Written by AbangNara | September 21st, 2017

Jutaan tahniah diucapkan kepada pelawak terkenal Tauke Jambu yang bakal melangsungkan perkahwinannya pada bulan Disember ini. Tauke telah pun melangsungkan pertunangan dengan Nadia Mohd Affendi pada 5 Disember 2015. Majlis pernikahan akan dijalankan secara tertutup dan dihadiri oleh ahli-ahli keluarga terapat sahaja.

tauke jambu kahwin

Tauke juga turut berkongsi cabaran yang perlu dilaluinya sepanjang tempoh pertunangan mereka. Kata Tauke:-

Saya terlalu sibuk dalam tempoh itu dan tidak boleh fokus tentang perkahwinan. Sekarang masa yang sesuai untuk saya fikir tentang kahwin dan majlis. Ya, sepanjang dua tahun memang pelbagai cabaran, betul apa yang orang kata tempoh masa bertunang itu sangat-sangat menguji kita. Kami juga melalui fasa pasang-surut dalam hubungan ini, tapi saya bersyukur Nadia seorang yang penyabar dan sentiasa berada di sisi jika saya berhadapan dengan masalah.

Insya-Allah kami akan bernikah pada Disember ini dan majlis resepsi akan diadakan pada 9 Disember depan di Ambersador Hall, Putrajaya. Tarikh pernikahan saya tidak boleh kongsi, ia mungkin sebelum majlis resepsi. Namun ia akan dijalankan dalam keadaan tertutup untuk ahli keluarga sahaja.

tauke jambu kahwin

Semoga perkahwinan Tauke kali ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Semoga segala perancangan berjalan dengan lancar. Tahniah sekali lagi diucapkan. Sumber Mstar Online.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

14 responses to (TAHNIAH)Tauke Jambu Bakal Berkahwin Disember Ini

  1. damai says:

    semoga kekal hingga keakhir hayat dan jannah. Kegagalan lepas jadikan iktibar dan pengajaraan

    4

    0
    • Miss Unibes says:

      Yg pasangan mcmni agak2 ramai penaja berebut tak nak menaja kawin diorang?

      1

      0
      • minah jambu suka sahara yaakop says:

        bagos la kalau ada yg nak menaja itu rezeki nama nye terima aje jangan di tolak..sweet jugak bakal bini tauke jambu ni ..tauke ni dia pembekal jambu ke ? leh tau ?

        0

        0
  2. Chohkri Yulis. says:

    Apa ig/fb tunang dia ni? Nak tgk cantik sgt ke…..ke cantik sbb makeup..

    2

    1
  3. melati says:

    Semoga kekal abadi…Neelofa jugak yg melopong….wakakakakaaaa

    0

    2
  4. melati says:

    Semuga kekal Abadi..” Biar jadi Anak Dara Tua daripada kawin dgn laki org & Hidup bermadu”…nanti org mengata seumur Hidup…Family Pompuan yg Malu..!!! hmmmm

    3

    1
  5. aku tetap aku says:

    ‘Tarikh pernikahan saya tidak boleh kongsi, ia mungkin sebelum majlis resepsi.’

    Apa pulak mungkin? Habis tak kan ko nak buat resepsi potong kek gmbr peluk2 dulu pastu baru nak akad nikah. apa punya jwpn..

    7

    0
  6. Syarafina Musa says:

    Yg ni terang2 dah DUDA! Bukan suami orang,apa kelas anak dara tergedik gedik dgn suami orang, maruah letak kat mana?

    0

    0
  7. Si gelap says:

    jantan melayu perempuan kulit putih gak kau nk kahwin

    1

    1
  8. Anonymous says:

    Aku tau jodoh tu apa…tapi mcm xpdn je.ada ke klu cantik nak mcm nie?

    1

    1
  9. kak mah kebabom says:

    Gmbor atas tk lawo sgt..tapi gmbor bawah lawo pulak…

    0

    0

Leave a Comment

Optional