Written by AbangNara | May 7th, 2013

Wow. Pantas sungguh. Jutaan tahniah diucapkan buat Rebecca Nur Islam dan suami kerana bakal menimang cahaya mata kedua tidak lama lagi. Untuk makluman, Rebecca baru sahaja melahirkan anak sulungnya yang bernama Nor Anggun Raverra pada 2 November 2012.

rebecca nur islam

Pasti Rebecca teruja lebih-lebih lagi pernah gugur 2 kali sebelum ini. Kalau dapat anak lelaki kali ini, lengkaplah sepasang anak Rebecca. Kata Rebecca kepada Mstar Online:-

Alhamdulillah, syukur dengan rezeki yang saya dan suami terima ini. Keguguran kandungan sebanyak dua kali sebelum ini ada hikmahnya. Allah S.W.T memberikan rezeki lebih buat saya sekeluarga. Memandangkan saya masih lagi tidak tahu jantina anak, saya sudah ada tiga senarai nama anak perempuan dan lelaki. Saja nak berangan, yang penting anak yang bakal dilahirkan itu sihat dan cukup sifat

rebecca

Sekali lagi tahniah diucapkan buat Rebecca dan suami. Semoga Rebecca dan kandungan terus sihat sehingga hari kelahiran. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Pertandingan ratu nyah di Thailand

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 responses to (TAHNIAH)Rebecca Nur Islam Hamil Lagi

  1. ket says:

    plz nara.. sensitip skit.. memey da pakai tudung.. jgn kau jaja aurat dia.

    0

    0
    • komensaja says:

      baca kenyataan memey yg dea x kisah kalo ada pihak tayang gambar/lakonan dia sblm ini..

      0

      0
      • Olga says:

        rasa nak kawin lah….gatalnya puki

        0

        0
      • lala says:

        ptot la..aku fren ngan die kt fb..die rjen upload gmbr..tgk prut cm ngandung tp pk anggun bru 6 bln…search google xde plak..upenye bru announce..congrate..anggun comel sgt2

        0

        0
      • Izanni says:

        memey mungkin xkisah. tp kite dah tau dy bertudung, kan lagi molek klu kite xpublish gamba lama dy. kesian nanti~

        0

        0
      • sajakomen says:

        Memanglah die ckp cmtu. Tp kalau boleh elakkan. Kesian die tggung dosa atas kesalahan silam

        0

        0
    • Olga says:

      AMBOI XDAN DAN KO ERK REBECCA . .SANGAP SANGAT KE NAK BERANAK NI

      0

      0
      • Anonymous says:

        ape punye komen la ko ni.. anak tu kan rezeki allah.. yg ko nk pertikaikan pulak knape????!

        0

        0
    • Mika says:

      kita kalau tayang gambar orang lain walaupun bukan kita yg buka aurat tu,pon dah dikira saham dosa tu dapat kat kita. sebab ape?
      sebab kita bagi orang tengok gambar org lain yg xtutup aurat. peringatan untuk kawan2 jugak, sensitif sikit kalau nak upload gambar. kita pun tak tahu nyawa nak diambil bila. takut sebabkan ape yg kita dah buat kat dunia ni, urusan akhirat kita pulak yg tergadai.

      Wallahualam.

      0

      0
  2. Nab says:

    wah!! tahniah

    0

    0
  3. bunabuni says:

    subur bonar ekau yo..tahniah2

    0

    0
  4. nana says:

    turn Dato’ CT plak bila?? aku xsabar nk tgk muka ct junior ni. semoga cpt dikurniakan rezeki. i lop u ct~!

    0

    0
  5. Roundtable says:

    Semoga dapat memberikan didikan yang sempurna buat anak duni dan akhirat dan jangan dilupa juga anak tiri tu juga perlu dilayan sama rata.

    0

    0
  6. rainbow says:

    kalau perasan, rebecca ni mmg jenis yg suke kanak2 dan keluarga besar..tahniah rebecca..

    0

    0
  7. mrsnik says:

    tahniah…bab rajin pregnant ni mrsnik respek betul dgn rebecca..bukan semua org sanggup pregnant cepat2, hanya yg merasainya shj yg tahu..ada org baru beranak sekali terus serik, ..so ibu2 yg rajin memberikan zuriat utk suami dan membesarkan keluarga..salute ar….korg mmg tabah..i pun rancang 2 tahun sekali jer…kagum..kagum..

    cuma becca jgn lupe, tanggungjawab menyusukan anak, kalu boleh ekslusif 6 bulan, dan teruskan sehingga 2 tahun..cuba sedaya upaya tau..ada caranya…yg penting ikhtiar…atau boleh kontek sy….

    0

    0
  8. miss s says:

    yelah kene kesabaran yg tinggi tuk jge bby nie..tuk anugerah allah tuk wanita

    0

    0