(Tahniah) Sharifah Shahirah lahirkan anak pada 090909

(Tahniah) Sharifah Shahirah lahirkan anak pada 090909

Wah, seronok betul kalau kahwin atau dapat anak pada tarikh special cam ni. Senang aja nak diingat. Macam anak no4 Sharifah Shahirah ni lah, baby Auddra . Baby Auddra lahir pada 090909 (senangnya nak taip) kat Hospital Gleneagles Ampang , pada pukul 9 pagi pulak tu!

Advertisement

ish ish timing  bagus betul la baby ni. Pandai sungguh pilih hari dan waktu nak keluar. Patutnya baby dijangkakan lahir pada 1109, tapi deorang cepatkan kelahiran. Takpelah kan asalkan baby & maknya sihat….lagipon berapa hari je beza pon kan, doktor kata OK, ON je lah kan.

apa-apapon tahniah dari BeautifulNara untuk Sharifah Shahirah & Ijoy dapat baby ke 4. Kami rasa salute dengan deorang ni sebab biasanya kalau dah 2 atau 3 tu, biasanya dah taknak dah lagi-lagilah sebab deorang ni artis. Tapi inilah contoh rumahtangga artis yang bahagia dan penuh dengan gelak ketawa anak-anak. Chewah.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...