar pun banyak membaca Al Quran dan makan vitamin C untuk anak dalam kandungannya. Bagus betul diorang berdua nie. Semoga anak yang dikeluarkan lahir cergas, cerdas dan sihat. All the best Diana and Zamarul.

48 responses to (TAHNIAH)Diana Rafar Kini Hamil 5 Bulan, Mesti Anak Secomel Mak Dia

  1. nora says:

    tahniah la ye….

    0
    0
  2. ainurcahaya says:

    tahniah…semoga berbahagia selalu….

    0
    0
  3. ainurcahaya says:

    tahniah…….

    0
    0
  4. exa says:

    congratz… teringat masa pregnant dulu, best sgt

    0
    0
  5. aries april a.k.a amira (AAA) says:

    tahniah…
    hope dpt ank yg sleh.

    0
    0
  6. eh mana zamarul hisham??

    0
    0
  7. melayu hebat says:

    mesti ikut mak dia la..

    0
    0
  8. natts says:

    baguslah tu, nanti dapat baka yang baik..

    0
    0
  9. aReaL says:

    Anak Dia Mesti Chomel Macam Aku… Muahahahaha….

    (GAMBAR) Akhirnya Teka Teki Siapakah Suami Camelia Terjawap

    0
    0
  10. tahniah buat zamarul dan diana…semoga perkahwinan mereka kekal hingga akhir hayat…

    0
    0
  11. Ana says:

    agak2nye masa ex-wife zamarul dulu dia ade jaga cmtu ke???

    0
    0
    • anna says:

      mana leh jadi contoh suami mithali zamarul ni, anak kedua ngn x-wife dia dulu dibiarkan jer…sian budak tu xdpt kasih syg bapa dia…

      0
      0
  12. Piston Pecah says:

    anak dia confirm ar comel

    0
    0
  13. x-not-x says:

    tahniah..tahniah..moga jadik parents yg baik..

    0
    0
  14. Ryta says:

    Tahniah buat Diana dan Zamarul….
    Semoga anak yg bakal dilahirkan nanti comel, sihat dan sempurna hendaknya….
    Didiklah anak baik2 ye…
    :-)

    0
    0
  15. akuzle ayu says:

    alhamdulillah!! setelah kiter penat disuakan ngan cerita artis cerai sana, dadah sini, mahkamah sinun, bolelaa legakan stress ngan berita gembira neh… rasa hepi tgk artis2 yg bahagia dan bole jd contoh pd yg lain…. taniah diana n zamarul!!

    0
    0
  16. jack says:

    congratz!

    0
    0
  17. E-yan says:

    tahniah diana and zamarul! wah bestnyer nk dpt bby nnti jgn sorok2 bby lak

    0
    0
  18. Zaza Gabor says:

    Zamarul ni baye tok k tp nampak awet mude mcm 30an. Ape rahsia abg zam?

    0
    0
  19. Akim says:

    Congrat…!!
    Sure Cute..!!

    See The Picture

    0
    0
  20. ahhas63 says:

    kita orang pun tumpang gumbira…yeh!yeh!

    0
    0
  21. kakak nara says:

    x de gambar lain ker abang nara nak amik…. ngan laki lain gak dia letak…..

    0
    0
  22. aizuddin says:

    sape pulak sebelah dia tu

    0
    0
  23. Nadri says:

    moga mereka berdoa dikurniakan anak yg soleh @ solehah..

    0
    0
  24. Dan says:

    ai pehal plak gambar ashraf muslim..xsesuaila..cari la gambar ngan zamarul…mcm ashraf lak baby daddy..

    0
    0
  25. Nia says:

    wah,..rezeki tu. harap dipermudahkan semua masa mengandung ni.

    0
    0
  26. tahniah buat zamarul

    0
    0
  27. aku.hehe says:

    BTW,,ashraff muslim mmg encem,,hehe

    0
    0
  28. velasrizal says:

    mak cun.. anak mesti cun.. ikut brand la kan..

    Awek – Awek Piala Dunia 2010 !

    0
    0
  29. Akim.blog says:

    Like mother like bby..!!!
    Baby Cute Photo

    0
    0
  30. Azi says:

    Mesti Cmeyyy…hehee

    0
    0
  31. Azi says:

    bby laki ke pom ek…
    hehehee…

    0
    0
  32. anne says:

    tahniah2..jge kandungan lek lok ek semasa pregnancy..hehe

    0
    0
  33. mas says:

    mana gambar zamarul?

    0
    0
  34. kak ha says:

    tahniah buat diana & zamarul… tapi ngape bergambar dengan ashraf? mana zamarul?

    0
    0
  35. aien'z says:

    tahniah smoga ank yg dkndung soleh dan solehah amin…

    0
    0
  36. […] (TAHNIAH)Diana Rafar Kini Hamil 5 Bulan, Mesti Anak Secomel Mak Dia (43) […]

    0
    0
  37. fukt porn says:

    Fantastic blog you have here, hope you won’t mind if I retweet your blog posts to my twitter’s account?
    :) xxx

    0
    0
  38. You actually make it seem so easy along with your presentation but I in finding this topic to be actually one thing that I believe I might never understand. It seems too complicated and extremely wide for me. I’m having a look forward in your subsequent submit, I¡¦ll attempt to get the hang of it!

    0
    0
  39. It’s appropriate time to make some plans for the future and it’s time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or suggestions. Maybe you could write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

    0
    0