Written by AbangNara | April 29th, 2015

Alhamdulillah. Jutaan tahniah diucapkan kepada Yana Samsudin yang telah pun bertudung sepenuhnya. Yana hari ini telah tampil dengan imej menutup aurat untuk rancangan Wanita Hari ini yang bersiaran pagi tadi. Yana tampak lebih manis, ayu dan menawan dengan tudung berwarna pink. Pastinya orang yang paling gembira dengan perubahan ini adalah suami Yana sendiri, Fadzil Zahari.

yana samsudin bertudung

Yana Samsudin telah memuatnaik 2 keping gambar dirinya dengan imej bertudung di Instagram dan telah menerima banyak komen positif daripada para peminat. Sudah tentu para peminat gembira dengan penghijrahan ini. Semoga ia berkekalan. Kata Fadzil Zahari:-

Tada perbincangan yang serius mengenai keputusan Yana untuk bertudung. Namun dia ada menanyakan pendapat saya mengenai penampilannya berhijab. Setelah memandang segala aspek yang ada, pada hari ini Yana mengambil keputusan untuk bertudung ketika tampil di Wanita Hari Ini sebentar tadi.

yana samsudin bertudung

Tahniah buat Yana Samsudin atas penghijrahan ini. Semoga kekal menutup aurat. Sumber Berita Harian.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

28 responses to (TAHNIAH)Yana Samsudin Kini Bertudung Sepenuhnya

  1. Ms.Bulat says:

    cantik

    0

    0
  2. oii says:

    kipidap

    0

    0
  3. damai says:

    Alhamduillah. May Allah guide you and may u pun hijab based on sunnah and may Allah bless you Yana, Aamiin

    0

    0
  4. PeminatYanSamsudin says:

    Alhamdulillah..moga kekal istiqomah

    0

    0
  5. kikiki says:

    wah baguslah..lepas ni bleh ajak biras tu skali bertudung…
    mesti amran bangga dgn yana….dah tak pakai baju mango dgn k&n lgi

    0

    0
  6. otak artis vs maslan says:

    selepas kawen bertudung sebab suami suruh….
    sebelum kawen…hmmmm kesian ayah

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      memang betol ! dorang ni lebihkn laki dari bapak sendiriii ..laki suroh bertudong tu jam jugak dia bertudong pasal nk selamatkn laki dari dosa biniii..bapak biar masok neraka asalkn laki selamat ! huh ! macm gini punye pompan pon ada di dlm donia yg fana ni..

      0

      0
  7. Bunga says:

    Makin suka la meran lepas Yana bertudung ni.

    0

    0
  8. ... says:

    cara laki dia komen cam tak support ja.. ringkas sgt.

    tak kan suka style kak ipaq dia tuh ..

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      laki dia belom iklas lagi yana bertudongg n laki dia belom bersedia bini dia bertudong lagii..dh yana nk bertudong sangat dia nk eksen baik dari diana bini farid jadi nanti mak mertua akan sayang yana lebih dari dianaa sebab yana bertudong..emmm tkan yg bertudong tu baik prangai n yg tk bertudong tu prangai macm jahanam tol takk..lov u dianaa……kalau u nk bertudong biar la dengan hati yg tulus dn iklas ok dianaaa…kalau u belom bersedia jangan paksakn diri untok bertudong ok..

      0

      0
  9. Salute u says:

    Farid ,learn from yur brother hw to manage our wife.tu lah prbzaan srg yg brpljran dn tidak.prbezaan brani dan tkut bini.muka je hnsem tp x pndai manage bini.nk tgo bini pn kne suh adik ipak sndri.malu weiii!!!

    0

    0
    • nanana says:

      Iyeke yg DD berbra macam tu laki dia suka? Mungkin Farid ada suruh jgn tapi DD nak juga. Kita mana tahu hal rumahtangga diaorg. DD kan muda lagi, masih rebel stage lagi. Mungkin DD masa tu nak memberontak pasal dia baru terasa yg dia kawen muda lepas tu jadi ibu pada usia yg terlalu muda. Kita doakan ajelah yang terbaik dan semoga kedua-duanya dapat pengajaran dari pengalaman yang dah lepas.

      0

      0
  10. mojo says:

    Ayu bertudung dan berseluar ketat…mantap.

    0

    0
  11. Anonymous says:

    artis yang saye suke cara pemakaian pakaian dan tudungnya cume heliza helmi, diana amir dan irma hasmie,

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      helo peminat2 minah jambu nk tanye sikit leh ? pendudok di brunie ada tk pendudok nye berbilang kaum macm kt malaysia ? kt malaysia pendudok nye ada berbilang kaum cina india mlayu islam serani orang asli idop aman n harmoni…hormat menghormati antara satu sama lain tk mengira bangsa dn agama..di brunie ada tk pendudok nye cina india mlayu serani ada ? sape2 tau tolong jawab k thank u..

      0

      0
  12. Anonymous says:

    sebentar lagi keluar berita izreen azminda dah betudung, tonton acara die mahligai cinta …satu persatu…macam latah pulak…

    0

    0
  13. Anonymous says:

    xminat heliza helmi..gedikk..hahaha

    0

    0
  14. Anonymous says:

    tak minat heliza helmi..gediikkkk..hahaha

    0

    0
  15. makcik tipah tertipu says:

    nak tunggu si cantik Lisa Surihani pulak pakai tudung..

    0

    0
  16. meran says:

    good saiyang ! buat meran xtido mlm jea tgk saiyang comel sgt :D

    0

    0
  17. Jadoo says:

    nak tunggu erra pulak. asik dgn wig je..

    0

    0