Written by AbangNara | August 23rd, 2012

Jutaan tahniah diucapkan kepada Ustaz Don Daniyal yang telah pun selamat bernikah pagi tadi. Kini Ustaz Don telah pun bergelar suami kepada Husna. Majlis pernikahan telah dilangsungkan dalam suasana sederhana tanpa liputan besar-besaran.
gambar kahwin ustaz don
Menurut info yang dihantar menerusi email, majlis persandingan akan diadakan pada 1 September ini. Tahniah Abang Nara ucapkan kepada Ustaz Don dan pasangannya. Semoga perkahwinan anda berkekalan sehingga ke akhir hayat. Nanti kalau ada gambar perkahwinan Ustaz Don akan Abang Nara uploadkan untuk tatapan anda.

25 responses to (TAHNIAH)Ustaz Don Kini Bergelar Suami Kepada Husna

  1. Tahniah! says:

    Tahniah!!

    0

    0
  2. syikin says:

    tahniah ustaz..mmg bersederhana itu lebih baik..

    0

    0
    • Anonymous says:

      bersanding jugak ke….bukan adat hindu ke….majlis resepsi je takda sanding kut…

      0

      0
      • temah says:

        Beria2 je kau anon. Mne ade dia bersandinglah. Dia buat pelamin je. Aku dlu pun buat pelamin je, to untuk begambo semata2. Mna boleh sanding2!

        0

        0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer dh tukar kaler says:

      bang nara gambar sanding uztaz don ni tkde ke? setakat nk ucap tahniah selamat pengantin baru tapi gambar tkde pn takda makna jugak kn…..kite nk tengok gambar ustaz don bang naraaaaaaaaaaaaa bang nara !!!!

      0

      0
      • Kita hanya manusia biasa... says:

        Alah faham2 jelah..orang alim banyak pantang larangnya..takkan dia nak kasi gambar walaupun hanya nikah jekan..takut lagi berdosa masuk laman2 macam ni kot…tak pun risau banyak juga yang akan mengomen yang bukan2 nanti…apapun semoga berbahagia hingga keakhir hayat dan kesyurga ya..amin…

        0

        0
      • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

        bini dia tk jambu tk ? tu pasal dia tknk gambar dia orang tengok kn takot nanti orang akan komen pasal bini dia nye muka ape kate peminat2 semua ??? mari kite pikirkn bersama….uztaz don ooooooo uztaz donnnnnn…

        0

        0
      • llalala says:

        kesian kn raja minah jambu nii.. mulut tkde insurans.

        0

        0
  3. meon says:

    tahniah ustaz don. semoga berkekalan forever and ever.. =)

    0

    0
  4. ALLYA says:

    Alhamdullilah…syukur….tahniah ustaz don..suke tngok rancangan ustaz 30minit tu,,klo boleh dgn isteri lg bagus…(^_^)
    selamat ari raya ustaz

    0

    0
  5. dani niza says:

    Tahniah ustz.moga sy dpt jodoh org mcm ustz nnt.

    0

    0
  6. nidnac says:

    dia blum nikah lg la…
    i’m husna house now preparing for the akad…

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Pulok…..

    0

    0
  8. ez says:

    Congrats ust. Don & isteri. Semoga bkekalan hgga akhr hyat…

    0

    0
  9. […] Jutaan tahniah diucapkan kepada Ustaz Don Daniyal yang telah pun selamat bernikah pagi tadi. Kini Ustaz Don telah pun bergelar suami kepada Husna. Majlis pernikahan telah dilangsungkan dalam suasana sederhana tanpa liputan besar-besaran. Menurut info yang dihantar menerusi email, majlis … Continue reading → […]

    0

    0
  10. BabySandra says:

    tahniah ustaz..semoga jodoh berkekalan sampai ke syurga. slmt hari raya aidil fitri.

    0

    0
  11. Anonymous says:

    mendoakan yang terbaik buat ustaz & pasangan serta keluarga : )

    0

    0
  12. siamang blink blink says:

    heeeerrrghhh

    0

    0
  13. kedai-lelaki says:

    Semoga jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat!

    0

    0
  14. siamang blink blink says:

    tahniah,semoga berkekalan :D

    0

    0
  15. Tahniah Ustaz Don…. wahhh tak sabar nak tunggu admin upload gambar persandingan Ustaz Don nie (^_^)

    0

    0
  16. ayaqnyoq says:

    Bule tahan gak mulut raja minah jambu ke minah jambu batu NIH EK??? Nak tau isteri Ustz Don tu jambu ke tak jambu ek.. rasanye jambu dr jambu batu kot….. biaq tak jambu janji wanita SOLEHAH… saya ulang WANITA SOLEHAH

    0

    0
  17. halizan69 says:

    Assalammualaikum. Semuga diberkati

    0

    0