Written by AbangNara | December 4th, 2011

Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Siti Sarah dan Shuib yang kini sudah pun bergelar ibu dan ayah. Anak lelaki mereka yang masih belum diberikan nama telah selamat dilahirkan hari ini (4 Disember 2011) pada jam 10.19 pagi. Di bawah ialah gambar anak Siti Sarah dan Shuib.

gambar anak siti sarah dan shuib

Comel kan? Semoga anak mereka berdua membesar dengan sihat tanpa sebarang masalah. Tahniah Abang Nara ucapkan kepada Siti Sarah dan Shuib sekali lagi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

63 responses to (TAHNIAH)Siti Sarah Selamat Lahirkan Anak Lelaki, Shuib Kini Seorang Ayah

  1. LadyDea says:

    Tahniah….

    0

    0
  2. saya says:

    congrats :)

    0

    0
  3. honey madu says:

    alololololol comelnya anak sarah dan shuib.. alolololo comelnya.. alolololo cubit pipi sikit. ekekeke..

    teruja pulak tengok baby =p

    0

    0
  4. kiki says:

    tarikh birthday kite lah…sama…tahniah.!! c0mel baby..eii geramnye

    0

    0
  5. nieyana... says:

    tahniah…..

    0

    0
  6. vavavoom says:

    hidung sarah…:)

    0

    0
  7. zuan says:

    tahniahhhhhhhhhhhhh ;D

    0

    0
  8. eone says:

    dah rupa siti sarah je aku tgk,, shuib adela skit

    0

    0
  9. yongzulaika@gmail.com says:

    tahniah sarah@shuib…

    0

    0
  10. hana says:

    Dafi

    0

    0
  11. aku hantu TV says:

    syukur ::
    tahniah buat kalian berdua.
    moga hidup lebih bererti dan bahagia.

    0

    0
  12. zulaika says:

    huraaaiiii…seronoknya dapat baby …semoga rumahtangga anda berbahagia d berseri-seri dgn kehadiran cahayamata baru…

    0

    0
  13. nemo says:

    comel3,,tahniahhhhhhh ;)

    0

    0
  14. eila says:

    janji ada hidung.. comei bby..

    0

    0
  15. senyumm says:

    tahniah shuib dan sarah..comelnye baby.moga baby ni membesar dgn sihat dan jadi anak soleh

    0

    0
  16. Bunga Raya says:

    Subhanallah… comelnyerr…

    Selamat Datang Ke Alam Fana…

    0

    0
  17. kaki gosip says:

    weeuuwww ! besarrr nyeee baby nie… >,< geram kejap. cute cute =) congratz kecik2 dah pandai jeling kamera ye.

    0

    0
  18. lala says:

    comelnya.. semoga menjadi anak yg soleh..AMIN :)

    0

    0
  19. insan says:

    comelnya..pandai plak pandang kamera..berdarah seni juga ke..tahniah..=)

    0

    0
  20. SukaSuki says:

    Alhamdulillah, Tahniah d ats kelahiran bb ini.Semoga bb ini akn menjd anak yg soleh yg dpt menjaga mak & ayahnya apabila mereka telah tua nti.

    0

    0
  21. Sarah says:

    Comeylah…dah pandai tengok camera!

    0

    0
  22. baby boi says:

    tahniah…besar bukak mata… nampak cerdik anak CT Sarah/Shuib nie..

    0

    0
  23. hantuuuuususu says:

    comellllllllllllll sesgtttttttttttttt…

    sumilkudilnaaaaaaaaaaaaaa

    0

    0
  24. achunurul says:

    pandai plak mata dia menjeling kamera. tahniah buat SSS (Siti Sarah Shuib)…

    0

    0
  25. beta draconis says:

    Tahniah kepada shuib skluarga..

    0

    0
  26. Maya Kering says:

    Bagus lah kalo ikut muka sarah. sejuk org tua2 ckp

    0

    0
  27. Maya Kering says:

    baguslah kalo ikut muka sarah. sejuk org tua2 ckp

    0

    0
  28. syntax error says:

    comei….pndai plk tu pndang camera

    0

    0
  29. tahah says:

    dua tiga bijik mcm muka sarah

    0

    0
  30. amay says:

    tahniah untuk kalian berdua… ;)

    0

    0
  31. ikin says:

    comelnye……
    baik punyer………
    tahniah sarah shuib…..
    semoge dengan lahir baby nih….bertambah2 rezki kamu berdua….amin….=)

    0

    0
  32. juicy says:

    adess..hidung pom jadik isu ..

    0

    0
  33. who cares says:

    comellllllllllll….

    tahniah utk siti sarah& shuib

    0

    0
  34. Ct Manja says:

    Tahniah yek.. Dah harap lepas ni ct sarah x pakai dah seksi2 yek.. x sesuaiiii

    0

    0
  35. Belimbing buluh says:

    TAHNIAH ST SARAH N SHUIB, SEMOGA ANAK INI TERDIDIK MENJADI INSAN YG BERGUNA KPD IBU BAPA AGAMA, BANGSA DAN NEGARANYA….. AMINNNN

    0

    0
  36. aku says:

    comel..tahniah

    0

    0
  37. joyah says:

    alololo..tomel… dahi luas… insyallah cerdik..amin….

    0

    0
  38. munamuni says:

    Tahniah…anak lelaki kalau muka macam ibu org kate sejuk….bestnyer ade baby…semoga jadi mak n ayah yg penyanyang…pada baby semoga jadi anak yg cemerlang akhirat n dunia…Amin…

    0

    0
  39. Cik Ram says:

    Anak lelaki memang salu ikut ropa mak.. Apa2 pun he’s so adorable. Cutenyer… Tahniah..

    0

    0
  40. dafi says:

    shuib mesti letak nama ank die Dafi ‘baek punyerrr’… hehehe

    0

    0
  41. Nma anak Shuib dan Sarah ialah UWAIS ALQARNI…. dorg dh gtau msa sarah preggy lg dh

    0

    0
  42. Wyna Nubies says:

    Alhamdulilah….

    lahir seorang lagi khalifah dunia…
    Tahniah =)

    0

    0
  43. mm says:

    besarnye baby die.agak2 bape berat die ni?

    0

    0
  44. pusukkering says:

    Comelnya, congrats!!

    0

    0
  45. eva says:

    comelnyer baby nih..tahniah kepada Siti Sarah dan Shuib..

    0

    0
  46. Budak Nakal says:

    ops cmne lh terlepas berita gembira ni…apa2 pun tahniah siti sarah^ ^

    Budak Nakal Blogspot

    0

    0
  47. deen azmee says:

    alhamdulillah.. tahniah shuib dan siti sarah.. hehe..

    0

    0
  48. mail lambung says:

    muka sebijik ikut sarah..dua bijik kt bawah lak ikut shuib..

    0

    0
  49. minah jambu 24jam mengadap computer says:

    comel n cute tahniah !

    0

    0
  50. Miss Loly-Pop says:

    Woah . Tahniah2 . Ehh ! Muke DY Mcam Kak Sarah lah !

    0

    0
  51. bunga melur says:

    tahniah pada sarah & shuib..comel baby tu..geram tgk!! <3 hehe :)

    0

    0